FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Moderátoři: standokan, rapid.direct
Pravidla fóra
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Montaz automatickeho nastavovania svetlometov na B5.
Medzi sviatkami som sa odhodlal namonovat si automaticke nastavovanie sklonu svetiel na B5.
Rozhodol som sa to napisat sem, lebo sa to moze niekomu hodit.
Najviac info som cerpal zo stranok:
http://www.passatplus.de/umbauteile/lwr/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.passatplus.de/umbauten/lwr/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Na B5 potrebujete zohnat tento material(mozno som na nejake drobnosti zabudol, ale hlavne veci by tam mali byt):
nazov ................................kusov ........cislo dielu
================================================
snimac naklonu........................2.......4B0 907 503
rj..........................................1.......4B0 907 357 (v etke je 4B0 907 357 C ale tato mi funguje a lahsie sa zhana)
drziak predneho senzora............1.......8D0 941 291 A
ramienko predneho senzora........1.......8D0 941 299 B
zadny drziak...........................1.......4B0 505 577 A alebo 4b0 505 577 d
zadne ramienko.......................1.......4B0 505 465 A
sroub na uchytenie senzora.......4.......N 104 343 01
konektor 20 pinovy..................1.......8E0 972 420
konektor 6 pinovy na snimac......2.......7M0 973 119
konektor do A stlpika (samec)....1.......1J0 937 733 B
konektor do A stlpika (samica)...1.......1J0 937 743 B
kabliky s osadenymi pinmy.........3.......000 979 131
............................................3.......000 979 132 A
............................................2.......000 979 133 B
............................................2.......000 979 134
Tesnenia na kable k senzorom.....6.......3B0 972 742 C
Zatky na neobsadene piny.........6.......3B0 972 840
Nyt........................................2.......N 906 924 02
Matica na uchytenie RJ..............2.......N 907 867 01
Okrem toho este:
regulator podsvietenia pristrojovky (cervene podsvietenie): 3B0 941 333 D 01C
konektor 1J0 972 924 Ja som nieco zohnal pouzite a nieco som kupoval priamo vo VW.
Pre B5 nie je nutne menit motorceky naklonu svetiel aj ked je v etke pre xenon ine cislo.
Uchytenie snimacov je popisane na stranke http://www.passatplus.de" onclick="window.open(this.href);return false; a nie je to v podstate problem.
Ja som zadny drziak s ramienkom zohnal z Audi A6 "4b0 505 577 d" a pasoval - ale ja mam 4x4 na prednom nahone je to ine.
Co sa tyka kabelaze tu som si vyrobil sam. Da sa sice zohnat na strankach:
http://www.kunset.de/onlineshop/vwkabel ... ae920f.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kufatec.de/shop/product_info ... at-3B.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pripadne sa da kupit original kabel od RJ k A stlpiku
ale kazda tato kabelaz vychadza draho.
Ja som si vyrobil 3 vedenia
- od RJ ktoru som umiestnil do kufra k A stlpiku
- od predneho snimaca do A stlpika
- od zadneho snimaca do A stlpika
Na vyrobu kabelaze od RJ k A stlpiku som si kupil v elektre
- kable 0,35 roznych farieb 10 kusov kazdy 4 metre
na kazdy som si kupil v VW piny ktore som osadil na kable a nacvakol do konektora 8E0 972 420.
Na vyrobu kabelaze od
predneho senzora k A stlpiku:
- kable 0,35 roznych farieb 3 kusy po 2 metre
zadneho senzora k A stlpiku:
- kable 0,35 roznych farieb 3 kusy po 4 metre
Kable od snimacov som do konektora 7M0 973 119 neosadil do prazdnych pinov ale som pouzil sadu od VW v ktorej je 5 kratkych kablov (vsetky zltej farby) a na oboch koncoch maju
pin. Kabel sa jednoducho rozstrihne pin sa nacvakne do konektora a na precvaknuty koniec sa naletuje kabel.
Na kazdy kabel co ide do konektora 7M0 973 119 som nasunul tesnenie 3B0 972 742 C a neosadene piny som zazatkoval
zatkami 3B0 972 840,
Dalej som upevnil RJ do kufra na blatnik vedla drziaka CD menica a 4 metrovu 10 zilovu kabelaz tahal ponad blatnik lavym prahom k A stlpiku.
Od zadneho snimaca som tahal 4 metrovu 3 zilovu kabelaz cez priechodku ABS cestou ako kabelaz od RJ.
Od predneho snimaca som tahal kabelaz popri tlakovych brzdovych hadiciach popod expanznu nadrzku cez priechodku
kabelaze k RJ motora popod budiky do A stlpika.
Tam som umiestnil samicu 10 pinoveho konektora 1J0 937 743 B a konektor
1J0 937 733 B do ktoreho som napinoval vsetkych 10 zil kabelaze od RJ naklonu svetiel.
Do samice 1J0 937 743 B som umiestnil kontakty zo snimacov, kabel prepojeny na diagnostiku,
signal rychlosti, kontakty na ovladanie motorcekov svetiel, zem a poistiek 20 alebo 21.
Piny som kupil original vo VW na zltych kabloch ktore som prestrihol a naletoval na ne kable.
Su to objednavacie cisla:
3x 000 979 131, 3x 000 979 132 A, 2x 000 979 133 B, 2x 000 979 134.
Konektor ma dva druhy pinov a to aj samica aj samec. Tieto piny su dost drahe dalo sa to
vyriesit aj priamym naletovanim kablov od RJ na kable simacov a pripojne miesta ale ja som to
chcel spravit takto. Piny na konektor som si kupil tiez priamo vo VW.
