DCC
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DCC
To už potom AMAROK-a
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: DCC
DCC je už takisto v základe znížený, len sa o tom moc nepíše, nechváli.photoart píše:...to vsetko rozumiem, ale to mi nejde do hlavy, preco sa da kombinovat gti s dcc a obyc. golf s sportovym podvozkom s dcc nie!
ak dobre viem, gti ma ten isty podvozok ako obyc. golf s sportovym.
Preto 2x znížený by nemal význam.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: DCC
Jedna z 2 vecí, ktoré ľutujem, že som ich kúpil. (Neplatí pre GTI , GTD a R)
A to z dôvodu ako môžete aj tu na fóre vidieť, málo informácií, a tie čo sú, sú veľmi nepresné a dokreslené. Potom to vyzerá, že DCC robí zázraky. Preto sa ani VW moc s tým pravdepodobne nechváli technicky na webe. Ak hej, ťažko dohľadatelné.
Kto má záujem pred kúpou, môžem ho previezť s DCC a môže si DCC nastavovať počas jazdy.
A to z dôvodu ako môžete aj tu na fóre vidieť, málo informácií, a tie čo sú, sú veľmi nepresné a dokreslené. Potom to vyzerá, že DCC robí zázraky. Preto sa ani VW moc s tým pravdepodobne nechváli technicky na webe. Ak hej, ťažko dohľadatelné.
Kto má záujem pred kúpou, môžem ho previezť s DCC a môže si DCC nastavovať počas jazdy.
Naposledy upravil(a) theklf dne 23.03.2015 20:47, celkem upraveno 1 x.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: DCC
Vec sa má trocha ináč ako si ľudia myslia.
GTD, GTI + R je originál len trvdé a može byť tvrdšie (SPORT) a prípadne o niečo mäkšie (COMFORT).
Lenže, okrem GTI a R (s DCC -15mm) je DCC vlastne športový podvozok v mode NORMAL -10mm.
Preto sériový podvozok preferujem po skúsenostiach s týmto drahým riešením, kde si ľudia, čo to neskúšali myslie, že je to náhrada vzduchový podvozok a snažia sa tu konfgurovať autá s 19"+ DCC v domienke, že DCC im spraví požadovaný konfort. Áno, možno v reklame to tak funguje.
V podstate je mode COMFORT cca +/- normal podvozok v reále, ale stále tvrdší ako séria bez DCC.
NORMAL je šport
SPORT je kvázi ešte pritvrdenie.
Pre GTI to neplatí, lebo tí užívatelia majp jedinú možnosť ako si aspoň trocha spríjemiť cestu dať do COMFORT mode s DCC.
Preto som písal, že pre nich to neplatí.
Každá priečna nerovnosť (áno, s tým má hlavný problém 99% áut) aj na COMFORT mode s 16" znamená takmer odtrhnutie nápravy, žiaden COMFORT sa nekoná.
O kockách na ceste v starých mestách radšej pomlčím.
DCC rieši v praxi už rozkývané auto, nie prvotný náraz, i keď reklama uvádza niečo iné.
Česká D1 je príkladným testom. Skúste si to otestovať tam na pár úsekoch, kde vás náprava prosí, aby ste prešli z pravého do ľavého pruhu, lebo tam ináč necháte v COMFORT mode nápravu na 16" !!! Ak tu niekto bude tvrdiť, že má 19" a zvláda to v pohode na D1, tak....................
A dal by si aspoň 22" nabudúce......
Viac komfortu som pociťoval pri sériovom podvozku s VW koelsami 17" na predvádzačke.
Ako otestovať DCC? Nájdite spomalovač. Výjdite hore a spustite auto dole. Jedine tam je cítiť rozdiel v rozkmitaní karosérie. Ale nábeh na spomalovač vám DCC nevyrieši. Necháte tam nápravu, ak nespomalíte.
Kto neverí, preveziem.
