Autoservis-tipy-zkušenosti

1974 - 1983

Moderátor: lister

Odpovědět
Uživatelský avatar
TomBg1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 20.11.2010 17:53

Autoservis-tipy-zkušenosti

Příspěvek od TomBg1 »

Ahoj,
Sháním servis nebo mechanika co rozumí a umí dát do kupy zlobivej motor co mám v cabriu.
Konkrétně je to typ DX. Já na to bohužel nemám čas ani prostor ani šikovné ruce. Tak bych to rád dal k profíkovi.
Touto cestou vás chci poprosit o osobní doporučení. Lokalita Praha a okolí.

Uživatelský avatar
Martin S.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 07.04.2008 21:53
Bydliště: Frýdlant

Re: Autoservis-tipy-zkušenosti

Příspěvek od Martin S. »

DX v cabriu nikdy nebyl ne?
Jen se ptám..

Mělo by to být mechanický vstřikování že?
To bude trochu problem někoho splašit

Uživatelský avatar
duli
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 231
Registrován: 26.01.2011 12:54
Bydliště: Strakonice

Re: Autoservis-tipy-zkušenosti

Příspěvek od duli »

DX se do cabria dával.
Člověk se narodil, aby zemřel. Život se skládá pouze z toho, že denně odvracíme nevyhnutelné.

Uživatelský avatar
TomBg1
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 20.11.2010 17:53

Re: Autoservis-tipy-zkušenosti

Příspěvek od TomBg1 »

Tohle DX je tam ze Šíra a je tam K-Jetronic.
Normálně šlapal, ale poté co půl roku se s tím nejezdilo. Tak studený motor se po nastartování strašně třese a jde nepravidelně, bez plynu chcípne. Po držení plynu a ohřátí motoru, vypnu zapalování, opět nastartuju a aspoň to drží volnoběh. Bohužel při vyšších otáčkách se motor jakoby vypne.. klesnou otáčky a zas se chytne (se zařazenou rychlostí, jinak chcípne), což je ohromná legrace obvzlášť při předjíždění. To dělá i v prudšeji projetých zatáčkách. Vyměnil jsem komplet svíčky-kabely-rozdělovač-palec-filtr benzínu. Nezměnilo se nic. Tipuju benzinovou pumpu?. Ale ten motor by si zasloužil vůbec seřídit a nějakou péči kterou já neumím. Rád bych to dal někomu kdo tomu rozumí a dal by to dokupy. Samo za peníze :D
S tím když se poptám v klasickém servisu tak tam obracejí oči v sloup že takovou starou šlupku neumějí.

Uživatelský avatar
Martin S.
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 07.04.2008 21:53
Bydliště: Frýdlant

Re: Autoservis-tipy-zkušenosti

Příspěvek od Martin S. »

To vypadá na tlak paliva, nebo podávací čerpadlo v nádrži

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Autoservis-tipy-zkušenosti

Příspěvek od Minuteman »

moje zkusenosti s k-jetem - pokud nejakou dobu stoji (i pul rok staci), tak prestane slapat tak, jak ma... je tam hodne veci, ktere su muzou posrat... pres tlak paliva az po kostku, ktera ridi studene/teple starty a studeny/teply motor... nvm jestli to stejne funguje v golfu ale u porsche 924 to je bohuzel tak (klasika u vsech 924 je problem s teplyma startama, strasne dlouho toci, musi se nekolikrat startovat), a je to taky k-jet a predpokladam, ze skoro uplne stejny... jeste bych doporucil komplet vycistit ty smesovaci hlavu/vahu... muzou byt pricpane ty prutocne srouby
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Minuteman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 25.12.2011 19:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Autoservis-tipy-zkušenosti

Příspěvek od Minuteman »

PS: kdybys byl ze zlina, tak tady je typek co nam dela vsechny youngtimery a je vazne sikovny, umi jak k-jety, tak le-jety i karbece i diesely... u prahy nvm, ale v brne je nekdo kdo prej umi k-jety
MK1 cabrio 1991 90kw, Corrado G60 cca 160kw, Vento 1.9td 65kw, Polo 6N2 1.9 SDi 58kw , Golf mk3 1.8 66kw, ex Golf mk2 1.6gtd

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“