Tak mne dnes Golf nechal v Nemecku.
Pri jizde a teplote oleje 105stupnu rozsvitilo upozorneni na prehrivani chladici kapaliny.
Vylezla na 110-120 stupnu a nastesti jsem mel moznost zastavit na odstavnem a tak jsem hned sjel, hned jak jsem zacal zastavovat, videl jsem kour z motoroveho prostoru.
No a kouri to od olejoveho filtru.
Po 30 minutove pauze jsem se rozhodl sjet z dalnice k hotelu a behem chvilku i pres velmi mirne tempo jsem tam mel zase chladicku kolem 110. :/
Asi vodni cerpadlo? Tusite?
Kazdopadne odtah budu volat az zitra. Jsem jeste cca 85 km od Rozvadova.
Kouř od olejového filtru a zahřívání motoru
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.08.2019 09:50
Kouř od olejového filtru a zahřívání motoru
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru
Pumpa se přímo nabízí. Jinak to netlakuje do vody? Olej a voda normální?
Co je to za motor a kolik najeto?
Co je to za motor a kolik najeto?
-
- Řidič
- Příspěvky: 70
- Registrován: 18.03.2015 22:48
Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru
Nejspis to bude vodni pumpa, relativne znamy problem u 2,0 tdi. Je na to i TPI.
G7 1.2 TSI DSG, Pure White, Comfort Edition, ACC, Lane Assist, Blind Spot Sensor, Dynamic Light Assist, ParkAssist, Keyless Access, Discover Media, Dynaudio Excite, Panoramic sunroof, 16" Toronto
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.08.2019 09:50
Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru
Je to 2.0 tdi 110kw. Najeto 160 000 - nestoceno na 100%.
Hladina kapaliny vyrostla o cca 1cm vys, ale to je pri zahrati asi bezne. Respektive takhle to delalo vzdy. Po vystydnuti klesne na puvodni hladinu.
U oleje se to zda taky ok.
Posilam video, jak to cudilo.
Hladina kapaliny vyrostla o cca 1cm vys, ale to je pri zahrati asi bezne. Respektive takhle to delalo vzdy. Po vystydnuti klesne na puvodni hladinu.
U oleje se to zda taky ok.
Posilam video, jak to cudilo.
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.08.2019 09:50
Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru
https://youtu.be/aSkVJFCuVg0" onclick="window.open(this.href);return false;
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.08.2019 09:50
Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru
Take to tipuju na vodni pumpu.
Uz mam odtah do Prahy, kde to dam hned v pondeli diagnostikovat.
Cerpadlo chapu, ale divny je ten kour od toho olejoveho filtru :/ co by to mohlo znamenat?
Lepsi pripad jeho spatne tesneni? Horsi trhlina v bloku? :/ nevim, nerozumim tomu dost dobre
Uz mam odtah do Prahy, kde to dam hned v pondeli diagnostikovat.
Cerpadlo chapu, ale divny je ten kour od toho olejoveho filtru :/ co by to mohlo znamenat?
Lepsi pripad jeho spatne tesneni? Horsi trhlina v bloku? :/ nevim, nerozumim tomu dost dobre
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.08.2019 09:50
Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru
Tak problem je skutecne vadne vodni cerpadlo.
A ramci poruchy byl udajne trochu poskozen remen, ale nic vic.
Nechavam delat rozvody.
Rad bych vedet, zda se nekomu z vas pri podobnem problem podadilo vyjednat slevu s ohledem na vyrobni vadu. Protoze na tenhle problem je TPI.
A ramci poruchy byl udajne trochu poskozen remen, ale nic vic.
Nechavam delat rozvody.
Rad bych vedet, zda se nekomu z vas pri podobnem problem podadilo vyjednat slevu s ohledem na vyrobni vadu. Protoze na tenhle problem je TPI.
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,
-
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30.06.2018 19:49
Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru
Vzhledem k najetým km už asi těžko. Ale jestli to má 100% historii autorizovaného servisu a je to krátce po záruce, tak za zkoušku to stojí.