Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02.09.2006 12:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5556

Bydliště:

Brno, Jihlava

Tak a uz toho mam dost, ty dotazy jsou porad dokola... tady mate KOMPLETNI navod na dodelani DO (dalkoveho ovladani)!

Zakladnim predpokladem je mit v aute prijimac, tj. komfortni jednotku schopnou prijimat signal DO! Pokud mate jen obycejne centralni zamykani, tak postupujte dle navodu A) nebo B). Pokud jiz originalni DO mate v obycejnem klici, tak prosim nasledujte navod C).

UPOZORNENI:
•Tento text popisuje pouze verzi s vystrelovacim klicem.
•Tohle je jen teorie, muze tam neco chybet... kdyztak opravim/doplnim



A) Varianta ORIGO:
1. Koupit jinou komfortni jednotku a vymenit ji - musi umet to same co mas v aute ted (el. zrcatka, 4x el.okna, atd) a musi mit stejnou generaci:
a) 2.5 generace (delala se do 08.2001) tj. potrebujete 1J0 959 799AH (pouze pokud mate el.okna!!!)
b) 3 generace (delala se od 09.2001) tj. potrebujete 1C0 959 799 B
c) 2.5 generace, rv.1999, pokud mate pouze central bez el.oken, tedy mate jednotku 1C0 962..., tak je potreba shanet jednotku "1C0 962 258 N (01A)". S timto jsem se osobne nesetkal (info pouze z doslechu), radsi pouziti komfortek jeste prokonzultujte s vasim autoelektrikarem!

2. Koupit klic s dalkou, ktera vysila na stejne frekvenci jako komfortni jednotka - starsi typ 433MHz, novejsi 434MHz. Verze imobilizeru musi odpovidat tomu co mate v aute, jinak nepujde prihlasit a startovat s nim. Novejsi generace immo (III) je zpetne kompatibilni, ale moznost nakodovat klic jen JEDNOU zustava!

3. Instalace: Komfortka bez DO ma 1 konektor, s DO ma 2. S tim prvnim nic nedelate, jen ho pripojite. A ten druhy musite vyrobit - staci jen 12v pres pojistku, antena a 2x blinkry.

Na tomto linku najdete vse potrebne, vcetne cisel dilu: http://www.halwax.net/gerhard/ffb.htm

Cenovka bez prace:
-komfortka z vrakace/bazaru: 1000-2000,-
-kabely a konektor u vw: nejaky drobny
-klic origo vystrelovaci nevybrouseny s jakoukoliv dalkou pres znameho/bazar: 200-1000 (pozor na verzi imobilizeru!)
-dalka do vystrelovaku pokud by neodpovidala frekvence - u VW - 1500,-
-vybrouseni klice: 100-300 (zamecnictvi)
-prihlaseni imobilizeru v klici k autu: 300-1000 (autozamecnictvi/VW servis)

vyhody:
-auto se samo zamce po nechtenem zmacknuti ovladace napr. v kapse, tasce
-lze doprogramovat ovladani oken pres DO
-vse original

nevyhody:
-vyssi cena

B) Varianta NEORIGO - predelana do obalu originalniho klice:
UPOZORNENI: Pokud vam RJ CZ KLIC vyhovuje po mechanicke strance, netreba provadet upravy napsane MODROU barvou.

1. Koupit RJ CZ KEY (napr. http://www.levnealarmy.cz/detail.php?id=15 )

2. Koupit origo vystrelovaci klic s jakoukoliv dalkou (verze imobilizeru musi odpovidat tomu co mas v aute, jinak nepujde prihlasit a startovat s nim). Novejsi generace immo (III) je zpetne kompatibilni, ale moznost nakodovat klic jen JEDNOU zustava! Dalsi krok je vymenit "streva" z toho neorigo do toho origo - to proto ze kvalita zpracovani RJ CZ KEY je priserna a zanedlouho muze prasknou kryt nebo pruzinka k vystrelovani klice.

