Vrzání nového motoru - asi řemen
Napsal: 19.08.2016 11:20
Mám 4 měsíce nového Golfa 2.0 TDI 110 Kw. Od cca 2tis km pozoruji na volnoběh (i při zahřátí) nepatrné povrzávání. Dle mého poslechu se jedná na 90% o řemen, nebo něco kolem něj.
Když jsem měnil sklo, tak jsme to s technikem poslouchali, bohužel zrovna řádila bouřka, tak to skoro ani neslyšel a řekl, že VW začal dávat řemeny s dlouhou životností, tak by to mohlo být tím, než si sedne/zajede a i motor je ještě syrový/v záběhu. Nechtěl jsem tam auto nechávat další den, až se vyčasí, tak mám přijet, až to bude zřetelné, nebo to uvést při garančce.
Teď mám 11tis a pořád tam to nepatrné skřípání prostě je i při zahřátém motoru. Byl mi kolegou doporučen nějaký přípravek na řemeny, ale nechce se mi nový řemen u nového motoru něčím patlat. Kdo ví, jestli to vůbec funguje a hlavně aby pak servis nemohl říkat, že je to právě tím.
Dnes jsem na Jarov volal, že to stále slyším a technik řekl, ať se objednám, protože do garančky zbývá hodně Km a kdo ví, čím to může být. Pokud to uslyší a reklamaci přijmou, mám počítat cca 2-3 dny na diagnostiku/kontrolu, oznámení reklamace VW a čekání na jejich reakci (dokonce se může někdo z VW přijet podívat) a nakonec případné odstranění závady.
A třešnička na konec, na náhradní vozidlo nemám nárok! Záruka mobility je v případě nepojízdného vozu (nefunkční motor nebo rozsvícená kontrolka motoru). U reklamace uznávají náhradní vůz v případě dlouho trvající opravy (říkal něco o více jak 30ti dnech). Takže pokud budu chtít auto, tak půjčit.
Prosím o pomoc v následujících otázkách:
1) Setkali jste se někdo s touto závadou? Řešili jste jí? Pokud ano, jak a s jakým výsledkem?
2) Mám zkusit ještě počkat, jestli si to nesedne? Nebo jsem měl už dávno reklamovat?
3) S tím náhradním vozidlem se mi to nezdá. Reklamace zřejmé vady a nemít nárok na náhradní vozidlo? Přitom při prodeji: záruka mobility, VW se postará, bla, bla, bla, keci v kleci, hory i s Horákama. Máte někdo zkušenost?
Když jsem měnil sklo, tak jsme to s technikem poslouchali, bohužel zrovna řádila bouřka, tak to skoro ani neslyšel a řekl, že VW začal dávat řemeny s dlouhou životností, tak by to mohlo být tím, než si sedne/zajede a i motor je ještě syrový/v záběhu. Nechtěl jsem tam auto nechávat další den, až se vyčasí, tak mám přijet, až to bude zřetelné, nebo to uvést při garančce.
Teď mám 11tis a pořád tam to nepatrné skřípání prostě je i při zahřátém motoru. Byl mi kolegou doporučen nějaký přípravek na řemeny, ale nechce se mi nový řemen u nového motoru něčím patlat. Kdo ví, jestli to vůbec funguje a hlavně aby pak servis nemohl říkat, že je to právě tím.
Dnes jsem na Jarov volal, že to stále slyším a technik řekl, ať se objednám, protože do garančky zbývá hodně Km a kdo ví, čím to může být. Pokud to uslyší a reklamaci přijmou, mám počítat cca 2-3 dny na diagnostiku/kontrolu, oznámení reklamace VW a čekání na jejich reakci (dokonce se může někdo z VW přijet podívat) a nakonec případné odstranění závady.
A třešnička na konec, na náhradní vozidlo nemám nárok! Záruka mobility je v případě nepojízdného vozu (nefunkční motor nebo rozsvícená kontrolka motoru). U reklamace uznávají náhradní vůz v případě dlouho trvající opravy (říkal něco o více jak 30ti dnech). Takže pokud budu chtít auto, tak půjčit.
Prosím o pomoc v následujících otázkách:
1) Setkali jste se někdo s touto závadou? Řešili jste jí? Pokud ano, jak a s jakým výsledkem?
2) Mám zkusit ještě počkat, jestli si to nesedne? Nebo jsem měl už dávno reklamovat?
3) S tím náhradním vozidlem se mi to nezdá. Reklamace zřejmé vady a nemít nárok na náhradní vozidlo? Přitom při prodeji: záruka mobility, VW se postará, bla, bla, bla, keci v kleci, hory i s Horákama. Máte někdo zkušenost?