2.0 TDi EA 288

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

lesnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 21.02.2015 12:50

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od lesnik »

Octavie byla ve městě se starším motorem vysloveně nepříjemná.Pokusím se někde sehnat předváděčku a vyzkouším to.Nabídka za nový Variant 2,0TDI 4x4 Highline za lehce přes 500 t.Kč je opravdu tak dobrá,že nad tím silně uvažuji.Samozřejmě,že bych radši a byl by i vhodnější benzin,ale do čtyřkolek ho VW nedává i když 1,4 TSI 103 KW by nato bez problémů stačila,ale to už je jiné téma.

lesnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 21.02.2015 12:50

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od lesnik »

Tak jsem momentálně v období čekání na Variant 2,0 TDI 4x4.Po zkušební jízdě jsem si ověřil ,že je tento motor jinde než starší u Octávie.Samozřejmě,že určitá nejistota přetrvává.Doufám,že to byla dobrá volba.Jen vlastně nevím zda to bude Euro 5 nebo již Euro 6.Nemáte někdo informace o náběhu a konstrukčních změnách motorizace Euro 6?Mám slíbené dodání cca 20 týden.

Dominik46
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 23.01.2013 15:23

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od Dominik46 »

Ja mam 2.0tdi euro5 (mam 52tis km a je uplne bezproblémový a nezozral ani kvapku oleja ako ho mam, ale už som počul aj o takých čo spotrebuju 6l oleja na 30tis km) ty budeš mať určite EURO 6. V servise mi rozpravali že ta euro 6 vraj je uplne rovnaký motor ako euro 5 bez technických zmien ale že tie plyny čo majú isť von ako u euro 5 vrati nejako ešte raz nazat a prejdu cez dpf znova aby splnal euro 6 - takto nejako mi to povedal ale čo je na tom pravdy neviem

lesnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 21.02.2015 12:50

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od lesnik »

Tak údajně dle vyjádření prodejce stihnu ještě Euro 5.Euro 6 se bude montovat az od 22 týdne.Řekl bych,že to je ta lepší varianta.Co se týče toho oleje,tak doufám,že budu mít kliku a bude vše šlapat.Pokud budu s autem spokojený,rád bych si ho nechal delší dobu.Kdybych nepotřeboval 4x4 naftu bych nebral,ale bohužel...

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od skacel99 »

Kolik jsi na té předešlé Octávce měl najeto km? Pokud auto dlouhodobě podtáčíš (pod 1500 ot/min),nemuselo to dunění být od motoru,ale od dvouhmoty setrváku :wink:

kravi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 08.02.2015 14:02

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od kravi »

Self study program k tehle rade sazometu ;)

http://uloz.to/xuCbPTfV/ssp-514-die-neu ... -ea288-pdf

lesnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 21.02.2015 12:50

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od lesnik »

skacel99 píše:Kolik jsi na té předešlé Octávce měl najeto km? Pokud auto dlouhodobě podtáčíš (pod 1500 ot/min),nemuselo to dunění být od motoru,ale od dvouhmoty setrváku :wink:
Měla jen 35tis.km ve Škodovce si nevěděli rady,prý to bylo normální.Teď už mam nový Golf a motor je opravdu jinde,ale na hodnocení je brzy.Mám najeto jen pár km.Čekal jsem jen 2 měs.Teď doufám,že bude vše ok.

Uživatelský avatar
caravelle
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 06.10.2007 21:55
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

2.0 TDI EA 288

Příspěvek od caravelle »

Nechcem zakladať novú tému, ale chcem sa podeliť, čo ma postihlo:

1,5 ročný G7, 2,0 TDi (110kw) 4motion sa z ničoho nič začal prehrievať. Zavolal som odtahovku. Problém spočíval v nesprávne fungujúcom termostate. Ked mi ho ukázali skoro som odpadol - bol totiž z plastu. Vraj je to "normálne" ze sa veľa kovových súčiastok nahrádza kvôli šetreniu plastovými. No co uz .... Som zvedavý koľko vydrží nový termostat.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Audi S4 Dolphin grey

lesnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 21.02.2015 12:50

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od lesnik »

Takže Golf 2,0TDI 4x4 je doma,přes ujištění prodejce jsem dostal již Euro 6,bohužel.Auto jede pěkně,dunění v nízkých otáčkách minimální.Horší to je pod zátěží,třeba do kopce,kdy je motor slyšet dost,skoro bych řekl,že rezonuje.Snad si to po pár tis.km sedne.Máte někdo zkušenosti se změnou hlučnosti po zajetí?Barva Limeston je asi z možných variant s modrou Pacifik nejhezčí.Po ujetí cca 700 km spotřeba 5,5l - ok.Musel jsem už dolevat chladící kapalinu,doufám,že to byl jen špatně odvzdušněný systém.

Zett
Řidič
Řidič
Příspěvky: 61
Registrován: 30.04.2014 12:27

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od Zett »

Taky jsem krátce po nákupu dolíval chladící kapalinu, cca 2 deci, od té doby už nic....

Z.
od 10.6.2014: VW Golf VII Variant 2.0 TDI Highline, tacho 65000 km, prům. spotřeba 5.47 l/100km.

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od KJirka »

já když jsem koupil CC, taky jsem musel po celkem krátký době dolít chladicí kapalinu a dokonce jsem jí v autě i cítil. Takhle to trvalo možná měsíc dva a pak to přestalo. Od té doby nic, mám 66 t. km.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

lesnik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 21.02.2015 12:50

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od lesnik »

Po najetí cca 7000 km nepozoruji žádnou velkou změnu v chování motoru a to bohužel ani zvukového projevu.Ten je stále poměrně hlučný především v zátahu.Musím říct,že jsem z toho zklamaný.Podezřívám i verzi Euro6,že je na tom hůř než Euro5,kterou jsem měl možnost projet a byla parádně tichá,proto jsem i 2,0 TDI zvolil.Prodejce moc nechápe co mi vadí.Chápu,že vnímání hluku je subjektivní.Jinak vůz bez závad,kromě uvolněných razonujcích palivových trubiček.Dlouhodobá spotřeba Variant 4x4 5,2l.Můžete se někdo podělit o zkušenosti s hlukem u tohoto motoru?

Uživatelský avatar
bouda05
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 14.06.2014 11:59

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od bouda05 »

Ohledně hluku tohoto motoru (mám Euro 5), nepřijde mi nijak zvlášť hlučný. Nafta bude z principu vždycky trochu hlučnější, ale krom dunivého pásma pod 1400ot/min mi zvuk nepřijde otravný ani vtíravý.
Přemýšlím, nakolik je mé hodnocení zvuku objektivní, když jsem před tím 5 let jezdil v 1.4TDi :D
Golf Variant VII 2.0 TDI ComfortLine - Pacific Blue, Bi-xenon, Ergoactiv

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od skacel99 »

Tak pak pro tebe bude všechno ostatní rajská hudba :lol:

Uživatelský avatar
KJirka
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 14864
Registrován: 09.04.2009 09:33
Bydliště: Chomutov

Re: 2.0 TDI EA 288

Příspěvek od KJirka »

asi jsem něco zaspal, ale v čem by měl být rozdíl u zvukových projevů mezi Euro 5 a 6 ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“