Na obrazku je to ten cerveny konektor (podla nemeckych stranok mal byt biely ale od VW mi prisiel tento). Nasleduje popis pripojnych miest ktore som osadil do samice 1J0 937 743 B:
piny na T20 | pripojne miesto
====================================================================
1.......... | pin 1 rele 377 (velke rele s napisom 377 hned nad pedalmi)
2.......... | pin 25 na modrom 32 pinovom konektore budikov
........... | (je to zelenomodry kabel - pozor premerat na pin 25 lebo su dva rovnakej farby)
3.......... | pin 4 predneho snimaca
4.......... | pin 4 zadneho snimaca
5.......... | pin 4 konektora kolecka manualneho ovladania
........... | naklapania svetiel, ten treba vybrat z povodneho konektora ak chcete nechat stary ovladac, alebo ostatne piny dat do noveho pre novy ovladac
6.......... | pin 2 konektora kolecka manualneho ovladania naklapania
........... | svetiel, ten treba vybrat z povodneho konektora ak chcete nechat stary ovladac, alebo ostatne piny dat do noveho pre novy ovladac
8.......... | pin 1 oboch snimacov prepojit a zapojit sem
10,20..... | oba piny prepojit a viest jednym kablom na zem
12......... | pin 5 oboch snimacov prepojit a zapojit sem
17......... | zapojit na poistku 21 alebo 20 (je to jedno aj tak su prepojene)
====================================================================
Jednotlive pripojne miesta som napojit na samicu T10 v podstate tak ako ma napadlo, aby sa to zhodovalo
s konektorom T10 v ktorom konci kabelaz od RJ.
Ovladanie svetiel (piny 5 a 6 20pin konektora) som napojil podla popisu hore. Nechal som piny
v povodnom konektore a ostatne tri som prepinoval do noveho trojpinoveho 1J0 972 924 pre novy ovladac 3B0 941 333 D 01C (bez ovladania sklonu): Stary konektor necham len tak, keby som niekedy nahodou chcel aby mi fungovalo manualne ovladanie staci ho zapojit do stareho ovladaca.
Po zapojeni automatickeho sklapania svetiel je nutne urobit zakladne nastavenia a nakodovanie RJ.
Spojime sa VAGom s adresou 55 (svetla musia byt zapnute inak sa s RJ nespojite - zapne sa len pri zapnutych stretavacich svetlach) zadame 07 kodovanie:
00015 - predny nahon
00016 - 4x4 potvrdime (start)
dalej zadame
04 zakladne nastavenie a tam skupina 01 program napise cakat tak pockame kym sa objavi svetlomet nastavit Tu by sme mali natavit svetlomet podla regloskopu (ja som nic nenastavoval)
nasledne klikneme na + a zvysime skupinu na 2
v policku sa objavi stav regulace naucen dame spat ukoncime a komunikaciu.
Okrem toho si mozete otestovat ci funguju motorceky klikutim na akcne cleny.
Tam sa da tlacitkom sklopit a zdvihnut svetla.
Dalej sa mozete previest a sledovat funkciu snimacov a hodnot RJ v skupinach 1 a 2: Nasledne som sa vecer previezol a nastavil svetla imbusom aby som nikoho neoslnoval
a videl co najlepsie.
Manualne otestovanie je jednoduche:
zastante vecer oproti stene zapnite svetla otvorte kufor a vsimnite si kde je hranica osvetlenia.
Potom zatazte kufor a drzte. O par sekund by sa mali svetla sklopit na povodne miesto.
Ked kufor uvolnite svetla klesnu a po par sekundach ich motorceky zase nastavia na povodne miesto.
Medzi sviatkami som sa odhodlal namonovat si automaticke nastavovanie sklonu svetiel na B5.
Rozhodol som sa to napisat sem, lebo sa to moze niekomu hodit.
Najviac info som cerpal zo stranok:
http://www.passatplus.de/umbauteile/lwr/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.passatplus.de/umbauten/lwr/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Na B5 potrebujete zohnat tento material(mozno som na nejake drobnosti zabudol, ale hlavne veci by tam mali byt):
nazov ................................kusov ........cislo dielu
================================================
snimac naklonu........................2.......4B0 907 503
rj..........................................1.......4B0 907 357 (v etke je 4B0 907 357 C ale tato mi funguje a lahsie sa zhana)
drziak predneho senzora............1.......8D0 941 291 A
ramienko predneho senzora........1.......8D0 941 299 B
zadny drziak...........................1.......4B0 505 577 A alebo 4b0 505 577 d
zadne ramienko.......................1.......4B0 505 465 A
sroub na uchytenie senzora.......4.......N 104 343 01
konektor 20 pinovy..................1.......8E0 972 420
konektor 6 pinovy na snimac......2.......7M0 973 119
konektor do A stlpika (samec)....1.......1J0 937 733 B
konektor do A stlpika (samica)...1.......1J0 937 743 B
kabliky s osadenymi pinmy.........3.......000 979 131
............................................3.......000 979 132 A
............................................2.......000 979 133 B
............................................2.......000 979 134
Tesnenia na kable k senzorom.....6.......3B0 972 742 C
Zatky na neobsadene piny.........6.......3B0 972 840
Nyt........................................2.......N 906 924 02
Matica na uchytenie RJ..............2.......N 907 867 01
Okrem toho este:
regulator podsvietenia pristrojovky (cervene podsvietenie): 3B0 941 333 D 01C
konektor 1J0 972 924 Ja som nieco zohnal pouzite a nieco som kupoval priamo vo VW.
