Stránka 4 z 8

Napsal: 17.07.2007 18:15
od SakoVerife
Webasto thermo top přídavné topení

Stinger se k tomu nemel aby to semka dal tak to delam za nej nez to zapadne :wink:


V zimě je ten bufík k nezaplacení, kor když k tomu máš dálkový ovladač. To potom ráno koukneš z okna, mrzne, tak si to zapneš a než vyjedeš tak je v autě teplo, okna čisté a jenom se směješ jak soused zběsile drápe zamrzlé sklo Wink
Jinak taky není k zahození funkce větrání vnitřku auta přes léto, kdy se zapíná jenom ventilátor v palubce, buď hodinama nebo dálkou a dokáže to vyfoukat vedro z rozpáleného auta na parkovišti před vyjetím.

Ale k věci. Pokud k tomu nemáš hodiny ani dálku, dá se to zapnout i ručně. Oba druhy ovládání se zapojují jedním kabelovým svazkem s konektorem. Je možné mít současně zapojené jak hodiny tak dálku.
Pro připojení hodin jsou tam tři dráty, červený (12V), hnědý (kostra) a černý (spínání topení). Obvykle tam bývá ještě čtvrtý fialový drát (přepnutí větrání/topení), který se zapojuje do přijímače dálky, nebo na separátní přepínač.
Topení by mělo jít zapnout sepnutím černého drátu na hnědý. Kdybys chtěl jenom zkoušet jestli to spíná bez toho aniž by se rozbíhal bufík (ono to má docela dlouhé časové intervaly pro start a vypnutí), tak můžeš ještě připojením fialového drátu na kostru (hnědý drát) přepnout na režim větrání, kdy se spíná jenom větrák bez bufíku. To pak slyšíš hned jestli to vyplo nebo zaplo. V tom případě ale ještě musíš otočit knoflík regulace intenzity větrání aspoň na jedničku, pak si to zapne samo, i bez klíčku v zapalování. Jestli máš klimatronik tak si to zapne ventilaci bez nastavování. Ty hnědé dráty tam můžou být ve svazku dva, oba jsou potom kostra, jeden lze použít na spínání s černým a druhý na přepínání funkce letní/zimní provoz s fialovým.

Dále topení taky nenaběhne pokud je teplota vody vyšší než, a teď abych nekecal, asi 75°C, tak aby ses nedivil že to náhodou nefunguje, když to budeš zkoušet a vodu budeš mít na devadesáti. Když si to ale přepneš na letní provoz pouze větrání, tak ventilátor musí spínat vždy.
Také topení nemusí naběhnout pokud při posledním startu došlo k nějakému problému a topení nenaskočilo, pak to zůstává v trvalém chybovém stavu. Ten lze zrušit vytažením pojistky F1 (20A) na pár vteřin a zastrčením zpátky. Jsou tam tři pojistky a jedno nebo dvě relátka, obvykle v motorovém prostoru hned pod haupnou u stěračů. Jedna pojistka (20A) napájí to topení s elektronikou, druhá (1A) hodiny nebo dálku a přes třetí (25A) je napájený ventilátor v autě. Potom to topení v případě že bylo v chybě půjde znova zapnout, otázkou potom je k jaké došlo chybě a jestli to v ní po čase neskončí znovu.

Jo někde ve svazku se bude ještě vyskytovat žlutý drát, spíš asi někde u relátek. To je tzv. W-bus pro připojení diagnostiky. Na to stačí obyčejný k-line diagnostický kabel co je pro starý vagcom a odpovídající program, který jde stáhnout z netu. Diagnostikou pak lze vyčíst informace o počtu zapnutí, naběhaných hodin, chybové hlášení atd. Taky lze spínat jednotlivé části systému jako vodní pumpu, palivovou pumpu, ventilátor pro spalování, ventilátor v autě, nebo spustit topení jako takové a sledovat kdy nastane nějaká chyba pokud něco nefunguje.