3. Instalace: Pripojit v aute pod palubkou prijimac = asi 8 dratu: 3x na zem, 2x svetla, 1x 12V, 1x signal na otevreni, 1x signal na zavreni

Cenovka bez prace:
-klic origo vystrelovaci nevybrouseny s jakoukoliv tritlacitkovou dalkou pres znameho/bazar: 200-1000 (pozor na verzi imobilizeru!)
-rj cz key: cca 1000
-vybrouseni klice: 100-300 (zamecnictvi)
-prihlaseni imobilizeru v klici k autu: 300-1000 (autozamecnictvi/VW servis)

vyhody:
-levne reseni
-na prvni pohled vypada jako original

nevyhody:
-vic prace - napr. vymena "strev" v ovladaci
-auto se samo NEZAMCE po nechtenem zmacknuti ovladace napr. v kapse, tasce
-NELZE doprogramovat ovladani oken pres DO, ale je mozno dokoupit modul pro prodlouzeni impulzu (nedoporucuji)

C) Pridelani dalsiho klice k autu, pokud mate obycejny klic s originalnim DO
Vystrelovak se sklada ze 3 veci:
1) ostri (hrot) klice
2) imobilizeru
3) dalky

Nejlepsi je sehnat vystrelovak kterej ma:
1) nevybrousenej hrot, nebo pokud sezenete vybrousenej, musite ho vymenit = dalsi investice navic navic
2) immo ve vystrelovaku by mel mit stejnou verzi jako ten soucasny immo s kterym startujete. Zpetne je to kompatibilni (moznost nakodovat jen 1x ale zustava), ale dopredu ne.
3) pokud mate starsi komfortku (98-00) pracujici s 433MHz dalkou, tak takovy klic temer nejde sehnat. Proto kupte vystrelovak kterej ma jinou dalku (434MHz, 315MHz), a splnuje podminky 1 a 2. No a dalku 433MHz koupite ve VW a vymenite.

Zprovozneni: Klic musite nechat vybrousit v zamecnictvi a pak u nekoho s VAGem prihlasit immo k budikum, aby slo startovat - na to je potreba znat PIN kod budiku. Prihlaseni dalky ke komfortce se dela take pres VAG a neni treba znat kod.

Cenovka:
nevybrouseny klic pres inzerat - 200-1000
DO u VW (pokud nesezenete klic s odpovidajici frekvenci) - 1500
Prihlaseni immo k budikum 500-1200 (zalezi u koho a jestli se vi kod)
+ Prihlaseni DO ke komfortce je vetsinou v cene

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Naposledy upravil Tomm dne 27.06.2007 17:24, celkově upraveno 7

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26.09.2006 21:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1526

Bydliště:

Brno

Při přejezdu nerovností se ozývá z přední nápravy vrzání, nebo při brždění ve vyšších rychlostech se klepe volant. Příčinou toho je steřelá guma držáku stabilizátoru a kostí stabilizátoru. Stačí vyměnit krajní držáky stabilizátoru a kosti stabilizátoru. Při výměně držáků stabilizátoru pozor, jsou dva druhy, jedny se dávaly od roku 2001 s mají už v sobě drážku, gumy nejsou vzájemně zaměnitelné a musí se koupit o nový držák s drážkou - cca 300kč/ks. Dále pk jsou ještě dva průměry těchto gum a to 21mm (1.4, 1.6) a 23mm (TDI, 1.8T) pro jistotu radši změřit. Dále je ještě možnost koupit polyuretanové (powerflex), ale cena je někde jinde (cca 900kč/ks) za to jsou nesmrtelný.


