Rezavé brzdové kotouče
Moderátor: Olaf87
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Rezavé brzdové kotouče
Takto vypadaly kotouče na předchozím G7 po 50tis km, 1. roce a 1. zimě. Obrzdit to už nešlo.
Na prvním G4 mi kotouče vydržely přes 215tis km.
Na novém to začalo taky, přestal jsem používat automatickou ručku, aktivuju ručně když je to nutné a problémy přestaly. Kotouče vypadají pořád jako nové.
Na prvním G4 mi kotouče vydržely přes 215tis km.
Na novém to začalo taky, přestal jsem používat automatickou ručku, aktivuju ručně když je to nutné a problémy přestaly. Kotouče vypadají pořád jako nové.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
-
- Řidič
- Příspěvky: 135
- Registrován: 24.08.2015 00:28
Re: Rezavé brzdové kotouče
Aký vplyv môže mať používanie automatickej ručnej brzdy na hrdzavenie kotúčov??
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4757
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Rezavé brzdové kotouče
To by mě taky zajímalo.
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Rezavé brzdové kotouče
Když bylo vlhko nebo pršelo tak se přes noc destičky přilepily na kotouče, které orezly všude jen pod deskama ne. Při rozjezdu se to utrhlo a než se to obrzdilo drhlo to a cukalo, na té hladké části to brzdilo líp a na orezlé méně (viz fotka předních kotoučů, ve spodní části je jasně viditelný obrys destičky a hladký povrch).
Když se to opakuje pořád dokola, tak je to na stavu kotoučů znát. Přední se ješte obrzdí, ale zadky už to nerozdýchaly, je na nich vidět příčné pruhy, to jsou obtisky destiček jeden vedle druhého. Na novém autě to začalo dělat znovu, zrušil jsem automatickou ručku a přestalo to.
Když se to opakuje pořád dokola, tak je to na stavu kotoučů znát. Přední se ješte obrzdí, ale zadky už to nerozdýchaly, je na nich vidět příčné pruhy, to jsou obtisky destiček jeden vedle druhého. Na novém autě to začalo dělat znovu, zrušil jsem automatickou ručku a přestalo to.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.08.2018 01:40
Rezavé brzdové kotouče
Ale otázka zněla jaký vliv na tom má fce autohold?
VW Golf VII variant 1.4 TSI 92kW Maraton Edition (r.v. 2017)
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Rezavé brzdové kotouče
Jasně, že není problém když autohold podrží auto na červené, já jsem měl problém s funkcí kdy vypneš zapalovaní a aktivuje se parkovací brzda.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.08.2018 01:40
Re: Rezavé brzdové kotouče
Možná jsem blbej ale v čem je stále problém? Vy když přijedete a zaparkujete nedávate ruční brzdu?
VW Golf VII variant 1.4 TSI 92kW Maraton Edition (r.v. 2017)
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Rezavé brzdové kotouče
Bingo! Bez parkovací brzdy. Jen když stojím v kopci zatahnu ručně.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Rezavé brzdové kotouče
Kdo nedává ruční/elektrickou brzdu je prase a i jen na velmi malém sklonu dochází k namáhání tolika součástí bez brzdy, že kvůli blbostem jako rezavé kotouče, si to příště rozmyslí.
Kotouče nemají proč chytat rez na brzdnych plochách, pokud umeji auto wapkou a nechám ho stát pak je jasné že kotouče mají hned rezavou barvu.
Pokud jedu za deště není nic jednoduššího, než před koncem jízdy více brzdit a vysušit tak brzdy...
Nicméně ano to nedělám a kotouče na své stáří i nájezd perfekt na všech třech vozech.
Nic víc.
Mám B6 s EPB a kotouče původní originál, nájezd 170tis km...
Brzda zatazena vždy automaticky, s autoholdem to jinak nejde, maximálně ručně odbrzdit, ale proč, kvůli namáhání dílů převodovky, motoru atd? To fakt ne.
Dale CC a B8, žádný problém
Kotouče nemají proč chytat rez na brzdnych plochách, pokud umeji auto wapkou a nechám ho stát pak je jasné že kotouče mají hned rezavou barvu.
Pokud jedu za deště není nic jednoduššího, než před koncem jízdy více brzdit a vysušit tak brzdy...
Nicméně ano to nedělám a kotouče na své stáří i nájezd perfekt na všech třech vozech.
Nic víc.
Mám B6 s EPB a kotouče původní originál, nájezd 170tis km...
Brzda zatazena vždy automaticky, s autoholdem to jinak nejde, maximálně ručně odbrzdit, ale proč, kvůli namáhání dílů převodovky, motoru atd? To fakt ne.
