Výměna baterie v klíči
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: Výměna baterie v klíči
Opět se musím vrátit k výměně baterie v klíčku. Bohužel se mi po cca týdnu opět objevila hláška na PP, abych vyměnil baterii v klíčku, že je slabá. To mne trochu překvapilo, ale hned jsem si myslel, že jsem koupil nějaké staré baterie, které byly prošlé a nic nevydrží. Koupil jsem jinou značku značku baterie (Sony) a opět vyměnil s tím, že snad bude pokoj. Tentokrát asi po 10 dnech opět hláška o vybité baterii v klíčku, ale ta hned při další jízdě zmizela. Tak jsem si říkal, že to byla nějaká chyba a už bude vše OK, to bylo ve čtvrtek před Velikonoci. Celé svátky jsem autem nejezdil a dnes příjdu k autu a už jsem ho ani neodemkl, klíček ani neblikl. Baterie asi úplně vybitá.
Nevím co se stalo? Do první výměny baterie bylo vše v pořádku a najednou takové problémy. Myslíte, že bude vadný klíček? Nesetkal se s tím někdo?
Děkuji všem za info.
Nevím co se stalo? Do první výměny baterie bylo vše v pořádku a najednou takové problémy. Myslíte, že bude vadný klíček? Nesetkal se s tím někdo?
Děkuji všem za info.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 16.02.2015 07:58
Re: Výměna baterie v klíči
Dle mého je na vině baterie v klíčku. Stalo se mi to samé. Prvně jsem koupil obyč baterii, sice jsem odemkl, ale už jsem nezamknul. Pak jsem koupil Duracell a vše v pořádku.
VW Golf VII Variant, 1.4TSI 103kW, Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: Výměna baterie v klíči
Díky za reakci.
Zdá se to logické, protože vše fungovalo bezchybně až do výměny baterie. První dvě jsem měl v práci nějaké české výroby, už si to nepamatuji přesně. To jsem nebral vážně a myslel jsem si, že jsou staré a už nejsou dobré, ale potom jsem koupil v Elektrowordu novou Sony a ta sice vydržela déle, ale taky odešla asi po těch 10 dnech. Tak teď zkusím opravdu kvalitní. Na Tvůj tip dám Duracell a uvidíme. Jinak jsem se ptal v servise co a jak a tam taky nevěděli co s tím, že jen výměna baterie nebo nový klíč. Ten stojí cca 4.500,- Kč!
Zdá se to logické, protože vše fungovalo bezchybně až do výměny baterie. První dvě jsem měl v práci nějaké české výroby, už si to nepamatuji přesně. To jsem nebral vážně a myslel jsem si, že jsou staré a už nejsou dobré, ale potom jsem koupil v Elektrowordu novou Sony a ta sice vydržela déle, ale taky odešla asi po těch 10 dnech. Tak teď zkusím opravdu kvalitní. Na Tvůj tip dám Duracell a uvidíme. Jinak jsem se ptal v servise co a jak a tam taky nevěděli co s tím, že jen výměna baterie nebo nový klíč. Ten stojí cca 4.500,- Kč!
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: Výměna baterie v klíči
Ještě mne napadlo, nevíte jestli neexistuje nějaká diagnostika samotného klíče? Myslím tím nějaký elektronický test nebo něco podobného?
Díky všem za rady.
Díky všem za rady.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 207
- Registrován: 17.09.2015 16:53
- Bydliště: Ostrava
Re: Výměna baterie v klíči
No tak to abych raději taky už koupil novou baterii. Mi už na klíči svítí asi 3 měsíce, že ji mám vyměnit...
VW Golf VII Variant Highline 2.0 TDI Pacific Blue
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 18.11.2017 13:11
Re: Výměna baterie v klíči
Samozřejmě, že lze Golf odemknout a zamknout i ručně klíčkem. Je to dobře popsané i v návodu k obsluze.