Přílohy:
kost.jpg
kost.jpg [ 38.2 KiB | Zobrazeno 240348 krát ]
guma.jpg
guma.jpg [ 53.42 KiB | Zobrazeno 240225 krát ]

_________________
A4 Avant 3.0 TDI Sline
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03.10.2006 00:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5556

Bydliště:

Brno, Jihlava

Nefunguje dalkove ovladani - asi se vybila baterka nebo klic ztratil synchronizacni kod. Nektere klice maji diodu, pokud pri zmacknuti jakehokoliv tlacitka nesviti/neblika, je s nejvetsi pravdepodovbnosti chyba prave v baterce. Lze ji snadno vymenit, je to typ CR2032 3V nebo (2ks) typ CR2016.

Postup synchronizace (jsou potreba 2 klice):
1. klic ve spinacce do polohy pred startem
2. klic ve dverich a otocit = zamknout/odemknout... pak stisknout DO a je to

Vzdalenost na kterou reaguje DO je mala a vam se nechce/nemuzete jit bliz - zkuste tzv. "chin trick". Klic si prilozte pod bradu, mirne zatlacte nahoru proti kuzi a stistknete tlacitko. Timto vase hlava bude fungovat jako antena a dosah se o nekolik metru prodlouzi.

Vymena oleje, doporuceni jaky olej pouzit, obecne rady - muzete najit zde:
obecne rady pro vymenu oleje
olej do 1.8T
olej do TDI

Navod na spatne startovani TDI - zima klepe na dvere, tak at nemusite rano s nadavkami stihat na posledni chvili MHD.
a) studeny motor:
• predvstrik - kontrola vagem
• padani nafty = bublinky v pruhledne hadicce od filtru - vymenit filtr + termostaticky ventil a OBA O-krouzky na ventilu (PD maji obe hadicky cerne)
• nova baterie, zejmena pokud je jiz starsi... cim vetsi kapacita tim lip (idealne 70-80Ah)
• vymena nebo repase starteru - za cas se v nem udelaji vule, bere moc proudu a netoci motorem jak by mel
• vymena zhavicek - nejlepe vsechny 4, cca 250/ks (zn. Beru nebo Bosch)

b) zahraty motor:
• velka vule ve vstrikovacim cerpadle (ne PD) - pomuze jedine nove cerpadlo
• starter, viz studeny motor
• zvyseni startovaci davky paliva - pres vag (motor, login, prizpusobeni, kanal 5, zvysit o 200, 400 nebo max. 500)

Mlzeni predniho (dalsich) skel - Pri zapnute klimatizaci je vse v pohode. Je to zpusobene tim, ze klimatizace vzduch vysousi, proto se okna rychle odmlzi.
Reseni: vymena pyloveho filtru, je popsana v tomto threadu nazacatku. Dale je take dobre vysusit koberecky a v zime pouzivat gumove (nezapomenout vylivat vodu!). Zde najdete dalsi info.

Zapsani kol do TP - tu najdete nekolik rad:
MDCR - schvalovani vozidel
tema 1
tema 2
tema 3
tema 4

Prověření vozidla v databázích leasingových společností, v registru povinného ručení a v registru odcizených vozidel Policie ČR.

:arrow: http://cebia.com/checklease/frmHledej.aspx" target="_blank

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Naposledy upravil Tomm dne 07.10.2006 22:35, celkově upraveno 1

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06.10.2006 13:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

701

Bydliště:

Praha

BENZÍN - JEDEN VÁLEC NEJEDE - častá závada u benzínů, hlavně 1.6, 1.8T a V5.

Auto přestane táhnout, motor jde nepravidelně a vibruje, po čase se rozsvítí CHECK.

Příčina může být: (vadná svíčka nebo zapalovací modul).

Zištění závady: při nastartovaném motoru odpojovat jednotlivě kabely (tak aby byl vždy odpojen jen jeden). Nezmění-li se chod motoru při odpojení jednoho z kabelů, válec nejede.

Odstranění: Zkusit prohodit zapalovací moduly ((můžete vzít z jiného válce(myšleno z vašeho motoru)) pokud závada trvá zkusit prohodit svíčky. Pokud nepomůže mohou být špatné kabely.

