GVII facelift / GVIII
Moderátor: Olaf87
- Olaf87
- Moderátor
- Příspěvky: 2387
- Registrován: 21.06.2014 14:38
- Bydliště: Plzeň
Re: GVII facelift
Překlad by google translator
Více Golfu za stejné peníze
Lepší technologie, další funkce: S faceliftem třídy bude legenda třídy VW Golf ještě lepší. Ale cena zůstává stejná. Všechny informace!
Naše Auto-world rotuje vždy rychleji - viz nové konkurenty, jako Tesla. A pro VW otočit ještě o něco rychleji než všechny ostatní výrobci: Dieselový skandál pracoval, nové modely budou rozvíjeny pod vysokým tlakem. Zpoždění nesmí vniknout to je Wolfsburg jste vsadil v posledních šesti měsících s manipulací hodnot emisí téměř jakýkoli kreditní mezi zákazníky.
Golf ukazuje, kde to jde
Jen hloupý, že navzdory rychlým změnám v automobilovém průmyslu skutečné inovace nějakou dobu trvat. Přes počítačově vývoj trvá o něco déle než tři roky proměnit myšlenku do hotového automobilu. Přeložen do hlavního vozu Volkswagen, Golf, to znamená, že pouze Volf VIII může soudit - to vše v současné době vzhledem k dieselovým skandálu v roce 2019 posunula. A tak VW má ukázat ohlášeného za červenec 2016 facelift současného golfu jako značka bude vyvíjet v budoucnu. Můžete vidět z konvertibilní externě málo. Vizuálně, VW zachovává jmenovitě. Nové vstupy vzduchu, nové LED světlomety ve stylu Audi TT, modifikovaný koncových světel designu a integrovány do nárazníku Auspffendrohre musí dosáhnout, aby byl zachován nejprodávanější německé auto fit pro příští tři roky. Nicméně, skrytý za nově navržených světlomety přinejmenším dodatečné náklady, nová technika: VW je již jako Audi a Seat nabídku pro všechny podkolenky LED světlomety, která byla dříve k dispozici pouze pro dvě elektrifikované modely GTE a e-Golf. Na rozdíl od Opel Astra VW je však upustit od technologie matrice.
Uvnitř, vše je nové
Mimo záliv je tedy pouze pečlivě vyvinut - redesign interiéru všechno. VW ukázal v lednu na veletrhu CES a autosalonu v Detroitu, kde je cesta čele: Gulf dostane obrovský dotykový displej a la Tesla. Místo toho osm palců jako dříve jsou vyhlášeny budoucí 9,5 palce. Jako první výrobce VW také přináší 7 z nového známého Ovládání gesty BMW v kompaktní třídě - a chce tvrdí, že je rovna udělat lepší místo. Hooked, tam fungovat v BMW sem a tam trochu, aby provoz v zálivu mnohem lepší a více gest a dalších funkcí abdecken.Zum nový infotainment také zahrnují ty, které jsou známy z Passat digitálních přístrojů. Klasické reklamy jsou zakázány (stejně jako mnoho přepínačů). Je však zajímavé sledovat, kolik zákazníků skutečně léčit přibližně 3,500 eura balíček.
Golf řídí (skoro) sám
již víme z většího Passat, založené na stejné technologii Modulární Zbývající elektronické aktualizace. Takže Golf bude i nadále jít sám - téměř minimálně. Při skladování kolega přijímá počítač do 60 km / h automaticky sledovat vozidlo dopředu. Vzhledem k tomu, řidič je stále plně v kompetenci, která nemá co do činění s autonomním řízením - ale znatelně ulevilo. Další novinkou je trailer-Assist, který umožňuje automatické parkovací manévry i s přívěsem.
Úspornější tříválcový a výkonný R400
Digitální Golf je proto v budoucnu v horní části své třídě. Ale i v klasických disciplínách VW doplňován. Takže tam bude dobře známý kapacita tříválec z jednoho litru, a to nejen v BlueMotion modelu úsporu paliva s 115 hp, mělo by zřejmě být nahrazen nižším výkonem, malý čtyřválec. GTE dostane zvýšení výkonnosti obchodu a bude i nadále, aby se dospělo na výstupu systému 218 koní. Na samém horním konci, Volkswagen je studium R400 v malých sériích: aufgelandene čtyřválec 420 hp a bude konkurovat Mercedesu AMG A45 s 381 hp. A jasně, VW provozuje jemné doladění podvozku. Zde Gulf opravdu patří eh nejlepší ve své třídě, úprava tlumiče DCC by měla v budoucnu, ale poskytují ještě větší rozpětí mezi komfortem a sportu.