Odemykají se v základním nastavení vždy jen dveře řidiče (takže záleží, jak je to nakódované a nejspíš to jde přenastavit), při otevření dveří se spustí alarm (je-li montován) a jeho vypnutí provede imobilizér po načtení správného klíčku ve spínací skříňce.
Po ručním zamčení klíčkem, se alarm už NEAKTIVUJE a při dalším odemknutí dveří klíčkem, se tedy ani nespustí.
Při odstraňování krytky je dobré mít všechny prsty v pohotovosti, skutečně je nutné přizvednout madlo, opatrně klíčkem ve vybrání krytky otočit a krytku odklopit jakoby směrem od kliky a trochu nahoru. Reálně hrozí škrábnutí laku klíčkem, takže bacha, případně použijte hadřík jako podložku mezi klíček a auto. Je tam tenká podložka z měkkého plastu, která se většinou klíčkem deformuje, takže je poznat, že už bylo odemykáno ručně. Klíček po ní lehce sklouzne a udělá vryp do laku. Také jsem si bohužel rýpl, ale jen povrchně, není to vidět a půjde to rozleštit. Holt "vyzkoušávání" přináší oběti.
P. S. Nám baterka v klíčku svítila asi 2 měsíce, než jsem se dokopal k vlastní výměně, tak přišla servisní prohlídka a byla mi vyměněna v servisu. Celou dobu klíček fungoval na plný výkon. Asi záleží na baterce...
Odemykají se v základním nastavení vždy jen dveře řidiče (takže záleží, jak je to nakódované a nejspíš to jde přenastavit), při otevření dveří se spustí alarm (je-li montován) a jeho vypnutí provede imobilizér po načtení správného klíčku ve spínací skříňce.
Po ručním zamčení klíčkem, se alarm už NEAKTIVUJE a při dalším odemknutí dveří klíčkem, se tedy ani nespustí.
Při odstraňování krytky je dobré mít všechny prsty v pohotovosti, skutečně je nutné přizvednout madlo, opatrně klíčkem ve vybrání krytky otočit a krytku odklopit jakoby směrem od kliky a trochu nahoru. Reálně hrozí škrábnutí laku klíčkem, takže bacha, případně použijte hadřík jako podložku mezi klíček a auto. Je tam tenká podložka z měkkého plastu, která se většinou klíčkem deformuje, takže je poznat, že už bylo odemykáno ručně. Klíček po ní lehce sklouzne a udělá vryp do laku. Také jsem si bohužel rýpl, ale jen povrchně, není to vidět a půjde to rozleštit. Holt "vyzkoušávání" přináší oběti.
P. S. Nám baterka v klíčku svítila asi 2 měsíce, než jsem se dokopal k vlastní výměně, tak přišla servisní prohlídka a byla mi vyměněna v servisu. Celou dobu klíček fungoval na plný výkon. Asi záleží na baterce...
VW Golf VII Variant 2018, 1.6 TDi 85kw (DGTE), 7DSG (DQ200)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 16
- Registrován: 08.12.2015 19:20
Re: Výměna baterie v klíči
Moj kluc nejak rychlo zerie tie baterie. Pocas 4.5 roka dve a nedavno uz pyta dalsiu. Na starom Fiate mam povodnu a pohoda, to ma 10 rokov.
