Stránka 2 z 7

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 16.06.2015 14:19
od mechy
Na hladkost zadních kotoučů má zásadní vliv garážování auta, zimní ježdění, použití parkovací brzdy, používání brzdového asistentu, zátěž vozidla, intenzita brždění, vysušování brzd po mytí a jízdě v mokru, volba disku. Jinak kotouče a desky jsou spotřební materiál, ale s reklamací bych to zkusil. Já mám najeto 12t a kotouče jak nové - předek i zadek (auto garážováno).

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 17.06.2015 08:34
od bouky2
Já je nechci mít jako nové :) Ale myslím si, že by opotřebení mělo být rovnoměrné, bez podobných jevů, jaké jsou vidět na fotkách. Nikdy u žádného svého auta v minulosti jsem se s něčím takovým nesetkal

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 17.06.2015 13:12
od mechy
Bohužel to netrápí jen tebe. Rozhlédni se na parkovištích a uvidíš, že většina vozidel má zadní kotouče v podobném stavu. Samozřejmě, že je to i vinou použitého materiálu - některý je na reznutí více náchylný. Pokud auto umyji, jsou kotouče úplně rezaté a musím hned po mytí brzdy brzděním vysušit.

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 17.06.2015 14:21
od bouky2
Ale mě netrápí rez, ja když se to pokusím namalovat, tak mi to na katouči v řezu dělá něco takového, po celém obvodu
a pak ještě může být rozdíl mezi krátkým a dlouhým golfem, každý ma zadní brzdy uložené jinak

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 17.06.2015 14:43
od mechy
Tyhle nerovnosti způsobuje právě ta koroze. Odstranění nerovností se dříve řešilo stočením třecích ploch. Dnes se kotouče mění za nové. Jsou kotouče které míň korodují, ale nevím jak se k tomuhle problému postaví VW. Zkusil bych reklamaci z důvodu hlučnosti zadních brzd. Jinak variant bude mít menší problém z důvodu většího zatížení zadní nápravy.

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 22.06.2015 10:31
od bouky2
Napadlo mě :"No přeci korodují vy tupci" a nebo "Rezivějí, oni rezivějí" :)

Budu to chvíli pozorovat a uvidíme... napadla mě jedna technická... Až si někdy budu chtít vyměnit hlavně vzadu obložení nebo kotouče, je třeba nějaká součinnost VAG? Nebo to půjde klasicky jako u starších vozů??

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 22.06.2015 15:49
od srotty
Budeš muset použít Vag. Ručka je ovládaná eletricky, takže na její nastavení je právě potřeba diagnostika.

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 23.06.2015 09:21
od bouky2
Já to tušil. Zvládne to ta naše čínská produkce? Detailně jsem to nezkoumal...

Zádní brzdové kotouče

Napsal: 28.06.2015 19:57
od mirom11
Ako pozerám tie kotúče sú sranda, čo mám na ulici dva iné G7 to majú presne ako ja a sused s HZD to ma tiež také.


Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 07.07.2015 15:21
od Luigi323
Tohoto jevu jsem se obával už když jsem G7 kupoval, neb jej velmi dobře znám a léta se se tím trápím ,a mé Octavii 1,9TDI. Prostě lehký zadek, málo intenzivní brzdělí dané stylem jízdy každého soudruha a k tomu vliv materiálu destiček a kotouče, mikroreznutí a pod. Můžu vám říci, že jsem po 17 letech nezvítězil! A to kupuju lepší kotouče a hlavně se je snažím ošpuávat tam, kde to jde - utáhnu tak akorát na několik desítek vteřin ruční brzdu a ošoupávaám a ošoupávám a ho..o a ho..o. Sice pomaleji, ale stále satejný žalostný pohled ne kotouče a to až do okamžiku, kdy už to drhne, poskakuje apod . - pak další výměna. A teď na G7 jsem hned na začátku četl, že je to vlastně stejné, když v manuálu je zmínka, že je třeba občas intenzivně brzdit aby se eliminovalo a k tomu jsem zjistil, že s elektrickou ruční brzdou jsem na ošoupávání při jízdě v ryti (zkusil jsem to poprvé z kopce, že jen trošku přibrzdím a poté, co jsem sundal ksicht ze skla jsem honem povolil a vydechl si...) Tak jen doufám, že ten materiál s Wolfsburgu bude o něco kvalitnější a déle to vydrží. Jak čtu, tak už si to sám nevyměním (VAG) jako na Oktávce, ach jo. Zdařec Luigi :laugh:

Re: Zádní brzdové kotouče

Napsal: 07.07.2015 17:00
od jirkaa64
Za dva a půl roku mám najeto 24000 km a moc nebrzdím. Jsem z vysočiny, čili od zač. listopadu nasoleno a koutouče jsou v pohodě. Jsou snad některý z jinýho materiálu?
Levá.
P1020783.JPG
Pravá.
P1020788.JPG

Rezavé brzdové kotouče

Napsal: 09.04.2016 08:54
od Lindrosson
Máte také někdo z vás problém s brzdovými kotouči na předku jako já, když mi auto nějaký den stojí na místě , cca 2 dni, tak jsou kotouče vorezlé, kola po rozjezdu jakoby skřípou, než se to obrousí. Potom, když jsou již obroušené, tak nejsou krásně lesklé, ale vypadají jakoby flekaté. To zadní kotouče jsou lesklé, ale narozdíl od předních nebrzdí celou plochou destiček, po okraji zůstává na kotouči cca 2 cm vorezlá plocha. Když jsem si toho všimnul, schválně několikrát během jízdy zabrzdím úplně max. třeba ze 100 na nulu, ale že bych viděl nějaké zlepšení, nevím nevím. Jednou se mi povedlo, že mi aktivovali výstražná světla, a od té doby už nikdy. To je taky zajímavé, když brzdím pokaždé stejně intenzivně. Jak jste na tom ostatní?

Re: Rezavé brzdové kotouče

Napsal: 09.04.2016 16:44
od belacapa
Čo sa týka predných, toto mi začalo robiť na passate B6 keď mali najazdených cca 25 000 km...presne ako popisuješ, večer zaparkujem, ráno sadám do auta a prvé 2-3 brzdenia počujem nepríjemné zvuky a potom už je to ok...na vzhľad aj potom kotúče však nie sú už pekné lesklé, podobné to bolo na starších kotúčoch GV, keď auto 1-2 dni postálo, už bola hrdza...na GVII toto zatial nepozorujem, ani po 2 dňoch státia...najazdené ale len 1300 km.....tak neviem či to môže byť vekom kotúčov

Re: Rezavé brzdové kotouče

Napsal: 09.04.2016 17:09
od Lindrosson
nevím jestli věkem kotoučů, já má najeto 16000 km a už nějakou dobu to tak dělá.
Zkusím se zeptat přímo kluka, co mi auto prodával a uvidím.

Re: Rezavé brzdové kotouče

Napsal: 09.04.2016 23:10
od Pantani
Dělá to samozřejmě i roční období s tím spojený vlhko/sucho apod. Obzvlášť když dojedu za mokra a nechám auto několik dnů stát, tak to tak prvních 5 brzdění prostě chrčí. Vykašlete se na to!