FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

1997 - 2004
Pravidla fóra
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
Odpovědět
Uživatelský avatar
wanrouter
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Martin - SK
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od wanrouter »

Podrobny navod na vybratie budikov v B5, 5.5

1. zvladne to kazdy /doba prace od zaciatku az po posledny srobik je cca hodina/

2. pripravte si vercajk - mensi torx, krizovy, klasika /pozor na spodnej strane volantu treba aspon 5cm dlhy tenky krizovy/

3. Ja som rozobral aj spodok pod volantom kvoli lepsiemu pristupu a hladaniu spadnutych skrutiek od budikov... kto nechce nemusi

- najskor otvorime poistkovu skrinku, tam su 3 sroby, pod volantom su 2x dlhe krizove (pouzit uzky srobovak) presne v strede imbus a vedla neho torx v prepazke
1.jpg
- vpravo najskor jeden torx potom odsunieme spodnu cast (kable netreba odpajat) a vytvori sa pristup pre srob co drzi oblozenie volantu, rovnaky je aj nalavo
2.jpg
- po odsunuti stvorcoveho krytu (ktory sa pomerne komplikovane srobuje von - su tam dva male torxy, odporucam volant vysunut co najviac a potiahnut co najnizsie) uvidime dalsie dva torxy co drzia samotnu palubku
3.jpg
- k palubke vedu dve kabelaze ktore sa vypnu pomocou umolohmotnej zavlacky, staci ju nadvihnut klasickym srobovakom
4.jpg
- vybrate budiky, zozadu su po vsetkych stranach zavlacky, tak ich je potrebne postupne jemne zapacit, po bokoch su DVA male krizove sroby, nezabudnite na ne. Vziadnom pripade sa nasnazte otvorit budiky zpredu lebo odlomite sklo
5.jpg
- a je to :)
6.jpg

Uživatelský avatar
johnns
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 482
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: west

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od johnns »

Výměna oleje ve 4st. automatu (převodovka N01)
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=35&t=56752

Uživatelský avatar
TNT
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4309
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kdesi na jihu :)
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od TNT »

Porad se tu resi sundavani palubni desky kvuli neprijemnymu klepani pri prejezdu nerovnosti a v zatackach, tak jsem vam udelal par fotek.

Je treba sundat airbag, volant, packy (lip se pak s palubkou manipuluje), radio, panel klimatizace, kastlik,...Nez bych to vsechno popsal, tak radsi kouknete na fotky, snazil jsem se vyfotit vsechny srouby co jsem povoloval. To klepani dela drzak palubky nahore u okna. Bud jeden, nebo oba. Proste neni v kastli napevno. Vyresil jsem to tak, ze jsem tam kde je na tom drzaku zacvakavaci jazycek, podlepil samolepici penovou podlozkou. 2 vrstvy. Pak jsem to jeste pojistil silikonem, proti posunuti. Dal jsem tu samolepici podlozku nalepil taky na 2 stycny plochy co jsou na obou bokach palubni desky. Vse je videt na fotkach, snad je to pochopitelny. Jinak prace vcelku v pohode, kdyz vite kam sahnout a co kde povolit. Da se to za 5 hodin, kdyz clovek nespecha.
Přílohy
Fotil jsem to az pri skladani, proto ty fotky nesedi podle cisel. :) Takze, jdeme na to. :-P
Fotil jsem to az pri skladani, proto ty fotky nesedi podle cisel. :) Takze, jdeme na to. :-P
Panel kolem klimatizace je nacvaklej, pod nim 4 sroubky, v prihradce na kazdy strane 2 sroubky. Vytahnout panel klimy a konetory zezadu.
Panel kolem klimatizace je nacvaklej, pod nim 4 sroubky, v prihradce na kazdy strane 2 sroubky. Vytahnout panel klimy a konetory zezadu.
Ty 4 sroubky u klimy jsou v takovych plechovych prichytkach, ty se musi stahnout z toho plastu, prichycuji k sobe celni panel a vnitrek palubky, jinac by to neslo ven!!! Pak uz jen vytahat spinace a odpojit konektory
Ty 4 sroubky u klimy jsou v takovych plechovych prichytkach, ty se musi stahnout z toho plastu, prichycuji k sobe celni panel a vnitrek palubky, jinac by to neslo ven!!! Pak uz jen vytahat spinace a odpojit konektory
Vyndat airbag...Povolit volant, sundat volant...
Vyndat airbag...Povolit volant, sundat volant...
Sundat horni a dolni kryt kolem volantu. Z cela 2ks krizovej,zespod 2ks krizovej, uprostred dole imbus a 2ks torx na packu nastaveni volantu.
Sundat horni a dolni kryt kolem volantu. Z cela 2ks krizovej,zespod 2ks krizovej, uprostred dole imbus a 2ks torx na packu nastaveni volantu.
Sundat krouzek bagu a klaksonu, je nacvaklej na packach. Bud ho nechat na packach,nebo sundat zvlast. U aut s ESP bacha na pootoceni, radsi prelepit paskou! Odpojit konektor dole vlevo.
Sundat krouzek bagu a klaksonu, je nacvaklej na packach. Bud ho nechat na packach,nebo sundat zvlast. U aut s ESP bacha na pootoceni, radsi prelepit paskou! Odpojit konektor dole vlevo.