Cena zůstává stejná
Došli jsme k ceně, a tudíž zpět do dieselového skandálu. S cílem udržet podíl na trhu, VW má erhöhrt diskontní míru v posledních měsících. A proto nemůže být dražší než současný model přepracované Golf, začne přes zlepšenou technologii a modernizované specifikace na necelých 18.000 eur. Další auto za stejné peníze se rozhodly na VW - to bylo rychlé.
Golf jako ojetý vůz od 7000 Euro
Golf je jeden spor na vrchol využívána - a to nejen v Německu. Facelift současné generace bude také mít vliv zejména ceny pro použité Golf VII. Od pádu roku 2012, je na trhu (86 až 300 koní). Technicky kompaktní Wolfsburg na nové modulární příčné matice (MQB). Podvádět software a přívalové rozvodové řetězy, kdy TSI jsou tudíž není problém. Navzdory euforii, pořád je to vaše oči otevřené, když golf prodeje ojetých vozů. To znamená, že sedmistupňová DSG umožňuje nezávisle na výběru motoru občasných problémů. Používá se Golf VII začínají na zhruba 8000 eur - je tu entry-level benzínový 86 hp. Střadatelů a časté cestující mohou s důvěrou na základní diesel 1,6 TDI přístupu (90/105/110 hp), který je dostatečně silný a velmi úsporný. Kdo málo, ale jako perlivých tahů je s 140 a 150 koní 1,4 TSI dobře sloužil (od 9000 eur). V hodnosti na Benzinerseite pouze GTI a R modelů s kapacitou až 300 koní (od 25.000 eur). Elektrické a plug-in hybridní modely k dnešnímu dni jsou velmi zřídka nalézt na trhu s ojetými automobily.
Více Golfu za stejné peníze
Lepší technologie, další funkce: S faceliftem třídy bude legenda třídy VW Golf ještě lepší. Ale cena zůstává stejná. Všechny informace!
Naše Auto-world rotuje vždy rychleji - viz nové konkurenty, jako Tesla. A pro VW otočit ještě o něco rychleji než všechny ostatní výrobci: Dieselový skandál pracoval, nové modely budou rozvíjeny pod vysokým tlakem. Zpoždění nesmí vniknout to je Wolfsburg jste vsadil v posledních šesti měsících s manipulací hodnot emisí téměř jakýkoli kreditní mezi zákazníky.
Golf ukazuje, kde to jde
Jen hloupý, že navzdory rychlým změnám v automobilovém průmyslu skutečné inovace nějakou dobu trvat. Přes počítačově vývoj trvá o něco déle než tři roky proměnit myšlenku do hotového automobilu. Přeložen do hlavního vozu Volkswagen, Golf, to znamená, že pouze Volf VIII může soudit - to vše v současné době vzhledem k dieselovým skandálu v roce 2019 posunula. A tak VW má ukázat ohlášeného za červenec 2016 facelift současného golfu jako značka bude vyvíjet v budoucnu. Můžete vidět z konvertibilní externě málo. Vizuálně, VW zachovává jmenovitě. Nové vstupy vzduchu, nové LED světlomety ve stylu Audi TT, modifikovaný koncových světel designu a integrovány do nárazníku Auspffendrohre musí dosáhnout, aby byl zachován nejprodávanější německé auto fit pro příští tři roky. Nicméně, skrytý za nově navržených světlomety přinejmenším dodatečné náklady, nová technika: VW je již jako Audi a Seat nabídku pro všechny podkolenky LED světlomety, která byla dříve k dispozici pouze pro dvě elektrifikované modely GTE a e-Golf. Na rozdíl od Opel Astra VW je však upustit od technologie matrice.