Pre B5 nie je nutne menit motorceky naklonu svetiel aj ked je v etke pre xenon ine cislo.
Uchytenie snimacov je popisane na stranke http://www.passatplus.de" onclick="window.open(this.href);return false; a nie je to v podstate problem.
Ja som zadny drziak s ramienkom zohnal z Audi A6 "4b0 505 577 d" a pasoval - ale ja mam 4x4 na prednom nahone je to ine.
Co sa tyka kabelaze tu som si vyrobil sam. Da sa sice zohnat na strankach:
http://www.kunset.de/onlineshop/vwkabel ... ae920f.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kufatec.de/shop/product_info ... at-3B.html" onclick="window.open(this.href);return false;
pripadne sa da kupit original kabel od RJ k A stlpiku
ale kazda tato kabelaz vychadza draho.
Ja som si vyrobil 3 vedenia
- od RJ ktoru som umiestnil do kufra k A stlpiku
- od predneho snimaca do A stlpika
- od zadneho snimaca do A stlpika
Na vyrobu kabelaze od RJ k A stlpiku som si kupil v elektre
- kable 0,35 roznych farieb 10 kusov kazdy 4 metre
na kazdy som si kupil v VW piny ktore som osadil na kable a nacvakol do konektora 8E0 972 420.
Na vyrobu kabelaze od
predneho senzora k A stlpiku:
- kable 0,35 roznych farieb 3 kusy po 2 metre
zadneho senzora k A stlpiku:
- kable 0,35 roznych farieb 3 kusy po 4 metre
Kable od snimacov som do konektora 7M0 973 119 neosadil do prazdnych pinov ale som pouzil sadu od VW v ktorej je 5 kratkych kablov (vsetky zltej farby) a na oboch koncoch maju
pin. Kabel sa jednoducho rozstrihne pin sa nacvakne do konektora a na precvaknuty koniec sa naletuje kabel.
Na kazdy kabel co ide do konektora 7M0 973 119 som nasunul tesnenie 3B0 972 742 C a neosadene piny som zazatkoval
zatkami 3B0 972 840,
Dalej som upevnil RJ do kufra na blatnik vedla drziaka CD menica a 4 metrovu 10 zilovu kabelaz tahal ponad blatnik lavym prahom k A stlpiku.
Od zadneho snimaca som tahal 4 metrovu 3 zilovu kabelaz cez priechodku ABS cestou ako kabelaz od RJ.
Od predneho snimaca som tahal kabelaz popri tlakovych brzdovych hadiciach popod expanznu nadrzku cez priechodku
kabelaze k RJ motora popod budiky do A stlpika.
Tam som umiestnil samicu 10 pinoveho konektora 1J0 937 743 B a konektor
1J0 937 733 B do ktoreho som napinoval vsetkych 10 zil kabelaze od RJ naklonu svetiel.
Do samice 1J0 937 743 B som umiestnil kontakty zo snimacov, kabel prepojeny na diagnostiku,
signal rychlosti, kontakty na ovladanie motorcekov svetiel, zem a poistiek 20 alebo 21.
Piny som kupil original vo VW na zltych kabloch ktore som prestrihol a naletoval na ne kable.
Su to objednavacie cisla:
3x 000 979 131, 3x 000 979 132 A, 2x 000 979 133 B, 2x 000 979 134.
Konektor ma dva druhy pinov a to aj samica aj samec. Tieto piny su dost drahe dalo sa to
vyriesit aj priamym naletovanim kablov od RJ na kable simacov a pripojne miesta ale ja som to
chcel spravit takto. Piny na konektor som si kupil tiez priamo vo VW.
Na obrazku je to ten cerveny konektor (podla nemeckych stranok mal byt biely ale od VW mi prisiel tento). Nasleduje popis pripojnych miest ktore som osadil do samice 1J0 937 743 B:
piny na T20 | pripojne miesto
====================================================================
1.......... | pin 1 rele 377 (velke rele s napisom 377 hned nad pedalmi)
2.......... | pin 25 na modrom 32 pinovom konektore budikov
........... | (je to zelenomodry kabel - pozor premerat na pin 25 lebo su dva rovnakej farby)
3.......... | pin 4 predneho snimaca
4.......... | pin 4 zadneho snimaca
5.......... | pin 4 konektora kolecka manualneho ovladania
........... | naklapania svetiel, ten treba vybrat z povodneho konektora ak chcete nechat stary ovladac, alebo ostatne piny dat do noveho pre novy ovladac
6.......... | pin 2 konektora kolecka manualneho ovladania naklapania
........... | svetiel, ten treba vybrat z povodneho konektora ak chcete nechat stary ovladac, alebo ostatne piny dat do noveho pre novy ovladac
8.......... | pin 1 oboch snimacov prepojit a zapojit sem
10,20..... | oba piny prepojit a viest jednym kablom na zem
12......... | pin 5 oboch snimacov prepojit a zapojit sem
17......... | zapojit na poistku 21 alebo 20 (je to jedno aj tak su prepojene)
====================================================================
Jednotlive pripojne miesta som napojit na samicu T10 v podstate tak ako ma napadlo, aby sa to zhodovalo
s konektorom T10 v ktorom konci kabelaz od RJ.
Ovladanie svetiel (piny 5 a 6 20pin konektora) som napojil podla popisu hore. Nechal som piny
v povodnom konektore a ostatne tri som prepinoval do noveho trojpinoveho 1J0 972 924 pre novy ovladac 3B0 941 333 D 01C (bez ovladania sklonu): Stary konektor necham len tak, keby som niekedy nahodou chcel aby mi fungovalo manualne ovladanie staci ho zapojit do stareho ovladaca.