Uživatelský avatar
TNT
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4309
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kdesi na jihu :)
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od TNT »

Sundani plastu pod volantem,jak je v nem ovladani svetel vyfoceny nemam,ale to snad uz kazdej zna. :) ...Zamacknout ovladani svetel,otocit s nim jako na parkovacky a vytahnout. Dole jsou dalsi 2 sroubky,v prihradkach. Ze strany pod krytem na pojistky dalsi 2ks.Celej plast vytahnout smerem k sobe, napravo nahore je zasunutej v takovy narazeci prichytce.Nepacit!!!
Přílohy
Povolit packy, 1 sroub na imbus. Odpojit konektory.Stahnout z tyce rizeni.
Povolit packy, 1 sroub na imbus. Odpojit konektory.Stahnout z tyce rizeni.
2 sroubky na plastu,kterej kryje volantovou tyc. Pak 2ks tusim, ktery nejsou videt, drzi palubku u kovovyho modulträgeru.Zespodu.
2 sroubky na plastu,kterej kryje volantovou tyc. Pak 2ks tusim, ktery nejsou videt, drzi palubku u kovovyho modulträgeru.Zespodu.
2ks sroubku nahore drzi palubku, 2 ks dole drzi zminovany plast pod volantem.
2ks sroubku nahore drzi palubku, 2 ks dole drzi zminovany plast pod volantem.
4ks sroubku  zboku pod krytem drzi palubku.Odpojit konektor na osviceni ventilace!
4ks sroubku zboku pod krytem drzi palubku.Odpojit konektor na osviceni ventilace!
Ze strany stredovyho panelu pod plastovou krytkou, ktera se vyloupne nejlip nozem, je sroubek. Na druhy strane totez.
Ze strany stredovyho panelu pod plastovou krytkou, ktera se vyloupne nejlip nozem, je sroubek. Na druhy strane totez.
1 sroubek dole na boku stredovyho panelu, na druhy strane totez..Pak vytrhnout manzetu radicky a stredovej panel vytahnout smerem dozadu.
1 sroubek dole na boku stredovyho panelu, na druhy strane totez..Pak vytrhnout manzetu radicky a stredovej panel vytahnout smerem dozadu.
Zespodu pod drzakem na napoje 2ks sroubku.
Zespodu pod drzakem na napoje 2ks sroubku.

