R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 19.04.2017 22:56
R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Zvažuju ten r-paket kvůli tomu progresivnímu řízení. Známý to má na BMW a pochvaluje si to. Máte s tím někdo zkušenost?
Co ten nižší podvozek - neubere to moc na komfortu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Co ten nižší podvozek - neubere to moc na komfortu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Jezisi Kriste. Kvuli jednomu autu zakládáš 5. téma. Prijde ti to normalni? Nemuzes shrnout vsechny sve touhy a dotazy do jednoho prispevku?
Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Fakt? A já si dodnes myslel, že sekci motory čtou jedni a třeba o podvozku to čtou jiníMishaw píše:Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Na druhou stranu, když má někdo 9 tis. na tónovaný zadní skla, tak to asi nemusí řešit s tím podvozkem a dalšíma srákancema.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 19.04.2017 22:56
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Tak uznávám, že jsem tady toho naflákal hodně, na druhou stranu ta příplatková výbava tam udělá klidně dost přes 100 tis., tak bych rád věděl, jaké s tím mají lidi zkušenosti. Do teď jsem jezdil v Mondeu v plné a hromadu věcí jsem bral jako normální, nedávno jsem přesedl do Octavie III a z hromady věcí jsem dost nemile překvapený.. nerad bych si teď koupil auto za hromadu peněz a pak zjistil, že mě tam něco bude dalších 5-7 let štvát..Mishaw píše:Jezisi Kriste. Kvuli jednomu autu zakládáš 5. téma. Prijde ti to normalni? Nemuzes shrnout vsechny sve touhy a dotazy do jednoho prispevku?
Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
A do jendoho příspěvku jsem to nedal proto, že by mi přišlo jako mimo mísu se ptát v kategorii elektronika na motor.. Ale v klidu, další témata zakládat už nehodlám
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Tak bacha - s přimhouřeným okem je Golf 7 vlastně ekvivalent k trojkové Ochcávce.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Octávka vždycky byla,je a bude pouze hodně osekanej a předraženej Golf s obřím kufrem
Pokud si chcu koupit Golfa,tak si sednu do Golfa a rozhodně neberu jako směrodatný auto Octávku
Pokud si chcu koupit Golfa,tak si sednu do Golfa a rozhodně neberu jako směrodatný auto Octávku
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Souhlas. Jenže právě hromada věcí z Ochcávky je stejná s Golfem. V interiéru o to víc. Nevím co se těmi věcmi původně a konkrétně myslelo, ale jistě narazí na to samé z čeho byl nemile překvapen.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 19.04.2017 22:56
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Tak peníze nekadím, ale můžu si tam dát třeba tónovaná skla namísto precrash a parkovacího asistenta (ten prý moc dobře nefunguje).. resp. právě proto, že mám omezený rozpočet, se tolik vyptávám..Ipanema píše:Fakt? A já si dodnes myslel, že sekci motory čtou jedni a třeba o podvozku to čtou jiníMishaw píše:Cele tohle forum cte jedna parta lidí.
Na druhou stranu, když má někdo 9 tis. na tónovaný zadní skla, tak to asi nemusí řešit s tím podvozkem a dalšíma srákancema.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Nebo si pak můžeš nechat dát za pár korun folie na zadní skla, s atestem
Když si vybereš solidní firmu, vypadá to jako z výroby
Když si vybereš solidní firmu, vypadá to jako z výroby
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Samozřejmě! Jelikož je na výběr často z 4-5 odstínů, tak se to spíš tmaví na "černo-černou".
Pokud se ale vrátím k tomu R-Line paketu, tak třeba ti v rozhodování pomůže toto.
Je to vše o každém z nás. Mě to příjde jako blbost. Spíš bych to nacpal (pokud to vůbec jde vynechat v R-Line a tipuji od boku jistě, že nejde) do asistentů na kolony, kopce, zrcátka a tak.
Pokud se ale vrátím k tomu R-Line paketu, tak třeba ti v rozhodování pomůže toto.