Po zapojeni automatickeho sklapania svetiel je nutne urobit zakladne nastavenia a nakodovanie RJ.
Spojime sa VAGom s adresou 55 (svetla musia byt zapnute inak sa s RJ nespojite - zapne sa len pri zapnutych stretavacich svetlach) zadame 07 kodovanie:
00015 - predny nahon
00016 - 4x4 potvrdime (start)
dalej zadame
04 zakladne nastavenie a tam skupina 01 program napise cakat tak pockame kym sa objavi svetlomet nastavit Tu by sme mali natavit svetlomet podla regloskopu (ja som nic nenastavoval)
nasledne klikneme na + a zvysime skupinu na 2
v policku sa objavi stav regulace naucen dame spat ukoncime a komunikaciu.
Okrem toho si mozete otestovat ci funguju motorceky klikutim na akcne cleny.
Tam sa da tlacitkom sklopit a zdvihnut svetla.
Dalej sa mozete previest a sledovat funkciu snimacov a hodnot RJ v skupinach 1 a 2: Nasledne som sa vecer previezol a nastavil svetla imbusom aby som nikoho neoslnoval
a videl co najlepsie.
Manualne otestovanie je jednoduche:
zastante vecer oproti stene zapnite svetla otvorte kufor a vsimnite si kde je hranica osvetlenia.
Potom zatazte kufor a drzte. O par sekund by sa mali svetla sklopit na povodne miesto.
Ked kufor uvolnite svetla klesnu a po par sekundach ich motorceky zase nastavia na povodne miesto.
Naposledy upravil(a) ameron dne 07.01.2010 09:36, celkem upraveno 6 x.
- ameron
- VWagenista
- Příspěvky: 1402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Este pripojim original schemu automatickeho nastavovania sklonu svetiel aLWR (automatische Leuchtweitenregulierung)
daju sa zohnat aj samostatne piny
Toto je jeden zo sady kablov pre 20 pinovy konektor :
cislo sady je: 000 979 009daju sa zohnat aj samostatne piny
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.05.2010 13:37
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Servisne manualy a uzivatelske prirucky tu:
http://manualy.karnet.sk/volkswagen-manualy" onclick="window.open(this.href);return false;
http://manualy.karnet.sk/volkswagen-manualy" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28.05.2009 06:48
Voda v interieri, zatekanie, utopeny interier.
Voda v interieri, zatekanie, utopeny interier.
Takže tak ako na sk fore, tak pridam niečo aj tu pre niekoho užitočnú a pre niekoho informačnu radu.
Rozhodol som sa spravit taky menši navod pre všetkych ktorým niekedy tieklo, resp. tečie do passata.
Snažil som sa rozpisat všetko čim som si prešiel, tým čo som čital, ak budete mat niečo nove kludne mi napiste PM(SS) a vlozim to do tejto tematiky ktora je viacmenej stale omielana.
Nech sa páči:
Takže 1. - Odtoky pob baterkou a posilovačom
- vybrat baterku, pozor na ten plast pod stieračmi, prepchat obidva odtoky, ten pod baterkou ma dookola taku gumennu priechodku - zahodit ju čo budu sily stačit!!! 9 z 10 passatov ma vodu v aute skrz tie bohapuste odtoky, lebo ich upcha listie a podobny bordel, nasledkom čoho byva dost neprijemny pohlad ked clovek zhodi ten kryt na baterkou a vidi ako mu plava baterka vo vode
2. - Čelne sklo
- ak je samozrejme menene, ak nie tak mala pradepodobnost žeby to tieklo okolo neho, ak bolo menene skusit skusi zhodit Ačkovy tapacir zvnutra auta- je tam len nacvakany a skusit či nieje vlhko okolo palubovky v rohu( je tam taka pena) - ovsem ak ma hlavove airbagy tak neviem neviem ako to pozriet, riešenie? Zhodit tu listu čo je vlozena okolo skla a ostatok piradne vycisit a vysusit, odmastnit a zasilikonovat.
3. - Peľový filter
- Velmo rado chčije cez neho do vnutra auta, zospodu tej vanicky je len taka provizirna pena ktora nejaky učel moc nema, často tam byva zle nasadene tesnenie pod tou vanickou, robosi čo to skladali nevideli zozadu to tesnenie tak len pritahli vanicku na fest a tesnenie ostalo cvaknute a tym padom ked sa stane to čo v bode čislo 1. že sa upchaju odtoky, voda stupa vyššie a vyššie (ako v titanicu stupala voda až kym nedosla do bodu že prepažky neboli spravene az po vrch a drrb preliala sa niekde dalej , v nasom pripade cez pelovy filter priamo do kabiny ),
riešenie? - vybrat tu vaničku kde je filter a zospoudu ju presilikonovat a opatrne vlozit naspat, inak staci ked tade počas dazda alebo po dazdi filter preč a vidite či Vám date tieklo - byva tam trocha prachu a ked sa leje cez to voda tak vidite stopy po stekancoch.
4. - Plech pod tapacirmy dverí
- Casto sa stava že ludze zhodia tapaciry na dverach a povolia ten plech čo drzi stahovanie okna, popod tým plechom je take pofiderne tesnenie, ktore ked raz povolis tak neskor neplni vobec ziadnu ulohu aj ked ho utahnes jak hovado na krv s metrovou pakou z trubky zo susedovho lešenia - Riešenie? Presilikonovat ten plech - Mám s tým skusenost, potom čo som nakydal silikon tak mi o týžden odislo stahovanie okna a musel som silikon davat dole , da sa velmi lahko zistit či to prši cez dvere, zhodit tapacir a pri otvorenych dverach liat vodu bud z namacanej spongie alebo hadice na okno a kukat či to chcije cez ten plech alebo krasne cez odtoky vo dverach - ale to predbieham udalosti.