Uživatelský avatar
TNT
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4309
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kdesi na jihu :)
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od TNT »

Pak sundat kastlik,par sroubecku jeste a hura s palubkou ven...Podlepit ten drzak, kterej je uvolnenej, nalepit na strany na stycny plochy drzaku palubky a palubky penovou podlozku a zase muzete zacit skladat....Preju prijemnou zabavu... :D
Přílohy
5ks sroubku po otevreni kastliku, 2ks zespodu, kdyz je kastlik zavrenej..Pak opatrne vyndat, odpojit vlevo zboku draty na osvetleni kastliku.
5ks sroubku po otevreni kastliku, 2ks zespodu, kdyz je kastlik zavrenej..Pak opatrne vyndat, odpojit vlevo zboku draty na osvetleni kastliku.
3ks sroubku zespod v prostoru za ovladanim klimy, 2ks zpredu drzi budiky, budiky vytahnout a odpojit konektory..Bacha na slunecni cidlo (u aut s climatronicem) Odpojit konektor.
3ks sroubku zespod v prostoru za ovladanim klimy, 2ks zpredu drzi budiky, budiky vytahnout a odpojit konektory..Bacha na slunecni cidlo (u aut s climatronicem) Odpojit konektor.
Pak uz snad jen vytahnout palubku.. :) Mozna jsem na neco zapomnel,ale staci koukat a sroubky se ukazou...;-)
Pak uz snad jen vytahnout palubku.. :) Mozna jsem na neco zapomnel,ale staci koukat a sroubky se ukazou...;-)
Drzak, kterej se nehejbe, nezlobi..:) Takze ten co se posouva v uchytu dopredu-dozadu, ten se musi vyndat. Jde to v pohode sroubovakem.
Drzak, kterej se nehejbe, nezlobi..:) Takze ten co se posouva v uchytu dopredu-dozadu, ten se musi vyndat. Jde to v pohode sroubovakem.
Zminovana samolepici podlozka, 2 vrstvy a zajisteni silikonem, kdyby nahodou....
Zminovana samolepici podlozka, 2 vrstvy a zajisteni silikonem, kdyby nahodou....
Na oznacene misto, vlevo i vpravo na modulträger nalepit samolepici penovou podlozku.
Na oznacene misto, vlevo i vpravo na modulträger nalepit samolepici penovou podlozku.
Pak to vypada takhle...
Pak to vypada takhle...

Uživatelský avatar
vaha
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2016
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: královehradecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od vaha »

Obrázek
K tomu vrzáni bych dodal,že potom co sem vyndal palubku,zandal a po třech dnech znova začlo vrzat,tak sem to dnes zkoumal a v tomto místě je na palubce taková plastová noha co se opíra o tu výztuhu a to mě způsobuje to vrzání,takže bych nejdřiv doporučil,vyzkoušet zda vrzání nezpůsobuje toto než začnete vyndávat palubku 8)

biboG60
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 394
Registrován: 08.07.2008 12:42
Bydliště: Slovensko Dolný Kubín

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od biboG60 »

ináč pri vyberaní airbagu nezabudnite odpojit baterku.len tak naokraj ak možem poznámku :wink:
G-lader,supercharged :) jednoducho ho mám rád proste 3000ot./min. a vyssie mňam

Uživatelský avatar
Santiago
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1878
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Santiago »

tohle mi ted o wikendu moc pomohlo:
zapojeni pinu CD changeru (vzadu v kufru)
1 - cd data in - zluty
2 - cd clock - svetle zeleny
3 - GND - zeleny
4 - cd data out - svetle modry
6 - +12 V stale - oranzovy
7 - audio R - bily
8 - +12 V remote - cerveny
9 - audio GND - pruhovany
10 - audio L - fialovy
Přílohy
vwga4cd.gif
vwga4cd.gif (3.27 KiB) Zobrazeno 26314 x
last train to universe :bot:

hobbyvw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 01.09.2008 14:33

Re:

Příspěvek od hobbyvw »

vally_ny píše:FUNKCE CLIMATORNICU

Climatronic - paměť poruch

stlačeními [oběhový vzduch] a [ECON] (3 sec.) dá se paměť poruch odvolá. Se jeví nalevo 3 místný kód chyby a napravo počet 00. stlačeními [Temp. +] vychází nejbližší kód chyby. Nevychází nalevo kód 000 uložená žádný dalších chyba. Je teď [ECON] tlačítko déle než 3 sec. stísněná hašená paměť. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.

znal kód chyby:

000 Náklad končí
306 Snímač teploty nárazník
444 žádná chyba uložená
511 Snímač teploty prostor pro nohy



Climatronic - samokontrola

Zažehnutí vyloučený. Klávesu [oběhový vzduch] a [ECON] současně déle než 3 sec. Stísněný držet a při tom zapnulo zapalování. - > diagnóza je provedená. - > na konci zkoušky vychází napravo počet chyba a nalevo kód chyby (viz paměť poruch).


