Normální USB. Je v přihrávce na středové tunelu mezi klimatizací a řadící pakouohsi píše: Kde kde je u príplatkového 5,8" displeja USB prípojka? A je o normálna USB zástrčka, alebo je potrebná redukcia?
Elektronické vychytávky
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 95
- Registrován: 31.07.2013 14:05
Elektronické vychytávky
VW Golf VII 1.4TSI 103kW Highline MY2013
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Elektronické vychytávky
Ahoj, jestli jsem to dobře pochopil tak máš možnost přepínání jízdních profilů - pokud se nepletu tak v individual profilu by měl jít vypnout start-stop celkově a mělo by se jít i pohrát s adaptibilním tempomatem (možná mu zatrhnout to brzdění).
Kontrola únavy sem někde četl že funguje na principu monitorování změn v ovládání volantu. Možná něco jako že když vyrazíš, jedeš po okreskách, volant držíš pevně a hodně zatáčíš ... pak vjedeš na dálnici a pak už volant uvolníš, zatáčíš jemněji a plavněji tak si to může myslet že usínáš - ale to jsou jenom spekulace.
Kontrola únavy sem někde četl že funguje na principu monitorování změn v ovládání volantu. Možná něco jako že když vyrazíš, jedeš po okreskách, volant držíš pevně a hodně zatáčíš ... pak vjedeš na dálnici a pak už volant uvolníš, zatáčíš jemněji a plavněji tak si to může myslet že usínáš - ale to jsou jenom spekulace.
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Elektronické vychytávky
Zkoušel jsem to dělat i schválně, jel jsem po úplně prázdné silnici v noci a tak jsem nechával auto jet více za čáru a pak jsem cuknul volantem, abych to srovnal. Asi 15 minut takové jízdy a nic nereagovalo, ani mimiku obličeje jsem neměnil.Bofors píše:jj jak píšeš, u mě taky nikdy nebylo akční sledování únavy. mám za to, že sleduje pohyby volantu- takové typické pocukávání s volantem když usínáš, ne že bych na to byl odborník ale kdo to nezažil že?
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Elektronické vychytávky
Mě ta kontrola únavy ještě taky neupozornila a to jsem byl v Alpách, v Chorvatsku (Igrane 1000 km) na otočku, pátek noc tam a v neděli na noc zpět a řídím sám. Tak jsem buď byl čiloučkej a nebo jsem prospal i to upozornění. Přikláněl bych se k té druhé možnosti.
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Elektronické vychytávky
asi málo, čekal až pojedeš škarpouhighendforum píše:Zkoušel jsem to dělat i schválně, jel jsem po úplně prázdné silnici v noci a tak jsem nechával auto jet více za čáru a pak jsem cuknul volantem, abych to srovnal. Asi 15 minut takové jízdy a nic nereagovalo, ani mimiku obličeje jsem neměnil.Bofors píše:jj jak píšeš, u mě taky nikdy nebylo akční sledování únavy. mám za to, že sleduje pohyby volantu- takové typické pocukávání s volantem když usínáš, ne že bych na to byl odborník ale kdo to nezažil že?
