Poškrábaný lak při předání

Opravy a neduhy

Moderátor: Olaf87

Uživatelský avatar
pásovec
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5487
Registrován: 25.03.2008 20:26
Bydliště: Praha

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od pásovec »

zachránit se toho dá opravdu hodně, kontaktuj kolegu na info@detailingshop.cz Pro lak auta je to nejlepší řešení, ale za se z toho vyjdou za levno ty kryplové prodejci. Jinak poškrábaný auta fungláče jsou naprosto běžná věc, běžte se kamkoliv podívat. Jednak kartáče (myčky) co tomu dávaj a jednak nějaký šudlání na salonu.. Jestliže chcete alespoň z části eliminovat riziko, tak jim zakažte na lak šahat a udělejte si přípravu sami.
Dodo Juice,Microfiber Madness,Autoglym,Meguiars,Swissvax,Raceglaze,Carpro a další..
http://www.detailingclub.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od GTI4 »

Aktualizace po delší době. Celou věc jsem s prosbou o pomoc oznámil importérovi, ten mě ujistil, že Samohýl Zlín je autorizovaný prodejce a servis a splňuje nejpřísnější podmínky VW a musím opravu laku reklamovat znovu tam. Ikdyž nerad, pokusil jsem se domluvit. Dostal jsem termín opravy s tím, že opravu jsou schopni provést pod podmínkou odstranění videa z YouTube. To jsem nebyl ochotný akceptovat a auto nepřistavil. Samohýl mi odpověděl, že pokud budu chtít lak opravit u nich, nedostanu slíbené nahradní auto a moje auto budou zadržovat 30 dní, protože ze zákona na to mají právo. Bezdůvodně, protože oprava může trvat maximálně 2 dny. Navíc prý musí prověřit, jestli je moje reklamace oprávněná a zda jsem si ty holografické efekty nezpůsobil sám špatnou péčí o vozidlo. Teď mi navíc vyhrožují, že pokud video nestáhnu z YouTube budou se toho domáhat soudní cestou včetně finančního odškodnění za poškození jejich dobrého jména. Importér od toho dává ruce pryč a prý si to musím vyřešit sám.
Nestačím se divit! Tohle je úroveň autorizovaného servisu!? Sorry, ale tohle je určitě moje poslední VW. :negative:
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Ivoch
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 22.05.2015 18:08

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od Ivoch »

Jo my, co víme, jaký byl starý Samohýl za komančů, tak se ani nedivíme přístupu společnosti Samohýl. Jak si můžou podmiňovat záruční opravu něčím takovým? Nehoráznost. Dělají bububu. Tajně bych si je nahrával. Tos měl udělat už dávno, když s tebou takhle vymetají. Na "oplátku" za zdržování tu nahrávku patřičně použít.

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od GTI4 »

Nahrávku nemám, komunikace probíhá přes e-mail, všechno mám písemně.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Ivoch
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 22.05.2015 18:08

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od Ivoch »

A importéra to nezajímá? Napsal, že si to máš řešit sám? Okamžitě bych se obrátil na centrálu do Německa. Jinak je super, že tu komunikaci máš písemnou. Oslov ČOI, že si podmiňují vyřízení reklamace nějakými podmínkami. Taky jestli máš DAS - předal bych to k řešení. Takový přístup není možný.

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od GTI4 »

Odpověď importéra, specialisty péče o zákazníky:

"Vážený pane,

V úvodu mi, prosím, ještě dovolte nabídnout Vám mou upřímnou omluvu za komplikace, jež doprovázejí nákup Vašeho nového vozu Volkswagen Golf. Bohužel Vámi zmiňované skutečnosti nemůže z pozice importéra nových vozidel Volkswagen do České republiky komentovat ani nijak přímo ovlivnit, neboť vznikly v rámci Vašeho osobního jednání s Vaším prodejním partnerem a na základě Vašeho obchodně právního vztahu, který je pouze mezi Vámi a společností Samohýl Motor a.s. a do kterého nemůže naše společnost jakkoliv vstupovat. Chápeme, že vzniklé okolnosti již zapříčinily dosti vypjaté mezilidské vztahy na obou stranách a že každá ze stran učinila kroky, jenž řešení tohoto případu neulehčily. Nicméně výše zmiňovaný obchodně právní vztah Vám nedovoluje řešit poškození vozu, jež vzniklo u partnera Samohýl Motor a.s., u žádného jiného partnera značky Volkswagen, neboť zde nehovoříme o záruce výrobce, ale o odpovědnosti za škodu prodejce. Vzniklou záležitost lze řešit pouze opravou vozu či finanční kompenzací. Váš prodejní partner je připraven zhodnotit možné způsoby opravy vozu v termínu, o kterém Vás již informoval. Následně bude na Vás, zda některý z nabízených způsobů přijmete či se s prodejním partnerem dohodnete na finanční kompenzaci.