Climatronic - podnebí - kód

Do servisu- způsob přijde člověk současného stlačeními [ECON] + [chladnější] + [dmýchadlo malý]. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.



00 Celková - amplituda, 0 = max. chladí, 255 = max. vytápět
01 Teplota ovládací panel (u ovládací jednotky Climatronic)
02 Oslunění - index homogenizovat
03 Oslunění - index do mW/cm2
04 Teplota nárazník homogenizovat
05 Teplota nárazník skutečná hodnota
06 Teplota čerstvý vzduch-sací kanál
07 Ausstromtemperatur Fußraum
08 Ausstromtemperatur uprostřed
09 Požadovaná hodnota dmýchadlo - upínání
10 Skutečná hodnota dmýchadlo - upínání do 10- 1 voltů
11 Teplota - klapka, 0 = max. teplý, 255 = max. chladno)
12 Centrální - klapka, 0 = prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla, 255 = uprostřed
13 Dynamický tlak-klapka, 0 = oběhový vzduch, 255 = čerstvých vzduchů
14 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka, 0 = přední sklo, 255 = prostorů pro nohy
15 Po dobu od motoru - start do Skeunden
16 Rychlost do km/h
17 ? jde od záporný (chladit) nebo pozitivní (vytápět) do 0
18 ? zpravidla = 0, když velmi horký tak také větrák chladiče jde vzácný o 68
19 Kompresor Abschaltbedingung, 0 = žádný, 5 = počtů otáček příliš nízký, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Předpis - parametr 0 do 100, 100 = max. chladit nebo vytápět
21 ? začínáme se u 0
22 ? Předpis - parametr, malá vzácný o 0
23 Skutečná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
24 Požadovaná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
25 Teplota - klapka atentát teplý
26 Skutečná hodnota teplota - klapka
27 Teplota - klapka atentát chladno
28 Centrální - klapka atentát prostor pro nohy/odmrazovač okenního skla
29 Skutečná hodnota centrální - klapka
30 Centrální - klapka atentát uprostřed
31 Dynamický tlak-klapka atentát oběhový vzduch
32 Skutečná hodnota dynamický tlak-klapka
33 Dynamický tlak-klapka atentát čerstvý vzduch
34 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát Defrost.
35 Skutečná hodnota prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka
36 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát prostor pro nohy
37 Trvanlivost do minut, (zažehnutí z) 0 do 240 Min.
38 ? = 20
39 Po dobu od zažehnutí na do 4 sec. Takt
40 Regulační odchylka
41 ? = 0
42 ? = 8
43 ? = 0
44 ? = 0
ˇ***************************

Ten překlad je tak příšerný, že bych poprosil, jestli někdo nemá originální stránku v němčině. Stačí jakýkoliv čitelný sken. Klidně to přeložím, ale tohle je ...
3C VW Passat Variant 103 kw 2.0 TDI DPF (skutečnost 112,2 kW, 152,5 PS)

Uživatelský avatar
ejne
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1520
Registrován: 14.09.2008 17:43
Bydliště: SVK ( SLC, SL )
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od ejne »

to to je ako sa to original nachadza na NETE :

Climatronic Trick – Climatronic Diagnostic Codes
The speedometer has a factory built-in error to show a speed faster than your actual speed. The Climatronic (automatic
climate control) system includes a number of sensors that you can access through the diagnostic mode. To see your true
speed in digital format press the following key combinations:
1. Press Fan Down, Temperature Colder, ECON at the same time.
2. Use the temperature control buttons to cycle through the various channels to Channel 16.
3. Press ECON to go back to normal. (It goes back automatically when you restart the car.)

