R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Podvozky, snížení, kola a pneu

Moderátor: Olaf87

sergix
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 19.04.2017 22:56

R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od sergix »

Zvažuju ten r-paket kvůli tomu progresivnímu řízení. Známý to má na BMW a pochvaluje si to. Máte s tím někdo zkušenost?
Co ten nižší podvozek - neubere to moc na komfortu?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Mishaw »

Jezisi Kriste. Kvuli jednomu autu zakládáš 5. téma. Prijde ti to normalni? Nemuzes shrnout vsechny sve touhy a dotazy do jednoho prispevku?
Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Ipanema »

Mishaw píše:Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Fakt? A já si dodnes myslel, že sekci motory čtou jedni a třeba o podvozku to čtou jiní :drinks:
Na druhou stranu, když má někdo 9 tis. na tónovaný zadní skla, tak to asi nemusí řešit s tím podvozkem a dalšíma srákancema.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

sergix
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 19.04.2017 22:56

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od sergix »

Mishaw píše:Jezisi Kriste. Kvuli jednomu autu zakládáš 5. téma. Prijde ti to normalni? Nemuzes shrnout vsechny sve touhy a dotazy do jednoho prispevku?
Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Tak uznávám, že jsem tady toho naflákal hodně, na druhou stranu ta příplatková výbava tam udělá klidně dost přes 100 tis., tak bych rád věděl, jaké s tím mají lidi zkušenosti. Do teď jsem jezdil v Mondeu v plné a hromadu věcí jsem bral jako normální, nedávno jsem přesedl do Octavie III a z hromady věcí jsem dost nemile překvapený.. nerad bych si teď koupil auto za hromadu peněz a pak zjistil, že mě tam něco bude dalších 5-7 let štvát..
A do jendoho příspěvku jsem to nedal proto, že by mi přišlo jako mimo mísu se ptát v kategorii elektronika na motor.. Ale v klidu, další témata zakládat už nehodlám


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Ipanema »

Tak bacha - s přimhouřeným okem je Golf 7 vlastně ekvivalent k trojkové Ochcávce.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od skacel99 »

Octávka vždycky byla,je a bude pouze hodně osekanej a předraženej Golf s obřím kufrem :lol:
Pokud si chcu koupit Golfa,tak si sednu do Golfa a rozhodně neberu jako směrodatný auto Octávku :wink:

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Ipanema »

Souhlas. Jenže právě hromada věcí z Ochcávky je stejná s Golfem. V interiéru o to víc. Nevím co se těmi věcmi původně a konkrétně myslelo, ale jistě narazí na to samé z čeho byl nemile překvapen.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

sergix
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 19.04.2017 22:56

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od sergix »

Ipanema píše:
Mishaw píše:Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Fakt? A já si dodnes myslel, že sekci motory čtou jedni a třeba o podvozku to čtou jiní :drinks:
Na druhou stranu, když má někdo 9 tis. na tónovaný zadní skla, tak to asi nemusí řešit s tím podvozkem a dalšíma srákancema.
Tak peníze nekadím, ale můžu si tam dát třeba tónovaná skla namísto precrash a parkovacího asistenta (ten prý moc dobře nefunguje).. resp. právě proto, že mám omezený rozpočet, se tolik vyptávám..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Mishaw »

Nebo si pak můžeš nechat dát za pár korun folie na zadní skla, s atestem :wink:
Když si vybereš solidní firmu, vypadá to jako z výroby :good:
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Ipanema »

Samozřejmě! Jelikož je na výběr často z 4-5 odstínů, tak se to spíš tmaví na "černo-černou".

Pokud se ale vrátím k tomu R-Line paketu, tak třeba ti v rozhodování pomůže toto.
Je to vše o každém z nás. Mě to příjde jako blbost. Spíš bych to nacpal (pokud to vůbec jde vynechat v R-Line a tipuji od boku jistě, že nejde) do asistentů na kolony, kopce, zrcátka a tak.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

sergix
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 19.04.2017 22:56

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od sergix »

Ipanema píše:Tak bacha - s přimhouřeným okem je Golf 7 vlastně ekvivalent k trojkové Ochcávce.
No vím, že Octavia vychází z Golfa, ale po tom, co jsem seděl nedávno v posledním Golfu, tak mi připadá výrazně luxusnější, než ta OIII. Je to jenom o pocitu, ale ten dělají právě detaily a ty ta OIII extra vyřešené nemá (když nepočítám ty super háčky v zavazadlovém prostoru :D).. Jezdím verzí za cca 600tis s 1.6TDI a pocit z auta nic moc.. Dokonce nemám ani v zadních dveří repro, má to manuální klimu atd.. Nehledě na zpracování - po 2 měsících užívání mi jdou těžce otevírat dveře u spolujezdce a např. klika u dveří za řidičem se mi zase někdy po zatáhnutí nevrací do původní polohy.. To auto určitě není špatné, ale jsem trošku zklamaný..stále jsem slýchal, jaké mají koncernová auta příkladné zpracování a z OIII zatím takový pocit nemám.
Prostě mám pocit, že když dva dělají totéž, tak to nemusí znamentat totéž :D Alespoň v to doufám.

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od skacel99 »

Jak jsem psal,Octávka je ve stejné cenové relaci hodně daleko za Golfem a je to jak jsi psal. Mají milion háčků,sítěk,schránek,ale ostatní stojí za prd. Vadilo mi tam už to,jak mlátily dveře při dovření. Na 10 let staré GV je to vytlumený líp.
Další věc je ta,že za stejný peníze máš u Golfa výrazně lepší základní výbavu. Octávka je vyloženě nastřelená,protože to Češi kupujou jak rohlíky :wink:

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Ipanema »

S tím máš pravdu. Já s těmi auty nemám problém. Dokonce bych i řekl, že OIII před FL se mi i líbí. Jediný problém mám s tím, že na jedné ulici vždy stojí 2-3.
S tím vytlumením dveří mě to nenapadlo. Příkladně. To je pravda. Jak jsem si to přečetl, tak jsem si na to vzpomněl.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od skacel99 »

Jo,taky se mi Octa před FL vcelku líbí,ale po zkušenostech pár známých to nechci. Oba měli před tím OII a prý byla výrazně lepší,než OIII. OIII začíná velice brzo vrzat v interiéru a celkově působí výrazně lacinším dojmem. S čím naprosto souhlasím.

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení

Příspěvek od Ipanema »

Vím o jednom chlapovi, co si ji před asi půl rokem koupil. Resp. mu ji koupila firma jako služebáka a on si ji mohl nakonfigurovat. Nevím co tam má a nemá, ale auto stálo ceníkově 3/4 míče a to se prý držel prý zkrátka. Tak i toto je na pováženou.

To, že má Ochcávka na první pohled levnější interiér bohužel pro naši automobilku vždy platilo, platí a asi i platit bude. Zase na druhou stranu Golf je o fous "chudým příbuzným", když třeba koukneš do Audi A3.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a kola“