Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech

1974 - 1983

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
Madison
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 01.05.2010 22:19
Bydliště: Srbsko/ Brno CZ

Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech

Příspěvek od Madison »

A jak to že taky máte tolik přestaveb, zákon se měnil nebo co? U nás ten zákon byl přijat před 3 lety, dříve to šlo pouze s legální papíry motoru a mohli jste dát do auta cokoliv.

Teď je u nás totiž důležité, aby kód motoru byl origo, jenom podle něho se určuje typ motoru. Já jsem třeba měl v papírech 1.8 a byl origo GTI, tak jsem si nechal origo blok a všechno ostatní předělal na 16v, žádný problém jsem neměl.

Myslíte, že by to taky šlo v ČR? Je to sice omezené - původně jsem chtěl 2.0 ABF, takhle jsem musel zůstat s 1.8, ale nestalo mě ani korunku, co se týče dokladů.

P.S. Vím, že v Chorvatsku to stále jde udělat podobně jako v Německu, technický úřad vám řekne, jaké úpravy musíte udělat na brzdách apod, ale jde to zapsat, dokonce není tak moc drahé, a oni jsou už v EU.. :)
http://www.vw-club.rs" onclick="window.open(this.href);return false; vítáme vás!

Uživatelský avatar
skacel99
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9993
Registrován: 30.10.2008 15:25
Bydliště: Jevíčko

Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech

Příspěvek od skacel99 »

U nás to totiž dřív nikdo nějak moc neřešil a nacpal si tam motor,jakej chtěl. S dostatečnými známostmi šlo přes STK protlačit kdeco. Momentálně se na STK všechno fotí,takže spousta přestaveb,který nejsou papírově dotažený do konce zmizí. A že těch GII s TDIčkama bylo na bazoši před koncem roku spousta :laugh: Od 1.1 totiž jede STK podle nových pravidel.Ale je otázkou času,než se to všechno zase uklidní a pojede se dál ve starejch kolejích,jsme přece jenom v ČR :laugh:
Jinak varianta s původním blokem by měla být stále průchozí. Do motoru nikdo neleze.

Uživatelský avatar
VWendys
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech

Příspěvek od VWendys »

dřív, myslím tím "zlatá devadesátá" nebyl problém v podstatě nic, pokud si nechtěl do auta motor ze stíhačky. Přestavba nafta benzín byla za tuším 50Kč kolek. Proto se i dnes dá narazit na auto, které se nikdy ofiko nevyrábělo a je to legální. Řekl bych, že u nás je to ode zdi kezdi, z extrému do extrému. Nejdřív jde vš(což asi není dobře) a pak nejde nic. A to není určitě dobře....

4runner
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 23.04.2016 11:42

Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech

Příspěvek od 4runner »

Jak říkáš, je tu blázinec

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“