Hodiny nebo dálku lze sehnat na ebay.de tam se toho točí mraky, případně ještě v polsku na nějaké autoburze, nebo i na allegro.pl

Existuje několik typů dálkových "Telestart" ovladačů:

T70 - nemá zpětnou odezvu tj. bez kontroly přijetí povelu jednotkou topení

T80/T90 - se zpětnou odezvou, jednotka topení potvrdí přijetí povelu. Pokud jsem mimo dosah tak vím, že se topení nezapnulo, případně si kdykoliv můžu na dálku zjistit stav, jestli topení ještě běží nebo ne. Oba typy se liší použitou frekvencí, jinak jsou identické a tvarově prakticky shodné s typem T70

T91 - nejnovější náhrada za předchozí typy, se zpětnou odezvou a velmi miniaturními rozměry

T100 - top-class ovladač, je vybaven podsvíceným LCD displejem, umí zobrazit aktuální teplotu v autě, samozřejmě všechny stavy a nastavení zobrazuje přehledně na displeji, což se u ostatních typů musí složitěji zadávat přes vícenásobný stisk tlačítek a blikání ledky. Navíc je vybaven funkcí HTM (heating time management), kdy stačí zadat čas plánovaného odjezdu, třeba večer (samozřejmě na dálku ovladačem) a ráno podle aktuální teploty se topení automaticky zapne s takovým předstihem, aby v čas odjezdu bylo uvnitř auta vytopeno, takže auto je vyhřáté i když zrovna uhodily mrazy a bylo by za normálních okolností nutné předem nastavit delší dobu topení.

Pak ještě existují dva typy hodin, jedny starší hranaté a druhé novější oválné. Co je mi známo, tak ve funkci rozdíl není. Oba typy umožňují přednastavení třech časů sepnutí topení (kdy a na jak dlouho) které pak jdou aktivovat, plus lze jimi kdykoliv topení zapnout na nastavenou dobu, nebo předčasně vypnout.

Na ebay.de se dá sehnat kompletní sada T70 za 100-150 eur, T91 cca 200 eur a T100 kolem 250 eur. Ale jak kdy, dá se natrefit i na lepší cenu, tohle je spíše cenový rozsah kam se ty ceny obvykle vyšplhají. Na allegro.pl mají velmi dobré ceny samotných topení, nedají se s ebay.de vůbec srovnat, fungl nové topení se tam dá pořídit za pár tisíc, většinou je ale potřeba poshánět i kabeláž a pár dalších drobností, nebývají to kompletní sady.

Co se týče náhradních dílů tak prakticky všechno a za velmi dobré ceny mají tady http://www.richter-standheizungen.de/as ... ndex2.html" target="_blank
přičemž ceny jsou obvykle minimálně o třetinu nižší než u autorizovaného zastoupení u nás a i s dopravou z německa se pořád dost ušetří. Na webu mají přehled všech dílů s fotkama a cenama. Dají se od nich sehnat chybějící díly (palivové trubky, hadicové spojky, samotný ovladač nebo anténa atd.) pokud se třeba koupí jenom samotná pixla topení od poláků.

A nějaké návody v češtině jsou zde:http://www.webasto.cz/navody/cz/navodyos.html


martintdi: jo tak jestli ti tam zůstala jednotka DO i s anténou a chybí jenom dálka, tak to je celkem v pohodě. Jenom je potřeba se na tu jednotku podívat co je to přesně za typ ať víš co shánět. Přizpůsobení je potom jednoduché, jenom se na chvilku vytáhne pojistka co napájí jednotku DO a do pěti vteřin co se strčí zpátky je potřeba zmáčknout na ovladači tlačítko off. Jednotka si zapamatuje ID toho ovladače od kterého přijme povel a s tím pak funguje. Těch ovladačů se najednou dá přizpůsobit více.

Sias: cena montáže v autorizovaném servisu tak 5-6 tisíc. Plus topení, pokud mají nějaké v akci tak těch patnáct, jinak něco přes dvacet, bez daně. To pokud ti k tomu stačí hodiny, jinak dálka T100 dalších asi dvanáct tisíc.
To jsou oficiální ceny. Na polské autoburze seženeš skoro kompletní sadu i za pět když se podaří, k tomu jednodušší dálku tak za tři, no a když si to namontuješ sám tak si ušetřil Wink