5. - Odtokove diery vo dverach
- na zadnych dverach su myslim 4, vidiet ich zospodu ked sa skrčite(ak ste , stači ich prepchat nejakym drotom alebo stalcenym vzduchom - tiež sa semtam upchaju) kontrola? Tak isto ako v bode čislo 4 liat vodu a kukat či to ide krasne cez všetky 4 diery na zem.
6. - Voda pod vodicovymi nohami
- Ak najdete vodu vodicovym sedadlom, často chcije cez pačku na otvaranie prednej kapoty, priamo po bovdene lanka si to čura do vnutra. Ak tak uz vodu najdete tak velmi rychlo rozobrat interier a vysusit RJ (komfortnu jednotku samizda), nachadza sa pod nohami vodica a často skoroduje, ako písali kolegovci, vysusit, vybrat relatka, skontrolovat všetko, može sa stat že sa zacne drbat všetko zo všetkym, okna, alarm a podobne.
7. - Voda v kufri
- Ak najdete vodu v kufri pod tym kobercom tak dost mozne ako v mojom pripade je dodrbkany ostrekovac zadneho okna a voda z neho ide viac do kufra ako na okno - rozobrat tapacir a vybrat ostrekovac - mne ho kamos zalatal tekutym kovom a odvtedy je pokoj - casto odchadza nejaka hriadelka v tom ostrekovaci ale to už tu je niekde písane - tipujem že stierac maju len varianty .
- semtam tam chčije aj cez zadne svetlo ak bolo zhadovane a nasledne zle nasadene .
8. - Zatekanie cez riadiacu jednotku v motorovom priestore
- zatekat moze aj cez riadiacu jednotku motora ktora je tiez v priestore pri baterke! Velmi lahko sa tato zavada odstranuje, ale je to trochu pracnejsie. Je potrebne to vsetko rozmontovat ten cierny kastlik cely odmontovat nechat vysiet na kabloch a tesnivo ocistit podlepit z oboch stran silikonom a je po probleme. (Edit vantac )
9. - Zle zavrete okno
- riešenie? Ist do autoumyvarky
10. - Prasknutý deflektor v mieste nad peľovým filtrom
- Vymeniť resp. dať dokopy prasknuty plast
V kazdom pripade ak sa uz nejaka vlhkost najde, treba vyhadzat interier auta a vysusit to poriadne, je tam kopa kablov ktorym vlhkost moc neprospieva.
Ešte detail ludze, ked najdete vodu za spolujazdovymi nohami, neznamena to že voda tečie len odnekial zozadu, podlaha je krasne vyspadovana a vzadu je najnizsia uroven takze všetka voda ide tam a verte mi že ak citite vlhkost navrchu koberca tak si to dajte x3 lebo ten koberec je mrte hruby a pije pije ....., takže radim predtým ako to budete rozoberac, uliat si niečo na ukludnenie lebo pol kybla vody nieje ničím výnimocnym pri zmykani jednej polky auta
Takže tak ako na sk fore, tak pridam niečo aj tu pre niekoho užitočnú a pre niekoho informačnu radu.
Rozhodol som sa spravit taky menši navod pre všetkych ktorým niekedy tieklo, resp. tečie do passata.
Snažil som sa rozpisat všetko čim som si prešiel, tým čo som čital, ak budete mat niečo nove kludne mi napiste PM(SS) a vlozim to do tejto tematiky ktora je viacmenej stale omielana.
Nech sa páči:
Takže 1. - Odtoky pob baterkou a posilovačom
- vybrat baterku, pozor na ten plast pod stieračmi, prepchat obidva odtoky, ten pod baterkou ma dookola taku gumennu priechodku - zahodit ju čo budu sily stačit!!! 9 z 10 passatov ma vodu v aute skrz tie bohapuste odtoky, lebo ich upcha listie a podobny bordel, nasledkom čoho byva dost neprijemny pohlad ked clovek zhodi ten kryt na baterkou a vidi ako mu plava baterka vo vode
2. - Čelne sklo
- ak je samozrejme menene, ak nie tak mala pradepodobnost žeby to tieklo okolo neho, ak bolo menene skusit skusi zhodit Ačkovy tapacir zvnutra auta- je tam len nacvakany a skusit či nieje vlhko okolo palubovky v rohu( je tam taka pena) - ovsem ak ma hlavove airbagy tak neviem neviem ako to pozriet, riešenie? Zhodit tu listu čo je vlozena okolo skla a ostatok piradne vycisit a vysusit, odmastnit a zasilikonovat.
3. - Peľový filter
- Velmo rado chčije cez neho do vnutra auta, zospodu tej vanicky je len taka provizirna pena ktora nejaky učel moc nema, často tam byva zle nasadene tesnenie pod tou vanickou, robosi čo to skladali nevideli zozadu to tesnenie tak len pritahli vanicku na fest a tesnenie ostalo cvaknute a tym padom ked sa stane to čo v bode čislo 1. že sa upchaju odtoky, voda stupa vyššie a vyššie (ako v titanicu stupala voda až kym nedosla do bodu že prepažky neboli spravene az po vrch a drrb preliala sa niekde dalej , v nasom pripade cez pelovy filter priamo do kabiny ),
riešenie? - vybrat tu vaničku kde je filter a zospoudu ju presilikonovat a opatrne vlozit naspat, inak staci ked tade počas dazda alebo po dazdi filter preč a vidite či Vám date tieklo - byva tam trocha prachu a ked sa leje cez to voda tak vidite stopy po stekancoch.
