GOLF 1 KABRIO

1974 - 1983

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
TMiky
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 352
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TMiky »

speedhigh píše:Takže mě zajímá např:

4.) Dá se do něj namontovat motor z GII GTi 1.8 ?

doufám že tím moc neotravuju a že mi někdo kvalifikovaně odpoví:)
Motor z G2 tam asi technicky narvat jde, ale papirove oficialne pres IVG urcite ne... ;)

Uživatelský avatar
Leon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Leon »

speedhigh píše:Takže mě zajímá např:

1.) Od kdy do kdy se Golf 1 Kabrio vyráběl ?
2.) Který díly se liší od normálního G1
3.) Který díly z G2 tam pasujou
4.) Dá se do něj namontovat motor z GII GTi 1.8 ?
5.) Kde se dají koupit ND, střecha a kolik zhruba stojí

doufám že tím moc neotravuju a že mi někdo kvalifikovaně odpoví:)
1.)1979-1993
2.)pokud vim, tak díly se s norm.G1 shodujou na 99%-možná se můžou postupně u posledních ročníků lišit maličkosti v interiéru, ale jinak je všechno shodný
3.)Co vim, tak jich bude málo-jestli vůbec nějaký (samozřejmě pokud Ti nezáleží na origo vzhledu, tak se dá vždycky něco zbastlit z jinejch aut)
4.)Jak už psal TMiky-narvat to tam můžeš ale nepude to udělat ofiko, tzn. STK navždy zabitá a možný problémy s Policií.
5.)Dost ND seženeš ve většině prodejen (autokelly..a spoustu dalších), ale pokud jde o plechařinu, tak je lepší pokusit se sehnat originální starý díly(co nejmíň rezu samozřejmě)na vrakárnach nebo z inzerátů a teprve potom koupit druhovýrobu (ale nic moc to nevydrží).

Uživatelský avatar
drroman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 358
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od drroman »

mechanika sedi komplet,ale z plechariny jen cumak zadni naraznik a celni sklo

Uživatelský avatar
SYNCHRON
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kousek od Plzně

Příspěvek od SYNCHRON »

Střecha je nehorázně drahá. Počítej, že stojí 20 000Kč jen vrchní (nejdůležitější) část. Koženkovej strop 4 - 5 000Kč. Zateplovací část taky tak nějak.Ale strop a zateplení jsou celkem vždy v pohodě. 8)
AŤ SE PRÁŠÍ ZA KOČÁREM!!!

Uživatelský avatar
Hadatko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hadatko »

speedhigh píše:Takže mě zajímá např:

1.) Od kdy do kdy se Golf 1 Kabrio vyráběl ?
2.) Který díly se liší od normálního G1
3.) Který díly z G2 tam pasujou
4.) Dá se do něj namontovat motor z GII GTi 1.8 ?
5.) Kde se dají koupit ND, střecha a kolik zhruba stojí

doufám že tím moc neotravuju a že mi někdo kvalifikovaně odpoví:)

Ahoj,četla sem kdo ti co píše ohledně kabria a musím se vložit.Co se týče náhradních dílů,záleží co přesně máš na mysli a jaký máš motor.Karosařina je jiná,ale používá se z GI bo na kabrio se nedá sehnat.GI a GII mají jiné náhradní díly.Netvrdím,že něco se neshoduje,ale většinou ne.Motor z GII do kabria jde,ale jak psali kluci,tak ne legálně.Mechanické díly a karosařina je dostupná u AUTOCORA(http://www.autocora.cz/" target="_blank),Auto Kelly(http://www.autokelly.cz/" target="_blank),ACI(http://www.aci.cz/" target="_blank)...atd.Vrchní vrstva střechy se dá pořídit od 5tis. (http://www.sweb.cz/205cabrio" target="_blank).Běžná cena je 18tis.,záleží co požaduješ za kvalitu a materiál (http://www.veteran-calounictvi.cz/" target="_blank).Doklady na kabrio se dají koupit,ale je jich málo a pěkně si je zaplatíš!Přestavba z GI na GI kabrio už dneska legálně nejde!Přeju hodně štěstí a pevných nervů :wink:

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2867
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

Hadatko píše: Přestavba z GI na GI kabrio už dneska legálně nejde!Přeju hodně štěstí a pevných nervů :wink:
Jak stará je tahle informace? Protože před cca měsícem to ještě šlo :!:
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
Hadatko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hadatko »

Peťas píše:
Hadatko píše: Přestavba z GI na GI kabrio už dneska legálně nejde!Přeju hodně štěstí a pevných nervů :wink:
Jak stará je tahle informace? Protože před cca měsícem to ještě šlo :!:

Pokud to šlo,znamená to,že třeba z papírů GI r.v. 79 1,1 3dv. se stane GI kabrio r.v. 86 1,8GTi???Víš o někom kdo to umí?Prosím o kontakt.Předem děkuji :)

