kauza "Clean diesel" v USA
Moderátor: Olaf87
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: kauza "Clean diesel" v USA
a to jsi se dozvěděl kde o EA288?
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 19
- Registrován: 19.10.2014 16:08
Re: kauza "Clean diesel" v USA
sirdo, v této výbušné době máš naprosto super excelentní a úžasné informace. Všichni tajní agenti asi až po 20-ti letech služby nemusí uvádět zdroj. Ale já bych ten Tvůj opravdu rád znal, alebrž nějaký takový motor mám doma. A protožejsem za auto s tímto motorem dal ranec, tak bych jej chtěl vrátit. I Ti za seriozní info zaplatím.
pracovní G VII Sportsvan 1,4 TSI (92 kW), DSG, xenon,Composition Media,ergoactive,bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: kauza "Clean diesel" v USA
zdrojom je samotny VW: http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/vw ... jich-plne/" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 19
- Registrován: 19.10.2014 16:08
Re: kauza "Clean diesel" v USA
takže když mám motor CUNA (Euro6, 135 kW, 2.0 TDI) tak to asi nic....no dobře, děkuji za odpověď, ptal jsem se záměrně tady, páč chci něco jiného, než odpověď na webu škodahome, tam jsem vždy za vola, neb je tam 100%-ní zastoupení soudními znalci soudů všech úrovní a to i Ústavním soudem konče, jejž zastupuje sám ředitel Zeměkoule a přilehlého Space....děkuji ještě jednou
pracovní G VII Sportsvan 1,4 TSI (92 kW), DSG, xenon,Composition Media,ergoactive,bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015
domácí O III Scout 2.0 TDI, DSG, full option, bílá 2015
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: kauza "Clean diesel" v USA
Mě připadám,že ty informace se pořát mění a každou chvíli je ten seznam motorů uvedený někde jinakKJirka píše:No, asi to tak úplně není pravda, protože já mám motor 130 kW CFGC a ten v tabulce uveden není.skacel99 píše:Jde zřejmě i o 1,6 a 6 válcové motory,dá se říct,že asi všechno. takže odpověď na tvou otázku je zřejmě ano.
Nicméně normálnímu smrtelníkovi to může být jedno,problém má VW
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: kauza "Clean diesel" v USA
preco nic? len zatial nepublikovali zoznam EA 288 motorov, ktore to v sebe maju, lebo tvrdia, ze soft je neaktivny, takze je vsetko "OK" ...radim1234 píše:takže když mám motor CUNA (Euro6, 135 kW, 2.0 TDI) tak to asi nic....no dobře, děkuji za odpověď, ptal jsem se záměrně tady, páč chci něco jiného, než odpověď na webu škodahome, tam jsem vždy za vola, neb je tam 100%-ní zastoupení soudními znalci soudů všech úrovní a to i Ústavním soudem konče, jejž zastupuje sám ředitel Zeměkoule a přilehlého Space....děkuji ještě jednou
a nedakuj a posli mi na ucet 10.000Kc ...
Naposledy upravil(a) sirdo dne 28.09.2015 10:23, celkem upraveno 1 x.
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: kauza "Clean diesel" v USA
Tá hystéria ohľadom kauzy je podľa mňa nafúknutá. Počúval som celkom zaujímavú diskusiu na túto tému v rádiu. Jeden z diskutujúcich bol doc. Lešinský zo strojníckej fakulty STU Bratislava.
Je emisná norma, ktorú motor musí spĺňať, no zároveň v tej norme je uvedené aj to, za akých podmienok a akým spôsobom sa meranie exhalátov pre účely splnenia normy vykonáva. Toto meranie je laboratórne. Hodnoty, zmerané v USA, boli zmerané počas reálnej prevádzky vozidiel. Tie motory, ktorých sa týka kauza, ale spĺňajú pri podmienkach a postupoch, ktoré sú dané normou, vyžadované hodnoty.
Z môjho pohľadu je to rovnaké, ako so spotrebou auta. Je daná norma, pomocou ktorej sa za laboratórnych podmienok meria spotreba, kde sú presne uvedené postupy a podmienky merania. Koľký z Vás ale jazdia za spotrebu, ktorú máte uvedené v techničáku? Ak máte reálnu spotrebu vyššiu, potom je aj CO2 vyššie ako deklarované. To už nikoho netrápi (úprimne, ani mňa, keď vidím dymiace staré náklaďáky), no mnohých z nás napr. trápi nadpostreba z pohľadu účtovníctva (u nás si nadpostrebu nemôžete dať do nákladov - riešenie je len zaplatiť cca 350-400 € za prelitrovanie).
