"Problém" s 7° DSG

Opravy a neduhy

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
thomas8866
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.12.2015 17:51

"Problém" s 7° DSG

Příspěvek od thomas8866 »

Ahoj,

vlastním VW golf 7 GTI s DSG (2018) nájezd 53 tisíc (olej budu měnit při 60). Mám problém že na režim S (Sport) auto cukne, přesně ve chvíli když chci přidat plyn, ale on zrovna podřazuje.
DSG jinak funguje na 100%, rozjíždí se bez cuknutí a samostatné přeřazování vše Ok. Dá se nastavit nějak to rozmezí že to podřadí třeba dřív? Nechci neustále koukat kolik je otáček abych si to hlídal a neskočil mu tzv. do toho. Nebo jenom neumím jezdit? :D Díky za každý poznatek.

Jan_B_Br
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 12.04.2023 19:15
Bydliště: Brno

Re: "Problém" s 7° DSG

Příspěvek od Jan_B_Br »

Jo tohle se mi stává taky, hlavně na kruháči, pořidil jsem si automat abych nemusel řešit řazení a stejně člověk musí pořád hlídat otáčky. Je to dost nepříjemný když jedu přes kruháč a při vyjíždění z něj si auto podřadí ze tři na dva a v tom momentě já už přidávám plyn protože chci jet tak to cukne jak sviňa.
VW Passat B8 Highline 1/2018 2.0 TDI 140kw DSG 7° DQ381

Jan_B_Br
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 12.04.2023 19:15
Bydliště: Brno

Re: "Problém" s 7° DSG

Příspěvek od Jan_B_Br »

Hele, já auto koupil v dubnu, automata jsem předtím neměl jen jsem s tím párkrát jel. Po čase jsem začal vnímat tento jev taky, děje se v režimu D, ve Sportu to není tak znatelný. Mám udělanej remap převodovky ale stejně se mi to děje. hlavně v městkým provozu a to hlavně kvalt 4-3-2 ze 4-3 to škube když auto potřazuje a já zrovna přidám plyn, ze 3-2 se to jak kdyby zhoupne. Já teda ještě řešil že auto tvrdě podřazuje při brždění hlavně 4-3 Nechal jsem udělat komplet silentbloky, olej v DSG, nechal jsem přehrát soft v převodovce v autorizáku na nejnovější verzi. Je to lepší ale pořád tam něco je. Zjistil jsem že převodovka nemá ráda příliš lehkou nohu na plynu, je lepší na to šlápnout trochu víc a auto je více kultivované. Kolega má DSG 6 a to se mi teda zdá že je mnohem víc kultivované i když je to starší převodovka. Příští rok ještě udělám dvouhmotu a spojky, jestli projev auta nebude lepší tak asi půjde z domu. Nedávno jsem jel s 15letým hydroměničem který měl najeto 300K a musím s lítostí říct že se mi s tím jezdilo lépe jak s mým pětiletým passatem. Jsem dost citlivka na škubání a různe projevy trhání. Všichni kolem my říkají že je to normální a auto jezdí dobře, ale mně se to pořád nezdá. Hodně bych uvažoval jestli by další auto bylo s DSG, a když už tak asi v benzínu, ty jsou prej příjemnější na jízdu. Další věc že auto řadí pěkně až když je převodovka pořádně prohřátá, létě cca 15minut jízdy. Když venku klesne teplota pod 10 stupňů tak neřadí moc dobře. Toť vše s mou zkušeností s DQ381, na netu jsem našel spoustu článku o projevech této převodovky, měl jsem si koupit auto z roku 2017 s DSG 6 a asi bych byl možná spokojenější. Příště budu chytřejší. Možná skončím u nějakého hydra nebo CVT.
VW Passat B8 Highline 1/2018 2.0 TDI 140kw DSG 7° DQ381

Odpovědět

Zpět na „Závady a servis“