2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW
Moderátor: Olaf87
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 305
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
v naší prodejně ( raději nebudu jmenovat ) mi nabízeli Comfortline 2.0 TDI na 15", už k nim nejdu a obrátil jsem se na jiného prodejce
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Proč řešíš kola -vždyť je to úplně jedmo na čem to koupíš.Kola je jedna z věcí která jde na golfu změnit nejsnadněji.Prodáš a koupíš nové -dokonce (většinou) za lepší peníz než z prvovýroby.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 305
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
jasně, je to jednuduché koupit nové, ale proč když mi je jinde dají se samozdřejmostí a za ty prachy mám třeba tažné
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 09.05.2015 16:58
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Co doporucite na najezd 40000 km rocne? Jezdim do prace tak 4 km a pak odtud vyrazim do sveta. 50% mesto 50% okresky a dalnice.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Asi tak. Pokud nemáš nějaký speciální vážný důvod pro naftu tak bych se jí radši vyhnul.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 09.05.2015 16:58
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Neni to nejaky starsi motor ten 81kw ? To ma jak 1.2 ted.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 09.05.2015 16:58
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
A taky jsem koukal ze to nema multilink ;(
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 09.05.2015 16:58
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Nebo spis pro se vyhnout 2.0 tdi a koupit zplynovanou 1.2
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
CNG je 1.4 a nie 1.2...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 09.05.2015 16:58
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
No to ano ale vykon je stejny...;(
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
je to EA211 a to že to nemá multilink, je uplně putna, jelikož rozdíl nepoznáš....
navíc spotřeba CNG okolo 4kg/100km je hodně příjemná
jeden zákazník k nám jezdí s B7 - CNG + DSG a jeho dlouhodobá je 3,9kg a nemuže si to vynachválit
navíc spotřeba CNG okolo 4kg/100km je hodně příjemná
jeden zákazník k nám jezdí s B7 - CNG + DSG a jeho dlouhodobá je 3,9kg a nemuže si to vynachválit
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 09.09.2014 12:45
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Nechci zakládat někde další zbytečné vlákno, tak to napíšu sem - nově jsem si pořídil Pašíka 2.0 TDI 103kW. Moje ježdění je ale téměř denně do 10ti km do práce a zpět, ačkoliv nejezdím do práce autem pravidelně (pokud zrovna nepojedu, tak bude auto stát v garáži). Potom jezdím tak 2-3x do týdně nějakých 25 tam a 25 zpět na tréninky, no a cca jednou za měsíc nebo dva je tu delší trasa přes 100km. Doteď jsem jezdil pouze benzínem a nevím, jestli jsem zvolil diesel dobře na takový nájezd. Problém je, že mně se jízdní vlastnosti TDI tůůůze líbí. Největší problém bude asi DPF, že? Ačkoliv mi nedělá problém, ve chvíli kdy poznám, že regeneruje (podle otáček nebo spotřeby na volnoběh), jet prostě dál a nechat celý proces dokončit...
VW Passat Variant 3C 2.0TDI 103kW BMP
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
podla mna zla volba motorizacie, mal si ist do benzinu. 1.4TSI 103kW, 250Nm by ti poskytol porovnatelny zazitok ako 2.0TDI, respektive v Passate si si mohol vybrat aj 1.8TSI a to by si bol uz niekde inde...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- suchyra
- VWagenista
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW
Zdravím,
plánuji koupi Alltracku, ale chci benzín 1.8 TSI, nafta mě odrazuje hlukem a vibracemi, jel jsem teď do německa s novým Passatem 2.0 TDI - 140 KW DSG a dost mě zklamal jak byl hlučný.. chápu mou starou Audinu A4 r.v. 2002, což je 6-válec lehce čipnutý na cca 200koní, tomu chrochtání odpouštím, ale od auta za víc než milion jsem čekal lepší odhlučnění.. no nic, k věci, tahám karavan (malý, cca 1.100 kg), teď s Audinou v pohodě a všichni mě od benzínu 1.8 odrazují, že to má malý výkon (180koní) a krouťák (280Nm) na tahání tohoto přívěsu, a hlavně že to bude při zapřežení dosti žrát.. dopručují mi optimální 2.0 TDI 110 kw..co myslíte, zvládne to ten benzín s rozumnou spotřebou?
plánuji koupi Alltracku, ale chci benzín 1.8 TSI, nafta mě odrazuje hlukem a vibracemi, jel jsem teď do německa s novým Passatem 2.0 TDI - 140 KW DSG a dost mě zklamal jak byl hlučný.. chápu mou starou Audinu A4 r.v. 2002, což je 6-válec lehce čipnutý na cca 200koní, tomu chrochtání odpouštím, ale od auta za víc než milion jsem čekal lepší odhlučnění.. no nic, k věci, tahám karavan (malý, cca 1.100 kg), teď s Audinou v pohodě a všichni mě od benzínu 1.8 odrazují, že to má malý výkon (180koní) a krouťák (280Nm) na tahání tohoto přívěsu, a hlavně že to bude při zapřežení dosti žrát.. dopručují mi optimální 2.0 TDI 110 kw..co myslíte, zvládne to ten benzín s rozumnou spotřebou?
GVII Alltrack 1.8TSI DSG 4M[/size]
GVII GTE
GVII GTE