Stránka 8 z 8

Re: FAQ - časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE

Napsal: 10.11.2011 17:18
od vtuni
Návod na dezinfekci klimatizace by GOAULD

:arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=216527" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FAQ - časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE

Napsal: 28.01.2012 17:35
od vtuni
Návod na výměnu palivové pumpy origo vs. WALBRO 255
pumpa vám příjde ve složení:
obrázek 3.JPG
- pumpa
2-dosedací těsnění
3-antivibrační boal
4-svorky na palivovou hadici
5-palivová hadice nahrazující původní pruhlednou -kterou zničíte při demontáži
6-kabeláž s konektorem
7-filtrační sítko (nebude potřeba)


- odklopit sedák zadní lavice za spolujezdcem
- pod naříznutým kobercem objevíte víčko které drží tři šrouby
- pod ním je hrdlo nádrže, drží černou plastovou převlečnou maticí, pokud nemáte speciální nástroj VAG osvědčilo se za hranu zaseknout šroubovákem a poklepy kladivem na šroubovák povolit
- odpojit vedení hadic a konektorů
- opatrně vytáhnout celý systém plováku a palivového čerpadla
- odšroubjte 4 torx šrouby a rozcvakněte horní a spodní díl plovákové komory viz obr. 1
obrázek 1.JPG
- odpojte originální palivovou pumpu konektor+ hadice a pumpu vytáhněte

zespodu odpačte opatrně kulatou siťku pro filtraci paliva
obrázek 2.JPG
na novou palivovou pumpu nasaďte spodní těsnění (2) a protivibrační obal (3)

vložte takto zkompletovanu pumpu do plovákové komory a natočte ji tak,a by dosedala na výčnělek filtračního sítka
- dopasujte k sobě..postavte na stůl a zacvakněte do sebe
- zacvakněte filtrační sítko na původní místo plovákové komory..
- navlečte dvě kruhová těsnění z původní pumpy okolo nové tak aby pumpa byla vystředěná a uzavřete plovákovou komoru
- odstraňte původní průhlednou hadici co vedla k pumple a nahradte ji hadicí číslo 5 a upevněte ji svorkami č.4
- odstraňte původní kabeláž z konektoru a napojte novou kabeláž č.6
DSCN1525.jpg
bravy souhlasí...černá a žlutá...

Re: FAQ - časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE

Napsal: 05.03.2012 16:31
od VWMysak
Dodělání el.sklápěných zrcátek by AmOc1982

:arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... 1#p1685891" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FAQ - časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE

Napsal: 18.07.2012 16:13
od vtuni
uživatelská příručka - Návod k obsluze
Jak na to

:arrow: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=90&t=88126" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FAQ - časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE

Napsal: 25.09.2012 21:50
od vtuni
Návod na vylepšení funkce IC v podběhu

http://www.18turbo.com/ttvent.html" onclick="window.open(this.href);return false;

samozřejmě se to dá i vyřezat a nahřát horkovzduškou.. ale tohle je "hezčí" ..?? :tongue:

Re: FAQ - Časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE!!!

Napsal: 29.09.2012 11:13
od vtuni
Návod na opravu nefungujícího lamelového výdechu topení (BORA)

poměrně často se stane že lamelové výdechy topení ze "rozbijou" tady máte návod na opravu - rozebíral jsem spolujezdcův výdech ale je to u všech tří výdechů stejné...

1) rozeberte výdech topení.. drží 2x zeshora, 2x zespoda a 2x z každého boku
DSCN2186.JPG
2) vyjměte horizontální lamely - jsou tam vlastně jen "položené"
DSCN2195.JPG
pokud chcete celý výdech rozebrat..např z důvodů vyčištění od prachu můžete ješte vyjmou vertikální lamely, ovládající vzduch vlevo a vpravo.. drží 2 zoubky nahoře a dole jsou zasazeny čepem v ovládacím mechanismu
DSCN2187.JPG
obvyklým důvodem toho, že lamely přestanou fungovat je to, že se ulomí plastový vodící výstupek v stranovém ovládání lamel, postup opravy následující:
DSCN2194.JPG
- opatrně oddělit boční vodící část.. obvykle vám v ní zůstane zalomený ten ulomený kousek z lamely.. ten vytlačte ven špendlíkem..
- mikrovrtačkou (já používám modelářskou) ale jde to i horkým špendlíkem, si vytvořte do lamely otvor cca 3mm hluboký..
- zkraťte ocelový špendlík na potřebnou délku a nahraďte jím ulomený výstupek..
- hlavičku špendlíku zalepte lepidlem aby nevypadla..

Re: FAQ - Časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE!!!

Napsal: 20.11.2012 21:28
od vtuni
Návod na opravu zámku kastlíku spolujezdce
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/g ... repair.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FAQ - Časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE!!!

Napsal: 31.12.2012 11:08
od vtuni
systém číslování budíků
systém číslování budíků.jpg
návod na výměnu rozvodů u 1,8T motoru
B61.8TTimingBeltDIY.pdf
(3.97 MiB) Staženo 753 x

Re: FAQ - Časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE!!!

Napsal: 19.05.2013 20:19
od VWMysak
Oprava BOSCH 4D0 905 351 zapalovacího modulu 1.8T AGU

:arrow: http://uk-mkivs.net/forums/t/394834.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FAQ - Časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE!!!

Napsal: 29.06.2014 10:38
od vtuni
online kalkulačka pro přepočet rozměrů pneumatik, kol a ET

http://www.willtheyfit.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: FAQ - Časté dotazy ČTĚTE DŘÍVE NEŽ SE ZEPTÁTE!!!

Napsal: 02.01.2016 16:54
od vtuni
kudy natáhnout kabely

hudba, denní svícení

z motoru do kabiny

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=75&t=64578" onclick="window.open(this.href);return false;