Kontrola tlaku v pneumatikách
Moderátor: Olaf87
- Wlashack_cz
- Závodník
- Příspěvky: 509
- Registrován: 30.06.2014 23:14
- semacik
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 12.01.2014 15:53
Kontrola tlaku v pneumatikách
Aký tlak dať na 19" ? Rozmer pneu 235/35 r19 , 1.4 tsi 90kw ... V tabuľke na nádrži je len tlak na 225/35
- photoart
- Jezdec
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17.02.2013 19:03
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Pozri moju fotky, na predchádzajúcej strane.
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Semacik chce sirku 235, ty aj ja mame 225.
VW Golf GTI VII Performance
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
A je to Officiálny alternatívny rozmmer?
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
ano, pre AUDI ...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Nie pre Golfa, preto chce zrejme radu. Ak by bol, potom to nie je problem zistit. Ak ma ten rozmer Audi, potom v Audi servise to isto hudu vediet.
VW Golf GTI VII Performance
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Ale, veď tu ide na aké auto to che aplikovať. A to je G7, 1.4 90kW. Každý máme iné tlaky na G7 aute ako je vidieť na tejto diskusii, tak predsa nepôjde s golfom do audi servisu sa spýtať na koľko hustia nejakú audi s týmto rozmerom?
Hustenie pneu nepredpisuje predsa štandartne žiadny výrobca pneu, ale výrobca auta po zohľadnení viacerých kritérií.
Ja osobne by som tom to už zaokrúhlil na 20". Veď cesty na to máme...
Hustenie pneu nepredpisuje predsa štandartne žiadny výrobca pneu, ale výrobca auta po zohľadnení viacerých kritérií.
Ja osobne by som tom to už zaokrúhlil na 20". Veď cesty na to máme...
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
tak zasa A3 hatch nie je tak rozdielna od G7 hatch, takze udaje z nej by mohli sediet...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
To ťažko, keď tu nesedí ani golf s golfom viď predošlé screenshoty.
Veď nech tam dá 2.5 BAR a je to.
Veď nech tam dá 2.5 BAR a je to.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
tak s 2,5 urcite nic nepokazi, ale aj 2,7 bude v pohode . na vyssie hodnoty 2,8 vpredu a 3,0 vzadu fukaju ked to plnia dusikom...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- luka-czech
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 15.09.2015 04:48
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Tak se koukám, že na každým autě jinak. Asi si ve VW lepí nálepky zrovna jaký ten den dostanou.
Můj Golf VII. Variant 1.4TSI 150HP DSG R-Line, DCC podvozek, 17" Madrid 225/45 (koupeno před 14 dny) má mít ve standartu 240 kPa ve předu i vzadu. Ale info značka (viz foto) v návodu píšou tlak pro komfortní jízdu 210 kPa.
Návod "i": Komfortní tlak vzduchu v pneumatikách. V závislosti na vozidle může štítek obsahovat komfortní tlak vzduchu v pneumatikách. Komfortní tlak v pneumatikách umožňuje zvýšení jízdního komfortu. Při jízdě s komfortním tlakem vzduchu v pneumatikách se může zvýšit spotřeba pohonných hmot.
Můj Golf VII. Variant 1.4TSI 150HP DSG R-Line, DCC podvozek, 17" Madrid 225/45 (koupeno před 14 dny) má mít ve standartu 240 kPa ve předu i vzadu. Ale info značka (viz foto) v návodu píšou tlak pro komfortní jízdu 210 kPa.
Návod "i": Komfortní tlak vzduchu v pneumatikách. V závislosti na vozidle může štítek obsahovat komfortní tlak vzduchu v pneumatikách. Komfortní tlak v pneumatikách umožňuje zvýšení jízdního komfortu. Při jízdě s komfortním tlakem vzduchu v pneumatikách se může zvýšit spotřeba pohonných hmot.