jinak citace z oficiálního materiálu VW:
systém rozpoznávání únavy: sleduje odchylky od normálního stylu řízení, jako jsou například strnulé držení volantu nebo náhlé změny směru jízdy. při projevech únavy systém aktivuje vizuální a akustické signály, které doporučí řidiči aby si udělal přestávku k odpočinku.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 22.05.2008 12:03
- Bydliště: Trutnov
Elektronické vychytávky
já když jsem jel do Belgie,tak se mě to rozvitílo,řídil jsem dlouho a skoro v kuse,ale na jake bazi to konkretně funguje,to nevím.Asi ten Red Bull moc nefungoval
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Elektronické vychytávky
A jak vypadá ta výstraha? Svítí to trvale nebo to jen upozorní, jen opticky nebo i akusticky?MartinK píše:já když jsem jel do Belgie,tak se mě to rozvitílo,řídil jsem dlouho a skoro v kuse,ale na jake bazi to konkretně funguje,to nevím.Asi ten Red Bull moc nefungoval
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
-
- Řidič
- Příspěvky: 58
- Registrován: 21.02.2013 15:18
- Bydliště: Ostrava
Elektronické vychytávky
highendforum píše:A jak vypadá ta výstraha? Svítí to trvale nebo to jen upozorní, jen opticky nebo i akusticky?MartinK píše:já když jsem jel do Belgie,tak se mě to rozvitílo,řídil jsem dlouho a skoro v kuse,ale na jake bazi to konkretně funguje,to nevím.Asi ten Red Bull moc nefungoval
pípne to a asi na 4s se rozsvítí na palubním počítači symbol šálku kávy mě to už taky upozornilo
Golf VII comfortline,bílá oryx,1.2 TSI 63kw
- sicca
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07.07.2013 10:03
- Bydliště: Příbramsko
Elektronické vychytávky
ohsi píše:Mne sa zdá práve v meste riziko búračky najvyššie. Crashtesty robia pri mestskej rýchlosti a tie autá nevyzerajú dobre. A bez pripútania vraj airbag láme krčnú chrbticu.concorde píše:Ja vim ale po meste to riziko povazuji za snesitelne. Navic nikoho tim neohrozuju, tak mam i klid v dusi
Hraju company of heroes - neni bofors ten vicehlavnovy nemecky kanon ?
Dve otázky:
Z SD karty sa dá bez problémov prehrávať hudba aj u základného 5" displeja?
Kde kde je u príplatkového 5,8" displeja USB prípojka? A je o normálna USB zástrčka, alebo je potrebná redukcia?
USB konektor je klasický, žádná redukce není potřeba. Konektor je v přihrádce pod rádiem.
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Elektronické vychytávky
Díky za info., ten šálek kávy znám jen z katalogu. Asi nebyl důvod, abych ho viděl a to jsem jel v kuse Chorvatsko (cca 1200 km).szcz píše:já když jsem jel do Belgie,tak se mě to rozvitílo,řídil jsem dlouho a skoro v kuse,ale na jake bazi to konkretně funguje,to nevím.Asi ten Red Bull moc nefungoval
pípne to a asi na 4s se rozsvítí na palubním počítači symbol šálku kávy mě to už taky upozornilo
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Elektronické vychytávky
Můžu poprosit majitele dalších ještě nezmíněných výbav o vyjádření.Jak jste spokojeni s
pakety světla výhled-funkce Coming Home a Leaving Home
-vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou
-dešťový senzor
Paket Zrcátka -vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, sklopná, vyhřívaná
-automatické naklonění vnějšího zpětného zrcátka u spolujezdce při zařazení zpátečky
pakety světla výhled-funkce Coming Home a Leaving Home
-vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou
-dešťový senzor
Paket Zrcátka -vnější zpětná zrcátka elektricky nastavitelná, sklopná, vyhřívaná
-automatické naklonění vnějšího zpětného zrcátka u spolujezdce při zařazení zpátečky
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Elektronické vychytávky
