Pomoc při výběru G1 pro tuning

1974 - 1983

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

Mathyas píše:prave premyslim nad tim ze bych si poridil jednicku a nevim co tam dat za motor, bude s tim jezdit baba a jelikoz jsme oba ve studentskych letech tak samozrejme taky ohled na spotrebu a v jejim pripade hlavne spolehlivost. At nemusi jezdit spatky autobusem.
Hodne se mi zamlouva 1.6D, pravda zvuk traktoru ale kdyz se kabina trosku vytlumi jak to mam na GII 1.6TD tak o motoru pomalu ani nevis
Doporucuju urcite jak pises 1,6D...Spotreba smesna a motor je drzak :) Znicil sem uz docela dost motoru (i aut), ale s 1,6D se mi to jeste nepovedlo :lol:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
spejla
Řidič
Řidič
Příspěvky: 186
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Město na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spejla »

No, já když měl spotřebu 6 l/na 100km, tak už přemejšlel, co se děje, normálka za 5 l, a ten zvuk traktoru je právě pěknej, kor proti třebas třívalci ve Fábce :roll: , a hlavně krouťák, když jsem nemohl někde se rozjet na sněhu, dáš tam jedničku, necháš motat kola a v klidu vystoupáš a tlačíš :lol: , navíc jsem nenašel kopeček, kterej bych nevyjel na volnobech na 1...

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

me se ten zvuk taky libi, kor ta 1.6TD v ty dvojecce, normal jezdim dalky kolem 4,5l. Jeste donedavna jsem o nafte nechtel ani slyset, pak jsem sedl, svez se a uz uvazuju o dalsi 8) ja verim ze kdyz se tomu motoru da co potrebuje a trosku se to s rozumem da doporadku cely auto, tak ze to bude zlaty! Jaky ma parametry ta 1.6D?
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

Uživatelský avatar
spejla
Řidič
Řidič
Příspěvky: 186
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Nové Město na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od spejla »

1.5D 37kW / 50k
1.6D 40kW/54k
1.6TD 51kW/70k

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Thomas píše: Doporucuju urcite jak pises 1,6D...Spotreba smesna a motor je drzak :) Znicil sem uz docela dost motoru (i aut), ale s 1,6D se mi to jeste nepovedlo :lol:
Ze je 1,6D drzak jsem taky vzdycky tvrdil, ale prave jsem ten svuj ve dvojce odrovnal... :roll: :lol: Teda olej z nej chcil uz kdyz jsem ho koupil, najel jsem ted asi 10t km, a dnes jsem ho 2x malem uvaril, holt neco je spatne, ricicka teplomeru zalomena na konci budiku to nebude to prave...

Uživatelský avatar
Thomas
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1257
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Thomas »

pov píše:
Thomas píše: Doporucuju urcite jak pises 1,6D...Spotreba smesna a motor je drzak :) Znicil sem uz docela dost motoru (i aut), ale s 1,6D se mi to jeste nepovedlo :lol:
Ze je 1,6D drzak jsem taky vzdycky tvrdil, ale prave jsem ten svuj ve dvojce odrovnal... :roll: :lol: Teda olej z nej chcil uz kdyz jsem ho koupil, najel jsem ted asi 10t km, a dnes jsem ho 2x malem uvaril, holt neco je spatne, ricicka teplomeru zalomena na konci budiku to nebude to prave...
To se mi taky stalo....z niceno nic to zacalo varit...Nepomohla ani vymena termostatu.... Nakonec jsme to vyresili ctyrkou vrtakem a dirou do vicka od nadoby na chladici kapalinu :twisted:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae

Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...

Uživatelský avatar
jara3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Čel-ej
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara3 »

S 1,6D sem projezdil les, tahal dřevo terénem, dvakrát docela ošklivě nabořil olejovou vanu a neteče, trhnul sem benzíny kamarádů Escorta 1,4 a Felinu 1,3MPI, a ještě se mi nestalo že bych někde zůstal. :)

Uživatelský avatar
Mathyas
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA a celá ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mathyas »

ted jen sehnat za rozumny peniz nerikam ze v dobrym, ale v solidnim stavu :wink:
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel

Pořádání tématických školení JAK NA TO.

Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel

Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Thomas píše:
pov píše: Ze je 1,6D drzak jsem taky vzdycky tvrdil, ale prave jsem ten svuj ve dvojce odrovnal... :roll: :lol: Teda olej z nej chcil uz kdyz jsem ho koupil, najel jsem ted asi 10t km, a dnes jsem ho 2x malem uvaril, holt neco je spatne, ricicka teplomeru zalomena na konci budiku to nebude to prave...
To se mi taky stalo....z niceno nic to zacalo varit...Nepomohla ani vymena termostatu.... Nakonec jsme to vyresili ctyrkou vrtakem a dirou do vicka od nadoby na chladici kapalinu :twisted:
Uz mam druhej motor :lol: Ted ho jen prehodit, co coz se mi moc nechce :roll:

Uživatelský avatar
Kotel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 116
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Kotel »

Tak jsmem pořídil tu zlatou 1,6D... už mi miláček odpočívá v garáži...

Příběh o brzdách:
Tak mi ho přivezli, byl jsem šťasnej. Když ho sundali z podvalníku okamžitě jsem do něj skočil, nažhavil, nastartoval... a že si ho odvezu dom... Dal jsem tam 1čku, 2ku, 3ku měl jsem tak takovejch 70km/h a uviděl jsem na parkovišti kamaráda. Chtěl jsem u něj zastavit... šlápnu na brzdu.. nic.. znova.. nic... ručka ... nic... musel sem brzdit motorem a pomáhat si nohou :lol:

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“