Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 02.02.2016 07:51 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

30.11.2014

Příspěvky:

3

Ahojte klubáci. Mám Golf 7, Highline, 103 kW, DSG, model 2015.
Potřeboval bych poradit s řízením. Pokud jedu rovně po hladkém asfaltu a volant je ve střední čáře, pro mírnou korekci do strany musím překonat na volantu odpor. Volant „přeskočí“ cca o 10-15 stupňů, a potom mimo střední polohu i zpět do střední polohy jde plynule. Připomíná to, jako by se volant po určité době jízdy v přímém směru ve střední čáře „přilepil“ a po „odtržení“ do strany jde lehce bez „poskočení“. Projevuje se to při rychlostech nad 50 km/hod a více po zahřátí. Je to více cítit, pokud řídím jednou rukou. Pokud auto stojí s nastartovaným motorem, nelze to vyvolat a není to patrné ani v menší rychlosti. Nelze to vyvolat, pokud jede auto po silnici s nerovnostmi.
Byl jsem s tím v několika servisech, závada byla reprodukovatelná, byl přehrán software řídicí jednotky řízení, ale nezmizelo to. V jednom servisu se mi snažili vysvětlit, že účinnost posilovače klesne po dosažení rychlosti, kdy posilovač„ztuhne“ – to bych bral, ale vadí mi to odlepení (přeskočení) – na rovné cestě je to velmi obtěžující a znemožňující opakované mírné korekce směru jízdy.
Našel jsem něco podobného na anglickém fóru (nutno přečíst celé vlákno, např. příspěvek 2 odpovídá mým zkušenostem). http://www.golfmk7.com/forums/showthrea ... t=steering.
Nemám lane assist, vyřazení detekce jízdní únavy to nespraví, někde na webu zkoušeli ve VCDS vypnout kontrolu tlaku v pneumatikách (efekt nevím), ale přesvědčivé řešení jsem na webu nenašel.
Pokud o tom někdo něco víte, budu vděčný za radu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Řízení - "přilepení" volantu ve střední čáře
PříspěvekNapsal: 02.02.2016 18:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.04.2009

Příspěvky:

36

Ahoj, mam stejny problem. Nejvic to citim na dalnici, pri jizde na tempomat 150, dlouha tahla zatacka. Volant drzim natoceny do zatacky, na konci zatacky volant pustim a cekam, ze se sam vrati do rovneho smeru, ale zustane jako by "prilepeny" ikdyz nemam ruce na volantu. Musim pouzit "silu" a z natocene pozice ho vytrhnout. Jak pises, je to neprijemne hlavne pri jizde rovne, potrebuju natocit volant jen o par milimetru, ale pri pouziti sily se otoci hodne a musim to korigovat.
Mel jsem stejny problem na predchozim G VI Variant. Tehdy jsem to resil pri servisni prohlidce v nemecku, prehrali novejsi firmware posilovace rizeni a prestalo to delat. Ted to budu resit v servise pristi tyden.
Mam pocit, ze to dela pri teplotach kolem 0, ale mozna se pletu.
Audi melo kdysi podobny problem a vzhledem k tomu, ze je to stejny koncern bych se nedivil, kdyby slo o stejnou zavadu.

http://www.autobild.de/artikel/audi-mit ... 04438.html

http://www.auto.cz/audi-musi-servisu-ma ... zeni-74528

_________________
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group