Věřím, že s konečným řešení budete spokojen.

S přátelským pozdravem
Martin Šimek
specialista péče o zákazníky
AS Service Technik

Porsche Česká republika s.r.o.
Radlická 740/113d
158 00 Praha 5 - Jinonice
Czech Republic
Tel: +420 251 033 882
e-mail: martin.simek@porsche.co.cz "

DAS nemám a už vůbec nemám chuť a odvahu tam auto znovu dát. Auto potřebuju k práci, měsíčně najedu 6tis.km, nemůžu ho tam nechat ležet 30 dní a zůstat bez auta. Z jejich e-mailů je jasné, že by mou reklamaci zamítli, prý jsem nijak nedoložil, že poškození vzniklo u nich.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Ivoch
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 22.05.2015 18:08

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od Ivoch »

Ať si to importér vyřeší se Samohýlem jak chce a tobě vyjde vstříc, že se to opraví jinde. Chápu, že k Samohýlovi už nehodláš jet. Navíc, když ti odmítají dát náhradní vozidlo. To je už věcí importéra, který by se do toho měl vložit a měl by zasáhnout. Takže ČOI a ROZHODNĚ napsat do VW Deutschland. Tohle by si u nich nikdo nedovolil.

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od GTI4 »

Asi jediné řešení je, že si to opravím na své náklady, bude mě to stát nejméně času a nervů. Nebudu se muset s nikým dohadovat a dokazovat kdo a jak lak poničil. Od importéra nečekám žádnou další pomoc, protože na mé poslední emaily vůbec nereaguje.
Chování Samohýla je opravdu nehorázné, dojebou lak na novém autě a nakonec po mě budou chtít zaplatit poškození jejich dobrého jména, když jsem výsledek jejich práce zveřejnil. A importér je v tomto jednaní kryje.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Ivoch
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 22.05.2015 18:08

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od Ivoch »

A proto napiš na centrálu do Německa. Ať je jebe někdo ze shora. A pěkně oba najednou.

Honzajendabenda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 17.02.2014 11:09

Re: Poškrábaný lak při předání

Příspěvek od Honzajendabenda »

No ono z toho dopisu od importéra to nabírá i pro Tebe trochu jiný směr.

Jak píše, nejedná se o reklamaci výrobku, ale reklamaci vzniklé škody, tedy dle NOZ vzniklá majetková újma.
Pro tyto škody by měl být servis pojištěn u komerční pojišťovny. Nicméně toto tě nemusí zajímat, jelikož není-li pojištěn, musí zaplatit vzniklou škodu z vlastní kapsy.

Současně bych z tohoto pohledu nepovažoval za reklamaci a formuloval náhradu vzniké újmy a to ve dvou bodech:
- újma na majetku, škoda vyčílená na opravu laku
- následná finanční újma, což bude z tvého pohledu půjčovné náhradního vozidla.

To, že ti není schopný oravu zajistit v řádném termínu, tě opravňuje si opravu zajistit sám a vyžadovat po škůdci finanční kompenzaci. Toto krom jiného ti píše i zástupce importéra.
V tomto případě se tedy nejedná o reklamaci, čili opravu můžeš provést kdekoliv, a viníkovi předložíš vyčíslené náklady za opravu.
Náklady pochopitelně musí být odpovídající skutečně vzniklé škodě.

Nakonec aby to nebylo tak optimistické a podíval se na obě strany mince:
Vzhledem k tomu, že se jedná o odpovědnostní škodu a servis má postoj jaký má, budeš v dost velké důkazní nouzi. Budeš muset prokázat, že ti uvedenou škodu skutečně zapříčinil. Vzhledem k tomu, že jsi auto přebral, předpokládám že v servisním protokolu je uvedeno v " bez závad" Začal jsi řešit až po nekolika dnech, myslím že tvé šance nebudou velké. Pochopitelně že nevím, zda nemáš někde písemně uvedené jejich uznání viny, kde se přiznali k tomu, že auto odřeli, či špatně přeleštili.

Odpovědět

Zpět na „Závady a servis“