VW Golf VII. Variant - 1.4 TSI 150HP DSG - R-Line
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21.09.2012 17:15
zaujimave... ze aj tazsi variant, motor a r17 je mozne jazdit na takyto nizsi tlak. podla vsetkeho by taky tlak teda nemal zasadne vplyvat na nerovnomerne opotrebenie pneu.
pokial niekto casto jazdi mesto je to podstatne prijemnejsie. osobne nevidim zmysel v pretlakovani pneu prazdneho auta...
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
pokial niekto casto jazdi mesto je to podstatne prijemnejsie. osobne nevidim zmysel v pretlakovani pneu prazdneho auta...
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Koukám se, že každý máme zcela odlišný štítek - tím nemyslím hodnoty, ale jak grafiku, tak jinak uvedené rozměry kol apod., tak i umístění (víko nádrže/B sloupek na straně řidiče)
Včera mě při cestování na dálnici trošku vyděsila tahle hláška. Zpočátku jsem myslel, že jsem píchl, ale auto resp. řízení žádný náznak čehokoliv nestandardního a ani při detailní kontrole pneumatiky jsem nic neodhalil a pneumatika jako taková byla tvrdá jako šutr. Tak jsem se vydal dál k nejbližší benzince zkontrolovat tlak - a rozdíl 0,2 baru. Tzn. levá přední 2,3 a pravá přední 2,1. Mohl vézt tento rozdíl k oné hlášce? Obě pneu srovnány, seřízen tlak v pneumatikách a po dalších 100km už bez hlášky.
- vwKarelV
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 29.03.2018 08:22
Re: Kontrola tlaku v pneumatikách
Jenže POZOR - ona je tu reálná možnost, že ta elektronika skutečně zaznamenala významný pokles tlaku,
a že tedy MOŽNÁ máte v pneumatice zaražený šroub nebo hřebík - tak jak se to na podzim stalo nám.
A vlastně jsme byli rádi, že nás na to ta elektronika upozornila. Jen díky tomu jsme stihli dát opravit tu gumu
ještě v pátek odpoledne - protože na druhý den, tzn. v sobotu, už by nejspíš byla ta pneumatika PRÁZDNÁ...
Moje paní ale zažila se svým služebním vozem i případ, že hláška byla, avšak díra v běhounu nikoli. V tomto
případě falešnou hlášku může způsobit předchozí stání běhounu gumy na terénní nerovnosti (v dolíku nebo
naopak na šutru, na hraně obrubníku apod.) anebo i stání jedním kolem na blbém podkladu - např. bláto,
sníh, led v kaluži apod.
A (bohužel) zažila i případ, kdy automatika hlásila únik, mechanici díru neobjevili, ale druhý den přece jen byla
ta pneumatika prázdná - a teprve PAK ten hřebíček v pneumatice mechanici přece jen objevili...
a že tedy MOŽNÁ máte v pneumatice zaražený šroub nebo hřebík - tak jak se to na podzim stalo nám.
A vlastně jsme byli rádi, že nás na to ta elektronika upozornila. Jen díky tomu jsme stihli dát opravit tu gumu
ještě v pátek odpoledne - protože na druhý den, tzn. v sobotu, už by nejspíš byla ta pneumatika PRÁZDNÁ...
Moje paní ale zažila se svým služebním vozem i případ, že hláška byla, avšak díra v běhounu nikoli. V tomto
případě falešnou hlášku může způsobit předchozí stání běhounu gumy na terénní nerovnosti (v dolíku nebo
naopak na šutru, na hraně obrubníku apod.) anebo i stání jedním kolem na blbém podkladu - např. bláto,
sníh, led v kaluži apod.
A (bohužel) zažila i případ, kdy automatika hlásila únik, mechanici díru neobjevili, ale druhý den přece jen byla
ta pneumatika prázdná - a teprve PAK ten hřebíček v pneumatice mechanici přece jen objevili...
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016