4. - Plech pod tapacirmy dverí
- Casto sa stava že ludze zhodia tapaciry na dverach a povolia ten plech čo drzi stahovanie okna, popod tým plechom je take pofiderne tesnenie, ktore ked raz povolis tak neskor neplni vobec ziadnu ulohu aj ked ho utahnes jak hovado na krv s metrovou pakou z trubky zo susedovho lešenia - Riešenie? Presilikonovat ten plech - Mám s tým skusenost, potom čo som nakydal silikon tak mi o týžden odislo stahovanie okna a musel som silikon davat dole , da sa velmi lahko zistit či to prši cez dvere, zhodit tapacir a pri otvorenych dverach liat vodu bud z namacanej spongie alebo hadice na okno a kukat či to chcije cez ten plech alebo krasne cez odtoky vo dverach - ale to predbieham udalosti.
5. - Odtokove diery vo dverach
- na zadnych dverach su myslim 4, vidiet ich zospodu ked sa skrčite(ak ste , stači ich prepchat nejakym drotom alebo stalcenym vzduchom - tiež sa semtam upchaju) kontrola? Tak isto ako v bode čislo 4 liat vodu a kukat či to ide krasne cez všetky 4 diery na zem.
6. - Voda pod vodicovymi nohami
- Ak najdete vodu vodicovym sedadlom, často chcije cez pačku na otvaranie prednej kapoty, priamo po bovdene lanka si to čura do vnutra. Ak tak uz vodu najdete tak velmi rychlo rozobrat interier a vysusit RJ (komfortnu jednotku samizda), nachadza sa pod nohami vodica a často skoroduje, ako písali kolegovci, vysusit, vybrat relatka, skontrolovat všetko, može sa stat že sa zacne drbat všetko zo všetkym, okna, alarm a podobne.
7. - Voda v kufri
- Ak najdete vodu v kufri pod tym kobercom tak dost mozne ako v mojom pripade je dodrbkany ostrekovac zadneho okna a voda z neho ide viac do kufra ako na okno - rozobrat tapacir a vybrat ostrekovac - mne ho kamos zalatal tekutym kovom a odvtedy je pokoj - casto odchadza nejaka hriadelka v tom ostrekovaci ale to už tu je niekde písane - tipujem že stierac maju len varianty .
- semtam tam chčije aj cez zadne svetlo ak bolo zhadovane a nasledne zle nasadene .
8. - Zatekanie cez riadiacu jednotku v motorovom priestore
- zatekat moze aj cez riadiacu jednotku motora ktora je tiez v priestore pri baterke! Velmi lahko sa tato zavada odstranuje, ale je to trochu pracnejsie. Je potrebne to vsetko rozmontovat ten cierny kastlik cely odmontovat nechat vysiet na kabloch a tesnivo ocistit podlepit z oboch stran silikonom a je po probleme. (Edit vantac )
9. - Zle zavrete okno
- riešenie? Ist do autoumyvarky
10. - Prasknutý deflektor v mieste nad peľovým filtrom
- Vymeniť resp. dať dokopy prasknuty plast
V kazdom pripade ak sa uz nejaka vlhkost najde, treba vyhadzat interier auta a vysusit to poriadne, je tam kopa kablov ktorym vlhkost moc neprospieva.
Ešte detail ludze, ked najdete vodu za spolujazdovymi nohami, neznamena to že voda tečie len odnekial zozadu, podlaha je krasne vyspadovana a vzadu je najnizsia uroven takze všetka voda ide tam a verte mi že ak citite vlhkost navrchu koberca tak si to dajte x3 lebo ten koberec je mrte hruby a pije pije ....., takže radim predtým ako to budete rozoberac, uliat si niečo na ukludnenie lebo pol kybla vody nieje ničím výnimocnym pri zmykani jednej polky auta
Naposledy upravil(a) zednikjunior dne 13.09.2012 12:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: 20.12.2010 14:26
Re:
Zdravím, po kliknutí na link http://www.vw-club.cz/modules.php?name= ... 1178705836" onclick="window.open(this.href);return false; se objeví zpráva "Zvolené téma neexistuje". Nevíte prosím někdo, kde by ještě byl český manuál na 3BG (Passat, nejlépe r. 2004, 1896 objem, nafta) k sehnání?
- roti
- VWjunior
- Příspěvky: 1855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, München
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
lesteni svetel
S500 L
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
ex SIII 140kW, OIII RS TDI, GIV Highline 1.6 SR, SII Combi Elegance Black, 125kW, DSG + SII Limo White, Passat 2003 Highline, BMW 740i V8 4.4L, BMW 320dA, VW GIV Varoš,S764+KAT,EGR off,Eibach
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Tady jsem vytvořil soupis konektorů k zesilovači DSP.
Pro případné dotazy SZ.
Pro případné dotazy SZ.