Upozornění!: Moduly prohazovat při vypnutém motoru, (svíčky samozřejmě také). Nešlapat na plyn, s autem s nefunkčním jedním válcem doject jen nejnutnější vzdálenost a to pomalu (nevytáčet motor). Pokud nejde více než jeden válec vůbec nejezdit! I sjedním nefunkčním válcem raději doporučuji odtáhnout.

Cena opravy: modul origo cca 1100,-, svíčka (bosch platinum long life) cca 450,-

_________________
Octavia II RS combi, Fabia 1,2 HTP,


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.11.2006 23:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1526

Bydliště:

Brno

Info o motorech


Přílohy:
tabulka.jpg
tabulka.jpg [ 44.89 KiB | Zobrazeno 114270 krát ]
tabulka1.jpg
tabulka1.jpg [ 47.6 KiB | Zobrazeno 114242 krát ]

_________________
A4 Avant 3.0 TDI Sline
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20.11.2006 23:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5556

Bydliště:

Brno, Jihlava

Opravoval jsem el.svazek v spolujezdcovych dverich + pri oprave se mi rozlomil drzak stahovacky, tak prikladam navod + fotky.

naradi: plochy sroubovak, krizovy sroubovak, T20, T25, T35, 12paprskova hvezdicka vel. M8, obyc klic vel 10,

Nezapomente u vw (nebo jinde) koupit opravarenskou sadu na stahovacky, rozlisuji se strany (prava a leva = u ridice a u spolujezdce :-) ) Cena u vw cca 1300,- (jedna strana)

postup:
• sundat madlo dveri, tapec, odpojit kabliky od tapecu (navod je v tomto tematu na predchazejici strane)
• povolit zamek a vyndat vlozku zamku, odpojit z kliky (vnejsi)
• stahnout sklo do polohy aby byly videt sroubky na drzacich skla + povolit je + chytnout sklo a "vyjet s nim" nahoru, aby drzelo samo (pripadne zajistit lepici paskou)
• povolit 10 sroubu po obvodu stahovacky (plechu)
• na dalsi cast se hodi vice rukou, pokud mate k dispozici jen svoje, tak doporucuju odpojit kabel z konektoru a z drzaku na plechu stahovacky pro snazsi manipulaci
• zapacit a vyndat plech stahovacky opatrne ven, chce to trochu grif - na jedne strane vadi zamek, na druhe privodni kabel
• v opravarenske sade najdete plech tvaru U ktery je nasazen na navijeci kabelu, opatrne jej stahnete a nasadte na navijec kabelu co mate na plechu stahovacky (jde to spatne, musi se zmacknout pruzinky)
• v jednom ze spodnich "kolecek" stahovacky dat lanko do zarezu a opratne s nim zatocit tak, aby lanko z kolecka zklouzlo
• nyni stahnout jezdce z list ODKLOPENIM do boku (pouze jednoho, nikdy ne oba zaras!) a vyhaknout z nich konce lanek.
• zapamatujte si ktere lanko je "hloubeji" a ktere "na povrchu", mezi obema zarezy je hranka ktera zabranuje kontaktu obou lanek
• nasadit lanka do noveho jezdce a nasadit jezdec na listu
• stejny postup opakovat u druheho jezdce
• nasadit lanko zpet do spodniho kolecka
• zkontrolovat jestli je mezera v jezdci dostatecne velka pro sklo, pripadne drzak skla vice povolit
• nasadit celou stahovacku zpet a pritahnout, dale zamek prisroubovat, prichytit ke klice (vnejsi), umistit vlozku zamku, prichytit el.kabel stahovacky
• spustit opatrne sklo dolu a kontrolovat ze zajede do drzaku
• pritahnout sklo do drzaku a dale postupovat ve skladani tapecu dveri

A nyni fotky:


Přílohy:
Obraz088.jpg
Obraz088.jpg [ 46.73 KiB | Zobrazeno 98776 krát ]
Obraz087.jpg
Obraz087.jpg [ 52.37 KiB | Zobrazeno 98706 krát ]
Obraz085.jpg
Obraz085.jpg [ 53.33 KiB | Zobrazeno 98650 krát ]
Obraz084.jpg
Obraz084.jpg [ 65.91 KiB | Zobrazeno 98566 krát ]
Obraz083.jpg
Obraz083.jpg [ 30.86 KiB | Zobrazeno 98447 krát ]
Poznámka: Prevzato/Taken from - http://forums.vwvortex.com
WindowRegulator36.jpg
WindowRegulator36.jpg [ 29.13 KiB | Zobrazeno 92958 krát ]

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Naposledy upravil Tomm dne 07.08.2007 14:04, celkově upraveno 1
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15.01.2007 03:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5556

Bydliště:

Brno, Jihlava

Nevim kam to hodit, tak to dam sem - odkaz na stranku jedne americke R32, je tam hafo ruznych napadu a postupu co vylepsit. Vse i s obrazky. Nejvic me dostala ta analyza jetyho oleje :-) Dole na strance spousta odkazu a videi.

:arrow: http://www.billswebspace.com/vwr32.htm" target="_blank

Tohle taky stoji za precteni

:arrow: http://www.digiladen.de/r32/" target="_blank


Posledni dobou velmi oblibene tema - jak dodelat palubni PC?
Tak par informaci pro novacky, klidne je odkazujte sem :lol:

Delaly se 3 typy pocitacu:
a) v hodinach, tzv. MFA
b) poloDOT, neboli polovicni Maxidot
c) MaxiDOT = velky graficky displej mezi otackomerem a rychlomerem

Pro dodelani palubniho pc potrebujete nekolik veci, a to:
1) Zjistit cislo svych budiku, budto je vyndat a nebo precist na vagu (diagnostice). Pokud cislo budiku obsahuje 919, tak to znamena ze potrebujete budiky bez CANu (typ datove sbernice, typicky pro r.v. 98-99). Jestlize obsahuje 920, tak potrebujete budiky s CANem.
2) Sehnat samotne budiky, ac se to zda snadne, opak je pravdou. S CAN/bezCAN se musi dodrzet, dale neni zamenitely benzin/diesel a lisi se zda je tachometr do 220 nebo 260 a jednotky v milich/hod nebo km/hod. Doporucil bych vrakoviste, annonci apod. U vw se koupit daji, ale cena je VELMI vysoka. Alternativni moznosti je vyuziti "vymeny repasovatelnych dilu" za snizenou cenu (maji X na konci), info u vw.
3) Kabelaz k cidlu teploty a cidlo samotne. U novejsich typu se daji propojit budiky s originalnim radiem nebo navigaci - ukazuji vice funkci - je potreba dalsi kabelovy svazek.
4) Pravou packu pod volantem (pro sterace) s kolibkou na ovladani palubniho pc.
5) Navod na zapojeni po me nechtejte, ale to je jiz to nejmensi... v nejhorsim postupovat dle schemat.
6) Nakodovat pres vag k ridici jednotce motoru a prizpusobit immobilizer (klice). Pozor na verzi immobilizeru, pri zamene budiku jine verze muzou nastat dalsi problemy.

Navod jak se orientovat v cislech budiku zde - http://www.gti-tdi.de/html/tachometer.html" target="_blank

Konkretni typy (pouze bez CAN) - http://www.gti-tdi.de/html/tachos_ohne_can.html" target="_blank

Doplneni k palubnim pc od GolfinoIV:
Existuje viacero typov budikov. Tak som sa rozhodol vlozit ich fotky a popisat ake su. Hlavne z dovodu ze viaceri ludia chcu dorobit PC.

