Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Opravy a neduhy

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
Olaf87
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2387
Registrován: 21.06.2014 14:38
Bydliště: Plzeň

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od Olaf87 »

Autocentrum Šmucler

Garanční prohlídky - vše super, vždy platím méně, něž jaký je odhad na začátku návštěvy. Vlastní olej při výměně není problém.
Pan Soukup si mě i po roce vždy pamatuje, příjemné osobní jednání :good:

Doporučuji.
VW is my lifestyle✌️ Porsche was my dream 🫶
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper 🏎️ ⛺️
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch ☀️❄️

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od Mishaw »

AMOND Kladno - VW & Audi

Za mě mohu jedině doporučit, servisujeme zde již několik let. Super přístup, poctivá práce. Vlastní olej není problém.
Narozdíl od většiny pražských servisů si zde váží klientů a obzvlášť těch, co se vrací. :good: :good: :good:
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

hlacik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 48
Registrován: 12.05.2018 10:49

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od hlacik »

Pánové a co Louda Auto - Praha Hloubětín

jiras_
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 28.08.2016 14:12

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od jiras_ »

Louda Choťánky

Tak po pochvale Loudovi v Choťánkách za běžný servis jsem udělal přesně opačnou zkušenost. Šlo o opravu cvakání pásu nebo zámku při jízdě. Výsledek - přijdu k autu a trčí tam tapecírunk B sloupku, ten bílý spodní. Technik to tam namáčkl že prý OK... Ujedu kilometr a cvakání je tam pořád, spíš horší. Fajn, tak zpátky. Vystupuju a koukám, nesedí tapecírunk dveří u madla. Zničili zácvaky a nevyměnili ten kus plastu. To je prý OK. Tak říkám ať se podívá na druhé dveře, kde vše lícuje, tady ani není mezera stejnoměrná. Koukám dál a kryt nesedí ani u konce dveří. Domáčknout nejde, asi tam zácvak ohnuli a ještě poškrábali lak, když to páčili. Nalepit si tam nejdřív kobercovku je asi nad jejich mozkové schopnosti.

Prostě zfušované co se dalo a jako bonus najeli 130 km. Toho jsem si bohužel všiml až pozdě. Dám jim druhou šanci na reklamaci, ale jako tohle je velké rozčarování.
Golf VII Variant, 1.4 tsi 92kW

Uživatelský avatar
kapitanplaneta
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 332
Registrován: 10.08.2017 14:19

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od kapitanplaneta »

Najeli 130 km při opravě zámku?

Tvl, a cos jim na to řekl? Bych ho na místě propleskl asi.

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od ablorhm »

Kéž by to při této "testovací jízdě" alespoň opravili. Ale pokud to akorát zprznili, to nic moc teda :|
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
Jiruna09
Závodník
Závodník
Příspěvky: 605
Registrován: 01.06.2016 15:29
Bydliště: okres Benešov

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od Jiruna09 »

2000 do servisu a nevím kam jet do autorizovaného servisu. Chci plný servis při 60tis./2roky + výměna palivového a pilového filtru o 30tis dříve. Olej mám vlastní, proto tam, kde ho použijí, nebo nebudou chtít za vlastní +300% běžné ceny.

Doplním: garanční prohlídka po 2 letech byla již provedena.

Pořadí priorit:
1) Aby servis a výměna proběhla, bylo vše řádně zkontrolováno a zapsáno
2) Cena odpovídala práci a materiálu, popřípadě použili můj vlastní olej.
3) Doba byla taková, že přistavím vozidlo a počkám na provedení servisu, nejlépe kdybych na servis viděl.

Existuje nějaký takový servis v Praze a okolí? V případě doporučení nemám problém popojet dále.

Uživatelský avatar
Jiruna09
Závodník
Závodník
Příspěvky: 605
Registrován: 01.06.2016 15:29
Bydliště: okres Benešov

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od Jiruna09 »

Osloven Amond Kladno, olejový servis s vlastním olejem a výměna palivového a vzduchového filtru za 4tis,- možnost objednání už za 2 týdny

Jarov mi tento servis nacenil na 9tis. Samozřejmě s jejich olejem za 3tis.

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od ablorhm »

Zvláštní odhad 9 tisíc, to střelili hodně od oka ne? Předpokládám, že se musí do 7 tisíc vejít jak nic.

Mám z Jarova fakturu - rok zpátky - Paket olej Long-Life vč. filtru a šroubu - 3047 Kč vč. DPH a svíčkama 1702 Kč vč. DPH = celková cena 6417 Kč vč. DPH (kapaliny, seřízení světlometu, prohlídka, vyhledávání chyb). Vezmu-li v potaz, že oba filtry budou snad levnější jak ty svíčky, tak i s rezervou dávám hranici 7 tisíc Kč. Což by vlastně vyšlo asi u v tom Amondu, když s vlastním olejem to je 4 tísíce + cca 3 tisíce olej je kolem 7 tisíc za prohlídku.

