Doporucuju urcite jak pises 1,6D...Spotreba smesna a motor je drzak Znicil sem uz docela dost motoru (i aut), ale s 1,6D se mi to jeste nepovedloMathyas píše:prave premyslim nad tim ze bych si poridil jednicku a nevim co tam dat za motor, bude s tim jezdit baba a jelikoz jsme oba ve studentskych letech tak samozrejme taky ohled na spotrebu a v jejim pripade hlavne spolehlivost. At nemusi jezdit spatky autobusem.
Hodne se mi zamlouva 1.6D, pravda zvuk traktoru ale kdyz se kabina trosku vytlumi jak to mam na GII 1.6TD tak o motoru pomalu ani nevis
Pomoc při výběru G1 pro tuning
Moderátor: lister
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- spejla
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
No, já když měl spotřebu 6 l/na 100km, tak už přemejšlel, co se děje, normálka za 5 l, a ten zvuk traktoru je právě pěknej, kor proti třebas třívalci ve Fábce , a hlavně krouťák, když jsem nemohl někde se rozjet na sněhu, dáš tam jedničku, necháš motat kola a v klidu vystoupáš a tlačíš , navíc jsem nenašel kopeček, kterej bych nevyjel na volnobech na 1...
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
me se ten zvuk taky libi, kor ta 1.6TD v ty dvojecce, normal jezdim dalky kolem 4,5l. Jeste donedavna jsem o nafte nechtel ani slyset, pak jsem sedl, svez se a uz uvazuju o dalsi ja verim ze kdyz se tomu motoru da co potrebuje a trosku se to s rozumem da doporadku cely auto, tak ze to bude zlaty! Jaky ma parametry ta 1.6D?
Poradenská činnost v oblasti čištění vozidel
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
Pořádání tématických školení JAK NA TO.
Profesionální služby v oblasti rozleštění a ošetření vozidel
Nevíte si rady s péčí o Váš vůz? Kontaktujte mě
- spejla
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nové Město na Moravě
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Ze je 1,6D drzak jsem taky vzdycky tvrdil, ale prave jsem ten svuj ve dvojce odrovnal... Teda olej z nej chcil uz kdyz jsem ho koupil, najel jsem ted asi 10t km, a dnes jsem ho 2x malem uvaril, holt neco je spatne, ricicka teplomeru zalomena na konci budiku to nebude to prave...Thomas píše: Doporucuju urcite jak pises 1,6D...Spotreba smesna a motor je drzak Znicil sem uz docela dost motoru (i aut), ale s 1,6D se mi to jeste nepovedlo
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To se mi taky stalo....z niceno nic to zacalo varit...Nepomohla ani vymena termostatu.... Nakonec jsme to vyresili ctyrkou vrtakem a dirou do vicka od nadoby na chladici kapalinupov píše:Ze je 1,6D drzak jsem taky vzdycky tvrdil, ale prave jsem ten svuj ve dvojce odrovnal... Teda olej z nej chcil uz kdyz jsem ho koupil, najel jsem ted asi 10t km, a dnes jsem ho 2x malem uvaril, holt neco je spatne, ricicka teplomeru zalomena na konci budiku to nebude to prave...Thomas píše: Doporucuju urcite jak pises 1,6D...Spotreba smesna a motor je drzak Znicil sem uz docela dost motoru (i aut), ale s 1,6D se mi to jeste nepovedlo
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- jara3
- Řidič
- Příspěvky: 69
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Čel-ej
- Kontaktovat uživatele:
- Mathyas
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: PRAHA a celá ČR
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Uz mam druhej motor Ted ho jen prehodit, co coz se mi moc nechceThomas píše:To se mi taky stalo....z niceno nic to zacalo varit...Nepomohla ani vymena termostatu.... Nakonec jsme to vyresili ctyrkou vrtakem a dirou do vicka od nadoby na chladici kapalinupov píše: Ze je 1,6D drzak jsem taky vzdycky tvrdil, ale prave jsem ten svuj ve dvojce odrovnal... Teda olej z nej chcil uz kdyz jsem ho koupil, najel jsem ted asi 10t km, a dnes jsem ho 2x malem uvaril, holt neco je spatne, ricicka teplomeru zalomena na konci budiku to nebude to prave...
- Kotel
- Řidič
- Příspěvky: 116
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tak jsmem pořídil tu zlatou 1,6D... už mi miláček odpočívá v garáži...
Příběh o brzdách:
Tak mi ho přivezli, byl jsem šťasnej. Když ho sundali z podvalníku okamžitě jsem do něj skočil, nažhavil, nastartoval... a že si ho odvezu dom... Dal jsem tam 1čku, 2ku, 3ku měl jsem tak takovejch 70km/h a uviděl jsem na parkovišti kamaráda. Chtěl jsem u něj zastavit... šlápnu na brzdu.. nic.. znova.. nic... ručka ... nic... musel sem brzdit motorem a pomáhat si nohou
Příběh o brzdách:
Tak mi ho přivezli, byl jsem šťasnej. Když ho sundali z podvalníku okamžitě jsem do něj skočil, nažhavil, nastartoval... a že si ho odvezu dom... Dal jsem tam 1čku, 2ku, 3ku měl jsem tak takovejch 70km/h a uviděl jsem na parkovišti kamaráda. Chtěl jsem u něj zastavit... šlápnu na brzdu.. nic.. znova.. nic... ručka ... nic... musel sem brzdit motorem a pomáhat si nohou