Autobaterie
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Autobaterie
Ahoj, můžu se přítomných Golfistů zeptat jaké jste dostali autobaterie? Konkrétně mě zajímá jestli jsou AGM, jakou mají kapacitu a odběr.
Konkrétně u mě by mělo být 380A a 64Ah. Ale právě nevím jestli bude AGM. Na německých fórech spekulují že by to mohla ovlivnit přítomnost nezávislého topení.
Viděl jsem fotku baterie z Golfu co byla od Varty, 380A, 64Ah a byla AGM ... zajímalo by mě jestli se do auta montuje víc typů nebo ne.
Konkrétně u mě by mělo být 380A a 64Ah. Ale právě nevím jestli bude AGM. Na německých fórech spekulují že by to mohla ovlivnit přítomnost nezávislého topení.
Viděl jsem fotku baterie z Golfu co byla od Varty, 380A, 64Ah a byla AGM ... zajímalo by mě jestli se do auta montuje víc typů nebo ne.
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
-
- Jezdec
- Příspěvky: 495
- Registrován: 26.12.2013 19:39
Re: Autobaterie
Jelikož má golf startstop v základu předpokládám že agm mají všechny.Přikládám něco o AGM bateriích.
Výhody technologie AGM
absolutně bezúdržbové
odolné proti vytečení elektrolytu
vysoce výkonné
vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
odolná proti otřesům
možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
nízké samovybíjení
lepší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
delší životnost
Nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL.
Výhody technologie AGM
absolutně bezúdržbové
odolné proti vytečení elektrolytu
vysoce výkonné
vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
odolná proti otřesům
možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
nízké samovybíjení
lepší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
delší životnost
Nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kW Variant Comfort Edition
- MazyFM
- Řidič
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.11.2013 21:03
Re: Autobaterie
Ahoj, tak já mám Varta, AGM, 12V, 68Ah, 380A.Flekmatik píše:Ahoj, můžu se přítomných Golfistů zeptat jaké jste dostali autobaterie?
VW Golf VII Variant 1,6 TDI 7DSG Highline
VW Golf VII Variant 1,6 TDI 7DSG Highline
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Re: Autobaterie
Díky, máš nezávislé topení? Koukal jsem do VW self study a tam bylo že pro start stop používají i dva jiné (asi levnější) typy baterek, nějaké EFG pokud se nepletu.
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
- MazyFM
- Řidič
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.11.2013 21:03
-
- Řidič
- Příspěvky: 101
- Registrován: 29.03.2013 15:08
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.12.2012 11:46
Re: Autobaterie
Zdravím všechny, nedávno jsem našel na netu zajímavý článek, který stojí za přečtení, zde je odkaz:
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... -internetu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... -internetu" onclick="window.open(this.href);return false;
- skoryl
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 16.04.2017 18:00
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Autobaterie
Na 110kW benzín mám taky jen tu obyčejnější baterku s kapacitou jen 59Ah od Exide. Na předchozích golfech se slabším benzínovým motorem jsem měl z výroby dokonce silnější a to jsem nebyl postižen start-stopem. Holt se koncern asi musí postupně proškrtat k prosperitě.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- r@pid
- Pilot
- Příspěvky: 713
- Registrován: 23.01.2016 20:50
Re: Autobaterie
Ten clanok sposobuje pomaly histeriu na niektorych forach
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 20.06.2014 23:41
Re: Autobaterie
ahoj, po 4 létech se mně v mém 1,2 TSI objevila hláška o vybité baterii. Sice startuje pořád stejně, ale už jí nevěřím. Takže buď VW servis nebo si to přehodím sám. Máte někdo cenové srovnání, měnil vám už servis baterku? Na tom Battery.cz se 70Ah AGM baterky pohybují od 3200 Kč (Varta) po 4300 Kč (Duracell).
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Autobaterie
Pokud budeš měnit sám,tak nezapomeň,že je potřeba nakodovat-říci ŘJ dobíjení jaká baterka tam je.
-
- Řidič
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27.07.2017 14:41
Re: Autobaterie
Predosielam že som v týchto veciach fakt amatér, ale doslova ma "fascinuje" prístup automobiliek. Autá majú stále viacej elektroniky, dávame si do toho kamery, k tomu ten posraný Start/Stop, ktorý nie každý vypína a hodne ľudí jazdí prevažne krátke trasy po meste.
Mali sme predtým 17 ročného Passata, pred siedmimi rokmi som kúpil do neho novú baterku 60ku a auto som nezažil vybité. Partnerka vtedy jazdila denne len 6 km do práce, auto niekedy aj pár týždňov stálo, na horách v krutej zime, v lete v neznesiteľných horúčavách a žiadny problém. Nemusel som sa o nič starať.
Partnerky syn si kúpil pred 5-timi rokmi Mondeo, bol s ním vo Francúzsku a tam mu niekto zničil mechanický zámok šróbovákom. Potom odcestoval vlakom na stáž do Nemecka a auto nechal doma. Po dvoch týždňoch som mu ho chcel prebehnúť a auto mŕtve. Nešlo ani odomknúť ovládaním. Museli sme zavolať nejakého "machra", ktorý sa do neho dostal pomocou nafukovacieho vankúšika, ktorým mierne odchlípol dvere pre nastrčenie drátu a zatiahnutie kľučky zvnútra. Pritom zlomil plastový kryt na strednom stĺpiku. K nasraniu.
