Kouř od olejového filtru a zahřívání motoru

Opravy a neduhy

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
milano87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.08.2019 09:50

Kouř od olejového filtru a zahřívání motoru

Příspěvek od milano87 »

Tak mne dnes Golf nechal v Nemecku.

Pri jizde a teplote oleje 105stupnu rozsvitilo upozorneni na prehrivani chladici kapaliny.
Vylezla na 110-120 stupnu a nastesti jsem mel moznost zastavit na odstavnem a tak jsem hned sjel, hned jak jsem zacal zastavovat, videl jsem kour z motoroveho prostoru.
No a kouri to od olejoveho filtru.

Po 30 minutove pauze jsem se rozhodl sjet z dalnice k hotelu a behem chvilku i pres velmi mirne tempo jsem tam mel zase chladicku kolem 110. :/

Asi vodni cerpadlo? Tusite?

Kazdopadne odtah budu volat az zitra. Jsem jeste cca 85 km od Rozvadova.
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,

drmla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 30.06.2018 19:49

Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru

Příspěvek od drmla »

Pumpa se přímo nabízí. Jinak to netlakuje do vody? Olej a voda normální?

Co je to za motor a kolik najeto?

PMA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 70
Registrován: 18.03.2015 22:48

Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru

Příspěvek od PMA »

Nejspis to bude vodni pumpa, relativne znamy problem u 2,0 tdi. Je na to i TPI.
G7 1.2 TSI DSG, Pure White, Comfort Edition, ACC, Lane Assist, Blind Spot Sensor, Dynamic Light Assist, ParkAssist, Keyless Access, Discover Media, Dynaudio Excite, Panoramic sunroof, 16" Toronto

milano87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.08.2019 09:50

Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru

Příspěvek od milano87 »

Je to 2.0 tdi 110kw. Najeto 160 000 - nestoceno na 100%.

Hladina kapaliny vyrostla o cca 1cm vys, ale to je pri zahrati asi bezne. Respektive takhle to delalo vzdy. Po vystydnuti klesne na puvodni hladinu.

U oleje se to zda taky ok.

Posilam video, jak to cudilo.
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,

milano87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.08.2019 09:50

Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru

Příspěvek od milano87 »

https://youtu.be/aSkVJFCuVg0" onclick="window.open(this.href);return false;
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,

milano87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.08.2019 09:50

Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru

Příspěvek od milano87 »

Take to tipuju na vodni pumpu.
Uz mam odtah do Prahy, kde to dam hned v pondeli diagnostikovat.

Cerpadlo chapu, ale divny je ten kour od toho olejoveho filtru :/ co by to mohlo znamenat?
Lepsi pripad jeho spatne tesneni? Horsi trhlina v bloku? :/ nevim, nerozumim tomu dost dobre
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,

milano87
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.08.2019 09:50

Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru

Příspěvek od milano87 »

Tak problem je skutecne vadne vodni cerpadlo.

A ramci poruchy byl udajne trochu poskozen remen, ale nic vic.

Nechavam delat rozvody.

Rad bych vedet, zda se nekomu z vas pri podobnem problem podadilo vyjednat slevu s ohledem na vyrobni vadu. Protoze na tenhle problem je TPI.
EX: GOLF 7 2016 2.0 tdi DSG 135kw, ERGOACTIVE, ALU 18 SEBRING, Dynamic damper, Discovery MIB 2,5,

drmla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 30.06.2018 19:49

Re: Kour od olejoveho filtru a zahrivani motoru

Příspěvek od drmla »

Vzhledem k najetým km už asi těžko. Ale jestli to má 100% historii autorizovaného servisu a je to krátce po záruce, tak za zkoušku to stojí.

Odpovědět

Zpět na „Závady a servis“