A jak to že taky máte tolik přestaveb, zákon se měnil nebo co? U nás ten zákon byl přijat před 3 lety, dříve to šlo pouze s legální papíry motoru a mohli jste dát do auta cokoliv.
Teď je u nás totiž důležité, aby kód motoru byl origo, jenom podle něho se určuje typ motoru. Já jsem třeba měl v papírech 1.8 a byl origo GTI, tak jsem si nechal origo blok a všechno ostatní předělal na 16v, žádný problém jsem neměl.
Myslíte, že by to taky šlo v ČR? Je to sice omezené - původně jsem chtěl 2.0 ABF, takhle jsem musel zůstat s 1.8, ale nestalo mě ani korunku, co se týče dokladů.
P.S. Vím, že v Chorvatsku to stále jde udělat podobně jako v Německu, technický úřad vám řekne, jaké úpravy musíte udělat na brzdách apod, ale jde to zapsat, dokonce není tak moc drahé, a oni jsou už v EU..
Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech
Moderátor: lister
- Madison
- Řidič
- Příspěvky: 98
- Registrován: 01.05.2010 22:19
- Bydliště: Srbsko/ Brno CZ
Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech
http://www.vw-club.rs" onclick="window.open(this.href);return false; vítáme vás!
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech
U nás to totiž dřív nikdo nějak moc neřešil a nacpal si tam motor,jakej chtěl. S dostatečnými známostmi šlo přes STK protlačit kdeco. Momentálně se na STK všechno fotí,takže spousta přestaveb,který nejsou papírově dotažený do konce zmizí. A že těch GII s TDIčkama bylo na bazoši před koncem roku spousta Od 1.1 totiž jede STK podle nových pravidel.Ale je otázkou času,než se to všechno zase uklidní a pojede se dál ve starejch kolejích,jsme přece jenom v ČR
Jinak varianta s původním blokem by měla být stále průchozí. Do motoru nikdo neleze.
Jinak varianta s původním blokem by měla být stále průchozí. Do motoru nikdo neleze.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- VWendys
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech
dřív, myslím tím "zlatá devadesátá" nebyl problém v podstatě nic, pokud si nechtěl do auta motor ze stíhačky. Přestavba nafta benzín byla za tuším 50Kč kolek. Proto se i dnes dá narazit na auto, které se nikdy ofiko nevyrábělo a je to legální. Řekl bych, že u nás je to ode zdi kezdi, z extrému do extrému. Nejdřív jde vš(což asi není dobře) a pak nejde nic. A to není určitě dobře....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.04.2016 11:42
Re: Přestavba mk1/mk3 + Pomoc pracovníka Vw Czech
Jak říkáš, je tu blázinec