GTD, GTI + R je originál len trvdé a može byť tvrdšie (SPORT) a prípadne o niečo mäkšie (COMFORT).
Lenže, okrem GTI a R (s DCC -15mm) je DCC vlastne športový podvozok v mode NORMAL -10mm.
Preto sériový podvozok preferujem po skúsenostiach s týmto drahým riešením, kde si ľudia, čo to neskúšali myslie, že je to náhrada vzduchový podvozok a snažia sa tu konfgurovať autá s 19"+ DCC v domienke, že DCC im spraví požadovaný konfort. Áno, možno v reklame to tak funguje.
V podstate je mode COMFORT cca +/- normal podvozok v reále, ale stále tvrdší ako séria bez DCC.
NORMAL je šport
SPORT je kvázi ešte pritvrdenie.
Pre GTI to neplatí, lebo tí užívatelia majp jedinú možnosť ako si aspoň trocha spríjemiť cestu dať do COMFORT mode s DCC.
Preto som písal, že pre nich to neplatí.
Každá priečna nerovnosť (áno, s tým má hlavný problém 99% áut) aj na COMFORT mode s 16" znamená takmer odtrhnutie nápravy, žiaden COMFORT sa nekoná.
O kockách na ceste v starých mestách radšej pomlčím.
DCC rieši v praxi už rozkývané auto, nie prvotný náraz, i keď reklama uvádza niečo iné.
Česká D1 je príkladným testom. Skúste si to otestovať tam na pár úsekoch, kde vás náprava prosí, aby ste prešli z pravého do ľavého pruhu, lebo tam ináč necháte v COMFORT mode nápravu na 16" !!! Ak tu niekto bude tvrdiť, že má 19" a zvláda to v pohode na D1, tak....................
A dal by si aspoň 22" nabudúce......
Viac komfortu som pociťoval pri sériovom podvozku s VW koelsami 17" na predvádzačke.
Ako otestovať DCC? Nájdite spomalovač. Výjdite hore a spustite auto dole. Jedine tam je cítiť rozdiel v rozkmitaní karosérie. Ale nábeh na spomalovač vám DCC nevyrieši. Necháte tam nápravu, ak nespomalíte.
Kto neverí, preveziem.
Naposledy upravil(a) theklf dne 23.03.2015 20:47, celkem upraveno 1 x.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
- photoart
- Jezdec
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17.02.2013 19:03
Re: DCC
... tak teraz uz zacinam nelutovat, ze som neriesil dcc, ale sportovy podvozok.theklf píše:Jedna z 2 vecí, ktoré ľutujem, že som ich kúpil. (Neplatí pre GTI a R)
A to z dôvodu ako môžete aj tu na fóre vidieť, málo informácií, a tie čo sú, sú veľmi nepresné a dokreslené. Potom to vyzerá, že DCC robí zázraky. Preto sa ani VW moc s tým pravdepodobne nechváli technicky na webe. Ak hej, ťažko dohľadatelné.
Kto má záujem pred kúpou, môžem ho previezť s DCC a môže si DCC nastavovať počas jazdy.
na moj styl jazdy je max. vyhovujuce.
ja neplanujem 18-19-20 palcove disky, mne bohate stacia dijony + rozsirovacie podlozky 20mm. /ako aj teraz mam/
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
- theklf
- Jezdec
- Příspěvky: 441
- Registrován: 05.07.2008 23:56
Re: DCC
Presne tak.
Ja som si chcel ešte viac pridať komfortu ako štadanrtný podvozok, ale namiesto toho som vyhodil 1000€ za športový DCC, kde ani v COMFORT mode nedosiahnem úroveň komfortu série.
Ja som si chcel ešte viac pridať komfortu ako štadanrtný podvozok, ale namiesto toho som vyhodil 1000€ za športový DCC, kde ani v COMFORT mode nedosiahnem úroveň komfortu série.