- vnitrni zrcatko s clonou: asi se hodí že mi to ve tmě nesvítí do očí, v minulosti mi naklopení zrcátka celkem stačilo - ale používám to a pokaždé když jedu večer tak oceňuju že to funguje
- deštový sensor: dobrá věc, bohužel není tak přesná jak bych si přál (a jak mi připadala v OII), ale taky lepší než bez toho, ale určitě bych to taky oželel ... možná jsem jen ještě nenašel ideální nastavení
- automatické naklonění: teď mě napadá že sem si ho zapoměl nastavit, to se hodí, vyhřívaná zrcátka teď v zimě jsou fajn
co nejvíc oceňuju je adaptivní tempomat, většinou to recenzenti pomlouvají nebo minimálně marginalizují ... přitom mě toto prakticky totálně změnilo styl ježdění s autem. Nevím jak vás ale mě při pravidelných cestách podvědomě stresuje že musím neustále přibrďovat a zrychlovat podle toho jak jede auto přede mnou. I to že musím neustále přibrzďovat když vjíždím do obce. Dřív když jsem jel 200km po okreskách tak mě naštvalo kdykoli se předemnou objevilo auto a já věděl že se za ním budu muset 20km kodrcat. Teď se vždycky těším až se auto objeví, ja se na něj pověsím a on bude všechen ten opruz s bržděním u obcí aspol řešit za mě ... já jenom občas přeřadím. Dokonce i po dálnici mi nedělá problém pověsit se za kamion co jede 90 a prostě tu jízdu prožít za ním ... cesta sice trvá o několik desítek minut víc (praha-brno) ale aspoň jedu bezpečněji, úsporněji a hlavně bez stresu. Je to pro mě takový rozdíl že zatímco dřív jsem po cestě byl unavený a potřeboval pár hodin na regeneraci tak teď dojedu v pohodě a připadám si nezvykle čilý a schopný jít něco dělat.
Jediné co mě na autě vadí jsou světla, určitě bych teď doporučil se projet s autem ve tmě s normálními světly ... u o2 ani o1 ani favoritu sem problémy neměl ale tady mi připadne že to fakt svítí hodně bídně - tak, že se potmě na okreskách bojím že srazím neosvětleného vola - zkusím ještě jiné žárovky a uvidím ... aktuálně si říkám že sem určitě měl vyzkoušet jak svítí základní xenony bez LED
obecně mi připadne že u většiny věcí soudruzi pořádně testovali jen tu nejvyšší výbavu a nakonec tam jen místo ní prdli nějakou základní a vykašlali se na pořádné vyladění s tím že pro šetřílky to není třeba
je fakt naprosto absurdní že mi auto za půl mega svítí hůř než favorit
- deštový sensor: dobrá věc, bohužel není tak přesná jak bych si přál (a jak mi připadala v OII), ale taky lepší než bez toho, ale určitě bych to taky oželel ... možná jsem jen ještě nenašel ideální nastavení
- automatické naklonění: teď mě napadá že sem si ho zapoměl nastavit, to se hodí, vyhřívaná zrcátka teď v zimě jsou fajn
co nejvíc oceňuju je adaptivní tempomat, většinou to recenzenti pomlouvají nebo minimálně marginalizují ... přitom mě toto prakticky totálně změnilo styl ježdění s autem. Nevím jak vás ale mě při pravidelných cestách podvědomě stresuje že musím neustále přibrďovat a zrychlovat podle toho jak jede auto přede mnou. I to že musím neustále přibrzďovat když vjíždím do obce. Dřív když jsem jel 200km po okreskách tak mě naštvalo kdykoli se předemnou objevilo auto a já věděl že se za ním budu muset 20km kodrcat. Teď se vždycky těším až se auto objeví, ja se na něj pověsím a on bude všechen ten opruz s bržděním u obcí aspol řešit za mě ... já jenom občas přeřadím. Dokonce i po dálnici mi nedělá problém pověsit se za kamion co jede 90 a prostě tu jízdu prožít za ním ... cesta sice trvá o několik desítek minut víc (praha-brno) ale aspoň jedu bezpečněji, úsporněji a hlavně bez stresu. Je to pro mě takový rozdíl že zatímco dřív jsem po cestě byl unavený a potřeboval pár hodin na regeneraci tak teď dojedu v pohodě a připadám si nezvykle čilý a schopný jít něco dělat.