Možná by stálo za to poslat e-mail / zavolat do více VW servisů ale se stejným zadáním. Pak to na oko vypadá, že jeden je dražší, druhej levnější, ale pokud ceny hodí při telefonátu od stolu a druhej servis poptám s vlastním olejem, tak vlastně nemám v ruce 2 nabídky se stejným zadáním. 8)
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

jiras_
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 28.08.2016 14:12

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od jiras_ »

Já si těch 130 km všiml až cestou domů a vyzvedával jsem chvíli před zavíračkou. Že je někdo tak blbej a jezdí si cizím autem, to snad nekomentovat. Kdyby to naboural, tak chci od nich nové a týpek ať jde třeba pod most.

Vykašlal jsem se na nějaké "techniky" a rovnou to řeším s vedoucím. Zatím omluva a objednávka na nápravu, ty kilometry jim nezapomenu. Jako řvát tam nemá smysl, uvidíme, co mi nabídnou a hlavně jak vše napraví. Úspěch nejspíš bude, když to opraví a servisáci to začnou dělat trochu zodpovědně, ať nepodělají i jiná auta. Jako beru, že dnes je všechno dělané na podělané zácvaky, co se plánují na prvotní montáž na lince a pak jednu opakovanou montáž v service, reálně dají jen tu linku. Ale spíš mě štve, že tam jsou technici, kteří přebírají/předávají auto a ani to nezkontrolují a neomlátí těm na dílně o hlavu. Já jsem docela detailista, ne každej to tak řeší, ale zase když člověk otevře dveře a trčí tam na něj nezacvaknutý plast, tak co si myslet o kvalitě té práce? Hlavně nesnáším ničení věcí, i když jsou cizí. I kolegové se mi smějí, že jsem asi jedinej, kdo řeší zahřívání služebáků nebo aut z půjčovny :D

Uvidím, jak to teď dopadne, dám tomu šanci, protože uhlídat dělníky je někdy fakt nadlidskej úkol.

Ad dotaz na ten servis oleje - to třeba ten Louda udělal suprově, nespěchali, nechali odtéct do poslední kapky, vlastní olej, mohl jsem být u toho, poptal jsem se servisáka na různé věci, co tady majitelé řeší a jestli je to běžné, cena tuším 800-900. Vzduchový a pilový filtr si měním sám, je to na chvilku, byť kdo vymyslel ukrýt šrouby ze spodní strany airboxu je prostě ko*ot. Jezdíme tam i s ženinou Octavíí a taky pohoda, tak nevím, co se teď podělalo. Jako nejdůležitější parametr bych bral to, jestli u toho člověk může být. Nemyslím nutně chodit pod zvedákem, stačí někde bokem a vidět to. Někomu to nevadí, někdo to nepovoluje. Objednat se hned na ráno, ať je jistota času, domluvit se v práci a dohlídnout si na to. Bohužel je to nutnost.
Golf VII Variant, 1.4 tsi 92kW

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od ablorhm »

Předpokládám,
že pokud auto předám na servis - ať už no name nebo autorizovaný, že po celou dobu odpovídají za vůz, případné pokuty při zkušebních jízdách apod. Aby však šlo v budoucnu cokoliv uplatnit, je důležité mít nějaký doklad o tom, že jsem auto v den D a hodin H ponechal na místě M (zakázkový list) a naopak při převzetí dostal nějakou fakturu/daňový doklad, kde je zase vrácení vozu a který technik se vozu věnoval.

Asi by mi ty km úplně nevadily, kdyby byla vada odstraněna. Ve výsledku asi není úplně nikde jasně stanoveno, že pokud reklamuji nějaké zvuky apod., které se vyskytují za pohybu a jízdy, kolik km mohou maximálně najet, než se vada projeví apod. Na druhou stranu mohou projet celou nádrž a vada - zvuk se nevyskytl :roll:

Jinak VW servisní střediska nejsou jen ta místa, kde jsou showroomy VW, ale i taková místa, kde se prodávají Škodovky a přesto jde o autorizované servisní středisko VW.

Jde např. v Praze Stodůlkách o autoSTYL, AUTOS Kunštát a jistě mnohá další místa - jde o autorizované obchodníky značky Škoda a autorizovaného partnera Volkswagen Service. Tzn. míst, kde servisovat není tak málo.
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

petr.vlcek.x
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 26.06.2016 10:52

NH Car Praha 14 - Černý Most, autoriz. servis VW

Příspěvek od petr.vlcek.x »

Co mi servisovali? Dříve 3x Skoda Octavia, naposled 1x VW Golf. Vše auta na leasing, cyklus 1 auto na cca 3 roky a 180 tis km. Auta tam dávam přes 12 let. Charakter servisu: ponejvíc pravidelná údržba po 30 tis km.