Je to vše o každém z nás. Mě to příjde jako blbost. Spíš bych to nacpal (pokud to vůbec jde vynechat v R-Line a tipuji od boku jistě, že nejde) do asistentů na kolony, kopce, zrcátka a tak.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
-
- Řidič
- Příspěvky: 96
- Registrován: 19.04.2017 22:56
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
No vím, že Octavia vychází z Golfa, ale po tom, co jsem seděl nedávno v posledním Golfu, tak mi připadá výrazně luxusnější, než ta OIII. Je to jenom o pocitu, ale ten dělají právě detaily a ty ta OIII extra vyřešené nemá (když nepočítám ty super háčky v zavazadlovém prostoru ).. Jezdím verzí za cca 600tis s 1.6TDI a pocit z auta nic moc.. Dokonce nemám ani v zadních dveří repro, má to manuální klimu atd.. Nehledě na zpracování - po 2 měsících užívání mi jdou těžce otevírat dveře u spolujezdce a např. klika u dveří za řidičem se mi zase někdy po zatáhnutí nevrací do původní polohy.. To auto určitě není špatné, ale jsem trošku zklamaný..stále jsem slýchal, jaké mají koncernová auta příkladné zpracování a z OIII zatím takový pocit nemám.Ipanema píše:Tak bacha - s přimhouřeným okem je Golf 7 vlastně ekvivalent k trojkové Ochcávce.
Prostě mám pocit, že když dva dělají totéž, tak to nemusí znamentat totéž Alespoň v to doufám.
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Jak jsem psal,Octávka je ve stejné cenové relaci hodně daleko za Golfem a je to jak jsi psal. Mají milion háčků,sítěk,schránek,ale ostatní stojí za prd. Vadilo mi tam už to,jak mlátily dveře při dovření. Na 10 let staré GV je to vytlumený líp.
Další věc je ta,že za stejný peníze máš u Golfa výrazně lepší základní výbavu. Octávka je vyloženě nastřelená,protože to Češi kupujou jak rohlíky
Další věc je ta,že za stejný peníze máš u Golfa výrazně lepší základní výbavu. Octávka je vyloženě nastřelená,protože to Češi kupujou jak rohlíky
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
S tím máš pravdu. Já s těmi auty nemám problém. Dokonce bych i řekl, že OIII před FL se mi i líbí. Jediný problém mám s tím, že na jedné ulici vždy stojí 2-3.
S tím vytlumením dveří mě to nenapadlo. Příkladně. To je pravda. Jak jsem si to přečetl, tak jsem si na to vzpomněl.
S tím vytlumením dveří mě to nenapadlo. Příkladně. To je pravda. Jak jsem si to přečetl, tak jsem si na to vzpomněl.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Jo,taky se mi Octa před FL vcelku líbí,ale po zkušenostech pár známých to nechci. Oba měli před tím OII a prý byla výrazně lepší,než OIII. OIII začíná velice brzo vrzat v interiéru a celkově působí výrazně lacinším dojmem. S čím naprosto souhlasím.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Ipanema
- VWjunior
- Příspěvky: 1727
- Registrován: 22.05.2008 17:50
- Bydliště: Brno
Re: R-packet - snížení podvozku a progresivní řízení
Vím o jednom chlapovi, co si ji před asi půl rokem koupil. Resp. mu ji koupila firma jako služebáka a on si ji mohl nakonfigurovat. Nevím co tam má a nemá, ale auto stálo ceníkově 3/4 míče a to se prý držel prý zkrátka. Tak i toto je na pováženou.
To, že má Ochcávka na první pohled levnější interiér bohužel pro naši automobilku vždy platilo, platí a asi i platit bude. Zase na druhou stranu Golf je o fous "chudým příbuzným", když třeba koukneš do Audi A3.
To, že má Ochcávka na první pohled levnější interiér bohužel pro naši automobilku vždy platilo, platí a asi i platit bude. Zase na druhou stranu Golf je o fous "chudým příbuzným", když třeba koukneš do Audi A3.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza