GTI4: Ježíšmarjá, když vypnes motor tak nejde ani ABS pumpa. Tudíž tlak v brzdové soustavě "zmizí" a zajistí se pouze zadní kola elektrickou brzdou. Přední desky tak na kotoučích nejsou.
Jinak autohold je aktivovaný už dávno, než ty vůbec pustíš nohu z pedálu, když stojíš.
To si můžeš zkusit sám, když zastavis v prudkém kopci na autohold a vypnes motor, že auto o kousek poskočí, než dojede motorek...
Navíc se můžeš podívat a ujistit sám, když teda zastavis s nohou na brzde v autohold režimu, vypnes motor a slyšíš zajištění elektrickou parkovací brzdou... Tak se můžeš nyní podívat očima, že přední desky nejsou na kotouči, ale zadní ano...
Autohold a brzdové svetlá
Moderátor: Olaf87
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4744
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Autohold a brzdové svetlá
Pro GTI4
Odpověď je b. Žádné přepětí těsnění tam není. Samozřejmě desky nejsou přitlačeny ke kotouči tak,že by jím nešlo otáčet,ale jsou pořád těsně u něj.Desky se od kotouče odtlačují otáčením samotného kotouče.
Odpověď je b. Žádné přepětí těsnění tam není. Samozřejmě desky nejsou přitlačeny ke kotouči tak,že by jím nešlo otáčet,ale jsou pořád těsně u něj.Desky se od kotouče odtlačují otáčením samotného kotouče.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Autohold a brzdové svetlá
To by pořád drhly desky o kotouč.
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Autohold a brzdové svetlá
Díky, to jsem si myslel.srotty píše:Pro GTI4
Odpověď je b. Žádné přepětí těsnění tam není. Samozřejmě desky nejsou přitlačeny ke kotouči tak,že by jím nešlo otáčet,ale jsou pořád těsně u něj.Desky se od kotouče odtlačují otáčením samotného kotouče.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI