Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 12:29 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

30.06.2018

Příspěvky:

105

Nic proti, ale přijde mi to jako blbost. Respektive to vůbec nesouvisí s el. Ruční brzdou. Notabene ještě to,jak někdo psal, že mu to bez autohold fce lépe brzdí, to je absurdní.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 15:12 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

14.07.2017

Příspěvky:

126

Mam za to že autohold brzdí jen zadní kola kde jsou motorky které přitlačí jednu destičku a díky plovoucí konstrukci kotouče se přitáhne i druhá.
Tudíž i kdyby se zasekly tak brzdí stále, ale na funkci předních brzd to nemůže mít vliv.
Tak za jízdy autohold nemůžou zhoršovat brzdění.

_________________
Golf VII 2.0 R Variant 2017 292kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 15:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

2231

Bydliště:

Praha

Eletrická ručka všem brzdí jen vzadu


Přílohy:
GVII ručka.JPG
GVII ručka.JPG (51.27 KiB) Zobrazeno 213 krát


_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.8.1 ENG, VAG COM 304 CZ
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 15:24 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

30.06.2018

Příspěvky:

105

A při normálním brzdění nohou, tedy hydraulicky, vzadu nemají motorky žádný vliv na účinnost brzdění.

Ale zajímalo by mě, jak je to řešené pro případ selhání baterie, zůstane to spolehlivě zabrzděné?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 15:26 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

14.07.2017

Příspěvky:

126

samozřejmě.
problém je opačný nejde to odbrzdit.

Shorty: napsal jsem to tak schválně protože není mi jasný důvod aby někomu kdo si vypne autohold brzdilo auto lépe.

_________________
Golf VII 2.0 R Variant 2017 292kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 15:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

2231

Bydliště:

Praha

Ano, je tam červík a ten to mechanicky drží. O procesu odbrzdění instruktážní materiál taktně mlčí, ale vzhledem k tomu, že i na výměnu desek je potřeba povolit motorek ručky diagnostikou, tak bez ní proudu se asi prostě neobejdeš.

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.8.1 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 15:55 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

30.06.2018

Příspěvky:

105

OK. Mně hlavně vrtalo hlavou, jestli je na to spoleh, že se to neodbrzdí při poruše. Opačný problém neřeším, s tím ať si případně radí asistenční služba.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 17:22 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

732

Prostě bláta z výroby, co poslední léta jsou vyloženě kvalitní humus, žádné brzdy. Nekvalitní materiál, který mezi sebou vytváří chemickou reakci a následnou korozi.

Třeba co jsem psal o Passatu B6 z roku 2008, tam mám původní kotouče z výroby stále, tedy nejakych 10 let a 170tis km. Brzda zatazena pokaždé. 
Na B8 to začalo korodovat a "primrzat" právě když jsem jel jen krátké trasy a pak auto 3 dny stálo, tak jak píšete... Ale od té doby co jezdí jen dlouhé trasy žádný problém.
Ono je to také o tom, že vám co to hnije... S tím jedete na nákup a zpět pár metrů... V zimě projedete vše co se najde na silnici a s kompletně mokrými brzdama přijedete, auto necháte stát a kolikrát tam stojí týden. 
Brzdy je potřeba vysušit silnějším tlakem brzdění než zastavím. 
Je to úplně to samé jako když omejete auto a všude na brzdach zůstane voda, také během chvilky je na tom rezatý film. 
Autohold nemá s elektrickou brzdou nic společné, maximálně to že po vypnutí motoru ji automaticky zatáhne. Jinak pouze při stání zvyšuje tlak na brzdové destičky, ale motorky elektrické brzdy stojí a nic nedělají...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 17:24 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

30.06.2018

Příspěvky:

105

Pletou se tu dohromady dva systémy, nezdá se mi to, že?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 17:54 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

732

No to právě taky moc nechápu kdo tu motá autohold s elektrickou parkovací brzdou. Maximálně to, že pokud je aktivovaný, tak pro vypnutí motoru, odpoutaní nebo otevření dveří systém automaticky zajistí vozidlo parkovací brzdou, což pokud není aktivní autohold, tak se tak nestane. Tím to ovšem končí. Autohold pracuje pouze se zvýšením tlaku v brzdovém systému.
Motorky jsou pro elektrickou parkovací brzdu, ne pro autohold.
A dost pochybuji že by autohold způsoboval korozi kotoučů :-D Bavme se tedy že to dělá parkovací brzda když vytlačí pistky motorků do kotoučů přes destičky :-D
Ale je to jen o stylu jízdy a vysušení brzd. Dnes je složení materiálu bláto.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 19:33 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

14.07.2017

Příspěvky:

126

Ano jsou to dva systemy .
1. elektronicka brzda - to jsou ty přitlačne motorky
2. autohold - automaticky ovlada elektronickou brzdu za vás takže nezvyšuje tlak v brzdovém systemu.

maximalně muže pačka el. brzdy sloužit za jizdy jako nouzová brzda a vtom připadě zvýší tlak v brzd. systemu a začne brzdit všemi koly.

_________________
Golf VII 2.0 R Variant 2017 292kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 08.02.2019 20:33 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

732

Tak to nechceš :-D
Autohold - zvýšení tlaku v brzdovem systému, že není potřeba stát na brzdovem pedálu, když stojím v křižovatce, tak auto nikam nejede, to samé z kopce necouvne zpět. S tím je spojené automatické zatazeni elektronické parkovací brzdy při vypnutí motoru, otevření dveří nebo odpoutaní...
Elektronická brzda - nahrazuje klasickou ruční brzdu že není potřeba tahat rukou za ráčnu... Elektrické motorky...

Opravdu ještě 10x a znova?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 11.02.2019 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

2231

Bydliště:

Praha

Pokud auto hold při stání v provozu brzdí i předkem, tak vidím možný spojení toho, že to má negativní vliv i na provozní brzdu. Viz vlnící se kotouče na platformě A4, hlavně u systému FSIII

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.8.1 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 11.02.2019 10:56 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

30.06.2018

Příspěvky:

105

To rozveď. Protože je to stejné, jako když bys na brzdě stál normálně. To přeci nemá jak mít negativní dopad na kotouče. Problém zvlněných kotoučů je imho buď v materiálu nebo dimenzování.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Autohold a brzdové svetlá
PříspěvekNapsal: 11.02.2019 11:06 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

30.06.2018

Příspěvky:

105

Ale musím uznat, že v oficiálních popisech funkce Auto hold to vypadá tak, že se k přidržení vozidla používá parkovací brzda a tváří se to stran principu fungování odlišně od funkce asistenta rozjezdu do kopce, byť výsledek je stejný.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group