- Přílohy
-
- Zesilovač DSP.pdf
- (81.4 KiB) Staženo 787 x
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 02.12.2007 09:22
- Bydliště: Nová Ves, Kunčina (okr. Svitavy)
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Výměna kabinového filtru:
- skinbitch
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 07.03.2011 00:01
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Cau, koupil sem si passatka a idiot sem ve tme menil baterii a dal sem + na - a samozrejme - na plus, zajiskrilo to a ted mi to nedrzi otacky motoru nevite nekdo co sem asi odpalil mam 1,8 benzin r.v99 dik moc sem marnej vubec nevim co stim. Posteloval sem sice nastaveni lanka (o 2 cm!!) ale to asi neni dlouhodoby reseni coz?? A taky by bylo super jestli nekdo nemate schema nebo popis relatek ktery je na co, to by mi taky moc bodlo. Jinak diky vsem co sem pisou diky vám sem nemusel zdlouvave hledat aplatit za diagnostiku proc mi nejde alarm central a ovladani oken jeto jednoduchy VODA diky jeste jednou
-
- Příspěvky: 0
- Registrován: 26.06.2011 15:37
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
ahojte, tak pred tyzdnom som montovala parkovacie senzory, tak som robila navod ako som to robila. davala som hoa j na SK forum mozno pomoze niekomu
http://img839.imageshack.us/img839/959/senzory.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img839.imageshack.us/img839/959/senzory.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- majkl1
- VWmaniak
- Příspěvky: 10100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou (VWysoČína)
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Pokud jsi to dělala sama, tak klobouk dolů.moni píše:ahojte, tak pred tyzdnom som montovala parkovacie senzory, tak som robila navod ako som to robila. davala som hoa j na SK forum mozno pomoze niekomu
http://img839.imageshack.us/img839/959/senzory.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B5,5 4motouz (AVF)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
Yamaha Virago XV 535
Audi A4 B6 Avant quattro (AVF)
Touareg I facelift 3.0 TDI (CASA)
- pino.t
- VWmaniak
- Příspěvky: 5204
- Registrován: 27.02.2008 17:45
- Bydliště: Mám, PV
- Kontaktovat uživatele:
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Když jsme to dával na jedničkovou octavii, tak ta měla z vnitřní strany nárazníku označeny, kam mají ty čidla přijít.
Toto je pěkná práce.
Toto je pěkná práce.
Sněhová paštička
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
Stropnici na Passata mám od Passtu a luxus, díky.
Držáky předního nárazníku Passat B4 jsem si vyrobil, tak si je za 500 strčte do ...
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Kontrola, demontáž servomotorků V85, V71, V70 a V68 a jejich "oprava" - část 1
V měřených hodnotách lze ověřit "funkci" klapek, skupiny 02 - V68, 03 - V70, 04 - V85 a 05 - V71. První pole zobrazuje měřenou polohu a druhé požadovanou polohu (nesmí mít větší rozdíl, měřená hlavně nesmí kolísat).
Přehled klimaboxu, aby jsme věděli, co kde hledat
- obrázek je sice pro Oktávku, ale s Passatem je téměř shodný Demontáž/montáž
Pro přístup k V71, V70 a V68 je nutné demontovat přihrádku spolujezdce a pro V85 spodní část palubní desky u řidiče.
V70/V68 jsou ke klimaboxu uchyceny přímo - každý šroubky 3x TORX.
V85/V71 jsou uchyceny pomocí držáků - V85 1x TORX a V71 2x TORX. Oba pak k držákům 3x TORX.
Velikost TORX je T15 a navíc mají hlavičky šroubků šestihran (velikost si nepamatuju), což je výhoda u V70 a V68, kam se nedá kvůli místu šroubovákem dostat a je vhodné použít plochý klíč.
V71 - před samotnou demontáží je dobré nechat na climatroniku vypnutou recirkulaci (je pak snažší montáž - klapky svou vahou zůstanou ve stejné poloze)
- k demontáži je zapotřebí i zrcátko, neboť za klimabox není zrovna moc vidět
- ze spodu povolit/vyndat dva šroubky držáku - šipky A
- odpojit konektor
- vytáhnout V71 i s držákem směrem dolů - páku na V71 nechat ve stejné poloze jako při demontáži - neotáčet
- montáž se provádí v opačném pořadí jak demontáž
- jen je nutné: správně držák usadit do vodítka B a správně nasadit "trny" klapek do drah na páce V71 (2 - plastový trn, 3 - kovový trn)
V85 - povolit/vyndat jeden šroubek držáku
- vysadit V85 i s držákem
- odpojit konektor
- pootočit a odpojit táhlo (je dobré si zapamatovat, na kterou část páky V85 bylo připevněno)
- vyndat celek ven (je to trochu ježek v kleci, já si odpojil konektor od plynového pedálu, aby bylo více místa)
- montáž je v opačném pořadí
V68 (pokračování horším) - červené táhlo - povolit/vyndat tři šroubky (přístup je k některým hrozný, ale podařilo se mi vyndat všechny - trochu místa navíc lze získat uvolněním rozvaděče vzduchu pro nohy)
- odpojit konektor
- pootočit, odpojit táhlo (je dobré si opět zapamatovat, na kterou část páky V68 bylo připevněno) a vyndat
- montáž je v opačném pořadí
V měřených hodnotách lze ověřit "funkci" klapek, skupiny 02 - V68, 03 - V70, 04 - V85 a 05 - V71. První pole zobrazuje měřenou polohu a druhé požadovanou polohu (nesmí mít větší rozdíl, měřená hlavně nesmí kolísat).
Přehled klimaboxu, aby jsme věděli, co kde hledat
- obrázek je sice pro Oktávku, ale s Passatem je téměř shodný Demontáž/montáž
Pro přístup k V71, V70 a V68 je nutné demontovat přihrádku spolujezdce a pro V85 spodní část palubní desky u řidiče.
