Zdravim všechny příznivce týhle krásky
jsem tu nový a mám pár dotazů
1) VW Golf GTI pirelli edice (jaké jsou rozdíly oproti klasickýmu GTIčku nebo jestli je to jako u dvojek poslední golf této serie - jako fire and ice u dvoujek) => (viděl jsem v tom motor 2,0 16V DOHC něakých 136PS je to série nebo přestavba ale byl to němec tak se neni moc čemu divit)
http://mobile.de/SIDg3gUqYR2dexRr5RsOxq ... &Picture=3&" target="_blank
2) jaký nejsilnější motor dostat do G1 co povolí za přestavbu přečetl jsem hodně odkazů v této sekci a něco jsem si přečet o 1,8 16V a 2,0 16V ale jde mi o to jak je to s homologací nebo jak se to dá udělat
3) jakou vstřikovací jednotku má Karman cabrio 1,8 (jde mi o to jestli by se z toho dal dostat vyšší výkon než z klasickýho 110PS GTIčka) a pokud ano tak jestli by se dala udělat homologace do klasickýho GTIčka
4) za kolik by se dalo sehnat !pěkný! neshnilý GTIčko - u nás jsem jich moc neviděl (vím, že to je 30 let starý auto)
díky moc za ochotu
Pár otázek o GTI
Moderátor: lister
- marius
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
pirelli je akční model stejně jako Fire&Ice u GII, liší se hlavně alu kolama který mají mezi paprskama díry ve tvaru písmene P, dál má zelený okna ,palubní počítač, plasty v barvě kastle atd viz. doppelwobber.de
to na tom odkazu je možná 2.0 16V , ale vstřikování to má z 1.8 16V KR ,takže skládačka.
nejsilnější seriovaj motor v GI je 1.8 8v (DX,JJ) ve francii se dal koupit i 1.6 16V oetinger, ale s tím se nesetkáš.
o možnostech a pravidlech legální výměny motoru už bylo napsáno dost, nemá cenu to opakovat, hledej...
vstřikování u kabria je buď stejnjý jako u gti, nebo u novějšího auta může být digifant, přehodit na starší motor se dá, ale nic to nepřinese, kdybys na tom přesto trval , nepotřebuješ žádný povolení nebo homologaci, na STK je důležitý aby byl zachovanej typ motoru, a aby tro prolezlo emisema.
za kolik se dá koupit zachovalá GI ? to záleží kdo ho prodává, pro někoho je to starý auto kterýho se chce zbavit, někdo ví co prodává a proto je ta cena jiná, každopádně zachovalej golf je nedostatkový zboží.
to na tom odkazu je možná 2.0 16V , ale vstřikování to má z 1.8 16V KR ,takže skládačka.
nejsilnější seriovaj motor v GI je 1.8 8v (DX,JJ) ve francii se dal koupit i 1.6 16V oetinger, ale s tím se nesetkáš.
o možnostech a pravidlech legální výměny motoru už bylo napsáno dost, nemá cenu to opakovat, hledej...
vstřikování u kabria je buď stejnjý jako u gti, nebo u novějšího auta může být digifant, přehodit na starší motor se dá, ale nic to nepřinese, kdybys na tom přesto trval , nepotřebuješ žádný povolení nebo homologaci, na STK je důležitý aby byl zachovanej typ motoru, a aby tro prolezlo emisema.
za kolik se dá koupit zachovalá GI ? to záleží kdo ho prodává, pro někoho je to starý auto kterýho se chce zbavit, někdo ví co prodává a proto je ta cena jiná, každopádně zachovalej golf je nedostatkový zboží.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Pilot
- Příspěvky: 848
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hulín
Re: Pár otázek o GTI
Takze, Pirelli se lisi prave tim, ze je oproti klasickemu Gti vybavena motorem 1,8 8v 112ps. Je to modelovy rok 1983, ma jine calouneni sedaku(takove hnedo cervene), ma palubni pocitac, a jine zadni lampy. U nas ti nikdo zadny jiny motor silnejsi nez 1,8 nepovoli, protoze se tam seriove proste nedaval. Ti, kdo maji 16v pod kapotou, se policajtum z daleka vyhybajimarius píše: 1) VW Golf GTI pirelli edice (jaké jsou rozdíly oproti klasickýmu GTIčku nebo jestli je to jako u dvojek poslední golf této serie - jako fire and ice u dvoujek) => (viděl jsem v tom motor 2,0 16V DOHC něakých 136PS je to série nebo přestavba ale byl to němec tak se neni moc čemu divit)
Oficialne muzes dat jen 1,8 8v, 112ps takze prestavba motoru je zbytecna, staci sehnat GTi v rozumnym stavu.marius píše:
2) jaký nejsilnější motor dostat do G1 co povolí za přestavbu přečetl jsem hodně odkazů v této sekci a něco jsem si přečet o 1,8 16V a 2,0 16V ale jde mi o to jak je to s homologací nebo jak se to dá udělat
Zadny G1 motor nema upravovatelny mapy ani nic jinyho, je to cista mechanika. Takze pokud chces z motoru dostat vetsi vykon, musis upravit hardware, ne software. Ale o tom uz jsou taky nejaky veci napsany v jinych tematech. [/quote]marius píše: 3) jakou vstřikovací jednotku má Karman cabrio 1,8 (jde mi o to jestli by se z toho dal dostat vyšší výkon než z klasickýho 110PS GTIčka) a pokud ano tak jestli by se dala udělat homologace do klasickýho GTIčka
Nikdy nevis na co narazis, takze cca od 10 do 30 tis.marius píše: 4) za kolik by se dalo sehnat !pěkný! neshnilý GTIčko - u nás jsem jich moc neviděl (vím, že to je 30 let starý auto)
- marius
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ceflapoyd : ne, je stejná
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..