Drnčení při plynu (druhý rychlostní stupeň)
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.06.2015 21:17
Drnčení při plynu (druhý rychlostní stupeň)
Mám asi dva měsíce nový G7 Variant 1.2TSI 77kw.
Při druhém rychlostním stupni přechází do řadící páky drnčení.. asi z převodovky / motoru, nevím. Je nepříjemný řadící páku držet, čím víc plynu tím víc drnčení.
Taky motor svou hlučností mě překvapil, připadám si jako v naftě.
Předchozí jsem měl Octavii II taky 1.2 TSI 77kw a řazení jako pohádka a o motoru sem nevěděl.
Nevím jestli je to na servis, ale dost mě to zklamalo.
Při druhém rychlostním stupni přechází do řadící páky drnčení.. asi z převodovky / motoru, nevím. Je nepříjemný řadící páku držet, čím víc plynu tím víc drnčení.
Taky motor svou hlučností mě překvapil, připadám si jako v naftě.
Předchozí jsem měl Octavii II taky 1.2 TSI 77kw a řazení jako pohádka a o motoru sem nevěděl.
Nevím jestli je to na servis, ale dost mě to zklamalo.
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
Při jízdě vůbec nemáš mít ruku na páce, má to vliv na životnost některých dílů převodovky. Já to na svém při zkoušce cítím na 4. stupeň a jako závadu to určitě nevnímám. Řazení je hodně přesné a kulisa utažená, to je pro mě důležité.
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Řidič
- Příspěvky: 53
- Registrován: 15.12.2011 22:28
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
Mně drnčí (teda spíš se nepříjemně klepe) páka taky na 4. stupeň..no zvykl jsem si. 1.2 TSI je určitě hlučnější než původní s řetězem - předpokládám, že je to změnou uspořádání motoru...no zvykl jsem si... Zajímalo by mne jak je na tom shlučností tohoto motoru jiné koncernové auto. Třeba to mají líp vyřešené. I když je to stejná platforma...
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW
-
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 19.11.2014 20:23
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
Máme také G7 variant 1.2 TSi 77 kw a řadící páka se nechvěje ani nedrnčí a řazení je naprosto přesné a dokonalé. Zvukový projev je například daleko horší než u tří válce u Fordu Focus 1.0 Eco booster!!! A na volnoběh se docela často nepříjemně chvěje. Nebo spíš tak jemně pocukává a je jedno jestli je motor zahřátý nebo ne. A to zase štve mě
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 29.05.2015 21:36
- Bydliště: Hranice
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
Ahoj, taky mám 1.2 TSi 77 kw a to co popisuješ se děje při všech rychlostech, ale pouze když na páku vyvíjím tlak. Myslím tím, když se chystám řadit, ale spojku jsme ještě nesešlápnul. V tu chvíli jsou cítit vibrace přenášené z převodovky a není to příjemné, uznávám. Pokud mám ale ruku položenou volně a lehce na páce, není cítit nic. Myslím že to u tebe bude stejné.
Předchozí auto jsem měj Peugeot 307 SW a to se chovalo stejně.
Já bych se tady zeptal na něco jiného, ať nezakládám další vlákno. Auto mám měsíc, najeto cca 600 km a řazení je tuhé. Při řazení zpátečky to tam spadne jednou ze tří pokusů, občas při řazení nahoru musím páku potlačit větší silou aby rychlost zapadla.
Jedná se o běžný stav nového auta nebo mám oslovit servis?
Díky za odpovědi
Předchozí auto jsem měj Peugeot 307 SW a to se chovalo stejně.
Já bych se tady zeptal na něco jiného, ať nezakládám další vlákno. Auto mám měsíc, najeto cca 600 km a řazení je tuhé. Při řazení zpátečky to tam spadne jednou ze tří pokusů, občas při řazení nahoru musím páku potlačit větší silou aby rychlost zapadla.
Jedná se o běžný stav nového auta nebo mám oslovit servis?
Díky za odpovědi
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 26.06.2015 21:17
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
To Petr 73 s tím co popisuješ to chování naprosto souhlasím a moc se mi to nelíbí. Ale řazení tuhé nemám a zpátečka je v pohodě.
Kdybych asi neměl těsně před tímto vozem tu samou motorizaci na Octavii, tak bych to asi takto neřešil. Tam od 0km najeto po 40tis. rychlosti cvakali totálně dokonale celou dobu.
Tak nějak jsem si myslel, že nový je vždycky lepší. Pokročilejší. Je pravda, že jinak pracuje hezky co se týče turba apd.