1. budiky bez canu (919) do marca 1999 (podla VW) ale zo skuesnosti niektorych boli az do 6/1999
2. budiky s canom (920) od marca 1999 (podla VW) alebo po 6/1999

najlepsie je pozret cislo na budikoch. je zobrazene na obr.1

1. Budiky bez PC (bez obrazku)
2. Budiky s PC MFA (3.jpg)
3. Budiky s PC polodot (2.jpg)
4. Budiky s PC maxidot (4.jpg)

Pri dorabani PC je potrebne mat packu a natiahnut 4 vodice a v pripade ze v aute nie je climatronic tak aj cidlo vonkajsej teploty.
Do golfa pasuju budiky aj s OI ale plati to iste. OI ma ale ine podsvietenie takze ak by niekto chcel modre treba prerobit.

Cislo dilu teplotniho cidla do narazniku je: 1J0 919 379

(+ obrazky nize)

Ted v zime zase aktualni - nevyhrivaji zrcatka - tato chyba je zaznamenana v pameti zavad komfortni jednotky.
Zrcatka jsou propojena s dvernima komfortkama (na stahovacce) SILOVYMI VODICI (k vyhrivani) a signal k zapnuti/vypnuti vyhrivani jde DATOVOU cestou od komfortky hlavni. To znamena, ze pokud je nekde chyba, tak s nejvetsi pravdepodobnosti je prepalena spiralka ve skle zrcatka. Po vymene skla se musi vymazat pamet zavad z komfortni jednotky pres vag! Originalni skla jsou pekelne drahy a neoriginaly zase cernaji (jak ktery).

FAQ na usa foru, SPOUSTA NAVODU i S FOTKAMA, je to prehledne clenene, clanky samozrejme v anglictine:
:arrow: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... rces-Guide


Pokud mate vyhrady k vyse uvedenemu postupu, rad opravim nebo doplnim.


Přílohy:
1.jpg
1.jpg (16.23 KiB) Zobrazeno 48368 krát

2.jpg
2.jpg (16.65 KiB) Zobrazeno 48523 krát

3.jpg
3.jpg (22.73 KiB) Zobrazeno 48550 krát

4.jpg
4.jpg (17.44 KiB) Zobrazeno 48429 krát


_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Naposledy upravil Tomm dne 24.05.2007 08:15, celkově upraveno 2
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06.03.2007 13:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4163

Bydliště:

Plzeň

"Drnčí" vám tapecírunk ve dveřch, či zamykací čudlíky? Řešení může být takvéto:

Po důkladné prohlídce a prohmatání tapeců jsem zjistil, že jediné místo kde muže tapec vrzat je místo kolem zamykacích čudlíků. Ty jsou umísteny v jakémsi "sedle", které je vsazeno do samotného tapecu. Vlivem otřesů se sedlo za nějakou dobu v tapecu uvolní...kolíčky (čudlíky), které mají tendenci se při otřesech také třást s tímto sedle mírně pohybují a to je zdroj neuvěřitelně hlasitého vrzání. Řešením je kapka vteřinového lepidla pod zmíněná sedla (sedlo nehtem mírně nadzvedneme, kápneme lepidlo a pak ho natlačíme zpět a chvilku držíme), sedlo se přestane pohybovat v tapecu a je KLID!!! Pozor, at tam lepidla nedáte moc a neproteče někam dovnitř - stačí opravdu malinká kapička.

Samozřejmě tapec muže vrzat i na jiných místech, nicméně ty moje vrzaly docela značně a po tomto zásahu je téměř 100% klid. Sám jsem čuměl jak jednodušše se to dá vyřešit.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07.03.2007 12:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5556

Bydliště:

Brno, Jihlava

Vse o origo xenonech:
Tady pridavam par rad, obrazku a odkazu pro kompletni montaz xenonu vcetne aut. naklapeni.

