Ahoj mám nabídku na jedničku golfa.
Jsou na něj německý papíry.
Ale je to 1,5 karburátor a já tam chci dát 1,6TD...
(který je ale v papírech jako 1,5D...mám i papíry...)
Zajímá mě jestli je nějaký problém s uchycením motoru a pak taky jak je to s administrativou...
podle mě je to "změna druhu pohonu" a navíc když je obojí 1,5...tak by myslim neměl bejt problém...
Co myslíte?
Dík za rady
PS je to kabrio a to od čeho mám český je klasika...
ale chtěl bych to jen přehlásit a zažádat o změnu druhu pohonu...(podle některých info by to mělo koštovat všechno dohromady kolem 5T. )
za jakékoliv info dík
motor 1,6TD (s kódem 1,5D) do auta s 1,5 karbecem (Golf 1 )
Moderátor: lister
- GTI1
- Závodník
- Příspěvky: 596
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: monkey island
- Kontaktovat uživatele:
- Leon
- Jezdec
- Příspěvky: 308
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeňsko
No todle bych asi řešil tak, že nejdřív si přihlásíš v ČR auto přes ty německý papíry, tzn, přihlásíš si ho nejdřív s tim benzínem a až pak bych začal řešit výměnu motoru a druhu pohonu přes IVG (import volkwagen group) V IVG dělá klubák TMiky, tak ho kontaktuj přes SZ a on Ti poradí co přesně musíš udělat Myslim, že Ti ty papíry od nafty z klasickýho golfa zůstanou navíc, přes ně by sis to podlě mě dost zkomplikovalmoretti píše:jsou k tomu německý papíry...jenže je tam 1,5benzín a já tam chci dát 1,5naftu(kódově )
a právě od nafty mám i papíry...ale od klasický jedničky...
napsal sem všechno co mám...a potřebuju právě znát alternativy jak to nejlíp (a nejlevnějš) udělat...
PS dík za info