This information was originally posted by Syncro Driver @ VWvortex forums:

There are a total of 45 diagnose channels numbered from 0 to 44. Some readouts represent a measured value and can't be
altered--for example the amount of light that the sunshine-sensor on the dashboard measures. Others represent the actual
adjustment and can be altered--for example the speed of the blower in 256 steps.

It's not possible to make permanent adjustments so don't be afraid to try it at your own Climatronic. (Stargazer's
Disclaimer: I am not responsible for any damage which may occur to your vehicle by attempting to use these techniques.)

[quote]
"The channels that I know the meaning of are:
1 Interior temperature (sensor)
3 Sunlight sensor
7 Coolant temperature sensor
9 Blower speed (adjustable)
10 Measured blower speed (sensor)
11 Defog valve (adj. 0-255)
12 Dashboard ventilation valve (adj. 0-255)
13 Recirculation valve (adj. 0-255)
14 Lower ventilation valve (adj. 0-255)
16 Speed (sensor)

Btw, an audi climatronic had 72 channels of which I do have a list. The 45 of VW must be a selection of this list (also a Hella
system as far as I know) but I just don't know which. Is there anyone who knows them all?"

Inhalt 1 Systemfehler = #systemerror
2 Ist-Wert Fühler virtuell = #actual value sensor virtual
3 Ist-wert Innenfühler Konsole = #actual value inner sensor console
4 Ist-Wert Außentemperaturfühler Wasserkasten = #actual value outside te mp sensor water reservoir
5 Ist-Wert Außentemperaturfühler Stoßfänger = #actual value outside temp sensor bumper
6 Ist-Wert Ausblasfühler Fußraum = #actual value bloweroutlet sensor footspace
7 Ist-Wert Ausblasfühler Mannanströmer = #actual value bloweroutlet sensor dashboard
8 Displaycheck #
9 Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Temperaturklappe = #actual digital value feedback potentiometer temp. valve
10 Soll-Digitalwert Temperaturklappe = #set digital value temp. valve
11 Ist-Digitalwert Rückmeldepoti A/C Klappe
12 Soll-Digitalwert A/C Klappe
13 Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Fuß/Def. Klappe
14 Soll-Digitalwert Fuß/Def. Klappe
15 Ist-Digitalwert Rückmeldepoti Stauluftklappe
16 Soll-Digitalwert Stauluftklappe
17 Fahrgeschwindigkeit (km/h) = Channel 16
18 Istwert der Gebläsespannung (Volt)
19 Sollwert der Gebläsespannung (Volt)
20 Istwert der Kompressor/Bordspannung (Volt)
21 Anzahl Niederspannungsereignisse (nicht flüchtig)
22 Schaltzustand des Hochdruckfühlers
23 Anzahl Hochdruckereignisse (flüchtig)
24 Anzahl Hochdruckereignisse (nicht flüchtig)
25 A/D-Wert Kick-Down Schalter
26 A/D-Wert Heißleuchte
27 Motordrehzahl
28 Kompressordrehzahl
29 Codierung
30 Software-Version
31 Softwareindex
32 Potifehlerzähler Temperaturklappe
33 Potifehlerzähler A/C Klappe
34 Potifehlerzähler Fuß/def. Klappe
35 Potifehlerzähler Stauluftklappe
36 Temperaturklappe Anschlag kalt
37 Temperaturklappe Anschlag warm
38 A/C Klappe Anschlag geschlossen
39 A/C Klappe Anschlag offen
40 Fuß/Def. Klappe Anschlag Def.
41 Fuß/Def. Klappe Anschlag Fuß
42 Stauluftklappe Anschlag auf
43 Stauluftklappe Anschlag zu
44 Fahrzykluszähle
45 Innentemperatur gerechnet (Nine) dig