Na druhou stranu jako uživatel vnímám hluky apd. to je pro mě důležitý a ne jak poskládali motor. Co se týče spotřeby,
tak po 3tis. mám ustálenou na 6,4, takže v podstatě stejný jako na Octavii. Před koupí jsem si sondoval hluk a ve většině
testů ho srovnávali s OIII a Golf vycházel všude líp. Šel jsem do CE, takže s výbavou maximální spokojenost, zpracování
a takové vychytávky jako píst při otevírání kapoty motoru potěší.
Kdybych asi neměl těsně před tímto vozem tu samou motorizaci na Octavii, tak bych to asi takto neřešil. Tam od 0km najeto po 40tis. rychlosti cvakali totálně dokonale celou dobu.
Tak nějak jsem si myslel, že nový je vždycky lepší. Pokročilejší. Je pravda, že jinak pracuje hezky co se týče turba apd.
Na druhou stranu jako uživatel vnímám hluky apd. to je pro mě důležitý a ne jak poskládali motor. Co se týče spotřeby,
tak po 3tis. mám ustálenou na 6,4, takže v podstatě stejný jako na Octavii. Před koupí jsem si sondoval hluk a ve většině
testů ho srovnávali s OIII a Golf vycházel všude líp. Šel jsem do CE, takže s výbavou maximální spokojenost, zpracování
a takové vychytávky jako píst při otevírání kapoty motoru potěší.
- wittmann167
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 13.02.2014 22:37
- Bydliště: Matrix - ostatně jako každý
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
S tou zpátečkou mám taky problémy. Kdysi jsem měl v návodu u Opela napsáno, že při řazení zpátečky by měl být spojkový pedál sešlápnutý tři vteřiny a pak teprve řadit. Snažím se to tak praktikovat, ale stejně to není to pravé ořechové.Petr-73 píše:Já bych se tady zeptal na něco jiného, ať nezakládám další vlákno. Auto mám měsíc, najeto cca 600 km a řazení je tuhé. Při řazení zpátečky to tam spadne jednou ze tří pokusů, občas při řazení nahoru musím páku potlačit větší silou aby rychlost zapadla.
Jedná se o běžný stav nového auta nebo mám oslovit servis?
Díky za odpovědi
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330
Mio MiVue C330
-
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 09.03.2014 11:53
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
A má někdo problém i se zařazováním 1. stupně?
Už se mi několikrát stalo, že jsem tu jedničku nezařadil správně a pak zaskřípely zuby. Hned první den jízdy z autosalonu se mi to stalo poprvé.
Prostě někdy se té jedničce nechtělo. Ostatní stupně v pohodě.
Za rok ježdění mi zuby zaskřípaly tak asi celkem šestkrát.
Nemůžu říct, že bych to nedotlačil. Dneska už vím, kdy to tam mám a kdy ne.
Jen by mě zajímalo, jestli se s tím už někdo u golfa taky setkal.
Už se mi několikrát stalo, že jsem tu jedničku nezařadil správně a pak zaskřípely zuby. Hned první den jízdy z autosalonu se mi to stalo poprvé.
Prostě někdy se té jedničce nechtělo. Ostatní stupně v pohodě.
Za rok ježdění mi zuby zaskřípaly tak asi celkem šestkrát.
Nemůžu říct, že bych to nedotlačil. Dneska už vím, kdy to tam mám a kdy ne.
Jen by mě zajímalo, jestli se s tím už někdo u golfa taky setkal.
VW Golf VII Variant 1.4TGI
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 29.05.2015 21:36
- Bydliště: Hranice
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
Taky mi to dělá, naštěstí zuby jsem ještě nepočítal, vždy jsem si stihl uvědomit že tam ještě není úplně. Tady mi stačí znovu vyšlápnout spojku. Jako v UAZu
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
U nového auta si ta převodovka ještě sedne. Řazení je super, proti předchozímu Korejci je to nebe a dudy. Zpátečku občas nejde napoprvé zařadit ale silou by určitě šla. Nemam potřebu to dělat, vyšlápnu si spojku a pak skočí jak po másle
VW Golf VII 1,4 TSI
-
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 19.11.2014 20:23
Re: Drmčení při plynu, druhý rychlostní stupeň
Zpátečka mi taky občas nesedne napoprvé, ale to bude určitě tím že je auto ještě nové, neochozené s málo kilometry. Po zajetí se to určitě zlepší. Ale musim říct že mám jednu zkušenost se Seatem Leon 1.4 16V ta převodovka se opravdu rozsypala po 36000 km. Po rozebrání garanční technik konstatoval že převodovka je ve stavu jako po milionu kilometrech. Po kodovém zjištění původu bylo zjištěno že byla vyrobena v Polsku..... Byla dána nová Germány a má najeto přes 200 tis. kilometrů a dokonalost sama