Konstrukční rozdíly EURO 5 - EURO 6

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
Georg VW
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 12.04.2015 11:46

Konstrukční rozdíly EURO 5 - EURO 6

Příspěvek od Georg VW »

Změny EURO 5 - EURO 6

Změny v motoru dle slovenského fóra

EU6 oproti EU5 má olejový přestavovač vačkové hřídele, poprvé použitý v naftě,
EU6 má vysokotlaký EGR kde EU5 měl jen nízkotlaký EGR,
v EU6 je použitý jiny katalizátor,
v EU6 je použitý jeden žhavič který měří kompresi ve válci

Větší display u autorádia :yahoo:
Ad blue - nebude potřeba ani u EURA 6 :laugh:

Pokud objevíte další změny dejte vědět :blush:
Golf 7 Variant, 1.6 Tdi, man,
4 / 2015, Comfort Edition, Tungsten

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“