SakoVerife: Dálky jsou do jisté míry kompatibilní, to znamená že novější jednotka by měla jet se starší dálkou, naopak to nejde. Musí se ale shodovat pracovní frekvence. K novější jednotce T100 lze také přizpůsobit jednodušší ovladač T91 bez displeje, ale k jednotce T91 nejde ovladač T100. Je to spíš nouzové řešení, je vhodné k jednotce sehnat odpovídající ovladač. Jde jenom o spárování ovladače a jednotky, v jednotce DO (malá černá krabička co do ní jde anténa) je veškerá inteligence co se týče ovládání (čas a doba zapnutí, okolní teplota), topení samotné má jeden vstup pro kontakt vypnuto/zapnuto a druhý pro přepnutí topení/větrání, takže tam problém s připojeným typem DO obvykle není. V pixle topení je taky elektronika, ale ta řídí samotný proces spalování, k ní se dá připojit diagnostikou.
Trochu jiná situace může být u topení z prvomontáže do nových aut, které už maji canbus (pětkový golf), tam nevím jak je to s univerzálností takového topení, jestli krom canbusu má i klasické ovládání kontaktem a lze použít kdekoliv jinde.

Napsal: 19.07.2007 10:02
od SakoVerife
Tak nejak me okolnosti a nekteri lide donutili konecne sepsat nejakej ten popis origo xenon svetel.

Na GIV se vyrabely dva typy svetel. Starsi typ do roku 02 a novejsi od02.


Starsi typ xenon svetel:
Ze zadni strany svetla leveho po smeru jizdy je pidelana stribrna krabicka ktera obsahuje RJ naklonu.Pro tento starsi typ je pouze jedna RJ na te leve strane. Nejsou zamenitelne s novejsimi, maji dokonce i jine piny.

Ridici jednotka naklonu
Je nezamenitelna s novejsim typem ve kterem je umisten i menic napeti. Pro funkcnost svetla (sviceni) neni potreba mit tu RJ, ta je potreba pouze pokud chcete udelat naklapeni svetel prez cidla na napravach. Coz by jste sparvne meli kvuli STK atd.
Pro tento stari typ xenonu by mela mit cislo:1J0941651
nove typy zacinaji 7M3....

Na zadni strane jsou dale dve zasuvky. Do jedne patri zasunout privod elektriny a do druhe prijde zasunout menic napeti.
Do toho privodu elektriny doporucuji dokoupit redukci na xenony napriklad od firmy tacc.cz. Odpada vam pak nutnost pinovat kable a vlastne se to jen zasune do sebe.
Menic napeti je vlastne takova mensi stribrna krabicka na cca 1m dlouhem kabelu. Krabicka prijde upevnit do podbehu. Pro kazde svetlo je potreba jeden menic napeti.

Ke svetlum je mozno dokoupit sadu cidel naklonu na napravy. Sezenete ji u tacc.cz . Ale pozor muzete se setkat s prekvapenim v podobe zkurvenych svetel, lepe receno proste byly nasilne predelany na naklapeni na kolecko.

par fotek starsiho typu xenonu:

Napsal: 19.07.2007 10:05
od SakoVerife
Novy typ xenon svetel od roku 02:

Jediny rozdil mezi novejsim a starsim typem je miniaturizace u tohoto typu.
Zakladnimi rozdili jsou ze u noveho typu musite mit na kazdem svetle zezadu str krabicku ve ktere je umistena RJ naklonu a menic napeti.
par fotek, mizernych teda :cry:

Doporucuji kazdemu pred koupi samotnych svetel si zakoupit redukci na xenonova svetla, u tacc.cz cca 1tis Kc. Kdyz pak dojedete k prodavajicimu tak je mate moznost ihned vyzkouset.

zamok kufru GIV

Napsal: 22.07.2007 15:24
od bifur
Takze, ziadany navod na opravu spinaca v zamku kufru na GIV..
Demontaz zamku je jasna, rozobrat tapec, povolit dva sroby, odpopjit tiahlo od klucky a konektor s kablami.

sorac za zlu kvalitu fotiek, fotene mobilom. (este ze som na vas myslel a fotil to)

Napsal: 26.07.2007 10:59
od crossic
Na co si dat pozor pri kupe GIV.
napsal GolfinoIV

Je dobre pozret ci su pri zavretych dverach vsade rovnake medzery. ďalej je dobre otvorit dvere pootahovat tesnenia dveri
a pozret ci nie je vidno nejake poskodenia popripade rozdiely laku. Potom je dobre pozret pod rezervu pri burackach zo zadu je sem tam vidno ze tam bol naskladany plech.
Nie vzdy rozdiely laku znamenaju ze auto bolo havarovane pri starsom aute treba brat do uvahy ze niekto davall lakovat skrabance.
Dalsia vec je ci licuje predny blatnik s prednymi dverami.
Dobre je pozret cisla na sklach tak sa da zisit ci boli menene skla.
Dalsia vec je tlmice casto auto predava treti clovek a tlmice nikdy nemenene to su dalsie naklady. V motorovom priestore je dobre
pozriet ci nie su hadice od oleja.

.............................................................
U 1,6SR je dobre nastartovat auto vyskusat ci nekolisu otacky a aj sa previezt casty problem bol u starsich modelov s prevodovkou. Dobre je ked sa motor trochu zohreje vystupit a ist do zadu ci necitit benzin u tychto typou bol problem aj s lamdou.
.............................................................
Potom u akeho kolvek auta je ked sa ide previezt vytocit volant na uplny rejd aby sa zistilo ci nahodou nie je zly homokinetak. Dalej je dobre ked je v pohybe ci vobec dobre brzdi.
Pokial je vybava auta v elektrike vyskusat okna, zrkadla ked ma klimu aj tu ci vobec ide a aj stierace hlavne zadny dost casta zavada.
Ak je moznost je dobre pozret nosniky.
Co sa tyka najazdenych km velmi casta vec je ze km su stocene (teda vo vacsine pripadov).

.................................................
u 1,8T treba dat pozor na to ci je turbo dobre.
.................................................

U dovezenych aut pozor aj na to ci neboli vytopene.

.................................................

Nenechat se nalákat na stav tachometru a opravdu důkladně si auto project a poslechnout motor...
U TDi zkontrolovat váhu vzduchu, turbo, pokud je tak ventil N75...
Vyhnout se autům s powerboxem
Určitě doporučuji před koupí pýchnout na VAG a pořádně si pročíst chyby

Napsal: 26.07.2007 13:37
od dllukac
VYMENA ZIAROVKY V OVLADACOCH VZDUCHU

ovladac otacok ventilatora to polohy "2", zobrat cez handru (aby sa nedoskriabal) do kliesti, vytiahnut. Je tam mala ziarovka ktora sa da vytiahnut pinzetou z manikury. Vymenit, zatlacit spat ovladac .... a svietit

Napsal: 26.07.2007 16:06
od crossic
SEZNAM VW DODÁVANÝCH BAREV
napsal GolfinoIV

červená:

VW Flashrot G3E
VW Rot 63L
VW Flashrot P3G
--------------------------------------
červená Tornádo:

VW Brillantrot Y3J
VW Red alert D3W
VW Rotvallenlunga N3A
VW Red Q3A
VW Tornado rot Y3D
--------------------------------------
bílá:

VW Polar weiss Y9H
VW Alpin weiss 90E
VW Candy weiss B9A
--------------------------------------
modrá:

VW Blueantrazit pearlef. C7V
VW Surfblau A5C
VW Jazz blue W5Z
VW Blau 39F
--------------------------------------
královská modrá:

VW Maritimeblau A5E
VW Perlblau A5G
VW Indigoblau B5N
VW Atlantic blau C5H
VW Mysticblau C5L
VW Martin blue C5R
VW Royal Navy G5V
VW Lunablau R5W
VW Nautik blau 3A6
VW Blau 630
--------------------------------------
žlutá pastelová:

VW Laughing D1B
VW Inka gelb T1C
VW Orange arte W2B
VW Sonnen gelb G1H
VW Moskauer polizeigelb H1H
--------------------------------------
černá:

VW Schwarz Y9B
--------------------------------------
modrá tmavá metalíza:

VW Windsorblau N5Y
VW Blauperl Z5T
VW Batik blau G5T
--------------------------------------
zelená tmavá metalíza:

VW Collection C6W
VW Brightgreen C6M
VW Racinggruen Z6H
VW Taftgruen A6N
VW Ragusagruen Y6P
VW Ocean green perleefekt C6X
--------------------------------------
stříbrná tmavá metalíza:

VW Stonehenge Grey A7S
VW Grau L7V
VW Stone grey R7Z
VW Avussilber Y7J
VW Achatgruen Y7L
--------------------------------------
zlatá světlá metalíza:

VW Wheat beige D1W
VW Storm beige A1W
VW Seude silver G7X
VW Melange Y1T
VW Paladio 555-554
--------------------------------------
stříbrná světlá metalíza:

VW Reflex silber A7W
VW Gt-Silber M7Z
VW Brillantsilber V7R
VW Alusilber Y7M
VW Satinsilber B7Z
VW Silverarrow G9R
VW Kristallsilber R7X
VW Silveratmospher R7Y
VW Sportsilber U7A
VW Silbersee Y7W
VW Polar silber 92M
VW Polar silber 92E
VW Artik silber 92U
--------------------------------------
šedá grafitová metalíza:

VW Grey Tech D7T
VW Offroad grey D7U
VW Gletschegrau B7T
VW Blue atmosphere C5W
VW Platinum grey D7X
VW Sturmgrau K7Y
VW Coucougrey R7T
VW Delphingrau X7Z
--------------------------------------
červená Hot Chilli metalíza:

VW Colorado rot B3Y
VW Sherry C2U
VW Indianrot C3T
VW Arena rot 84S
--------------------------------------
zlatá tmavá metalíza:

VW Birken R1W
VW Cosmicgelb Y1S
--------------------------------------
černá metalíza:

VW Ebonyschwarz Z9W
VW Kirschschwarz Z9X
VW Black magic C9Z
VW Tarantella schwarz R9V
VW Vulkan schwarz Z9U

nebo info o barvách se dají získat taky zde :arrow: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Inform ... Lacke.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:arrow: http://www.uniquecarsandparts.com.au/co ... n_audi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Napsal: 27.07.2007 22:44
od Tomm
Vymena rezavejiciho trojuhelnicku na zadnich dverich

Cislo dilu:
1J4 839 415 A (03C)
1J4 839 416 A (03C)

Stahnout okno uplne dolu. Pro vymenu je nutne sundat tapec dveri (klika, dole 2x Torx25, odpojit tahlo kliky a ovladani el. oken), je dobre predem nakoupit zackavavaci kolicky pro tapec, casto se lamou pri sundavani tapecu. Pote vyloupnout krytku co se ukryvala pod tapcem, je priblizne na urovni trojuhelnicku kdyz se divate z vnitrku auta na rozebrane dvere. Pod ni pak povolit a vyndat sroub vel.10, pozor at nespadne do dveri. Dalsi krok je vyndat tesneni/vedeni okna z cerne listy mezi oknama, zacit kousek na trojuhelnickem a vysunout tak 8cm nahoru i dolu od tohoto mista. Vlastni trouhelnicek drzi pouze plastova zapadka ktera se objevi po odstaneni tesneni okna v predeslem kroku. Malym plochym sroubovackem podebrat a zaroven vysunout trojuhelnicek nahoru. Zapamatovat si kolik presahovalo tesneni pres spodni okraj trojuhelnicku a do noveho nasadit nejlepe uplne stejne. Postup skladani je opacny.

Napsal: 02.08.2007 09:28
od crossic
Něco málo k brzdám
napsal GolfinoIV
kotuce GIV:
Motor(kW): 55, 50 SDI, 74
predný: 256x22mm
zadný: 232x9mm
.................
Motor(kW): 66 TDi, 81 TDi, 92
predný: 280x22mm
zadný: 232x9mm
.................
Motor(kW): 110
predný: 288x22mm
zadný: 232x9mm
.................

kotuce OI:
Motor(kW): 44, 55, 74, 75, 50SDi
predný: 256x22mm
zadný: len pre (74. 75kW) 239x9mm
.................
Motor(kW): 1,8/132,
predný: 312x25mm
zadný: 256x22mm
.................
Motor(kW): 1,9/74,
predný: 280x22mm
zadný: 239x9mm
.................
Motor(kW): 66TDi, 81 TDi, 1,8/92, 2,0/85,
predný: 280x22mm
zadný: 232x9mm(s ESP),239x9mm(vozidla 4x4)
.................
Motor(kW): 1,8/110,
predný: 288x25mm
zadný: 232x9mm(s ESP),239x9mm(vozidla 4x4)

Napsal: 03.08.2007 09:45
od GolfinoIV
Stupne výbavy GIV modelový rok 2003
bohuzial starsi som nezohnal takze budu nejake rozdiely

Napsal: 08.08.2007 09:57
od Toxyz
Návod na vyčištění klima svépomocí sprayem - dodal cosby

Tak jsem v servisu Škoda dostal od kámoše spray,s kterým čistí klimu a nascenoval jsem Vám návod,protože se pořád tady někdo ptá,jak na to a podobně.

