Taky to tu čtu a musim s tebou souhlasit, než startovat na deset minut, tak radši vůbec a radši až "po zimě".Jarda cabro píše:Jak už tady zaznělo, dofouknou pneu na cca 3 - 3,5, ( dle maxima na pneu ), zkontrolovat nemrzku a odpojit baterku, nebo ji napojit na udržovák. s nastartováním na chvilku dle mne nic moc, pokud se vše pořádně neprohřeje, jen to pak kondenzuje v motoru. Letos v zimě, jak byly mrazi ( -15 až - 22 ), tak manželka jezdila 1/5 kiláku do školky a zpět s GIII a po městě a v motoru se to jen bělalo jak to kondenzovalo.musel jsem to pak pěkně projet a začalo problikávat čidlo mazání a zaneslo se tím zkondenzovaným hnusem, takže já to nestartuju a pak na jaře pořádně projedu, zahřeju a vyměním olej. jarda
Zazimovanie jednotky
Moderátor: lister
-
- VWsenior
- Příspěvky: 2272
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zazimovanie jednotky
©©©© A6 C4 Avant, 2,5TDi 103kw. VW Polo 86cf 1,4D. VW Golf Mk I 1,6D. Bmw E46 2.0d.
- Lucas
- Závodník
- Příspěvky: 535
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zazimovanie jednotky
No kdyz uz to v zime nastartuju,tak to nechavam ohrat do doby nez zapnou ventilatory