Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 2.0 TSi v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 09.11.2015 21:24 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.11.2015

Příspěvky:

11

Ahoj
GTI Performance s DSG. Klepe mi motor. Čím dál častěji.
Typicky se to stane, když do kopce v nízkých otáčkách přidám plyn tak do 1/3-1/2, DSG nepřeřadí a snaží se rozjet na aktuální rychlostní stupeň. Motor se rozklepe (asi ventily, jak u staré 120ky), trvá to cca sekundu, pak podřadí a jede normálně. Dnes to ale trvalo už skoro 3s a motor prostě nezrychluje a cuká heká. Je to už i nebezpečné, když je v protisměru auto :(
Když už zrychluje, tak nikdy nepoleví. Dělá to jen ihned po sešlápnutí plynu.
V servise klasika. Neprojevuje se. Dnes jsem to tam nechal, ať s tím jezdí. Volali mi, že se jim to teda 2x stalo, ale že jim na připojené diagnostice nic nevyskočilo. Uf :(
Tvrdil mi něco o benzínu, že mám jezdit na 98 oktanů a výš. V návodu se ale píše klasika 95. Jezdím na shell a shell VP 95 ok. Prvních 10tkm to nedělalo vůbec a teď víc a víc. To přece není o benzínu, beru pořád stejný.
Díky moc

_________________
VW Golf GTI VII Performance DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 09.11.2015 23:12 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

05.01.2015

Příspěvky:

24

2.0TSI mi nikdy neklepal, nikdy nevydával žiadne pazvuky, jazdí ako pila a má aj po 120tkm prejav akurát dobre zabehnutého nového motora.. ale to bude určite aj tým, že s tým nikdy nejazdím pod 2000ot./min a tobôž pri akcelerácii a už vôbec nie v stúpaní do kopca.. ono ja tvrdím, že DSG je nastavené na dosahovanie čo najnižších emisií za každú cenu, a nie kondíciu motora a jeho životnosť.. ten robot to extrémne podtáča, tomu motoru to v žiadnom prípade neprospieva.. práve naopak.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 09.11.2015 23:36 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.11.2015

Příspěvky:

11

Pod to se klidně podepíšu. Na S se jezdit ale taky nedá. To je zase opačný extrém. Dost často proto řadím pod volantem sám. Kdyby to šlo nějak rozumně přeprogramovat :-/
U tdi je to ještě větší maras. Ty v nízkých točkách duní jak prase. Alespoň to tsi nedělají.

_________________
VW Golf GTI VII Performance DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 10.11.2015 11:39 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

03.06.2014

Příspěvky:

516

Chovanie DSG bol práve jeden z dôvodov, prečo mám manuál. Pri skúšobnej jazde pri D režime motor bol výrazne podtočený. Na S režim si ale neviem predstaviť jazdiť stále - ostávajú pádla pod volantom, kedy sa ale stráca výhoda automatu.

_________________
VW Golf GTI VII Performance


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 12.11.2015 20:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

na to déčko to prostě podtáčíš. Ten motor chce točit a jezdit na S by mi přišlo úplně normální. Zkus tankovat víc octanů a jezdit S. Vsadím se, že se ti to už nestane.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 12.11.2015 21:42 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.11.2015

Příspěvky:

11

S se jezdit běžně v provozu nedá. Drží otáčky běžně kolem 3000 a i slabě dávkovaný plyn moc cuká. Většinou je o 2 rychlosti dolů proti D. Pocitově nejlépe je vždy přesně ta rychlost mezi D a S. To je k vzteku :(
Kamarád to tipuje na vychozenou dvouhmotu právě kvůli tomu podtáčení. Nechám to ověřit.
Za mě velké zklamání z dsg. Řadí sice rychle, přesně a řekl bych i inteligentně, ale vždy o jeden kvalt výš než bych rád.

_________________
VW Golf GTI VII Performance DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 13.11.2015 15:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

ale tak se s tím taky musíš naučit trochu jezdit. To není o tom, že tam dáš 1. září D a na Silvestra přeřadíš na S. Já tu řadičku mám téměř neustále v ruce a šaltuju mezi D a S podle potřeby. Když třeba chci vystřelit z křižovatky, musí tam být S. Zrovna tak tam mám S kdykoliv chci předjíždět nebo prudce zrychlit. Já myslím, že máš to auto v pořádku, jen se s tím chce trochu zžít.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 09:16 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.11.2015

Příspěvky:

11

Není třeba přehánět s tím zářím a silvestrem. Samozřejmě, že řadím hodně sám, typicky třeba pod kopcem podřazuju dopředu pádlem pod volantem a nečekám až začne motor trpět. Stejně jako při potřebě rychlého předjetí. Ale koupit si automat, abych měl pořád ruku na šaltpáce jako u manuálu? Tady je něco špatně myslím.
A to vystřelení z křižovatky na S, jsem popravdě nepochopil vůbec. To má jaký smysl?