Objednání na servis? Vždy telefonicky (dnes možno i přes web) s předstihem cca 14 dní před termínem, který se mi hodil. Kapacitně nikdy nebyl problém. Zarezervujete si i čas předání vozu k servisu a přijímací technici toto vesměs dodržují. Nahlásí se, co bude potřeba na autě provést, případně jestli bude třeba řešit něco nad rámec běžné údržby. (např. požadovanou výměnu stěračů doporučuji proaktivně nahlásit - stěrače na Golfa vesměs nedrží lokálním skladem, objednávají si je, taktéž pokud např. hučí kolo je vhodné se zmínit dopředu, aby měli nachystané ložisko)

Dopravní dostupnost? Směr z centra Prahy na východní periferii bývá ráno volný. Kousek od servisu je pak Metro B, Rajská zahrada.

Parkování u servisu? Ano, mají své parkovací plochy u areálu. Obsazenost? Po osmé hodině je volné parkovací místo již o štěstí. Ale recepce při objednávání upozorňuje, že se v případě obsazení parkoviště nemáte snažit auto někam nacpat. Zastavit před vchodem, ohlásit se na recepci a oni už si auto převezmou a zaparkují sami. Taktéž při přebírání vozu vám technici auto přistaví před vchod.

Recepce? Káva, čaj, voda, uvedení do čekací zóny a pokyn přijímacím technikům, že vůz xy dorazil. Možno číst moto-časopisy nebo skouknout show-room Škodovky. Ale při rezervaci na konkrétní čas na to vesměs nedojde.

Převzetí/předání vozu, zadání a kontrola provedení zakázky. Řekl bych, že profesionální. Vše se sepíše, pak se jde k autu, zdokumentuje se jeho stav. Při předání se zase jede dle zakázkového check-listu a odškrtává se, co mělo být uděláno a co bylo uděláno.

Vlastní servis: za ta léta jsem na autech neřešil s NH Carem Černý Most nic kritického. Běžná údržba po 30 tis - ráno jsem auto předal, domluvil si přibližnou hodinu převzetí, pak přišla SMSka, že je hotovo a já si odpoledne auto vyzvedl. Ťukance, výměny nárazníků, blatníků apod.: na Černém Mostě nemají lakovnu, ta je na Strahově. Takže jsme se domluvili, že daný díl objednají, nalakují, já pak přistavím auto a oni to během 1 dne vymění. Vesměs spojeno s pravid. servisem. Závady, které opravovali: ztrácení chladící kapaliny na jedné z Oktávek - výměna těsnění pod hlavou, auto si nechali 2 dny kvůli otestování. Na Golfu hučelo kolo, výměna ložiska při údržbě.
Jako bonus při údržbě auto umyjí a vyčistí i interiér. (pokud jsem si před servisem svépomocí umyl čelní sklo z vnitřní strany, prosím je, ať sklo vynechají. Přání plní.)

Dal bych tam auto znovu? Ano, dal. Jsem s nimi celkem spokojený.

Jejich největší průšvih? U Oktávek se svého času měnily intervaly na rozvody, stále se to prodlužovalo. Když jsem hlásil, že je čas při údržbě na rozvody, tak mi technik vždy řekl, že nikoli, že interval je delší.. Na 180kkm jsem pak s technikem zpětně projel servisku a všechny zakázkové listy, aby se zjistilo, že to, co mělo být správně provedeno při 150kkm, ještě vůbec uděláno nebylo.. (technik se orosil, případnou závadu z titulu neprovedené údržby jakkoli bylo auto pravidelně strkáno do servisu by leasingovce asi nevysvětlil)

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od ablorhm »

To, že mi servis pošle den předtím upozornění formou SMSky beru jako standard.
Dnes jsem navštívil Auto Jarov Kunratice. Předám vůz, sepíšeme zakázku, odcházím a za dveřmi showroomu e-mail - zakázkový list v PDF. K dokonalosti chybí už jen podpis.
Během dne jsem obdržel SMS s částkou za fakturu.

Klobouk dolů, jsem nadšený. 8)
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
daniel83
Závodník
Závodník
Příspěvky: 568
Registrován: 01.06.2016 21:48

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od daniel83 »

To zní dobře, akorát Kunratice jsou dost daleko od metra... Nenabízejí náhodou ještě odvoz na metro pro zákazníky servisu?

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Autorizované servisy & naše zkušenosti s nimi

Příspěvek od ablorhm »

Předpokládám, že by neměl být problém se domluvit. Viděl jsem i letáky, kdy si auto kdekoliv vyzvednou a zpět přivezou.

Já využil služeb DPP - něco lehce přes 10 minut a byl jsem na Budějovické. Takže opravdu pohoda :smoke:

A časové intervaly autobusů jak nikde, valil jsem oči, jak často to jezdí... Jo a zastávka před showroomem :roll:
Capture.PNG
Capture2.PNG
Capture3.PNG
Capture4.PNG
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Odpovědět

Zpět na „Závady a servis“