Contents of 1 system error # system error
2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual
3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE
4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir
5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper
6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace
7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard
8 display CHECKS #
9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve
10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve
11 actual digital value answering potentiometer A/C flap
12 debit digital value A/C flap
13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap
14 debit digital value Fuss/Def. Flap
15 actual digital value answering potentiometer ram air flap
16 debit digital value ram air flap
17 driving speed (km/h) 16
18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)
20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)
21 amount of of low-voltage events (not volatile)
22 switching status of the high pressure feeler
23 number of high pressure events (volatile)
24 number of high pressure events (not volatile)
25 A/D value kickdown switch
26 A/D value hot light
27 engine speed
28 compressor number of revolutions
29 coding
30 software-Version
31 software index of
32 potentiometer error counters temperature flap of
33 potentiometer error counters A/C flap of
34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of
35 potentiometer error counters ram air flap
36 temperature flap impact coldly
37 temperature flap impact warmly
38 A/C flap impact closed
39 A/C flap impact openly
40 Fuss/Def. Impact Def folds.
41 Fuss/Def. Impact foot
42 ram air flap impact on
43 ram air flap impact folds to
44 operating cycle counters
45 interior temperature counted (Nine) dig
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Od :arrow: hobbyvw
Dávám tip na jednoduchou přestavbu třetího brzdové světla u Passatu B5 Variant na LED provedení. Všechny ostatní světla už s LED mám, tohle zbývalo.

Stačí koupit jen dva díly z nového passata, a to konkrétně 1J6 945 131 C
a 1J0 973 119. Obrázky přikládám.
Na moji B5 r. v. 1999 pak stačilo nechat jen ten původní díl, co přesně pasuje na sklo a do něj vsunout nový díl s lištou LED misto dílu se žárovkami W5W. Poměrně to tam drží, jen nesedí plastové západky. Spravily to tři kapky tavného lepidla. Pak stačilo jen použít ze stávajícího konektoru vnitřní dutiny, vložit je do nového domečku konektoru, zaklapnout, zasunout a bylo. Zvenku není vidět sice žádná změna, ale svítí to fantasticky a odpadla starost s výměnami žárovek, kdy občas některá odejde.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Currahee
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3692
Registrován: 25.09.2007 10:11
Bydliště: StoVWěžatá Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Currahee »

Kompletní výměna brzdové kapaliny bez pomocníka

Tato operace by se měla bez výjimky provádět každé dva roky! Kdo vůbec nerozumí ani trochu autům, nepouštějte se do toho sami! Jde o brzdy!!!

Potřebný cajk a matroš:
a) 1L brzdové kapaliny dle specifikace pro dané přibližovadlo (pro VW Passat je to DOT4)
b) stříkačka s hadičkou nebo-li špricka
c) očkový klíč na odvzdušňovací šrouby, šestihranný je ideální !!! NÉ STRANOVÝ, OTEVŘENÝ !!!
d) cca 0,5m průhledné hadičky, abychom viděli případné bubliny
e) ventilek z jízdního kola pokud možno nezalepený, ale funkční
f) 0,5L sklenici od kompotu

Máme zvednuté autí, zabržděné, zaklínované a sundané kolo je preventivně zasunuté pod práh vedle heveru. Když to spadne, odnese to kolo a né nohy :!:

:arrow: 1 - odšroubujeme zátku nádržky brzdové kapaliny, pod ní je zacvaklé sítko. Nevytrhneme ho násilím, ale zasuneme mezi něj a hrdlo planžetu a uvolníme úchyty až půjde sítko vyndat.
:arrow: 2 - stříkačkou odsajeme z labyrintu mezi přepážkami všechnu starou brzdovku až bude nádobka prázdná.
:arrow: 3 - dolijeme do nádobky novou brzdovku až po hrdlo.
:arrow: 4 - do hadičky zasuneme ventilek z jízdního kola, který bude plnit funkci zpětného ventilu, aby se nám při uvolnění pedálu nedostal vzduch zpět do třmenu.
:arrow: 5 - na odvzdušňovák nasadíme očkový klíč a hadičku. Konec s ventilkem strčíme do sklenice.
:arrow: 6 - pokusíme se povolit odvzdušňovák jemně !!! Utržený nám přidělá hodně práce !!! Pokud je zarostlý, bude se muset ohřát autogenem !!! NEROZTAVIT !!! Při nahřívání se dostane brzdovka uvnitř k varu a zvýší se tlak ve třmenu. Znamená to povolit trubku u třmenu nebo brzdovou hadici, aby se při nahřívání odvzdušňováku, hadice nenatlakovala a nebouchla :!:
:arrow: 7 - pokud máme povoleno, jdeme šlapat. Né na E55, ale na pedál brzdy. Po každém třetím šlápnutí, kontrolujeme hladinu v nádobce a dolijeme brzdovku :!:
:arrow: 8 - nešlapeme jako magor :!: , ale zvolna a pomalu alespoň 6-10x na každé kolo
:arrow: 9 - stále :idea: nezapomínáme dolévat novou kapalinu jinak nám bude celá snaha na nic. Pokud se do ABS nedostane vzduch, půjde všechno v pohodě. Pokud zavzdušníme systém, tak musíme VAGem nastavit servis mód ABS a je to zase zbytečná práce navíc.
:arrow: 10 - bod 5-9 opakujeme u každého kola

