Koroze pod kapotou
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 234
- Registrován: 01.01.2009 06:30
Koroze pod kapotou
Píšu to sice do sekce závady.... i když to v podstatě "závada" jako taková není, jen mně udivilo při otevření kapoty, že dva šrouby (velká plochá hlava) původně černé barvy, které drží kus plastu co je mezi světly, jsou po třech měsících rezavé. Když píšu rezavé, tak myslím rezavé - ne jakoby bílo-šedě zoxidované jako byly na GIV po deseti, či u GIII po dvaceti letech. A stačilo je vzít hadříkem WDčkem a byly zase na čas pěkné. Tady jsou rezavé.
Problém nevidím v jejich výměně, mám jich v garáži krabici, ale v tom že po čtvrt roce u GOLFA jsou v takovém stavu. GOLFA píšu proto, že známý má zhruba stejně staré auto naprosto low-endové značky, a po otevření kapoty je vše jako nové, čisťoučké.
U starého Golfa když už jsem po řadě let nechtěl vždycky po otevření kapoty koukat vpředu na nejexponovanějších místech jak ty zoxidované (znovu se opakuji, ne zkorodované!!) šrouby vypadají, tak jsem je vyblýskal mosazným drátěným kotoučem a stříknul bezbarvým lakem. Trvalá paráda!
No a proto jsem koupil auto nové, abych se nemusel zabývat těmi reznoucími šroubky
Problém nevidím v jejich výměně, mám jich v garáži krabici, ale v tom že po čtvrt roce u GOLFA jsou v takovém stavu. GOLFA píšu proto, že známý má zhruba stejně staré auto naprosto low-endové značky, a po otevření kapoty je vše jako nové, čisťoučké.
U starého Golfa když už jsem po řadě let nechtěl vždycky po otevření kapoty koukat vpředu na nejexponovanějších místech jak ty zoxidované (znovu se opakuji, ne zkorodované!!) šrouby vypadají, tak jsem je vyblýskal mosazným drátěným kotoučem a stříknul bezbarvým lakem. Trvalá paráda!
No a proto jsem koupil auto nové, abych se nemusel zabývat těmi reznoucími šroubky
- patrabus
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.11.2015 12:51
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze pod kapotou
Sice sedmu nemám, ale něco k tomu napíšu: Ten "starý" Golf IV byla ještě jakž takž kvalita, tohleto už je jen spotřební zboží co po ujetí 100k km nebo 5ti letech prodat, není to dělaný aby to vydrželo. Holt taková je dnešní doba, vyrábí se zmetky. Můj 19ti letý Golfík IV 1.4 má najeto 326k km a stále pěkně jezdí, spotřeba 6.5-7l/100. A že bych měl zkorodovaný šrouby v motorovým prostoru? To než tyhle tablety na kolečkách radši starší kvalitu. Neříkám že už do něj nezahučelo pár desítek tisíc za servis, ale šmarjá, má skoro 20 let
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Koroze pod kapotou
Doléhá kapota? Nestíká tam třeba déšť, sníh a nevím co dalšího? Nebyly šroubky rezavé třeba z výroby?
Teď je asi vyměnit a sledovat, co se bude dít dalšího.
Máš facelift, nebo jak staré auto? Klidně to zajeď ukázat i do servisu, co na to řeknou oni.
Možná by taky neškodilo sem dát nějakou fotku pro představu.
Teď je asi vyměnit a sledovat, co se bude dít dalšího.
Máš facelift, nebo jak staré auto? Klidně to zajeď ukázat i do servisu, co na to řeknou oni.
Možná by taky neškodilo sem dát nějakou fotku pro představu.
- Bofors
- Pilot
- Příspěvky: 707
- Registrován: 24.12.2012 23:54
- Bydliště: Ostravwa
Re: Koroze pod kapotou
Patrabus- tohle je sekce moderních G7. Veteráni mají okénko jinde.
VW Golf VII 1,4 TSI
- patrabus
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 21.11.2015 12:51
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koroze pod kapotou
No jo ty moderno
Golf 4 1.4 Generation Techno Blue, ESP, Climatronic, Winter Packet, Polodot, Mlhovky, nově denní svícení Hella
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 4#p3200314" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Jezdec
- Příspěvky: 234
- Registrován: 01.01.2009 06:30
Re: Koroze pod kapotou
PATRABUS: ano, ještě stále máme před domem i GIV se stejným nájezdem jako ty, která jak na drobných detailech zjišťuju, byla vyrobena kvalitněji a různé detaily byly na úplně jiné úrovni - třeba ty malé navijáčky na šňůrky zvedající zadní plato - a šňůrky opatřené na konci plastovými součástkami které se nacvaknou na protikus na rámu 5tých dveří.... u GVII je na jednom konci smyčka se sponkou jako na špekáčcích, a pod platem je gumová bambule, která šňůrku tahá dolů...
Pojezdy př. sedaček byly v GIV taky daleko sofistikovanější. No výčet by byl hóódně dlouhej, ale je to to samý jako u praček, myček, i tyMustangy dnes vydrží rok a je po nich....
