GOLF 1 KABRIO

1974 - 1983

Moderátor: lister

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Hadatko píše:Soráček :oops:

V poho. Ted aby jsme se o tobe neco dovedeli :) Odkud jsi? Kolik ti je? A Nahod nejaky foto 8) :lol:

Uživatelský avatar
Hadatko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hadatko »


Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

pov píše:Kua lidi vy*erte se na ty citace! Kdo to ma furt upravovat :roll: :lol:
Ale bez citací ztratíme NIT. :twisted: :lol:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Peťas píše: Ale bez citací ztratíme NIT. :twisted: :lol:

Tak vam to pomazu 8) :lol:

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

pov píše:
Peťas píše: Ale bez citací ztratíme NIT. :twisted: :lol:

Tak vam to pomazu 8) :lol:
Zkus to a sesadíme Tě z postu... :twisted: :lol: :lol: :lol:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TMiky »

Takze..
jak psal Leon (ucenlivy chlapik), k prestavbe G1 na G1 Cabrio se vyjadrujeme samozrejme kladne.
Problem muze byt s motorem, kde (jak spravne Leon uvedl) povolujeme narust vykonu max. o 20%.

Nekolik takovych prestaveb jsme uz tento rok resili...
Nevim, kde se vzala informace, ze to neni mozne, ale urady nam problemy nedelaji. Alespon jsem o zadnych neslysel.

;)

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

TMiky píše:Takze..
jak psal Leon (ucenlivy chlapik), k prestavbe G1 na G1 Cabrio se vyjadrujeme samozrejme kladne.
Problem muze byt s motorem, kde (jak spravne Leon uvedl) povolujeme narust vykonu max. o 20%.

Nekolik takovych prestaveb jsme uz tento rok resili...
Nevim, kde se vzala informace, ze to neni mozne, ale urady nam problemy nedelaji. Alespon jsem o zadnych neslysel.

;)
Jste mi to oba skazili..... :roll: Takhle se tady lidi nikdy nenaučí hledat..... :twisted: :lol: :lol: :lol:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2872
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

TMiky píše:Problem muze byt s motorem, kde (jak spravne Leon uvedl) povolujeme narust vykonu max. o 20%.
Nedá mi to nezeptat se... Proč povolujete nárůst výkonu motoru pouze o 20%? Pochopil bych to, kdyby se měnil pouze motor do původní káry. Když se ale dělá výměna karoserie i motoru zároveň a je zřejmé, že to auto bylo s tím motorem vyrobeno mi to připadá nelogické. :wink:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TMiky »

Peťas píše:
TMiky píše:Problem muze byt s motorem, kde (jak spravne Leon uvedl) povolujeme narust vykonu max. o 20%.
Nedá mi to nezeptat se... Proč povolujete nárůst výkonu motoru pouze o 20%? Pochopil bych to, kdyby se měnil pouze motor do původní káry. Když se ale dělá výměna karoserie i motoru zároveň a je zřejmé, že to auto bylo s tím motorem vyrobeno mi to připadá nelogické. :wink:
Problem je, ze na urade se to bere, jako ze delas prestavbu na jednom a tom samym aute...

Kdyzby se pak neco stalo... nehoda apod... tak policie prave pujde po tomhle...

Zjisti, ze tam byl jinej motor, treba 1,1l, a ptaj se pak, jestli jsme overili take napr. ucinek brzdne soustavy, kdyz jsme povolili narust vykonu o 50kW...

Ano, mohly bychom to delat... ale v tom pripade by vyjadreni k takovehle prestavbe mohlo stat take 5-10tis... Protoze, abychom se pod neco takoveho podepsali, muselo by vse k te prestavbe byt dolozitelne, jinak receno museli bychom mit pro policii 100% jistotu, ze je provoz s tim autem bezpecny... ... tozn. vse by muselo projti kontrolou v nasem autorizovanem servisu = zaplatit tuto kontrolu a promereni...

To je duvod, proc se kryjeme temi 20ti%...
Navic jsme celkem velkorysi... protoze napr. Honda nebo Peugeto nepovoluji narust vykonu zadny... dokonce ani zamenu za jiny typ motoru...

;)

milan39
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 02.06.2011 19:26

Re: GOLF 1 KABRIO

Příspěvek od milan39 »

Potřeboval bych hodně podobnou radu, mam možnost koupit G1 cabrio 1,6gti bez TP, ale mam nabídku na TP na cabrio 1,8 benzín. Dá se t ona ty papíry postavit.? popřípaděě co mam pro to udělat a na kolik mě to cca vyjde.? budu moc vděčnej za každou radu.

Uživatelský avatar
VWendys
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: South Bohemia ale srdcem stále Pražák
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od VWendys »

SYNCHRON píše:Střecha je nehorázně drahá. Počítej, že stojí 20 000Kč jen vrchní (nejdůležitější) část. Koženkovej strop 4 - 5 000Kč. Zateplovací část taky tak nějak.Ale strop a zateplení jsou celkem vždy v pohodě. 8)

střecha se tu taky řešila několikrát a mám takový pocit že vychází kolem deseti tisíc(podle kurzu eura) a přijde ti až domů.Jen si jí namontuješ.Takže hledat,hledat,hledat

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“