Popsaný způsob jsem prakticky vyzkoušel a funguje výborně, pokud budou dotazy, tak ceník odpovědí mám v šuplíku :lol: :wink:
Passat kombi B7 2.0TDI CFGB 157kW by Motorpower DSG 4motion r.2013
Opravy, repase a prodej baterií do akunářadí, diagnostiky, geometrií apod!

Uživatelský avatar
vladaz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 02.08.2008 14:34
Bydliště: u Kladna

Výměna výbojky bixenony originál - Passat B5.5

Příspěvek od vladaz »

Jak se dostat ke xenonovým výbojkám.pdf
(1.35 MiB) Staženo 2815 x

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Schéma připojení podtlakových hadiček:
Přílohy
1.JPG

Uživatelský avatar
ejne
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1520
Registrován: 14.09.2008 17:43
Bydliště: SVK ( SLC, SL )
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od ejne »

Podsvietenie Dvery, podsvietenie slnecnej clony.

MTZ : 1. Dioda LED 10mm biela 14.000mCd - OSPW0231A-TU 30°, číra
2. Odpor TR 193 360R ( 360 ohmov )

Postup: po vybrati svetla z dvery si poznacit a zapametat si kde sa nachadza + kontakt napajanie ( cerveny kabel ). po odobrati svetiel odobrat ciernuochrannu cast a nechat ju mimo potom si polozit svetlo a pocinovat kontakty svetla ( pre lahsiu montaz ).Prilosit si diodu podla poziadaviek do svetla a ohnut kontakty tak aby + kontakt diody smeroval na + napajania. potom si prilozit a prisposobyt odpor tak aby nam nezavadzial diode a prisposobyt jeho kontakty tak aby jeden kontak bol pripojeny priamo na - kontakt a druhy prisposobyt tak aby siel na - diody.

Vymena kontaktov alebo odporu je mozna cize nemusi sa pripajat + kontakt napriamo a na - davat odpor . moze to byt aj opacne. dole prikladam sposob ako som to zapojil JA.

kontakty neodporucam pripajat tak ze spajat ich len spicami ( koncami ) kontaktov, ale plochov. cize nechat aspon 3-4 mm prisebe a potom ich spajkovat. zaruci sa lepsi kontakt.

nakoniec poskladat svetlo a zalozit do auta . ten isty postup sa vykonava aj pri ostatnych podsvieteni dvery. u podsvietenia slnecnej clony sa ziaden cierny kryt nedava dole je tam hole svetlo ale zapojenie je rovnake.

PS: + kontakt diody je ten malicky trojuholnik ked sa pozriete z profilu diody....
- je ten vecsii


* MTZ (materialovo technologicke zabezpecenie )


PS: pre podrobnejsie info kontaktovat MNA
prilozene foto su stropne a aj osvetlenia dvery
Přílohy
oba naraz.JPG
Dvere1_resize.JPG
Dvere4_resize.JPG
Dvere6_resize.JPG
P9040012.JPG
VW Passat 2.0 103kw Sportline = Moje presuvadlo
Najväčšou hrozbou v cestnej premávke sú autá, ktoré sú rýchlejšie než schopnosť ich vodičov myslieť

Odpovědět

Zpět na „Passat B5 / B5.5“