syncro nebo 4motion

1974 - 1983

Moderátor: lister

Odpovědět
prdlavka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 05.12.2008 15:16
Bydliště: Brno-venkov

syncro nebo 4motion

Příspěvek od prdlavka »

řešil už někdo do G1 syncro nebo 4motion?

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od Chudej student »

prdlavka píše:řešil už někdo do G1 syncro nebo 4motion?
Syncro i 4Motion je jedno a to same,jde jen o lozeni motoru...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

tunervw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 11.10.2007 20:48
Bydliště: Carlow(IRL) jinak kósek před Brnem
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od tunervw »

Jsi na omylu syncro a 4motion jsou dva uplně rozdílny systemy. Syncro je stalej pohon všech kol s vyskózní spojkou používamej v G2,G3,PassatB3,B4,TransporterT3,T4. 4motion nema stalej pohon všech kol ale zadní naprava se připojuje pomocí třecí spojky v olejove lázni zadní nápravy až po prokluzu předních kol o 1/4 otačky vuči zadním kolum.Sepnutí spojky řídi elektronika diferencialu ktera dostava informace od ABS,řídíci jednotky motoru,snímače podelnyho zrychlení,a čidel teploty a tlaku oleje v zadním diferencialu, na zakladě všech těchto informací jednotka plynule převadí vykon na zadní napravu.Tohle je hodně zjednodušenej princip.4 motion se používá u G4,G5,G6 u Seatu leon,Octavky,Transpotreru T5 a u Audi A3 a TT,kde je ale označovan jako Quattro.
Naposledy upravil(a) tunervw dne 17.05.2009 19:30, celkem upraveno 2 x.
G2,mTDI,syncro,IC origo G2,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima,moped VTR
G4 TDI r99 najeto 430t.km
A4 2,5TDI r.99,AFB, 290t.km tacho +stocenych cca320t.km

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od Chudej student »

tunervw píše:Jsi na omylu syncro a 4motion jsou dva uplně rozdílny systemy. Syncro je stalej pohon všech kol s vyskózní spojkou používamej v G2,G3,PassatB3,B4,TransporterT3,T4. 4motion nema stalej pohon všech kol ale zadní naprava se připojuje pomocí třecí spojky v olejove lázni zadní nápravy až po prokluzu předních kol o 1/4 otačky vuči zadním kolum.Sepnutí spojky řídi elektronika diferencialu ktera dostava informace od ABS,řídíci jednotky motoru,snímače podelnyho zrychlení,a čidel teploty a tlaku oleje v zadním diferencialu, na zakladě všech těchto informací jednotka plynule převadí vykon na zadní napravu.Tohle je hodně zjednodušenej princip.4 motion se používá u G4,G5,G6 u Seatu leon,Octavky,Transpotreru T5
A cetl si proc sem tam dopsal jak jde o lozeni motoru?Proc treba Passat 4 Motion je Thorsen kdyz je vlastne system 4Motion oznacovan jako haldex?Protoze je tam motor ulozenej jinak nez treba v Golfu..to same napriklad audi S3 a TT se honosi Quattrem pricem ale tam je taky Haldex...kvuli tomuhle sem to uvedl..
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

tunervw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 11.10.2007 20:48
Bydliště: Carlow(IRL) jinak kósek před Brnem
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od tunervw »

Ale víš kolik lidi si pak bude touhle ne uplně přesnou informaci myslet že syncro a 4 motion je totožny a přitom to tak není? Audi nemuže používat název 4motion a ostatní automobiky zas Quatro.Musíš to prostě vysvětlit polopaticky.Tak ještě system Quattro je stalej pohon obou náprav používajici diferencial se šnekovymi koly Thorsen,používa se u většiny modelu Audi s vyjimkou A2,A3,TT.Taktéž se montuje do VW Passat od roku 1997 kde je ale označovan jako 4 motion.
G2,mTDI,syncro,IC origo G2,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima,moped VTR
G4 TDI r99 najeto 430t.km
A4 2,5TDI r.99,AFB, 290t.km tacho +stocenych cca320t.km

Uživatelský avatar
Chudej student
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4438
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od Chudej student »

tunervw píše:Ale víš kolik lidi si pak bude touhle ne uplně přesnou informaci myslet že syncro a 4 motion je totožny a přitom to tak není? Audi nemuže používat název 4motion a ostatní automobiky zas Quatro.Musíš to prostě vysvětlit polopaticky.Tak ještě system Quattro je stalej pohon obou náprav používajici diferencial se šnekovymi koly Thorsen,používa se u většiny modelu Audi s vyjimkou A2,A3,TT.Taktéž se montuje do VW Passat od roku 1997 kde je ale označovan jako 4 motion.
Jasny no..u Passata se oznaceni 4Motion objevuje az nekdy v 99 myslim...predtim Syncro..ale to je jen to co ma napsano na zadi...jinak je to to same..
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

prdlavka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 05.12.2008 15:16
Bydliště: Brno-venkov

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od prdlavka »

:lol: ok,tak jste si to vysvětlili,a ted otázka dával to někdo z vás do jedničky?hm

tunervw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 11.10.2007 20:48
Bydliště: Carlow(IRL) jinak kósek před Brnem
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od tunervw »

Ne, bude to tak nakladny a pracny že to asi nema smysl.nejjednodušší je syncro ale i tak by jsi v podstatě musel udělat ram da se říct že celej podvozek,na kterej by jsi jen nějakym zpusobem přidělal kastlu.Zadní naprava je přidělana uplně jinak než obyčejna,pak bude zavazet nádrž a kufr pro montaž dif.,kardanu a pro vyfuk taky moc mista nezbyde.Pokud by jsi chtěl davat 4motion tak je to ještě složitější o to ,že musíš namontovat komplet ABS pro 4 motion to znamena ještě upravit i přední napravu aby šli namontovat snímače otaček kol a impulsní kroužky pak všechny čidla a snímače pro 4motion, motor s řídící jednotkou, přistrojovou desku a vše propojit s jednotkou zadniho dif.,vše musí byt funkčí jinak zadni dif nefunguje. Ale když se chce jde uplně všechno.
G2,mTDI,syncro,IC origo G2,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima,moped VTR
G4 TDI r99 najeto 430t.km
A4 2,5TDI r.99,AFB, 290t.km tacho +stocenych cca320t.km

Uživatelský avatar
grim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 243
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od grim »

..jak říkáš.. když se chce, tak jde všecko.. :). jinak na ovládání haldexu není nutně potřeba abs.

tunervw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 517
Registrován: 11.10.2007 20:48
Bydliště: Carlow(IRL) jinak kósek před Brnem
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od tunervw »

No tohle asi na běžny používání nebude ideal
G2,mTDI,syncro,IC origo G2,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima,moped VTR
G4 TDI r99 najeto 430t.km
A4 2,5TDI r.99,AFB, 290t.km tacho +stocenych cca320t.km

Uživatelský avatar
grim
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 243
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od grim »

je to auto spíš na okruhy (není to moje práce). ale zas na druhou stranu.. g1 4motion na "běžné" používání asi moc nebudou :). viděl jsem i g1 syncro, která měla nápravy komplet předělané z g2(g3).

prdlavka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 127
Registrován: 05.12.2008 15:16
Bydliště: Brno-venkov

Re: syncro nebo 4motion

Příspěvek od prdlavka »

no na běžný používání ne to je jasný,bude to jen na zimu :P

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“