motor 1,6TD (s kódem 1,5D) do auta s 1,5 karbecem (Golf 1 )

1974 - 1983

Moderátor: lister

Odpovědět
moretti

motor 1,6TD (s kódem 1,5D) do auta s 1,5 karbecem (Golf 1 )

Příspěvek od moretti »

Ahoj mám nabídku na jedničku golfa.
Jsou na něj německý papíry.
Ale je to 1,5 karburátor a já tam chci dát 1,6TD...
(který je ale v papírech jako 1,5D...mám i papíry...)

Zajímá mě jestli je nějaký problém s uchycením motoru a pak taky jak je to s administrativou...
podle mě je to "změna druhu pohonu" a navíc když je obojí 1,5...tak by myslim neměl bejt problém...

Co myslíte?
Dík za rady
PS je to kabrio a to od čeho mám český je klasika...
ale chtěl bych to jen přehlásit a zažádat o změnu druhu pohonu...(podle některých info by to mělo koštovat všechno dohromady kolem 5T. )

za jakékoliv info dík :)

Uživatelský avatar
dury2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 191
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Takže auto máš cabrio a papíry střecha? Nemáš k tomu původní TP ? Třeba z německa? jestli jo tak dneska už to normálně prihlásiš.

moretti

Příspěvek od moretti »

jsou k tomu německý papíry...jenže je tam 1,5benzín a já tam chci dát 1,5naftu(kódově :D )
a právě od nafty mám i papíry...ale od klasický jedničky...

napsal sem všechno co mám...a potřebuju právě znát alternativy jak to nejlíp (a nejlevnějš) udělat...

PS dík za info

Uživatelský avatar
GTI1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 596
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: monkey island
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GTI1 »

Motor přehodíš v pohodě,všechny držáky stejný akorát elektriku na žhavení si přitáhneš.
Změnu pohonu zastoupení dělá za 2500,- ale nejsem si jistej jestli Ti projde navýšení výkonu,asi by to chtělo zavolat na zastoupení a přestavba na kabrio nehrozí určitě.

Uživatelský avatar
Leon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Leon »

moretti píše:jsou k tomu německý papíry...jenže je tam 1,5benzín a já tam chci dát 1,5naftu(kódově :D )
a právě od nafty mám i papíry...ale od klasický jedničky...

napsal sem všechno co mám...a potřebuju právě znát alternativy jak to nejlíp (a nejlevnějš) udělat...

PS dík za info
No todle bych asi řešil tak, že nejdřív si přihlásíš v ČR auto přes ty německý papíry, tzn, přihlásíš si ho nejdřív s tim benzínem a až pak bych začal řešit výměnu motoru a druhu pohonu přes IVG (import volkwagen group) V IVG dělá klubák TMiky, tak ho kontaktuj přes SZ a on Ti poradí co přesně musíš udělat :wink: Myslim, že Ti ty papíry od nafty z klasickýho golfa zůstanou navíc, přes ně by sis to podlě mě dost zkomplikoval

moretti

Příspěvek od moretti »

dík za info :)

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“