Napsal: 10.08.2007 04:59
od Tomm
Pojistky

Prevzato z passat sekce od Paskala

Re: FAQ - časté dotazy, CTETE DRIVE NEZ SE ZEPTATE

Napsal: 27.09.2007 09:16
od baciluss
Odvzdusnenie brzdoveho systemu ABS pomocou VAG-COM - GIV/BORA
Navod je stiahnuty zo stranky Ross-Tech je tam poznamka ze auto musi byt zdvihnute. Kolesa sa nesmu dotykat zeme :?
RJ 03-ABS
Zakladne nastavenia - 04
skupina-001 a potvrdis enterom.
Malo by sa rozbehnut cerpadlo asi na 10s. A je to
Hotovo, navrat.
Ak to nepomoze tak postup opakuj
Potom je este jeden postup ale najprv ho musim prestudovat a s niekim konzultovat lebo je tam par divnych veci. Ak by bol niketo v tomto smere v obraze nech sa mi ozve SZ aby som to s nim prebral. Tot vse zatial :wink:

Re: FAQ - časté dotazy, CTETE DRIVE NEZ SE ZEPTATE

Napsal: 27.09.2007 11:11
od baciluss
Zapojenie vyhrievanych sedaciek :!: GIV/BORA
Farby kablov su len koli lepsej orientacii. Cerveny kabel od poistky č.44 ma prierez 1,5mm a zelene kabliky maju tiez 1,5mm. Ostatok je 0,5mm.

Takze upravujem to tu trochu...zapojenie je identicke s kozenymi sedackami len s tym rozdielom ze kozene sedacky maju o dva vyhrevne elementy(na oboch sedadlach) navyse oproti platenym :idea:

při zapojování kabelů do ovladače pozor na očíslování pinů..viz obrázek 2 :wink:


EDIT: další zapojení dodal martinV12

Re: FAQ - časté dotazy, CTETE DRIVE NEZ SE ZEPTATE

Napsal: 20.10.2007 00:40
od bear
Nenašel jsem to tu tak sem dám snad kompletní seznam motorů golf 1J1.
Pokud jsem to přehlíd tak smazat :D
Popis Rok výroby kW PS ccm kód motoru

1.4 16V 08.97-06.05 55 75 1390 AHW, AKQ, APE, AXP, BCA
1.6 08.97-02.00 74 100 1595 AEH, AKL, APF
1.6 08.00-06.05 75 102 1595 AVU
1.6 16V 08.03-06.05 78 107 1595 AWB
1.6 16V 02.00-06.05 77 105 1598 ATN, AUS, AZD, BCB
1.6 FSI 01.02-06.05 81 110 1598 BAD
1.8 08.97-06.05 92 125 1781 AGN
1.8 4motion 05.98-06.05 92 125 1781 AGN
1.8 T 08.97-06.05 110 150 1781 AGU, AUM
1.8 T GTI 08.01-06.05 132 180 1781 AUQ
2.0 07.98-06.05 85 115 1984 APK, AQY, AZG, AZJ
2.0 4motion 10.00-06.05 85 115 1984 AZH, AZJ
2.3 V5 08.97-10.00 110 150 2324 AGZ
2.3 V5 4motion 12.98-10.00 110 150 2324 AGZ
2.3 V5 10.00-06.05 125 170 2324 AQN
2.3 V5 4motion 10.00-06.05 125 170 2324 AQN
2.8 V6 4motion 03.99-06.05 150 204 2792 AQP, AUE, BDE
3.2 R32 4motion 09.02-06.05 177 241 3189 BFH
1.9 SDI 08.97-06.05 50 68 1896 AGP, AQM
1.9 TDI 10.97-05.04 66 90 1896 AGR, ALH
1.9 TDI 4motion 07.98-04.02 66 90 1896 AGR, ALH
1.9 TDI 09.00-06.05 74 101 1896 ATD, AXR
1.9 TDI 4motion 09.00-06.05 74 101 1896 ATD
1.9 TDI 08.97-05.04 81 110 1896 AHF, ASV
1.9 TDI 12.98-06.01 85 115 1896 AJM, AUY
1.9 TDI 4motion 09.99-06.01 85 115 1896 AJM, AUY
1.9 TDI 11.00-06.05 96 130 1896 ASZ
1.9 TDI 4motion 11.00-06.05 96 130 1896 ASZ
1.9 TDI 05.00-06.05 110 150 1896 ARL
1.9 TDI 4motion 02.00-06.05 110 150 1896 ARL