Jediné co mě na autě vadí jsou světla, určitě bych teď doporučil se projet s autem ve tmě s normálními světly ... u o2 ani o1 ani favoritu sem problémy neměl ale tady mi připadne že to fakt svítí hodně bídně - tak, že se potmě na okreskách bojím že srazím neosvětleného vola - zkusím ještě jiné žárovky a uvidím ... aktuálně si říkám že sem určitě měl vyzkoušet jak svítí základní xenony bez LED
obecně mi připadne že u většiny věcí soudruzi pořádně testovali jen tu nejvyšší výbavu a nakonec tam jen místo ní prdli nějakou základní a vykašlali se na pořádné vyladění s tím že pro šetřílky to není třeba
je fakt naprosto absurdní že mi auto za půl mega svítí hůř než favorit
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Elektronické vychytávky
tak daj potom vediet ake ziarovky sa ti osvedcili...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
-
- Jezdec
- Příspěvky: 200
- Registrován: 04.01.2013 13:14
Elektronické vychytávky
Adapt. Tempomat je super senzor daždový mi vpride dobrý (možno som našiel to dobre nastavenie) ja mam xenony a svieti to uplne super. Auto bez xenonov alebo full led by som uz nekupil.Flekmatik píše:- vnitrni zrcatko s clonou: asi se hodí že mi to ve tmě nesvítí do očí, v minulosti mi naklopení zrcátka celkem stačilo - ale používám to a pokaždé když jedu večer tak oceňuju že to funguje
- deštový sensor: dobrá věc, bohužel není tak přesná jak bych si přál (a jak mi připadala v OII), ale taky lepší než bez toho, ale určitě bych to taky oželel ... možná jsem jen ještě nenašel ideální nastavení
- automatické naklonění: teď mě napadá že sem si ho zapoměl nastavit, to se hodí, vyhřívaná zrcátka teď v zimě jsou fajn
co nejvíc oceňuju je adaptivní tempomat, většinou to recenzenti pomlouvají nebo minimálně marginalizují ... přitom mě toto prakticky totálně změnilo styl ježdění s autem. Nevím jak vás ale mě při pravidelných cestách podvědomě stresuje že musím neustále přibrďovat a zrychlovat podle toho jak jede auto přede mnou. I to že musím neustále přibrzďovat když vjíždím do obce. Dřív když jsem jel 200km po okreskách tak mě naštvalo kdykoli se předemnou objevilo auto a já věděl že se za ním budu muset 20km kodrcat. Teď se vždycky těším až se auto objeví, ja se na něj pověsím a on bude všechen ten opruz s bržděním u obcí aspol řešit za mě ... já jenom občas přeřadím. Dokonce i po dálnici mi nedělá problém pověsit se za kamion co jede 90 a prostě tu jízdu prožít za ním ... cesta sice trvá o několik desítek minut víc (praha-brno) ale aspoň jedu bezpečněji, úsporněji a hlavně bez stresu. Je to pro mě takový rozdíl že zatímco dřív jsem po cestě byl unavený a potřeboval pár hodin na regeneraci tak teď dojedu v pohodě a připadám si nezvykle čilý a schopný jít něco dělat.
Jediné co mě na autě vadí jsou světla, určitě bych teď doporučil se projet s autem ve tmě s normálními světly ... u o2 ani o1 ani favoritu sem problémy neměl ale tady mi připadne že to fakt svítí hodně bídně - tak, že se potmě na okreskách bojím že srazím neosvětleného vola - zkusím ještě jiné žárovky a uvidím ... aktuálně si říkám že sem určitě měl vyzkoušet jak svítí základní xenony bez LED
obecně mi připadne že u většiny věcí soudruzi pořádně testovali jen tu nejvyšší výbavu a nakonec tam jen místo ní prdli nějakou základní a vykašlali se na pořádné vyladění s tím že pro šetřílky to není třeba
je fakt naprosto absurdní že mi auto za půl mega svítí hůř než favorit
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Elektronické vychytávky
to sme dva, xenony jsou jediná věc které začínám litovat že sem nevzal
VW Golf VII 1,4 TSI