z aktuálních zpráv v médiích jste se dozvěděli, že Volkswagen vynakládá maximální úsilí na vyjasnění nesrovnalostí ohledně používaného softwaru u vznětových motorů.
Nejdříve bychom k tomu rádi uvedli následující:
Důvěra našich zákazníků a veřejnosti je a zůstává naším nejdůležitějším jměním! Hluboce litujeme, že jsme zklamali Vaši důvěru. Uděláme vše pro to, abychom celou záležitost co nejrychleji napravili ve Vás prospěch.
Všechna vozidla, kterých se to týká, jsou naprosto bezpečná a provozuschopná. Aktuální problém se týká výhradně produkovaných emisí. A my tento problém odstraníme! Převezmeme samozřejmě plnou zodpovědnost a také náklady na nezbytná opatření. Je ale také zřejmé, že si to vyžádá čas, který je potřebný k analýzám a realizaci technických opatření.
Nové vozy koncernu Volkswagen poháněné vznětovými motory EU 6, které jsou v současné době v nabídce v Evropské unii, plní legislativní požadavky a ekologické normy. Reklamovaný software neovlivňuje jízdní vlastnosti, spotřebu paliva, ani emise. Nápadné odchylky mezi hodnotami naměřenými na zkušební stanici a při reálném provozu byly zjištěny výhradně u vozidel s motory typu EA 189. Volkswagen pracuje s maximálním úsilím na tom, aby tyto odchylky byly odstraněny prostřednictvím technických opatření.
Mějte, prosím, pochopení pro to, že aktuálně ještě nemůžeme uvést žádné další podrobné údaje o tom, kterých modelů a roků výroby se to přesně týká. V nejbližším možném termínu Vás budeme opět informovat.
Ve společnosti Volkswagen uděláme vše pro to, abychom opět získali plnou důvěru, kterou nám věnuje tolik lidí, a abychom zabránili dalším škodám.
Jirko promiň, ale opakováním tohoto vyjádření se možná dosáhne rychlejšího pohopení problemu než vysvětlovat 4x, že v Golfu 7 není motor typu EA189 i když je kód s písmenkem C
nevím, jestli jsi úplně dobře pochopil situaci. To se týká koncernu VW obecně a celé plejády naftových motorů, vyráběných v určitém časovém období. Tak jak může někdo vědět, jestli se to týká nějakého Golfa VI, pokud neuvedeš typ motoru ?
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
Víme, že se problém týká motorů 2.0 TDI. Taky víme, že jde o motory z let 2009-2014. Takže jediné co jsem zapomněl uvést, je jeho objem.
Tak tedy jinak. Týká se tento problém i vozu Golf Plus, vyrobeného v roce 2009 s motorem 2.0TDI o výkonu 103KW?
Jde zřejmě i o 1,6 a 6 válcové motory,dá se říct,že asi všechno. takže odpověď na tvou otázku je zřejmě ano.
Nicméně normálnímu smrtelníkovi to může být jedno,problém má VW
Wlashack_cz píše:Víme, že se problém týká motorů 2.0 TDI. Taky víme, že jde o motory z let 2009-2014. Takže jediné co jsem zapomněl uvést, je jeho objem.
Tak tedy jinak. Týká se tento problém i vozu Golf Plus, vyrobeného v roce 2009 s motorem 2.0TDI o výkonu 103KW?
mas v tom trochu hokej, tak tu mas zoznam kodov motorov, ktorych sa to tyka...
Wlashack_cz píše:Víme, že se problém týká motorů 2.0 TDI. Taky víme, že jde o motory z let 2009-2014. Takže jediné co jsem zapomněl uvést, je jeho objem.
Tak tedy jinak. Týká se tento problém i vozu Golf Plus, vyrobeného v roce 2009 s motorem 2.0TDI o výkonu 103KW?
No my to víme, ale ty koukám moc nevíš
Týká se to konkrétním motorů s konkrétním typovým označením tak, jak ti poslal v tabulce Sirdo
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
skacel99 píše:Jde zřejmě i o 1,6 a 6 válcové motory,dá se říct,že asi všechno. takže odpověď na tvou otázku je zřejmě ano.
Nicméně normálnímu smrtelníkovi to může být jedno,problém má VW
No, asi to tak úplně není pravda, protože já mám motor 130 kW CFGC a ten v tabulce uveden není.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
len taka zaujimavost, SW na upravu emisii obsahuju aj niektore motory radu EA 188 a EA 288 (cize aj 2.0TDI v niektorych Vasich Golfikoch VII), len podla automobilky je ten SW neaktivny (spiaci agent) ...