Jetta I - startování
Moderátor: lister
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.11.2014 10:40
- Bydliště: Praha
Jetta I - startování
Ahoj, mám Jettu I v automatu 1,6 D. Parkuju jí v garáži a když přijdu ke studenému motoru a chci startovat, tak je to v pohodě. Problém nastává, že když ujedu pár km, motor se zahřeje a já chci pak nastartovat. Startuje to hodně dlouho a je tam slyšet jak se baterka trápí. Baterku mám skoro novou a nabitou. Nevíte prosím, proč to dělá jen u teplého motoru? Díky
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jetta I - startování
Startuješ teplej motor s vytaženým předsuvníkem, nebo bez? Kouří to bíle při tom startu? Dlouho znamená jak dlouho?
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.11.2014 10:40
- Bydliště: Praha
Re: Jetta I - startování
Na kouř jsem nekoukal, ale zkusím se na to zaměřit.
V létě startuju se zataženým, v zimě (pokud ujedu třeba 5 km na nákup a pak po 40 minutách odjíždím), tak s vytaženým. Žhavení se po takové době ale nerozsvítí. Svíčky mám nové, až na jednu, ke které jsem se nemohl dostat. Zkouším pokusy, že žhavím třeba třikrát, ale nepřijde mi, že by v tom byl nějaký extra rozdíl.
Dlouho znamená pár vteřin ale za studena s vytaženým předsuvníkem to nastartuje téměř na cvrnknutí i potom, co to pár dní stojí.
V létě startuju se zataženým, v zimě (pokud ujedu třeba 5 km na nákup a pak po 40 minutách odjíždím), tak s vytaženým. Žhavení se po takové době ale nerozsvítí. Svíčky mám nové, až na jednu, ke které jsem se nemohl dostat. Zkouším pokusy, že žhavím třeba třikrát, ale nepřijde mi, že by v tom byl nějaký extra rozdíl.
Dlouho znamená pár vteřin ale za studena s vytaženým předsuvníkem to nastartuje téměř na cvrnknutí i potom, co to pár dní stojí.
- jirkaTDI
- VWsenior
- Příspěvky: 2072
- Registrován: 29.08.2009 00:54
- Bydliště: JihlaVWa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jetta I - startování
Viděl bych to na špatně nastavený předvstřik nebo nejspíš jen vyběhaný čerpadlo.
Při studeným startu ti pomáhá žhavení, takže se to tolik neprojevuje. Můžeš si předělat žhavení na tlačítko nebo dát nějaký odpor na čidlo teploty, aby to žhavilo i na teplým motoru.
Při studeným startu ti pomáhá žhavení, takže se to tolik neprojevuje. Můžeš si předělat žhavení na tlačítko nebo dát nějaký odpor na čidlo teploty, aby to žhavilo i na teplým motoru.
Golf mk1 mTDI
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI 20 jahre
Ibiza Cupra 20VT
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.11.2014 10:40
- Bydliště: Praha
Re: Jetta I - startování
Díky za radu.
Patrně bude tedy problem se zhavenim za tepla. Dám tam nekam odpor, at to vypada elegantneji a nestrasi mi uvnitr nejake tlacitko, chtel bych zachovat co nejvic puvodni raz auta.
Nebylo by nahodou k dispozici nejaky elektro schema, abych vedel co, jak a kam?
Díky
Patrně bude tedy problem se zhavenim za tepla. Dám tam nekam odpor, at to vypada elegantneji a nestrasi mi uvnitr nejake tlacitko, chtel bych zachovat co nejvic puvodni raz auta.
Nebylo by nahodou k dispozici nejaky elektro schema, abych vedel co, jak a kam?
Díky