2.0 TDi EA 288
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 2.0 TDI EA 288
Jen mám podezření,že nové ekodoplňky E6 motoru a elektronika řeší především emise,třeba na úkor tichosti a projevu motoru.Máte snad někdo zkušenosti,že každé nové Euro 4,5,6....přináší něco pozitivního jízdně nebo
uživatelsky?Třeba se pletu,ale E5 co jsem zkoušel byla prostě tichoučká a moje E6 taková bohužel není.
uživatelsky?Třeba se pletu,ale E5 co jsem zkoušel byla prostě tichoučká a moje E6 taková bohužel není.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: 2.0 TDI EA 288
já bych tomu ale rád porozuměl po technický stránce. Co by tam jako mělo působit vyšší hlučnost ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 21.02.2015 12:50
Re: 2.0 TDI EA 288
Těžko říct,je tam další špunt ve výfuku v podobě NOx katalyzátoru,který se regeneruje stejně jako DPF vstřikováním paliva,ale tentokrát každých pár km.Elektronika v podstatě stále reguluje motor s cílem minimálních emisí.Nevím ,nejsem odborník a předpokládám,že značkový maketing se tím chlubit nebude.
- palo132
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 15.09.2015 12:10
Re: 2.0 TDI EA 288
pridam moju skusenost s tymto motorom (verzia EU5):
po 13mesiacoch nabehane 29tis. km
2x vymena oleja, medzi tym si vzdy motor cucol cca 0,5l/14500km -> podla mna v pohode
inak musim zaklopat na drevo, ziadne problemy s motorom nemam. motor je na diesel tichy. relativne rychlo sa na diesel aj cez zimu olej zacina zahrievat do prevadzkovej teploty, samozrejme zavisi na profile jazdy pri prvych km, ked idem viac do kopca tak sa cas zahrievania este viac skracuje.
priemerna dlhodoba spotreba (merana dotankovanim) 6,3l/100km (viac o tom pisem v teme zkušenosti se spotřebou 2.0 tdi 110 kw) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3141087#p3141087" onclick="window.open(this.href);return false;
s motorom som celkovo spokojny, plni moje ocakavania, dufam, ze aj nadalej zostane vsetko bez chyby.
po 13mesiacoch nabehane 29tis. km
2x vymena oleja, medzi tym si vzdy motor cucol cca 0,5l/14500km -> podla mna v pohode
inak musim zaklopat na drevo, ziadne problemy s motorom nemam. motor je na diesel tichy. relativne rychlo sa na diesel aj cez zimu olej zacina zahrievat do prevadzkovej teploty, samozrejme zavisi na profile jazdy pri prvych km, ked idem viac do kopca tak sa cas zahrievania este viac skracuje.
priemerna dlhodoba spotreba (merana dotankovanim) 6,3l/100km (viac o tom pisem v teme zkušenosti se spotřebou 2.0 tdi 110 kw) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?p=3141087#p3141087" onclick="window.open(this.href);return false;
s motorom som celkovo spokojny, plni moje ocakavania, dufam, ze aj nadalej zostane vsetko bez chyby.
VW Golf VII 2.0TDI DSG Highline
- Jiruna09
- Závodník
- Příspěvky: 605
- Registrován: 01.06.2016 15:29
- Bydliště: okres Benešov
Re: 2.0 TDi EA 288
Podařilo se mi narazit na materiály k 2.0 TDI EA288, tak kdyby si někdo chtěl počíst, tak zde je dokaz:
http://pics3.tdiclub.com/data/517/820433_EA288.pdf
Kdyby odkaz přestal fungovat, tak můžu poslat soubor na e-mail (má skoro 4Mb)
http://pics3.tdiclub.com/data/517/820433_EA288.pdf
Kdyby odkaz přestal fungovat, tak můžu poslat soubor na e-mail (má skoro 4Mb)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06.05.2018 08:49
2.0 TDI VVT?
Ahojte všici.
Měl bych dotaz ohledně motoru v Golfu VII (nebo i oct. III aj.).
Mají opravdu všechny nové motory EA288 (konkr. 2.0 TDI 110 kW) proměnné časování ventilů?
Všude se píše, že jednou z modifikací těchto motorů je ono VVT, ale na mém motoru je na místě, kde by to časování mělo být (zadní část hlavy válců) jen plastová černá záslepka.
Viděl jsem i jiné EA288 a ty časování ventilů jasně mají (místo záslepky tam je kovový domeček s nějakým hydraulickým ventilem a snímačem).
Děkuji za vaše poznatky.
Petr
Měl bych dotaz ohledně motoru v Golfu VII (nebo i oct. III aj.).
Mají opravdu všechny nové motory EA288 (konkr. 2.0 TDI 110 kW) proměnné časování ventilů?
Všude se píše, že jednou z modifikací těchto motorů je ono VVT, ale na mém motoru je na místě, kde by to časování mělo být (zadní část hlavy válců) jen plastová černá záslepka.
Viděl jsem i jiné EA288 a ty časování ventilů jasně mají (místo záslepky tam je kovový domeček s nějakým hydraulickým ventilem a snímačem).
Děkuji za vaše poznatky.
Petr
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: 2.0 TDi EA 288
Zdravím. Začínám přemýšlet o koupi G7 2.0 TDI 110 kw. Má tenhle motor nějaké chronické problémy? Nebo na co konkrétně si dát pozor?