Golf 7, 1.4 TSi 122, manual
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: Výměna baterie v klíči
Tak já jsem s klíčem nedopadl dobře. Nakonec jsem našel firmu, která se servisem auto klíčů zabývá a i oni nakonec konstatovali, že v klíči je nějaký minimální stálý odběr energie a ta baterii v klíčku v krátké době vybije. Podle druhu baterie a její kvality je ta doba různá, ale nejdéle mi to vydrželo asi týdny s baterii Energizer za cca 200,- Kč. Nyní používám druhý klíč, který je úplně nový (nepoužívaný) a funguje dobře ještě s původní baterii. Autorizovaný servis VW chce za nový klíč 4.500,- Kč, tak zatím leží doma v šuplíku.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 18.11.2017 13:11
Re: Výměna baterie v klíči
Přeměřil bych ampérmetrem (bacha na zkrat - ampérmetr zapojit do obvodu v sérii, raději svěřit někomu, kdo se vyzná v měření) odběr proudu v klidu. Obvodem by neměl procházet žádný proud. Pokud jo, může tam být nějaký vnitřní zkrat, například po vymáchání klíčku ve vodě, nebo pádem, výrobní vadou apod. Ten pak vybíjí baterie, i když se ovladač nepoužívá. Když to bude dobré a bude nálada, stejným způsobem bych proměřil odběr po zapnutí vysílače postupně všemi tlačítky a tutéž hodnotu plus mínus naměřit i u druhého klíčku. Vyloučí se tím další případná chyba v obvodech po spuštění. Šel bych touhle cestou, pokud je to už několikátá baterie s tím samým problémem...
VW Golf VII Variant 2018, 1.6 TDi 85kw (DGTE), 7DSG (DQ200)
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: Výměna baterie v klíči
U mne tu kontrolu (měření) provedla ona firma a konstatovali. že tam nějaký vnitřní zkrat je. Víc s tím prý nesvedou, protože je to nějaká nová technologie zatím patentově chráněná. Časem to snad bude u nich možné objednat, ale prý i u nich bude cena vysoká, údajně kolem 3.000,- Kč. K vymáchání klíče ve vodě nedošlo, to jsem si jist. Možná pád na zem, to si nejsem jist, ale komu klíče někdy nespadly, že?
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI
- eauto1.cz
- VWagenista
- Příspěvky: 1474
- Registrován: 29.09.2014 11:41
- Bydliště: Opavsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna baterie v klíči
To je normální, nevztahuje se to jen ke stáří ale i četnosti používání. Někdo mění ty aku každé dva roky, tj každých 150.000kmrevelli píše:Moj kluc nejak rychlo zerie tie baterie. Pocas 4.5 roka dve a nedavno uz pyta dalsiu. Na starom Fiate mam povodnu a pohoda, to ma 10 rokov.
Kup si KVALITNÍ baterii, jsou mezi nimi velké rozdíly nejen v kapacitě, ale i v životnosti= kvalitě té kapacity, dobré vodítko je to, co používá přímo výrobce...
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz"
- plaminnek
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 18.06.2009 19:11
- Bydliště: Jedovnice
Baterie v klíčku
Zdravím , můj dotaz je . Je možné, že mě auto zahlásilo " vyměnit baterii v ovladači" pokud tam nějaká je, tak jaká a jak se mění. diky
Golf VII Variant "CUP" 2,0 TDI
Passat 1,9 TDI PD 85 KW šestikvalt
Passat 1,9 TDI PD 85 KW šestikvalt
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Baterie v klíčku
Ano, hlásí to.
Ano, je v klíči baterie.
Návod je třeba tady, jinak příště prosím hledat, stejné téma tu už je tady.
Ano, je v klíči baterie.
Návod je třeba tady, jinak příště prosím hledat, stejné téma tu už je tady.
- dream7000
- VWagenista
- Příspěvky: 1449
- Registrován: 16.01.2008 18:29
- Bydliště: Námestovo, Orava
Re: Baterie v klíčku
hlasi to u vela koncernovych aut a ani vymena baterie nepomáha.....ale vyskusaj a daj info ci to tebe pomohlo
- plaminnek
- Řidič
- Příspěvky: 109
- Registrován: 18.06.2009 19:11
- Bydliště: Jedovnice
Re: Baterie v klíčku
díky koupím novou a uvidíme jak dlouho vydrží..
Golf VII Variant "CUP" 2,0 TDI
Passat 1,9 TDI PD 85 KW šestikvalt
Passat 1,9 TDI PD 85 KW šestikvalt