VW Golf VII vs. konkurenti
Moderátor: Olaf87
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Ale je to tak. Crash testy se dělají většinou v 60 km/h,což je vcelku nic neříkající vzhledem k rychlostem,jakými se dneska jezdí
Dobře si pamatuju pouze 1 crash test auta podobné velikosti,jako Golf a byl to Focus 1. generace. Ve 160 km/h do zdi a výsledek byl asi jako když sešlápneš plechovku od piva. Takže asi tak
Dobře si pamatuju pouze 1 crash test auta podobné velikosti,jako Golf a byl to Focus 1. generace. Ve 160 km/h do zdi a výsledek byl asi jako když sešlápneš plechovku od piva. Takže asi tak
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 01.10.2014 11:48
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Je vidět, že máš přehled
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Měl jsem teď zapůjčenou OIII po dobu servisu mého G7.
Ten interiér není taková katastrofa jako v OII. Ale nijak mě to nenadchlo. že by bylo pracoviště řidiče nějak prostornější než v G7 bych neřekl.
Palubka, dveře atd. má takové bezúčelné hrany atd. Na to moc nejsem a je to deviza asijských aut. Mám rád jednoušší design bez kudrdlinek pro oko.
Co mě překvapilo byla hlučnost náprav. Auto s 60.000 km vrzalo a cosi tam drncalo. Přední náprava vrzala tak, že to vrzalo nejen na nerovnostech, ale i při prudším přidání plynu.
Snad mě to nečeká taky, protože můj G7 při 30.000 už začíná vrzat taky.
Ten interiér není taková katastrofa jako v OII. Ale nijak mě to nenadchlo. že by bylo pracoviště řidiče nějak prostornější než v G7 bych neřekl.
Palubka, dveře atd. má takové bezúčelné hrany atd. Na to moc nejsem a je to deviza asijských aut. Mám rád jednoušší design bez kudrdlinek pro oko.
Co mě překvapilo byla hlučnost náprav. Auto s 60.000 km vrzalo a cosi tam drncalo. Přední náprava vrzala tak, že to vrzalo nejen na nerovnostech, ale i při prudším přidání plynu.
Snad mě to nečeká taky, protože můj G7 při 30.000 už začíná vrzat taky.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 01.10.2014 11:48
- wittmann167
- Jezdec
- Příspěvky: 343
- Registrován: 13.02.2014 22:37
- Bydliště: Matrix - ostatně jako každý
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Jj, kolem 30000 se mě vrzání od přední nápravy začalo také ozývat. Teď jsem měl golfa týden v servisu a jezdil jsem do práce s kolegou, co má Mazdu 3. Subjektivní srovnání co se týče hlučnosti podvozku vychází jednoznačně ve prospěch Mazdy.
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330
Mio MiVue C330
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.03.2017 10:30
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Objednal som sluzobneho varianta. Presedlavam z OIII takze idem do mensieho, hlavnym dovodom boli sedacky. Rocne cca 60tis, meriam 185 cm. Vzdadu je teda o hodne menej miesta ale 99# jazdim sam tak to neriesim. Coho sa ale najviac bojim je prava noha, je na nu menej miesta ako v octavii a este sa opiera o tvrdy plast, toto nechapem preco prave tam dali tvrdy plast. Nemate s tym problem pri cca mojej vyske? Presedim v tom denne x hodin a preto to riesim.
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Když jsem měl Golfa půjčenýho přes víkend,asi během hodiny jsem si na to zvykl a neměl jsem problém. V Passatu 3C to není o moc lepší
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
- Bounty
- Jezdec
- Příspěvky: 222
- Registrován: 10.05.2017 20:57
- Bydliště: Beskydy
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Otec 180cm, bratr 189, já 188. V rodině pola, golfy, nikdo si nikdy nestěžoval.
- skacel99
- VWmaniak
- Příspěvky: 9993
- Registrován: 30.10.2008 15:25
- Bydliště: Jevíčko
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Jezdil jsem několik let s GIII,brácha má GIV,teď mám GV,párkrát jsem se svezl v GVII a za mě bylo u řidiče bezkonkurenčně nejvíc místa ve staré GIII. Menší prostor uvnitř je daň za bezpečnost.
můj GV 2.0TDI 4motion http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=129&t=281722
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
prodám na GIII http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=40&t=220614
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 29.03.2017 10:30
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Fakt, v passate 3c ze by bolo tolko malo miesta pre pravu nohu... a este nechapem co to nepolstrovali.
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Mám 183 cm a problém nemám vůbec žádnej - ani v G6 ani v G7. Je to ale možná tím, že jezdím s nohou víc nastojato a nemám při řízení nohy tak do praku jako většina ostatních.Peter2410 píše:Nemate s tym problem pri cca mojej vyske? Presedim v tom denne x hodin a preto to riesim.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 341
- Registrován: 26.07.2010 13:48
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Mně přijde zvláštní dost rozdílná ceníková strategie Golfa VII po FL a Octavie III po FL. Ať už složení výbav různých výbavových stupňů,
nebo dost odlišné ceny u některých stejných příplatkových položek. Např. je zajímavé, že se pro O vůbec nenabízí statická LED, jen dynamická
(AFS) a to už ve standardu pro výbavu Style nebo za přijatelných 25 tis. pro nižší výbavy. Golf je má o dost dražší (statické 28 800,- a dynamické 36 900,-) a přitom i v Highlinu má halogeny. Nebo to, že O má stále a ve všech výbavách stále ruční parkovací brzdu, přitom Leon, který je hierarchicky níž, má už jako Golf el. parkovačku. Těžko se v tom hledá nějaká logika.
nebo dost odlišné ceny u některých stejných příplatkových položek. Např. je zajímavé, že se pro O vůbec nenabízí statická LED, jen dynamická
(AFS) a to už ve standardu pro výbavu Style nebo za přijatelných 25 tis. pro nižší výbavy. Golf je má o dost dražší (statické 28 800,- a dynamické 36 900,-) a přitom i v Highlinu má halogeny. Nebo to, že O má stále a ve všech výbavách stále ruční parkovací brzdu, přitom Leon, který je hierarchicky níž, má už jako Golf el. parkovačku. Těžko se v tom hledá nějaká logika.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Octavia nemá dynamické ledky stejně jako kodiaq svítí stále rovně
a logika v výbavách se hledat nedá
a logika v výbavách se hledat nedá
-
- Jezdec
- Příspěvky: 341
- Registrován: 26.07.2010 13:48
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Jen tedy nerozumím tomu, co v praxi znamená u škodováckých LED světel funkce LED s AFS (Adaptive Frontlight System)?
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Ano, nehledej v tom žádnou logiku, nemá to cenu.fkabl píše:Nebo to, že O má stále a ve všech výbavách stále ruční parkovací brzdu, přitom Leon, který je hierarchicky níž, má už jako Golf el. parkovačku. Těžko se v tom hledá nějaká logika.
Ruční parkovačku bych osobně spíš považoval za plus. Na Škodovkách, včetně těch nejnovějších, mě (negativně) fascinujou starý tlačítka na MF volantu. Vypadá to furt stejně jako ve starým Yetim blahý paměti. Naopak tlačítka na MF volantu bývaly lepší u G6 v porovnání s G7 - měly totiž členitější povrch, na nových volantech je to spíš jen jedna plocha s podstatně horší hmatovou odezvou.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.