Ahoj,
tak já přispěju 1. do tématu - Autotrend Liberec, od kterého máme 2. vozidlo za poslední 3 roky (jedno já, jedno můj otec):
Klady
- ochota prodejců automobilů, kdy s Vámi rádi stráví ten čas a řeknou Vám vše do posledního detailu;
- přehledný a hezky uspořádaný showroom;
- komunikace se servisními poradci - emailová, telefonická, osobní;
- nemají problém Vás vzít na dílnu, aby ukázali, v čem je problém (u mne třeba rozhýbání čidla náklonu);
- udělají opravdu to, o co žádáte (já mám třeba podmínku, že nechci nechat vůz umývat v myčce);
- nemají problém vyhovět s výměnou oleje stanovený mimo interval;
- nabídka kávy nebo vody, když čekáte;
- láhev vína při přebírání nového vozu!
Zápory (spíš drobnosti)
- dlouhé čekací lhůty na servis - na přepasování interiéru jsem čekal cca 3 týdny, než mne vzali
- neuvěřitelný problém u Autotrendu zaparkovat - mají tam všude aut, jak nas*áno
- jedno pochybení, které bylo odčiněno několinásobnou omluvou ze strany Autotrendu a stejně jsem za to pochybení ve výsledku rád. Napíši Vám tu krátký příběh koupě mého miláčka:
Před koupí mého nového vozu jsem vybíral mezi dvěma skladovkami - červený VW variant ME a bílý VW variant ME (identická výbava, jen jiná barva). Po telefonu došlo samozřejmě i optání se ohledně barvy mé drahé polovičky a ta sdělila, že si mám vzít radši bílého, mé srdce ale pleskalo po červeným. Když jsem s prodejcem dohadoval rezervaci vozu, bylo mi řečeno, že červený je již rezervován a zbývá jen ten bílý. Souhlasil jsem tedy a nechal si zarezervovat bílého.
Po dvou dnech mi prodejce volal, že se uvolnila rezervace na červeného a zda nechci ještě zauvažovat nad ním (vážně moc se mi líbil, ale řekl jsem nakonec, že vezmu tu bílou). Následující den jsem šel podepsat kupní smlouvu na vozidlo - VW golf variant ME - pure white. Po všech administrativních nezbytnostech jsem se zeptal, zda mohu vůz vidět, prodejce řekl: není problém, vezmu klíče a půjdeme se na něho podívat. Najednou nastal problém - dlouhé hledání klíčů, zaskočené pohledy kolegů prodejců a první omluva - auto již bylo prodáno, i přes mou rezervaci. Nastala chyba v systému, kdy jeden z jeho kolegů prodejců auto neodepsal k prodeji, proto vznikl zmatek (a já koupil již jednou prodaný vůz
). Tak jsem se kvapem zeptal na červenýho, prodejce mi ale řekl, že je opět rezervován a bude vědět po víkendu, jak se věci mají. Přistoupili jsme ještě k variantě, že vůz objednáme do výroby nebo necháme nějaký stáhnout z jiné pobočky VW, ale řekl jsem, že počkáme tedy do pondělí a uvidíme. Samozřejmě, já naštván, bouchal jsem se do hlavy, proč jsem si nevzal červeného, doma se s ženou pohádal kvůli barvě vozu...
Nakonec jsem se dočkal dlouho očekávaného telefonátu, kdy mi prodejce sdělil, že na červenýho varianta se uvolnila rezervace. Kvapem jsem ji potvrdil a hned druhý den odpoledne jel podepsat novou kupní smlouvu na vozidlo - bylo to všechno stejný, takže administrativa nezabrala tolik času. Po několikanásobném omluvení jsem ještě ten týden přebral svůj nový vůz, spolu s lahví vína a přáním spoustu ujetých bezproblémových kilometrů (a s další omluvou za vzniklou situaci). Jelikož žena odmítala se jít se mnou na auto podívat a přebrat ho, tak fyzicky ho poprvé viděla až, když jsem pro ni dojel do práce a musím vám říci - z té barvy ji spadla huba. Nakonec pronesla: jsem ráda, že ti ten bílý nevyšel, tohle je opravdu krasavec (shodou okolností stál jeden bílý hned vedle nás). U nás auta rádi pojmenováváme, a hned ji napadlo jméno - Ruďák (přesně jako ten pták z Angry Birds - prý mám stejnou povahu
). To jest můj příběh.