Navod na montaz - http://64.154.105.219/auto-leveling_Install.doc

Navod na programovani pres vag - http://64.154.105.219/vag_com_programming-03HIDS.doc

Zapojeni + obrazky instalace cidel - http://bambergvr6.50megs.com/hid_auto_l ... system.htm


Přílohy:
Poznámka: Schema zapojeni cidel pro automatickou regulaci vysky.
Auto_level03.jpg
Auto_level03.jpg [ 46.96 KiB | Zobrazeno 90993 krát ]
Poznámka: Cidla na podvozek pro automatickou regulaci vysky.
autolevel_sensors.jpg
autolevel_sensors.jpg [ 29.16 KiB | Zobrazeno 90871 krát ]
Poznámka: Predni cidlo.
P1020543.jpg
P1020543.jpg [ 66.76 KiB | Zobrazeno 90759 krát ]
Poznámka: Zadni cidlo.
P1020560.jpg
P1020560.jpg [ 66.89 KiB | Zobrazeno 90744 krát ]
Poznámka: Originalni G4 xenon svetlomety.
golf4hid.jpg
golf4hid.jpg [ 18.25 KiB | Zobrazeno 90519 krát ]
Poznámka: Jak ma vypadat kabelaz k cidlum.
HID-ALWR_harness.jpg
HID-ALWR_harness.jpg [ 65.42 KiB | Zobrazeno 90626 krát ]
Poznámka: Toto je jen schema zapojeni prechodek mezi 10pin (norm.svetlo) na 12pin (xenon).
HIDharness2.jpg
HIDharness2.jpg [ 139.34 KiB | Zobrazeno 90524 krát ]

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16.03.2007 17:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5556

Bydliště:

Brno, Jihlava

Vibrace na volnobeh - zejmena pokud dojizdite ke krizovatce (15-0 km/h), po zastaveni prestanou

Tyka ze pouze TDI motoru roku vyroby 98-2001, zejmena typy AHF, ALH, AGR.

Jde o komplexni problem ktery je zpusoben pravdepodobne chybou ridici jednotky a podporuje ji spatny (vybehany) dvouhmotnostni setrvacnik. Podobne projevy muze mit i spatny ridici (3.) vstrik.

Diagnostika zavady: pripojit vag, motor, login, prizpusobeni a v kanalu 01 sledovat davku paliva. S pripojenym vagem se jet projet a zkusit vyvolat to treseni, v tom momente se podivat na vag a pokud bude davka litat jak splasena, tak je to ono.

Zpusobu odstraneni je mnoho, nektere ucinkuji urcite, jine malokdy.

Na prvnim miste je nutne zminit vymenu dvouhmotnostniho setrvacniku:
a) za novy shodny (u starsiho lze jen obtizne poznat zda neni take vybehany), cena u vw cca 30tis kc, v annonci nebo na dieselpower se da sehnat za 10-12tis
b) jednohmotnostni, ale nese to dalsi problemy. Musi se pouzit setrvacnik z motoru TDI typ 1Z (Golf III) a pritlacak+lamela z VR6 nebo G60, vice info o teto zamene na http://www.dieselpower.cz

Dalsi moznosti opravy:
- zvyseni volnobezne davky paliva (motor, login 12233, prizpusobeni, kanal 01, standardni hodnota je 32768, snizovanim teto hodnoty se davka zvysuje)
- odpojeni spinace na pedalu spojky - pouze pokud NENI v aute TEMPOMAT!!
- vymena ridici jednotky motoru, mozna vsak bude treba vymenit i kabelaz a dalsi upravy

_________________
Prodam zadni vrata na GIV hatchback, barva svetle modra (LW5Z) nove lakovane! V pripade zajmu mne kontaktujte v SZ.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19.03.2007 21:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2096

Bydliště:

Jižní Čechy - kousek od Metropole

Demontáž středové konzole /prostě to, kde je rádio, klima, atd./

O víkendu jsem se rozhodl, že dočasně (než bude nalakováno) vyměním středový rámeček, ve kterém je uložen panel Climatroniku, rádio, atd. Práce byla pohodová. Postup je následující:

1) Jako první přijde na řadu demontáž plastů pod volantem. Musejí se odmontovat všechny tři díly. Jsou uchyceny cca. 12 torx šrouby, které se nacházejí na spodní straně krytu a pod volantem. Tímto se demontuje plast vlevo od rámečku.