________________________________________________________________
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
Golf VII R-Line |Über Highline | 1.4 TSI ACT DSG 7 BMT @ 110kW | 150 PS | @ 250 Nm
-
- Závodník
- Příspěvky: 517
- Registrován: 03.06.2014 14:08
Re: DCC
S tými opakujúcimi sa priečnymi nerovnosťami na GTI s DCC a 18-tkami kolesami (napr. česká D1) to pociťujem takto: COMFORT mód je to tvrdé, SPORT mód je to strašne tvrdé (NORMAL nepoužívam). Na COMFORT móde je to pri normálnej ceste (lokálne nerovnosti) ale subjektívne lepšie, ako keď som na Na Golfe V športový podvozok a 17-tky kolesá. Je pravda, že nemám skúsenosti s DCC a klasickým Golfom.
S priečnymi nerovnosťami asi najlepšie výsledky je možné dosiahnuť na klasickom Golfe so sériovým podvozkom a 15-tkami, príp.16-tkami kolesami. Celkovo ak chce človek podvozkovo pohodlné zvezenie, tak asi nech volí iné auto ako Golf (ktorý je vo všeobecnosti ladený podvozkovo tvrdšie) - napr. Citroen C4 všade chvália práve za komfort jazdy.
S priečnymi nerovnosťami asi najlepšie výsledky je možné dosiahnuť na klasickom Golfe so sériovým podvozkom a 15-tkami, príp.16-tkami kolesami. Celkovo ak chce človek podvozkovo pohodlné zvezenie, tak asi nech volí iné auto ako Golf (ktorý je vo všeobecnosti ladený podvozkovo tvrdšie) - napr. Citroen C4 všade chvália práve za komfort jazdy.
VW Golf GTI VII Performance
-
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 21.09.2012 17:15
tak to je zaujimave. cakal som, ze dcc ma aky taky prinos pre pohodlie na akomkolvek rozmere kolies.
su to take razy, ze sa to prenasa do karoserie a interieru (vrzganie/praskanie plastov) ? alebo to je buchot podvozku, bez velkeho prenosu do interieru....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
su to take razy, ze sa to prenasa do karoserie a interieru (vrzganie/praskanie plastov) ? alebo to je buchot podvozku, bez velkeho prenosu do interieru....
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Golf 6, Rabbit 1.2tsi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DCC
Ťiež by som si toto o DCC nemyslel Načo je potom vôbec dobré ho mať v aute Ak je tvrdší aj v COMFORT móde od sériového podvozka a ostatné nastavenia sú len tvrdšie a tvrdšie od série a k tomu je ešťe aj znížený Nech mi niekto povie jeden argument, že prečo ho mať teda vôbec v aute Dik.
- CoolXman
- VWagenista
- Příspěvky: 1330
- Registrován: 04.02.2009 15:50
- Bydliště: Berounsko, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: DCC
ac zakladatel tohoto tematu, tak tolik do vasi diskuze o golfech neprispeju, nicmene dam poznatek, ted mam novyho Passata s DCC a tam je to rozhodne na comfort rezim mekci a komfortnejsi/houpavejsi nez v Passate bez DCC se seriovym podvozkem
Passat B8 Limo 2,0 TDI DSG R-Line Tungsten - AID,DCC,ACC,Discover Pro,18"+19",LED,Lane,Side,DLA,TPMS,Ambiente,230V,kamera,DLS audio Reference,SGS
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
Golf 7 Variant 2,0 TDI DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: DCC
Na a sme doma tak ako potom, jeden hovorý že je to tvrdé, druhý hovorý, že je to makšie ako séria Alebo každý to pociťuje inak prípadne DCC v G7 je inak ladené ako v new PASSAT-e aj to je jedna z možnosťí no v každom prípade by to malo bať cca rovnaké a hlavne by to malo plniť účel (zmakčovať a stvrdiť podvozok) podľa mna.