Dale CC a B8, žádný problém
- GTI4
- Jezdec
- Příspěvky: 213
- Registrován: 15.04.2009 01:59
Re: Rezavé brzdové kotouče
Řeší se tu rezavé kotouče a to, že odchází po pár tis. kilometrů. Já měl stejný problém, který přestal po používání automatické parkovací brzdy a podělil se tuto zkušenost. To je všechno. Nepřesvědčuju nikoho co má dělat a netvrdím že je někdo prase. Po třetí píšu, že v kopci zabrzdím ručně.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Rezavé brzdové kotouče
Spíše to bude o tom, že nové kotouče jsou osizeny jiným složením materiálu, beztak kvůli EU a jejím nařízením.
Stejně jako cín na pájení již mnoho let bez olova stojí za prd atd atd.
Pokud někdo umyjte auto kotouče reznou, pokud v zimě přijedu do nesmyslné garáže bez umytí vozu opět reznou a nejen ty kotouče. A takhle to je se vším.
Stejně jako stát na mírně křivé rovině za rychlost, bez ruční nebo elektrické brzdy... Zde budou problémy pak zase jinde.
Možná se zase šetří na vozech slabší třídy, tak jako je tu vidět v mnoho dalších tématech u G7 ale mám 3 vozy každé jinak staré a s kotouči fakt problémy nejsou. Ač teda většinu stojím pod střechou, takže kryté od sněhu a dešťů... nicméně do garáže zajíždím málokdy a v zimě už vůbec ne, právě kvůli soli.
Stejně jako cín na pájení již mnoho let bez olova stojí za prd atd atd.
Pokud někdo umyjte auto kotouče reznou, pokud v zimě přijedu do nesmyslné garáže bez umytí vozu opět reznou a nejen ty kotouče. A takhle to je se vším.
Stejně jako stát na mírně křivé rovině za rychlost, bez ruční nebo elektrické brzdy... Zde budou problémy pak zase jinde.
Možná se zase šetří na vozech slabší třídy, tak jako je tu vidět v mnoho dalších tématech u G7 ale mám 3 vozy každé jinak staré a s kotouči fakt problémy nejsou. Ač teda většinu stojím pod střechou, takže kryté od sněhu a dešťů... nicméně do garáže zajíždím málokdy a v zimě už vůbec ne, právě kvůli soli.
-
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.08.2018 01:40
Re: Rezavé brzdové kotouče
Souhlas s tím že pokud jsou rezavé kotouče tak jde o ošizený shit ale určitě za to nemůže fce autohold. U předchozího auta Octavia I jsem za šest let kotouče zrezivělé neměl a to parkuji na rovině a pokaždé se zataženou ručkou tj. stejně jako autohold takže v tom bych vážně problém nehledal.
VW Golf VII variant 1.4 TSI 92kW Maraton Edition (r.v. 2017)
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 06.09.2018 14:34
Re: Rezavé brzdové kotouče
Začali mi reznout také zadní kotouče, co mám chvíli golfa, tak jsem zkusil deaktivovat AutoHold, dle místních tipů, a už se to začíná obrušovat. Zdá se mi také, že auto o něco více brzdí.
Je to jenom moje domněnka, ale řekl bych, že se zapnutým AutoHoldem nebrzdí tolik zadek, jako standardně a brzdný výkon je vyhrazen této funkci, aby se kdykoliv mohla aktivovat, když je třeba.
Je to jenom moje domněnka, ale řekl bych, že se zapnutým AutoHoldem nebrzdí tolik zadek, jako standardně a brzdný výkon je vyhrazen této funkci, aby se kdykoliv mohla aktivovat, když je třeba.
Golf Alltrack 1.8 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI
- skoryl
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 16.04.2017 18:00
Re: Rezavé brzdové kotouče
Jen doplním jak jsou na tom moje kotouče - stáří rok a půl, najeto cca 17 tis. km, autohold od koupi zapnutý, vypínám jen výjimečně, jezdím několikrát týdně (2-5x). Pokud auto 2-3 dny stojí a je vlhko, tak je pak při prvních několika zabržděních slyšet zvuk brždění, asi než se stáhne povlak prachu nebo jemné koroze. Na jednom kotouči je vidět vybroušená drážka, předpokládám, že to bude od šutru co se dostal mezi brzdovou destičku a kotouč.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Rezavé brzdové kotouče
Mám 76 tisíc km a taky došlo na kompletní výměnu zadních kotoučů a destiček na základě zjištění zrezavění při servisní prohlídce.
Naposledy upravil(a) ablorhm dne 16.07.2019 06:45, celkem upraveno 1 x.