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 06.05.2018 13:20
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDi EA 288
Tak asi jako každé ojeté auto tak u něj záleží na předchozím majiteli jak se k tomu choval
já mám najeto cca 190tis a nic mě zatím nepřekvapilo...
Počítám s tím, že cca kolem 200 přijde spojka s dvouhmotou, ve 180 jsem udělal rozvody (ikdyž jsem nemusel), ale jinak mě nic nepřekvapilo a zatím je v pohodě
Vesměs motoricky je to auto v pohodě a moc tě toho nepřekvapí...
já mám najeto cca 190tis a nic mě zatím nepřekvapilo...
Počítám s tím, že cca kolem 200 přijde spojka s dvouhmotou, ve 180 jsem udělal rozvody (ikdyž jsem nemusel), ale jinak mě nic nepřekvapilo a zatím je v pohodě
Vesměs motoricky je to auto v pohodě a moc tě toho nepřekvapí...
VW Golf VII Variant Highline 2.0 TDI
Piano Black
Piano Black
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: 2.0 TDi EA 288
Tohle je mi jasný. Minulého golfa jsem kupoval taky při 190 tis. km. Spíš jsem to myslel tak,jestli jsou nějaké chronické problémy,jako třeba pohon olejového čerpadla u cbab,nebo nefunkční dpf u bmn,rozvody u prvních tsi
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 06.05.2018 13:20
- Bydliště: Praha
Re: 2.0 TDi EA 288
tak já zatím o žádném problému nevím
VW Golf VII Variant Highline 2.0 TDI
Piano Black
Piano Black
- Olaf87
- Moderátor
- Příspěvky: 2387
- Registrován: 21.06.2014 14:38
- Bydliště: Plzeň
Re: 2.0 TDi EA 288
Já mometnálně najeto 101tis (r.v. 2013) a zatím bez jediného problému
VW is my lifestyle Porsche was my dream 🫶
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
- bouda05
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 14.06.2014 11:59
Re: 2.0 TDi EA 288
Já jsem zatím na tomto motoru řešil dva problémy.
Zhruba v 60 000Km se začalo stávat, že motor při plné akceleraci na chvíli vynechal, ztratil tah a za pár sekund už zase jel normálně. Nikde žádná kontrolka, motor nespadnul do nouzového režimu, jen v diagnostice chyba o nedostatečném tlaku paliva. V servisu na tom měli TPI a vyměnili v záruce řídící jednotku vstřikování. Od té doby klid.
Druhý problém, častý na těchto motorech je přehřívání. Dvoustupňová vodní pumpa přestávala přepínat na vyšší rychlost, takže při zahřívání teplota neskončila na 90°C, ale pokračovala dál. Někdy pomohlo ubrat a čerpadlo se rozjelo, někdy ne. Problém nastal v 90 000Km a komplet výměna (pumpa, práce, pomocný materiál) vyšla v autorizáku na 6500,-Kč.
Jinak co se týče provozu, tak nemám výhrad. Motor je pružný, dle stylu jízdy úsporný a uši taky netrhá. Měl jsem možnost jet v Golfu ještě s 1.4TSi 103Kw a 1.6TDi a sám bych si stejně vybral dvoulitr
Zhruba v 60 000Km se začalo stávat, že motor při plné akceleraci na chvíli vynechal, ztratil tah a za pár sekund už zase jel normálně. Nikde žádná kontrolka, motor nespadnul do nouzového režimu, jen v diagnostice chyba o nedostatečném tlaku paliva. V servisu na tom měli TPI a vyměnili v záruce řídící jednotku vstřikování. Od té doby klid.
Druhý problém, častý na těchto motorech je přehřívání. Dvoustupňová vodní pumpa přestávala přepínat na vyšší rychlost, takže při zahřívání teplota neskončila na 90°C, ale pokračovala dál. Někdy pomohlo ubrat a čerpadlo se rozjelo, někdy ne. Problém nastal v 90 000Km a komplet výměna (pumpa, práce, pomocný materiál) vyšla v autorizáku na 6500,-Kč.
Jinak co se týče provozu, tak nemám výhrad. Motor je pružný, dle stylu jízdy úsporný a uši taky netrhá. Měl jsem možnost jet v Golfu ještě s 1.4TSi 103Kw a 1.6TDi a sám bych si stejně vybral dvoulitr
Golf Variant VII 2.0 TDI ComfortLine - Pacific Blue, Bi-xenon, Ergoactiv
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: 2.0 TDi EA 288
Díky za info,o dvoustupňové vodní pumpě jsem nevěděl. Hodlám koupit Golfa s nájezdem +- 150 tis. km,proto se ptám. Najedu ročně tak 10 tis. km,takže pár let by mi to ještě mohlo přežít
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 305
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 2.0 TDi EA 288
ahoj, nevíte kde najdu na motoru typ motoru ? Vím že je to ve velkém techn, ale chci si koupit aretaci rozvodů a mezi uvedenými asi 20 typů 2.0 TDI Common Rail moje označení není, ani podle servisky to nepasuje, tak jsem si v tom chtěl udělat jasno
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 2.0 TDi EA 288
Mělo by to být zepředu na bloku ,vpravo od olej.filtru. Ale budeš tam mít to stejné co v servisce. Jaký výkon máš? 110 KW ? Takže kod motoru CRLB nebo CRBC.
Pokud máš jen 81 KW tak CRVA nebo CYKB.
Pokud máš jen 81 KW tak CRVA nebo CYKB.