Budeme všetci vracať kúpené vozidlá, ak nespĺňajú deklarovanú spotrebu?
Je emisná norma, ktorú motor musí spĺňať, no zároveň v tej norme je uvedené aj to, za akých podmienok a akým spôsobom sa meranie exhalátov pre účely splnenia normy vykonáva. Toto meranie je laboratórne. Hodnoty, zmerané v USA, boli zmerané počas reálnej prevádzky vozidiel. Tie motory, ktorých sa týka kauza, ale spĺňajú pri podmienkach a postupoch, ktoré sú dané normou, vyžadované hodnoty.
Z môjho pohľadu je to rovnaké, ako so spotrebou auta. Je daná norma, pomocou ktorej sa za laboratórnych podmienok meria spotreba, kde sú presne uvedené postupy a podmienky merania. Koľký z Vás ale jazdia za spotrebu, ktorú máte uvedené v techničáku? Ak máte reálnu spotrebu vyššiu, potom je aj CO2 vyššie ako deklarované. To už nikoho netrápi (úprimne, ani mňa, keď vidím dymiace staré náklaďáky), no mnohých z nás napr. trápi nadpostreba z pohľadu účtovníctva (u nás si nadpostrebu nemôžete dať do nákladov - riešenie je len zaplatiť cca 350-400 € za prelitrovanie).
Budeme všetci vracať kúpené vozidlá, ak nespĺňajú deklarovanú spotrebu?
VW Golf GTI VII Performance
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: kauza "Clean diesel" v USA
pan docent ma sice pravdu, ale len pre EU, tam sa testuje v laboratornych podmienkach v laboratornych hodnotach. v USA sa vsak testuje v laboratoriu, ale v realnych hodnotach a preto si tam VW rozbil hubu a v EU je ticho ohladom tych testovani...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: kauza "Clean diesel" v USA
no já si ještě nechám asi vyměnit DPF, protože evidentně propouští saze. Zajedu na emise, abych to něčím podpořil.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: kauza "Clean diesel" v USA
Nie je to demagógia? Hlavné znečisťovanie ovzdušia spôsobené autami??? A čo:sirdo píše:http://www.euvsco2.org/
- nákladné lode,
- teplárne,
- priemysel,
- sajrajt čo vypúšťanú lietadlá...
Nemyslím, že výrobcovia áut nerobia nič s účinnosťou motorov. Hovorím na základe vlastnej skúsenosti (medzitým som mal ešte naftu):
- Fabia I 1,4 MPI 50 kW - 100000 km najazdených, priemerná spotreba 7,0 l / 100 km,
- Golf V 1,4 TSI 103 kW - 180000 km najazdených, priemerná spotreba 7,0 l / 100 km,
- Golf VII GTI 2,0TSI 169 kW - 32000 km najazdených, priemerná spotreba 7,7 l / 100 km.
Takže mám auto voči Fabii viac ako 3x silnejšie, jazdím s ním dynamickejšie, oveľa viac jazdím po diaľnici..., no spotreba je u vyššia u mňa len o 10%.
VW Golf GTI VII Performance
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: kauza "Clean diesel" v USA
ale ten web sluzi na ocistenie mena VW, obycajny marketing...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: kauza "Clean diesel" v USA
To vas prudej i kvuli tomuhle? Zlaty Cechy koukamlifter píše:no mnohých z nás napr. trápi nadpostreba z pohľadu účtovníctva (u nás si nadpostrebu nemôžete dať do nákladov
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: kauza "Clean diesel" v USA
Jasné, nadspotreba nie je daňovo uznateľný výdavok.
VW Golf GTI VII Performance
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 27.10.2008 13:34
- Bydliště: ČR
Re: kauza "Clean diesel" v USA
A to nelze do "knihy jazd" napsat par jizd navic a je po problemu?
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: kauza "Clean diesel" v USA
Ten problém ohľadom homologizácií bude zrejme zložitejší. Však ak by tie nafťáky neprešli homologizáciou, nemohli by sa predávať. Keďže sa predávajú, museli prejsť homologizačnými skúškami, t.j. museli vyhovieť normám.sirdo píše:pan docent ma sice pravdu, ale len pre EU, tam sa testuje v laboratornych podmienkach v laboratornych hodnotach. v USA sa vsak testuje v laboratoriu, ale v realnych hodnotach a preto si tam VW rozbil hubu a v EU je ticho ohladom tych testovani...
Preto si myslím, že ten problém je práve spôsobený podmienkami merania, ktoré sú iné ako dané normou (ako napr. pri spotrebe).
VW Golf GTI VII Performance