2) Poté se musí demonovat středový tunel. Je to kvůli jednomu jedinému šroubu, který drží kastlík před spolujezdce. Nejprve povolit dva šrouby, které se nacházejí v prostoru nohou spolujezdce a řidiče, poté dva šrouby u sedaček (pod černými krytkami), vyndat popelník, povolit jeden šroub pod popelníkem. Dále sundat manžetu řadící páky a středový tunel vysunout směrem dozadu.

3) Následoval kastlík před spolujezdcem. Práce velmi jednoduchá. Kastlík je přichycen 7 šrouby. Tři se nacházejí na spodní straně přístrojové desky (v prostoru nohou spolujezdce), tři v horní části kastlíku (objeví se po otevření dvířek kastlíku) a jeden je vpravo (cca. 10 cm) od zásuvky diagnostiky. Nyní drží kastlík jen na plechových sponách. Stačí trochu zabrat a je venku.

4) Ze středového tunelu vyndat všechny přístroje.
Kastlík nad rádiem - zabrat a vytahnout
rádio - dle výrobce
Climatronik - je uchycen 4 šrouby, které jsou schované pod plastovým krytem.

5) Nyní už stačí povolit pouze 7 šroubů, které jsou na boku a jeden na spodku kastlíku. No a je hotovo.

Po zpětné montáži mi zůstal jen jeden šroub. :D

Snad je to takto jasné.

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... x-ashtrays)

edited by Toxyz


Přílohy:
Poznámka: Šipky označují šrouby torx 20.
DSCN1709.JPG
DSCN1709.JPG [ 140.54 KiB | Zobrazeno 87650 krát ]
DSCN1711.JPG
DSCN1711.JPG [ 126.08 KiB | Zobrazeno 87271 krát ]

_________________
El Rom de Cuba

http://pelack.mybrute.com

_________________
GIV 1,6 16V 2001
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: brzdové kotúče - rozmery
PříspěvekNapsal: 09.04.2007 12:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

131

Bydliště:

Košice, SK

Tak na požiadavku sem dávam do FAQu obrázok s rozmermi sériových kotúčov GIV....


Přílohy:
brzdy.jpg
brzdy.jpg [ 51.31 KiB | Zobrazeno 85768 krát ]

_________________
Seat Toledo II 1,9Tdi 81kW Magnus
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: rozebrání stěračů - G4
PříspěvekNapsal: 23.04.2007 12:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

219

Bydliště:

Benešov / Říčany

menší fotoseriál na rozebrání stěračů

fotky na :arrow: http://vodnar.rajce.idnes.cz/postup_-_s ... ACE_-----/

EDIT by Toxyz .....úprava linku

_________________
passat 3C rv.2009


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23.04.2007 13:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1989

Bydliště:

NovéVeselí/ŽďárnadSázavou/Brno

manual na GIV/BORU slovensky

viewtopic.php?t=88126&p=1094038#p1094038

původní link nefunkční, novej "up" by vtuni

_________________
Obrázek některé mé práce:
http://shutterstock.com/g/sakoverife
http://en.fotolia.com/p/201363000

_________________
Golf V 2.0TDI DSG +chip by Dieselpower 125kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23.04.2007 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1989

Bydliště:

NovéVeselí/ŽďárnadSázavou/Brno

S povolenim od Husmmi predelany Návod rozebraní stěračů do pdf.


Přílohy:
giv_vymontovani_sterace.pdf [985.18 KiB]
1917 krát

_________________
Obrázek některé mé práce:
http://shutterstock.com/g/sakoverife
http://en.fotolia.com/p/201363000

_________________
Golf V 2.0TDI DSG +chip by Dieselpower 125kw
Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group