Původní JH 74kw (já vím že JH má 70kw, ale v TP je tohle), tohle podle všeho 1.6 karburátor takže 55 kw?
To by nemusel být problém, budeš měnit pouze karoserii jako ND (nebude se jednat o přestavbu, tak jako se to dělalo kdysi). 100% odpověď ale asi dostaneš jenom u importéra, nebo na té dopravce.
Nevím, už je to dávno co jsem to dělal naposledy a od té doby se to změnilo. Asi ale budeš mít nějakou smlouvu, že jsi tu karoserii někde (od někoho) koupil.
když je kastle bez papírů, tak to bude asi problém. Já jsem to řešil a papíry z dárce po mě na úřadu chtěli. Potřebuješ něčím doložit, jak jsi tu kastli získal. Asi bude nejjednodušší převařit vinko...
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Třeba jo. Jinak je potřeba taky říct, že pokud by ses s autem v budoucnu chystal do německa/rakouska, tak tyhle země neuznávají, byť legální, přestavbu karosérie a alternativně vyražené VIN. Z tohohle pohledu je "legálnější" převařit příčku s VINem, tak aby to vypadalo co nejvíc jako origo.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Kdysi dávno, když se ještě přepisoval VIN v techničáku a nepřerážel na autě, to bylo všechno v pohodě.......
A jak třeba v tom Německu řeší, když dojde, u relativně nového auta, k výměně karoserie po vážnější nehodě? Tam je potom VIN taky vyražený neoriginálně. Nebo kde mají u GI VIN, když mají kolikrát tu příčku kompletně pryč?
jj, to byl jistě elegantnější způsob než vyrážet jiný vin.
Já bych řekl, že "nový" auto po totálce se dneska už nevyplatí opravovat. A když už, tak některý automobilky jsou určitě schopný dodat karosérii bez vinka jako náhradní díl, pak to tam v autorizáku, nebo ve fabrice vyrazí jako origo.
A ty G1, který mají pryč příčku, můžou mít VIN na klobouku, pokud to jsou starší modely. Jinak nevím, v Německu jde zlegalizovat spoustu úprav. Jediný co vím, tak přestavby z česka prostě neuznávají. Vždycky bude ale asi nejvíc záležet na konkrétním policistovi, jak bude tolerantní, pokud tě zastaví. Řekl bych, že zvednout kapotu budou chtít málokdy.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jirkaTDI píše:A když už, tak některý automobilky jsou určitě schopný dodat karosérii bez vinka jako náhradní díl, pak to tam v autorizáku, nebo ve fabrice vyrazí jako origo.
Náhradní karoserie dodávají snad všechny automobilky a jsou vždycky bez VINu. Vyrazí ho tam servis, který výměnu provedl a jako origo to není. Jsou na to sice přípravky, ale stejně se to razí ručně, takže to není jako strojní vyražení a symboly před a za VINem jsou hvězdičky, nebo křížky a ne nějaké speciální znaky, nebo přímo logo výrobce. Dnes se to vyplatí asi jenom u dražších (prémiových) značek.
Zdravím, měl bych dotaz dávám opět do provozu moje Cabrio, ale sedačky spolujezdce a řidiče nejsou originál. Hodil jsem je tam ze starýho golfu co šel na totálku... problém je že celej interiér až na tyhle dvě sedačky je z té Sportline/Gti edice. Nevíte někdo kde bych je mohl sehnat?
Už jsem se snažil hledat ale beznadějně max celej interiér a ten mi je fakt k ničemu... Díky moc za odpověď