_________________
VW Golf GTI VII Performance DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 09:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1528

Bydliště:

Zlín

Vlkoun píše:
Ahoj
GTI Performance s DSG. Klepe mi motor. Čím dál častěji.
Typicky se to stane, když do kopce v nízkých otáčkách přidám plyn tak do 1/3-1/2, DSG nepřeřadí a snaží se rozjet na aktuální rychlostní stupeň. Motor se rozklepe (asi ventily, jak u staré 120ky), trvá to cca sekundu, pak podřadí a jede normálně. Dnes to ale trvalo už skoro 3s a motor prostě nezrychluje a cuká heká. Je to už i nebezpečné, když je v protisměru auto :(
Když už zrychluje, tak nikdy nepoleví. Dělá to jen ihned po sešlápnutí plynu.
V servise klasika. Neprojevuje se. Dnes jsem to tam nechal, ať s tím jezdí. Volali mi, že se jim to teda 2x stalo, ale že jim na připojené diagnostice nic nevyskočilo. Uf :(
Tvrdil mi něco o benzínu, že mám jezdit na 98 oktanů a výš. V návodu se ale píše klasika 95. Jezdím na shell a shell VP 95 ok. Prvních 10tkm to nedělalo vůbec a teď víc a víc. To přece není o benzínu, beru pořád stejný.
Díky moc

Za me je doporuceni jasne, nepodtacet to ve stylu jak pises hned na zacatku a proste tomu pomoz padly,no. A zkus tam davat treba Vervu 100, u me se po jejim tankovani ten chod zmenil docela vyrazne.
Jinak mam stejny nazor jako Jirka, musis se s tim naucit jezdit. :wink:

_________________
Passat B8 Alltrack 140kw DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 10:22 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.11.2015

Příspěvky:

11

Myslím, že si nerozumíme. Já s tím autem jezdím už skoro dva roky. Nemám ho týden. Prvních několik měsíců a řekněme 10 tisíc km, se to cukání motoru neobjevilo ani jednou. Pak se začalo objevovat velmi zřídka a teď když má auto najeto 35tkm, tak to dělá skoro každou cestu. Mám ještě s DSG oktávku 1.8 TSI a ta to neudělala za 20tkm ještě ani jednou. Stylem jízdy to tedy zřejmě nebude. Leda že bych v jednom autě jezdil čím dál hůř a ve druhém pořád dobře :)

_________________
VW Golf GTI VII Performance DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 15:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

Vlkoun píše:
KJirka píše:
ale tak se s tím taky musíš naučit trochu jezdit. To není o tom, že tam dáš 1. září D a na Silvestra přeřadíš na S. Já tu řadičku mám téměř neustále v ruce a šaltuju mezi D a S podle potřeby. Když třeba chci vystřelit z křižovatky, musí tam být S. Zrovna tak tam mám S kdykoliv chci předjíždět nebo prudce zrychlit. Já myslím, že máš to auto v pořádku, jen se s tím chce trochu zžít.

Není třeba přehánět s tím zářím a silvestrem. Samozřejmě, že řadím hodně sám, typicky třeba pod kopcem podřazuju dopředu pádlem pod volantem a nečekám až začne motor trpět. Stejně jako při potřebě rychlého předjetí. Ale koupit si automat, abych měl pořád ruku na šaltpáce jako u manuálu? Tady je něco špatně myslím.
A to vystřelení z křižovatky na S, jsem popravdě nepochopil vůbec. To má jaký smysl?


No smysl to má zcela zřejmej, na to S je podstatně lepší reakce a nezůstaneš tam viset, jak pinda, když potřebuješ přejet z vedlejší křižovatku, kde je velkej provoz.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 15:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

U TDI je S možná alespoň částečně použitelné, ale u benzínu je S naprosto totálně mimo. Jako jezdit na dvojku trojku po městě s 4000rpm fakt nejde.
Na druhou stranu mě tam klidně Dčko prdne 6ku pri 1200rpm 50kmh do kopce. Motor to sice utáhne, ale přirozený to prostě taky není.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 16:25 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

09.11.2015

Příspěvky:

11

Přesně moje řeč.
A já teda osbně při rozjezdu z křižovatky nepozoruju vůbec žádnou změnu, jestli mám D nebo S. Pokud zašlápnu podlahu, tak oba režimy řadí u omezovače a rozjíždím se stejně rychle. Bavím se sazmořejmě o rozjezdu z nuly.

_________________
VW Golf GTI VII Performance DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 14.11.2015 16:40 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

09.04.2009

Příspěvky:

13400

Bydliště:

Chomutov

problém je v tom, že píšeme každý o svým autě. Já nevím, jak se chová DSG u tebe, ty zase neznáš to moje. Takže univerzálně, to co říkám, bohužel neplatí.

_________________
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.

_________________
VW CC R-line 2013, 2.0 TDI, DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 2.0 TSI v GTI - klepe motor
PříspěvekNapsal: 16.11.2015 00:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2009

Příspěvky:

971

Hoši přestaňte mu psát, že má tankovat 98 a řadit ručně! Ze začátku mu to nedělalo a jiný auta to taky nedělaj, takže to jsou podle mýho naprostý kraviny. Něco je v háji, hádám setrvačník nebo spojka. Vrněním se projevuje taky třeba spojka (zdá se jako by to byly ventily), ale znám případy projevující se jen a pouze u rozjezdu, nejlépe do otáčky a na 2. stupeň, jinak ne.

_________________
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group