Uvnitř, vše je nové
Mimo záliv je tedy pouze pečlivě vyvinut - redesign interiéru všechno. VW ukázal v lednu na veletrhu CES a autosalonu v Detroitu, kde je cesta čele: Gulf dostane obrovský dotykový displej a la Tesla. Místo toho osm palců jako dříve jsou vyhlášeny budoucí 9,5 palce. Jako první výrobce VW také přináší 7 z nového známého Ovládání gesty BMW v kompaktní třídě - a chce tvrdí, že je rovna udělat lepší místo. Hooked, tam fungovat v BMW sem a tam trochu, aby provoz v zálivu mnohem lepší a více gest a dalších funkcí abdecken.Zum nový infotainment také zahrnují ty, které jsou známy z Passat digitálních přístrojů. Klasické reklamy jsou zakázány (stejně jako mnoho přepínačů). Je však zajímavé sledovat, kolik zákazníků skutečně léčit přibližně 3,500 eura balíček.
Golf řídí (skoro) sám
již víme z většího Passat, založené na stejné technologii Modulární Zbývající elektronické aktualizace. Takže Golf bude i nadále jít sám - téměř minimálně. Při skladování kolega přijímá počítač do 60 km / h automaticky sledovat vozidlo dopředu. Vzhledem k tomu, řidič je stále plně v kompetenci, která nemá co do činění s autonomním řízením - ale znatelně ulevilo. Další novinkou je trailer-Assist, který umožňuje automatické parkovací manévry i s přívěsem.
Úspornější tříválcový a výkonný R400
Digitální Golf je proto v budoucnu v horní části své třídě. Ale i v klasických disciplínách VW doplňován. Takže tam bude dobře známý kapacita tříválec z jednoho litru, a to nejen v BlueMotion modelu úsporu paliva s 115 hp, mělo by zřejmě být nahrazen nižším výkonem, malý čtyřválec. GTE dostane zvýšení výkonnosti obchodu a bude i nadále, aby se dospělo na výstupu systému 218 koní. Na samém horním konci, Volkswagen je studium R400 v malých sériích: aufgelandene čtyřválec 420 hp a bude konkurovat Mercedesu AMG A45 s 381 hp. A jasně, VW provozuje jemné doladění podvozku. Zde Gulf opravdu patří eh nejlepší ve své třídě, úprava tlumiče DCC by měla v budoucnu, ale poskytují ještě větší rozpětí mezi komfortem a sportu.
Cena zůstává stejná
Došli jsme k ceně, a tudíž zpět do dieselového skandálu. S cílem udržet podíl na trhu, VW má erhöhrt diskontní míru v posledních měsících. A proto nemůže být dražší než současný model přepracované Golf, začne přes zlepšenou technologii a modernizované specifikace na necelých 18.000 eur. Další auto za stejné peníze se rozhodly na VW - to bylo rychlé.
Golf jako ojetý vůz od 7000 Euro
Golf je jeden spor na vrchol využívána - a to nejen v Německu. Facelift současné generace bude také mít vliv zejména ceny pro použité Golf VII. Od pádu roku 2012, je na trhu (86 až 300 koní). Technicky kompaktní Wolfsburg na nové modulární příčné matice (MQB). Podvádět software a přívalové rozvodové řetězy, kdy TSI jsou tudíž není problém. Navzdory euforii, pořád je to vaše oči otevřené, když golf prodeje ojetých vozů. To znamená, že sedmistupňová DSG umožňuje nezávisle na výběru motoru občasných problémů. Používá se Golf VII začínají na zhruba 8000 eur - je tu entry-level benzínový 86 hp. Střadatelů a časté cestující mohou s důvěrou na základní diesel 1,6 TDI přístupu (90/105/110 hp), který je dostatečně silný a velmi úsporný. Kdo málo, ale jako perlivých tahů je s 140 a 150 koní 1,4 TSI dobře sloužil (od 9000 eur). V hodnosti na Benzinerseite pouze GTI a R modelů s kapacitou až 300 koní (od 25.000 eur). Elektrické a plug-in hybridní modely k dnešnímu dni jsou velmi zřídka nalézt na trhu s ojetými automobily.
VW is my lifestyle Porsche was my dream 🫶
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: GVII facelift
Takže bude mk7 R400 nebo ne?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: GVII facelift
http://www.autoforum.cz/predstaveni/mas ... -noveho-cc" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: GVII facelift
Něco k faceliftu je ZDE
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: GVII facelift
Za mě nádhera, digi displej, rádio až s 9,2", přední + zadní LED světla, zadní LED dokonce s Matrix efektem, front assist, jízda v kolonách apod.
Nicméně se držme nohama na zemi... jak bude vypadat nějaký Golf v základno-střední výbavě? Co se týče vzhledu a výbavy? Na všech obrázcích a videích jsou jen ty nejvybavenější modely dovybavené snad vším co jde nad rámec výbavy.
několik fotek s představením je ZDE
Nicméně se držme nohama na zemi... jak bude vypadat nějaký Golf v základno-střední výbavě? Co se týče vzhledu a výbavy? Na všech obrázcích a videích jsou jen ty nejvybavenější modely dovybavené snad vším co jde nad rámec výbavy.
několik fotek s představením je ZDE
-
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 30.09.2015 21:58
Re: GVII facelift
Ta žlutá barva je super:) nikdy bych neřek ze se mi žlutá bude líbit:)
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: GVII facelift
Ano, je pěkná, ale nic pro introverty.
Jsem jedinej komu se starej R-line paket líbil víc než teďka ten novej?
Mirco: ty kola, co má ten žlutej R-line všude na fotkách jsou 18" nebo 19"?
Jsem jedinej komu se starej R-line paket líbil víc než teďka ten novej?
Mirco: ty kola, co má ten žlutej R-line všude na fotkách jsou 18" nebo 19"?
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- photoart
- Jezdec
- Příspěvky: 216
- Registrován: 17.02.2013 19:03
Re: GVII facelift
Nie si sam, komu to nepaci.
ani predne svetla nevypadaju bohvieco. / U led alebo UU led pred faceliftom mal charakter a charizmu, ale toto mi pripomina polo gti ... POLF alebo GOLO VII.
ani predne svetla nevypadaju bohvieco. / U led alebo UU led pred faceliftom mal charakter a charizmu, ale toto mi pripomina polo gti ... POLF alebo GOLO VII.
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: GVII facelift
photoart píše:POLF alebo GOLO VII.
Světla mi ale nevadí, ba se mi dokonce líbí. Ale jestli jsem měl pocit už před FL že se r-line nárazník vpředu moc neliší, tak v tomhle případě už je to definitivní. Největší radost mám ale z těch převodovek, eRkouš by mohl i posílit!
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: GVII facelift
asi 18" nevím ještě nemam konfigurátor na FLPantani píše:Mirco: ty kola, co má ten žlutej R-line všude na fotkách jsou 18" nebo 19"?
jinak R bude mít 228kW
za mě jsem spokojen s umístěním radaru ACC za přední znak jako mají větší modely... konečně nebude v nárazníku ta hnusná kostička jako mají dneska
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: GVII facelift
Vždyť kolony umí dnes adaptivní tempomat a front assist taky golf má, tak co je na tom novinka? Světla se mi libi mnohem víc ty co jsou dnes, místo U jsou nějaké čárky jak v ochcavii.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: GVII facelift
funkci Traffic Jam Assist současnej golf nemá stejne jako front assist bez ACC nelze
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: GVII facelift
Doufal jsem že to posílej tak na 240 když už to bude mít tu silnější DSG7. Nebo nebude? Jestli jsem správně pochopil, tak by snad to tu novou převodovku mít mělo... GTI jestli bude mít 180 kW a 370 Nm jako u Audi, tak ho v krouťáku už dožene jestli aspoň krouťák neposunou a to by jim ta převodovka dovolit přeci měla, ne?Mirco píše:jinak R bude mít 228kW
Sláva!Mirco píše:za mě jsem spokojen s umístěním radaru ACC za přední znak jako mají větší modely... konečně nebude v nárazníku ta hnusná kostička jako mají dneska
Celkově je to hodně podařenej facelift.
Takže jen škoda toho zprasenýho velkýho rádia (navi), který nemá čudlíky na hlasitost. Kdo to vymyslel?! Doufám, že ty levnější rádia zůstanou u čudlíků. Podle mýho je to totální ergonomickej renonc. Kdo to dopustil??
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 09.03.2014 11:53
Re: GVII facelift
To vypínání motoru 1.5 při jízdě bez plynu např. z kopce apod. se asi moc líbit nebude. Vyšší level start-stopu je tady. A jako bonus dostanete druhý akumulátor. Předpokládám, že tlačítko na vypínání už nebude k dispozici.
VW Golf VII Variant 1.4TGI
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)
(verze s ocelovými láhvemi na CNG + multilink)