Predvčerom nám pred bránou "šikovne" zaparkovala nejaká blondýna svoje Hjundéé SUV, odbehla si vedľa niečo vybaviť a keď sa vrátila auto ani škrt. Potreboval som s autom z brány a nemal som kade. Tak som k jej autu vycúval, našťastie máme širší chodník a pomocou prepojených kabelov sme to nahodili cez moju baterku.
A tak sa pýtam skúsenejších. Má Golf vobec nejakú možnosť preventívneho upozornenia na nízky stav napatia? Našiel som nejaké návody cez tlačítko Trip tuším ako zobraziť stav batérie. Na našom predfaceliftovom rok starom Golfe ale žiadny návod nefunguje.Tak už nič nenechávam náhode a kúpil som dobíjačku CTEK. Raz za mesiac preventívne dobíjam. Máme výhodu, že parkujeme za bránou a k zásuvke stačí krátka predlžovačka. Ale čo ľudia, ktorí parkujú na ulici a vedia o tom úplný prd ako spomínaná blondýna?
Mali sme predtým 17 ročného Passata, pred siedmimi rokmi som kúpil do neho novú baterku 60ku a auto som nezažil vybité. Partnerka vtedy jazdila denne len 6 km do práce, auto niekedy aj pár týždňov stálo, na horách v krutej zime, v lete v neznesiteľných horúčavách a žiadny problém. Nemusel som sa o nič starať.
Partnerky syn si kúpil pred 5-timi rokmi Mondeo, bol s ním vo Francúzsku a tam mu niekto zničil mechanický zámok šróbovákom. Potom odcestoval vlakom na stáž do Nemecka a auto nechal doma. Po dvoch týždňoch som mu ho chcel prebehnúť a auto mŕtve. Nešlo ani odomknúť ovládaním. Museli sme zavolať nejakého "machra", ktorý sa do neho dostal pomocou nafukovacieho vankúšika, ktorým mierne odchlípol dvere pre nastrčenie drátu a zatiahnutie kľučky zvnútra. Pritom zlomil plastový kryt na strednom stĺpiku. K nasraniu.
Predvčerom nám pred bránou "šikovne" zaparkovala nejaká blondýna svoje Hjundéé SUV, odbehla si vedľa niečo vybaviť a keď sa vrátila auto ani škrt. Potreboval som s autom z brány a nemal som kade. Tak som k jej autu vycúval, našťastie máme širší chodník a pomocou prepojených kabelov sme to nahodili cez moju baterku.
A tak sa pýtam skúsenejších. Má Golf vobec nejakú možnosť preventívneho upozornenia na nízky stav napatia? Našiel som nejaké návody cez tlačítko Trip tuším ako zobraziť stav batérie. Na našom predfaceliftovom rok starom Golfe ale žiadny návod nefunguje.Tak už nič nenechávam náhode a kúpil som dobíjačku CTEK. Raz za mesiac preventívne dobíjam. Máme výhodu, že parkujeme za bránou a k zásuvke stačí krátka predlžovačka. Ale čo ľudia, ktorí parkujú na ulici a vedia o tom úplný prd ako spomínaná blondýna?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 20.06.2014 23:41
Re: Autobaterie
4 srotty: když vyberu stejnou kapacitu a nabíjecí proud, nebude to snad nutné řešit. Už jen v souvislosti s tím článkem výše a tím, že současná baterka vydržela pouhé 4 roky to snad ani nemůže být horší. Možná by bylo dokonce lepší nakódovat na ŘJ úplně jinou baterku, nějaký model s nízkou kapacitou, tak aby StartStop dobíjel častěji a doplna
Ale pokud by mně baterka u Hellera vyšla jen o litr dráž, tak to neřeším. Jenže se bojím, že baterka +2.000Kč, práce +1.000Kč a k tomu ještě 2x to uvolňování z práce a doprava Doposud jsem si to měnil sám tak do 1/2 hodiny ... tak proto. A ta Duracelka vypadá dobře
Ale pokud by mně baterka u Hellera vyšla jen o litr dráž, tak to neřeším. Jenže se bojím, že baterka +2.000Kč, práce +1.000Kč a k tomu ještě 2x to uvolňování z práce a doprava Doposud jsem si to měnil sám tak do 1/2 hodiny ... tak proto. A ta Duracelka vypadá dobře
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Autobaterie
Ten stav dobití baterie se dal dokódovat přes VCDS. Mělo to být v adaptaci budíků a jmenuje se to Battery charge, ale u FL už to v tom seznamu bohužel není
A do 1.2 určitě nebude původně patřit gelová baterie, ale ta EFB. Možná leda že bys tam měl nějakou ukrutnou dodatečnou výbavu.
A do 1.2 určitě nebude původně patřit gelová baterie, ale ta EFB. Možná leda že bys tam měl nějakou ukrutnou dodatečnou výbavu.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V