Návod na výměnu palivové pumpy origo vs. WALBRO 255
pumpa vám příjde ve složení:
- pumpa
2-dosedací těsnění
3-antivibrační boal
4-svorky na palivovou hadici
5-palivová hadice nahrazující původní pruhlednou -kterou zničíte při demontáži
6-kabeláž s konektorem
7-filtrační sítko (nebude potřeba)
- odklopit sedák zadní lavice za spolujezdcem
- pod naříznutým kobercem objevíte víčko které drží tři šrouby
- pod ním je hrdlo nádrže, drží černou plastovou převlečnou maticí, pokud nemáte speciální nástroj VAG osvědčilo se za hranu zaseknout šroubovákem a poklepy kladivem na šroubovák povolit
- odpojit vedení hadic a konektorů
- opatrně vytáhnout celý systém plováku a palivového čerpadla
- odšroubjte 4 torx šrouby a rozcvakněte horní a spodní díl plovákové komory viz obr. 1
- odpojte originální palivovou pumpu konektor+ hadice a pumpu vytáhněte
zespodu odpačte opatrně kulatou siťku pro filtraci paliva
na novou palivovou pumpu nasaďte spodní těsnění (2) a protivibrační obal (3)
vložte takto zkompletovanu pumpu do plovákové komory a natočte ji tak,a by dosedala na výčnělek filtračního sítka
- dopasujte k sobě..postavte na stůl a zacvakněte do sebe
- zacvakněte filtrační sítko na původní místo plovákové komory..
- navlečte dvě kruhová těsnění z původní pumpy okolo nové tak aby pumpa byla vystředěná a uzavřete plovákovou komoru
- odstraňte původní průhlednou hadici co vedla k pumple a nahradte ji hadicí číslo 5 a upevněte ji svorkami č.4
- odstraňte původní kabeláž z konektoru a napojte novou kabeláž č.6
bravy souhlasí...černá a žlutá...