ABLORHM: mám pofacelift, výroba IX/2018 a ano, kapota doléhá jak má, spáry zvenčí naprosto dokonalé, jedinej rozdíl (opět oproti GIV) že "tesnící" gumový profil pod přední hranou kapoty je jen v délce cca 30cm nad oběma světly, a mezi tím nic. Ale i přes měkký gumový profil nad světly jsou tato po otevření kapoty nahoře mokrá a špinavá. Prostě ten pokrok jde do prde...
Hlavně mi nikdo nepište že jsem si měl teda nechat tu GIVku napořád samozřejmě nový auto je nový auto, proti 1.4 to jede jako z praku, nemusím se s tím bát předjet, spotřeba je o více než litr menší, sedačky jsou taky už někde jinde, atd, atd.. o tom žádná, jen mně neskutečně ser.. jak se to šetření odráží ve všem na co člověk sáhne...
Pojezdy př. sedaček byly v GIV taky daleko sofistikovanější. No výčet by byl hóódně dlouhej, ale je to to samý jako u praček, myček, i tyMustangy dnes vydrží rok a je po nich....
ABLORHM: mám pofacelift, výroba IX/2018 a ano, kapota doléhá jak má, spáry zvenčí naprosto dokonalé, jedinej rozdíl (opět oproti GIV) že "tesnící" gumový profil pod přední hranou kapoty je jen v délce cca 30cm nad oběma světly, a mezi tím nic. Ale i přes měkký gumový profil nad světly jsou tato po otevření kapoty nahoře mokrá a špinavá. Prostě ten pokrok jde do prde...
Hlavně mi nikdo nepište že jsem si měl teda nechat tu GIVku napořád samozřejmě nový auto je nový auto, proti 1.4 to jede jako z praku, nemusím se s tím bát předjet, spotřeba je o více než litr menší, sedačky jsou taky už někde jinde, atd, atd.. o tom žádná, jen mně neskutečně ser.. jak se to šetření odráží ve všem na co člověk sáhne...
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Koroze pod kapotou
Dej sem foto, kde to přesně máš, mrknu taky u svého předFL, jak to vypadá na stejném místě.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Koroze pod kapotou
Je to jak to je, já taky koukám vždycky po obměně, na čem zase ušetřili, co zase ojebali. Kdo má trochu technický cit, tak mu z některých řešení musí být ouzko, tím spíš, když se jedná o kroky zpět oproti starším modelům. Dneska bych si opravdu nemaloval, že si auto nechám dvacet let. Jedině, že bych s ním nejezdil a i tak nevím nevím, co na to plastové, gumové a elektronické díly, které mají omezenou časovou životnost.
Osobně s novým autem počítám na maximálně deset let.
Dobře si pamatuji, že tak někdy do přelomu tisíciletí se pořád říkalo, že nové je ve všem lepší, kvalitnější. Pak se to ale nějak zlomilo a postupně se začal tradovat opak, nejprve mezi odborníky a odbornou veřejností a postupně se z toho stalo téma do hospody.
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Osobně s novým autem počítám na maximálně deset let.
Dobře si pamatuji, že tak někdy do přelomu tisíciletí se pořád říkalo, že nové je ve všem lepší, kvalitnější. Pak se to ale nějak zlomilo a postupně se začal tradovat opak, nejprve mezi odborníky a odbornou veřejností a postupně se z toho stalo téma do hospody.
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
- Roman_P
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 20.05.2018 21:17
- Bydliště: Praha západ
Re: Koroze pod kapotou
Taky mám sponky na hadicích a některé šrouby rezavé.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 234
- Registrován: 01.01.2009 06:30
Re: Koroze pod kapotou
ablorhm: už to nenafotím, dal jsem tam nové, ale jsou to ty šroubky ve vzdál. asi 5cm od obou světel směrem k zámku kapoty.
Po tomhle zjištění jsem docela zvědavej na jaro až auto s výměnou kol zvednu, jak bude zespoda vypadat. Nejsem sice příznivcem nějakých černých nástřiků které všechno schovají, ale existuje dnes i řada transparentních sprayů, vosků na způsob resistinu ML apod, tak pokud bude třeba tak zkrátka v případě potřeby nezbyde nic jiného, i když na novým bych se raději bez těchto věcí alespoň po nějakou dobu obešel....
Po tomhle zjištění jsem docela zvědavej na jaro až auto s výměnou kol zvednu, jak bude zespoda vypadat. Nejsem sice příznivcem nějakých černých nástřiků které všechno schovají, ale existuje dnes i řada transparentních sprayů, vosků na způsob resistinu ML apod, tak pokud bude třeba tak zkrátka v případě potřeby nezbyde nic jiného, i když na novým bych se raději bez těchto věcí alespoň po nějakou dobu obešel....
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Koroze pod kapotou
Vosky nepoužívat, to se na podvozku okamžitě vymyje. Už jsem tu o tom něco psal do jiného vlákna, nechci se opakovat, určitě to najdeš, pokud budeš chtít. Mám s tím bohaté zkušenosti z dob dřívějších. V případě Golfu zbytečnost, karoserie je ok a řešit šroubky nebo podvozkové díly je nerentabilní. Ale je to ostuda výrobce. Jde to udělat lépe.
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk