Kontrola tlaku v pneumatikách

Podvozky, snížení, kola a pneu

Moderátor: Olaf87

Uživatelský avatar
Wlashack_cz
Závodník
Závodník
Příspěvky: 509
Registrován: 30.06.2014 23:14

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od Wlashack_cz »

Tlaky pro můj hatch
Přílohy
IMG_20150402_143538~2.jpg
Golfík VII 1.4 TSI 7°DSG

Uživatelský avatar
semacik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 12.01.2014 15:53

Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od semacik »

Aký tlak dať na 19" ? Rozmer pneu 235/35 r19 , 1.4 tsi 90kw ... V tabuľke na nádrži je len tlak na 225/35

Uživatelský avatar
photoart
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 216
Registrován: 17.02.2013 19:03

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od photoart »

Pozri moju fotky, na predchádzajúcej strane.
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT

lifter
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 03.06.2014 14:08

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od lifter »

Semacik chce sirku 235, ty aj ja mame 225.
VW Golf GTI VII Performance

Uživatelský avatar
theklf
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 441
Registrován: 05.07.2008 23:56

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od theklf »

A je to Officiálny alternatívny rozmmer?
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od sirdo »

ano, pre AUDI :mrgreen: ...

lifter
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 03.06.2014 14:08

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od lifter »

Nie pre Golfa, preto chce zrejme radu. Ak by bol, potom to nie je problem zistit. Ak ma ten rozmer Audi, potom v Audi servise to isto hudu vediet.
VW Golf GTI VII Performance

Uživatelský avatar
theklf
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 441
Registrován: 05.07.2008 23:56

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od theklf »

Ale, veď tu ide na aké auto to che aplikovať. A to je G7, 1.4 90kW. Každý máme iné tlaky na G7 aute ako je vidieť na tejto diskusii, tak predsa nepôjde s golfom do audi servisu sa spýtať na koľko hustia nejakú audi s týmto rozmerom?
Hustenie pneu nepredpisuje predsa štandartne žiadny výrobca pneu, ale výrobca auta po zohľadnení viacerých kritérií.

Ja osobne by som tom to už zaokrúhlil na 20". Veď cesty na to máme...

Obrázek
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od sirdo »

tak zasa A3 hatch nie je tak rozdielna od G7 hatch, takze udaje z nej by mohli sediet...

Uživatelský avatar
theklf
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 441
Registrován: 05.07.2008 23:56

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od theklf »

To ťažko, keď tu nesedí ani golf s golfom viď predošlé screenshoty.
Veď nech tam dá 2.5 BAR a je to.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Obrázek

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od sirdo »

tak s 2,5 urcite nic nepokazi, ale aj 2,7 bude v pohode :mrgreen: . na vyssie hodnoty 2,8 vpredu a 3,0 vzadu fukaju ked to plnia dusikom...

Uživatelský avatar
luka-czech
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 15.09.2015 04:48

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od luka-czech »

Tak se koukám, že na každým autě jinak. Asi si ve VW lepí nálepky zrovna jaký ten den dostanou.
Můj Golf VII. Variant 1.4TSI 150HP DSG R-Line, DCC podvozek, 17" Madrid 225/45 (koupeno před 14 dny) má mít ve standartu 240 kPa ve předu i vzadu. Ale info značka (viz foto) v návodu píšou tlak pro komfortní jízdu 210 kPa.

Návod "i": Komfortní tlak vzduchu v pneumatikách. V závislosti na vozidle může štítek obsahovat komfortní tlak vzduchu v pneumatikách. Komfortní tlak v pneumatikách umožňuje zvýšení jízdního komfortu. Při jízdě s komfortním tlakem vzduchu v pneumatikách se může zvýšit spotřeba pohonných hmot.
Přílohy
IMG_3741.jpg
VW Golf VII. Variant - 1.4 TSI 150HP DSG - R-Line

misodk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 21.09.2012 17:15

Příspěvek od misodk »

zaujimave... ze aj tazsi variant, motor a r17 je mozne jazdit na takyto nizsi tlak. podla vsetkeho by taky tlak teda nemal zasadne vplyvat na nerovnomerne opotrebenie pneu.
pokial niekto casto jazdi mesto je to podstatne prijemnejsie. osobne nevidim zmysel v pretlakovani pneu prazdneho auta...

Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2678
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od ablorhm »

Koukám se, že každý máme zcela odlišný štítek - tím nemyslím hodnoty, ale jak grafiku, tak jinak uvedené rozměry kol apod., tak i umístění (víko nádrže/B sloupek na straně řidiče)
20180402_102738.png
Včera mě při cestování na dálnici trošku vyděsila tahle hláška. Zpočátku jsem myslel, že jsem píchl, ale auto resp. řízení žádný náznak čehokoliv nestandardního a ani při detailní kontrole pneumatiky jsem nic neodhalil a pneumatika jako taková byla tvrdá jako šutr. Tak jsem se vydal dál k nejbližší benzince zkontrolovat tlak - a rozdíl 0,2 baru. Tzn. levá přední 2,3 a pravá přední 2,1. Mohl vézt tento rozdíl k oné hlášce? Obě pneu srovnány, seřízen tlak v pneumatikách a po dalších 100km už bez hlášky.
20180401_162301.jpg
20180401_162252.jpg
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: Kontrola tlaku v pneumatikách

Příspěvek od vwKarelV »

Jenže POZOR - ona je tu reálná možnost, že ta elektronika skutečně zaznamenala významný pokles tlaku,
a že tedy MOŽNÁ máte v pneumatice zaražený šroub nebo hřebík - tak jak se to na podzim stalo nám.
:good:
A vlastně jsme byli rádi, že nás na to ta elektronika upozornila. Jen díky tomu jsme stihli dát opravit tu gumu
ještě v pátek odpoledne - protože na druhý den, tzn. v sobotu, už by nejspíš byla ta pneumatika PRÁZDNÁ...

Moje paní ale zažila se svým služebním vozem i případ, že hláška byla, avšak díra v běhounu nikoli. V tomto
případě falešnou hlášku může způsobit předchozí stání běhounu gumy na terénní nerovnosti (v dolíku nebo
naopak na šutru, na hraně obrubníku apod.) anebo i stání jedním kolem na blbém podkladu - např. bláto,
sníh, led v kaluži apod.

A (bohužel) zažila i případ, kdy automatika hlásila únik, mechanici díru neobjevili, ale druhý den přece jen byla
ta pneumatika prázdná - a teprve PAK ten hřebíček v pneumatice mechanici přece jen objevili... :(
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“