Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 02.02.2016 07:51 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

30.11.2014

Příspěvky:

3

Ahojte klubáci. Mám Golf 7, Highline, 103 kW, DSG, model 2015.
Potřeboval bych poradit s řízením. Pokud jedu rovně po hladkém asfaltu a volant je ve střední čáře, pro mírnou korekci do strany musím překonat na volantu odpor. Volant „přeskočí“ cca o 10-15 stupňů, a potom mimo střední polohu i zpět do střední polohy jde plynule. Připomíná to, jako by se volant po určité době jízdy v přímém směru ve střední čáře „přilepil“ a po „odtržení“ do strany jde lehce bez „poskočení“. Projevuje se to při rychlostech nad 50 km/hod a více po zahřátí. Je to více cítit, pokud řídím jednou rukou. Pokud auto stojí s nastartovaným motorem, nelze to vyvolat a není to patrné ani v menší rychlosti. Nelze to vyvolat, pokud jede auto po silnici s nerovnostmi.
Byl jsem s tím v několika servisech, závada byla reprodukovatelná, byl přehrán software řídicí jednotky řízení, ale nezmizelo to. V jednom servisu se mi snažili vysvětlit, že účinnost posilovače klesne po dosažení rychlosti, kdy posilovač„ztuhne“ – to bych bral, ale vadí mi to odlepení (přeskočení) – na rovné cestě je to velmi obtěžující a znemožňující opakované mírné korekce směru jízdy.
Našel jsem něco podobného na anglickém fóru (nutno přečíst celé vlákno, např. příspěvek 2 odpovídá mým zkušenostem). http://www.golfmk7.com/forums/showthrea ... t=steering.
Nemám lane assist, vyřazení detekce jízdní únavy to nespraví, někde na webu zkoušeli ve VCDS vypnout kontrolu tlaku v pneumatikách (efekt nevím), ale přesvědčivé řešení jsem na webu nenašel.
Pokud o tom někdo něco víte, budu vděčný za radu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 02.02.2016 18:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.04.2009

Příspěvky:

111

Ahoj, mam stejny problem. Nejvic to citim na dalnici, pri jizde na tempomat 150, dlouha tahla zatacka. Volant drzim natoceny do zatacky, na konci zatacky volant pustim a cekam, ze se sam vrati do rovneho smeru, ale zustane jako by "prilepeny" ikdyz nemam ruce na volantu. Musim pouzit "silu" a z natocene pozice ho vytrhnout. Jak pises, je to neprijemne hlavne pri jizde rovne, potrebuju natocit volant jen o par milimetru, ale pri pouziti sily se otoci hodne a musim to korigovat.
Mel jsem stejny problem na predchozim G VI Variant. Tehdy jsem to resil pri servisni prohlidce v nemecku, prehrali novejsi firmware posilovace rizeni a prestalo to delat. Ted to budu resit v servise pristi tyden.
Mam pocit, ze to dela pri teplotach kolem 0, ale mozna se pletu.
Audi melo kdysi podobny problem a vzhledem k tomu, ze je to stejny koncern bych se nedivil, kdyby slo o stejnou zavadu.

http://www.autobild.de/artikel/audi-mit ... 04438.html

http://www.auto.cz/audi-musi-servisu-ma ... zeni-74528

_________________
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 12.02.2018 21:46 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

12.02.2018

Příspěvky:

2

Čaute, ja mam takisto tento isty problem, aj ste to nejak doriesili? Ďakujem


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 13.02.2018 13:51 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

28.10.2015

Příspěvky:

310

Kluci do servisu musíte.
Tohle je známá chyba co vím. Odstraňovali to jen SW úpravou.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 13.02.2018 21:46 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

16.10.2011

Příspěvky:

128

Bydliště:

Hodice - JihlaVWa

Také mě trápí tento neduh, ale do teď jsem si myslel, že to tak má prostě být.. Když jedu vyšší rychlostí po rovině a pak chci zatočit, musím volantem trhnout, abych tak mohl učinit. Hned zítra budu volat do servisu. (Kromě tohoto i kvůli restartům rádia - i 4x během tří kilometrů a na diagnostice se mi pravidelně objevuje chyba v nějakém čidle vyhřívání volantu, i když volant normálně hřeje.)

_________________
VW Golf IV 1,8T 110kW GTI Exclusive 1999
VW Golf VII Variant 1,4 TSI 110kW Maraton Edition 2017


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 15.02.2018 15:30 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

12.02.2018

Příspěvky:

2

Čaute,

v pondelok som obejdnaný do servisu, ale tvárili sa, že o tom probléme nevedia

a že budú kontaktovať výrobcu. Takže pochybujem že mi s tým niečo urobia.

Uvidím, ako to dopadne.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 01.03.2018 21:14 
Offline
Jezdec
Jezdec
Uživatelský avatar

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

10.08.2017

Příspěvky:

266

Mike.03 píše:
Také mě trápí tento neduh, ale do teď jsem si myslel, že to tak má prostě být.. Když jedu vyšší rychlostí po rovině a pak chci zatočit, musím volantem trhnout, abych tak mohl učinit. Hned zítra budu volat do servisu. (Kromě tohoto i kvůli restartům rádia - i 4x během tří kilometrů a na diagnostice se mi pravidelně objevuje chyba v nějakém čidle vyhřívání volantu, i když volant normálně hřeje.)


Sice trochu OT, ale... Miku, tak to ti dají nové rádio, jako mně. :-)

_________________
White Silver Golf Variant. 1.4 TSI. ME FL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 05.03.2018 08:19 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

22.01.2016

Příspěvky:

56

Ahoj klubáci,

tento jistý problém mám taky na svém novém Variantu. Když jedu delší dobu rovně, tak při korekci jízdy je ve volantu citelný odpor, který musím "přetlačit." Pak to chvilku funguje tak, jak má, ale zase, když jedu chvilku beze změny, tak se tento jev objeví znovu. Je to tedy na návštěvu servisu? Myslel jsem si, že je to vlastnost posilovače. Má ještě někdo s tím problém u nových 2018 variantů? Díky za rady.

Honza


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 16.03.2018 23:14 
Offline
Profík
Profík
Uživatelský avatar

Hodnost:

Profík

Registrován:

05.01.2017

Příspěvky:

11

nazdar chlapi,

tak ako citam nejsom so sam co ma ten pocit s tym volantom a to mam 15 mesiacov stareho varianta s cca 23500km :( Som zvedavy ako pochodite v servise, ale mam pocit ze vw servis pozna vetu o tom sme nepoculi a momentalne je to stav techniky takze s tym nevedia urobit nic :(
a k tomu s tym radiom mam tiez, nie tak casto ale uz sa resetlo ale najviac to robi po starte ze napr hraju skladby s SD karty od prvej pesnicky v prvom albume :(

_________________
VW Golf VII variant Highline 1,4TSi


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group