Uživatelský avatar
Peťas
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2867
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Peťas »

Hadatko píše:
Peťas píše: Jak stará je tahle informace? Protože před cca měsícem to ještě šlo :!:

Pokud to šlo,znamená to,že třeba z papírů GI r.v. 79 1,1 3dv. se stane GI kabrio r.v. 86 1,8GTi???Víš o někom kdo to umí?Prosím o kontakt.Předem děkuji :)
Pročti si to tady trošku, přestavba z normálních papíru na Cabro se tu řešila v poslední době už x-krát. S motorem je to složitější a r.v. se taky nezmění.
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Lupo 1.4 FSI
Obrázek - VW Touran 5T1 2.0 TDI DSG

Auto musi smrdět benzínem (přimhouřím oko i nad naftou) jinak to není auto.

Uživatelský avatar
Hadatko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hadatko »

Peťas píše: Pročti si to tady trošku, přestavba z normálních papíru na Cabro se tu řešila v poslední době už x-krát. S motorem je to složitější a r.v. se taky nezmění.
Já vím

Uživatelský avatar
Leon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Leon »

Hadatko píše:
Pokud to šlo,znamená to,že třeba z papírů GI r.v. 79 1,1 3dv. se stane GI kabrio r.v. 86 1,8GTi???Víš o někom kdo to umí?Prosím o kontakt.Předem děkuji :)
Pokud jde o přestavbu, tak oficiálně jde udělat např. papíry z G1 1.6GTI na cabrio s motorem 1.8GTI, vůbec nezáleží na objemu motoru, ale na výkonu-max. navýšení výkonu oproti pův. motoru je +20%, jinak například nejde ofiko napsat u G1 motor, který se dával až do G2. Ten příklad jak jsi psala bohužel nejde uskutečnit-navýšení výkonu by se tam blížilo cca.40% a to je moc.

Uživatelský avatar
Hadatko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hadatko »

Leon píše: Pokud jde o přestavbu, tak oficiálně jde udělat např. papíry z G1 1.6GTI na cabrio s motorem 1.8GTI, vůbec nezáleží na objemu motoru, ale na výkonu-max. navýšení výkonu oproti pův. motoru je +20%, jinak například nejde ofiko napsat u G1 motor, který se dával až do G2. Ten příklad jak jsi psala bohužel nejde uskutečnit-navýšení výkonu by se tam blížilo cca.40% a to je moc.

Dík,takže z GI 1,1 nejde udělat kabrio.Jde mi o to,protlačit do TP to slovíčko "kabrio" nebo "plátěná střech" nebo co tam píšou...Na motoru nezáleží.Alspoň platím malé ručení :D

Uživatelský avatar
Leon
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 308
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Leon »

Hadatko píše:

Dík,takže z GI 1,1 nejde udělat kabrio.Jde mi o to,protlačit do TP to slovíčko "kabrio" nebo "plátěná střech" nebo co tam píšou...Na motoru nezáleží.Alspoň platím malé ručení :D
No pokud máš v cabriu tu 1.8, tak bohužel, spíš bych se být Tebou pokusil sehnat doklady na G1 1.6GTI a díky nim provést ofiko přestavbu, 1.6GTI a 1.8GTI se liší pár kW, takže by přestavba byla bez problému, ale jde taky o prachy-výměna kastle 2500Kč, motor 2500Kč a ty doklady na 1.6GTI tipuju od 2000 do 5000Kč, takže se může stát, že abys měla všechno legálně, tak budeš muset sáhnout pro 7000 až 10000Kč +by se Ti po přestavbě zvýšilo povinný ručení

Uživatelský avatar
Hadatko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hadatko »

Leon píše: No pokud máš v cabriu tu 1.8, tak bohužel, spíš bych se být Tebou pokusil sehnat doklady na G1 1.6GTI a díky nim provést ofiko přestavbu, 1.6GTI a 1.8GTI se liší pár kW, takže by přestavba byla bez problému, ale jde taky o prachy-výměna kastle 2500Kč, motor 2500Kč a ty doklady na 1.6GTI tipuju od 2000 do 5000Kč, takže se může stát, že abys měla všechno legálně, tak budeš muset sáhnout pro 7000 až 10000Kč +by se Ti po přestavbě zvýšilo povinný ručení
No právě,to absolutně nemá smysl.Hlavně,že mi sedí VIN a mám malý ručení :D Jóó,tenkrát byl asi někdo moc šikovnej :lol:

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

Kua lidi vy*erte se na ty citace! Kdo to ma furt upravovat :roll: :lol:

Uživatelský avatar
Hadatko
Řidič
Řidič
Příspěvky: 60
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha - východ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hadatko »

Soráček :oops:

Odpovědět

Zpět na „Golf I / Jetta I“