Pár otázek o GTI

1974 - 1983

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
marius
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Pár otázek o GTI

Příspěvek od marius »

Zdravim všechny příznivce týhle krásky

jsem tu nový a mám pár dotazů

1) VW Golf GTI pirelli edice (jaké jsou rozdíly oproti klasickýmu GTIčku nebo jestli je to jako u dvojek poslední golf této serie - jako fire and ice u dvoujek) => (viděl jsem v tom motor 2,0 16V DOHC něakých 136PS je to série nebo přestavba ale byl to němec tak se neni moc čemu divit)

http://mobile.de/SIDg3gUqYR2dexRr5RsOxq ... &Picture=3&" target="_blank

2) jaký nejsilnější motor dostat do G1 co povolí za přestavbu přečetl jsem hodně odkazů v této sekci a něco jsem si přečet o 1,8 16V a 2,0 16V ale jde mi o to jak je to s homologací nebo jak se to dá udělat

3) jakou vstřikovací jednotku má Karman cabrio 1,8 (jde mi o to jestli by se z toho dal dostat vyšší výkon než z klasickýho 110PS GTIčka) a pokud ano tak jestli by se dala udělat homologace do klasickýho GTIčka

4) za kolik by se dalo sehnat !pěkný! neshnilý GTIčko - u nás jsem jich moc neviděl (vím, že to je 30 let starý auto)

díky moc za ochotu

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

pirelli je akční model stejně jako Fire&Ice u GII, liší se hlavně alu kolama který mají mezi paprskama díry ve tvaru písmene P, dál má zelený okna ,palubní počítač, plasty v barvě kastle atd viz. doppelwobber.de

to na tom odkazu je možná 2.0 16V , ale vstřikování to má z 1.8 16V KR ,takže skládačka.
nejsilnější seriovaj motor v GI je 1.8 8v (DX,JJ) ve francii se dal koupit i 1.6 16V oetinger, ale s tím se nesetkáš.

o možnostech a pravidlech legální výměny motoru už bylo napsáno dost, nemá cenu to opakovat, hledej...

vstřikování u kabria je buď stejnjý jako u gti, nebo u novějšího auta může být digifant, přehodit na starší motor se dá, ale nic to nepřinese, kdybys na tom přesto trval , nepotřebuješ žádný povolení nebo homologaci, na STK je důležitý aby byl zachovanej typ motoru, a aby tro prolezlo emisema.

za kolik se dá koupit zachovalá GI ? to záleží kdo ho prodává, pro někoho je to starý auto kterýho se chce zbavit, někdo ví co prodává a proto je ta cena jiná, každopádně zachovalej golf je nedostatkový zboží.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Re: Pár otázek o GTI

Příspěvek od pov »

marius píše: 1) VW Golf GTI pirelli edice (jaké jsou rozdíly oproti klasickýmu GTIčku nebo jestli je to jako u dvojek poslední golf této serie - jako fire and ice u dvoujek) => (viděl jsem v tom motor 2,0 16V DOHC něakých 136PS je to série nebo přestavba ale byl to němec tak se neni moc čemu divit)
Takze, Pirelli se lisi prave tim, ze je oproti klasickemu Gti vybavena motorem 1,8 8v 112ps. Je to modelovy rok 1983, ma jine calouneni sedaku(takove hnedo cervene), ma palubni pocitac, a jine zadni lampy. U nas ti nikdo zadny jiny motor silnejsi nez 1,8 nepovoli, protoze se tam seriove proste nedaval. Ti, kdo maji 16v pod kapotou, se policajtum z daleka vyhybaji :?
marius píše:
2) jaký nejsilnější motor dostat do G1 co povolí za přestavbu přečetl jsem hodně odkazů v této sekci a něco jsem si přečet o 1,8 16V a 2,0 16V ale jde mi o to jak je to s homologací nebo jak se to dá udělat
Oficialne muzes dat jen 1,8 8v, 112ps takze prestavba motoru je zbytecna, staci sehnat GTi v rozumnym stavu.
marius píše: 3) jakou vstřikovací jednotku má Karman cabrio 1,8 (jde mi o to jestli by se z toho dal dostat vyšší výkon než z klasickýho 110PS GTIčka) a pokud ano tak jestli by se dala udělat homologace do klasickýho GTIčka
Zadny G1 motor nema upravovatelny mapy ani nic jinyho, je to cista mechanika. Takze pokud chces z motoru dostat vetsi vykon, musis upravit hardware, ne software. Ale o tom uz jsou taky nejaky veci napsany v jinych tematech. [/quote]
marius píše: 4) za kolik by se dalo sehnat !pěkný! neshnilý GTIčko - u nás jsem jich moc neviděl (vím, že to je 30 let starý auto)
Nikdy nevis na co narazis, takze cca od 10 do 30 tis.

Uživatelský avatar
marius
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marius »

OK lidi díky moc....je vidět, že se tu lidi vyznaj....

ještě to tu pořádně prokouknu

tak zatim...

Uživatelský avatar
ceflapoyd
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od ceflapoyd »

měl bych taky jeden dotaz ohledne gti :)
kastle GTIcka se lisi od normalni tim ze ma sirsi lemy?
dik

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

ceflapoyd : ne, je stejná
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“