V70/V68 jsou ke klimaboxu uchyceny přímo - každý šroubky 3x TORX.
V85/V71 jsou uchyceny pomocí držáků - V85 1x TORX a V71 2x TORX. Oba pak k držákům 3x TORX.
Velikost TORX je T15 a navíc mají hlavičky šroubků šestihran (velikost si nepamatuju), což je výhoda u V70 a V68, kam se nedá kvůli místu šroubovákem dostat a je vhodné použít plochý klíč.
V71 - před samotnou demontáží je dobré nechat na climatroniku vypnutou recirkulaci (je pak snažší montáž - klapky svou vahou zůstanou ve stejné poloze)
- k demontáži je zapotřebí i zrcátko, neboť za klimabox není zrovna moc vidět
- ze spodu povolit/vyndat dva šroubky držáku - šipky A
- odpojit konektor
- vytáhnout V71 i s držákem směrem dolů - páku na V71 nechat ve stejné poloze jako při demontáži - neotáčet
- montáž se provádí v opačném pořadí jak demontáž
- jen je nutné: správně držák usadit do vodítka B a správně nasadit "trny" klapek do drah na páce V71 (2 - plastový trn, 3 - kovový trn)
V85 - povolit/vyndat jeden šroubek držáku
- vysadit V85 i s držákem
- odpojit konektor
- pootočit a odpojit táhlo (je dobré si zapamatovat, na kterou část páky V85 bylo připevněno)
- vyndat celek ven (je to trochu ježek v kleci, já si odpojil konektor od plynového pedálu, aby bylo více místa)
- montáž je v opačném pořadí
V68 (pokračování horším) - červené táhlo - povolit/vyndat tři šroubky (přístup je k některým hrozný, ale podařilo se mi vyndat všechny - trochu místa navíc lze získat uvolněním rozvaděče vzduchu pro nohy)
- odpojit konektor
- pootočit, odpojit táhlo (je dobré si opět zapamatovat, na kterou část páky V68 bylo připevněno) a vyndat
- montáž je v opačném pořadí
Naposledy upravil(a) Hans76 dne 07.09.2014 16:20, celkem upraveno 3 x.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- Hans76
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 28.08.2008 22:29
- Bydliště: jih Moravy
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Kontrola, demontáž servomotorků V85, V71, V70 a V68 a jejich "oprava" - část 2
V70 (nejhorší na závěr) - modré táhlo - povolit/vyndat tři šroubky = ideální (přístup je hrozný, u zadního šroubku bych řekl nemožný, mě se podařilo vyndat pouze dva, pak jsem "vytrhl" V68 ven a odnesla to jedna půlka úchytu - trochu místa navíc lze získat zase uvolněním rozvaděče vzduchu pro nohy)
- odpojit konektor
- pootočit, odpojit táhlo (je dobré si opět zapamatovat, na kterou část páky V70 bylo připevněno) a vyndat
- montáž je v opačném pořadí
Pokud by se u V68 a V70 vyndal rozvaděč vzduch, bylo by to vzhledem k přístupu ideální. Já nepřišel na to jak
Servomotorky tedy máme venku a můžeme začít jejich "vyčištěním".
Problémy totiž dělají trimry, které jsou uvnitř a do climatroniku dávají chybné informace o poloze klapek.
- V71 a V85 demontujeme z držáků
Další postup je u všech stejný
- opatrně malým plochým šroubovákem odehnout a odtlačit západky - je jich po obvodě sedm
Uvnitř to vypadá následovně obrázky jsou asi z novějšího typu servomotorku. Někde na netu jsem totiž viděl i trochu jiná "střeva", kde byl trimr na plošáku.
- vyjmout motorek
- vyndat celý konektor i s trimrem - "odpojit" trimr od konektoru - ohmetrem proměřit, krajové piny mají mezi sebou 5kohm, prostřední je snímací (při přejetí některé pozice bude hodnota kolísat a toho se potřebujeme zbavit)
- já jsem trimry důkladně propláchl v isopropanolu (IPA)
- nechat důkladně vyschnout
- dovnitř stříknout trochu sprejem na kontakty (já použil Contact Cleaner z GME)
- pro jistotu znovu proměřit, zda jsme se kolísání zbavili
- zpětně složit
Pokud máme servomotorky vyčištěné, složené a namontované opět v autě, musíme provést "základní nastavení" (např. VAGem), aby si climatronik "ošahal" koncové polohy všech klapek.
- podmínkou provedení základního nastavení je absence chyb v paměti závad
- zvolit adresu 08
- funkce 04 - základní nastavení
- zvolit skupinu 001 a spustit
EDIT: u tatíkového Passata 3B5 jsem se setkal s tím, že základní nastavení nebylo na skupině 001 (házelo error), ale na 000. Zřejmě záleží na verzi Climatroniku.
- po správném provedení základního nastavení se ve všech čtyřech polích zobrazí nuly
- v měřených hodnotách lze ověřit "funkci" klapek, skupiny 02 - V68, 03 - V70, 04 - V85 a 05 - V71. První pole zobrazuje měřenou polohu a druhé požadovanou polohu (nesmí mít větší rozdíl, měřená hlavně nesmí kolísat)
Přeji mnoho příjemných kilometrů se správně fungujícím Climatronikem
V70 (nejhorší na závěr) - modré táhlo - povolit/vyndat tři šroubky = ideální (přístup je hrozný, u zadního šroubku bych řekl nemožný, mě se podařilo vyndat pouze dva, pak jsem "vytrhl" V68 ven a odnesla to jedna půlka úchytu - trochu místa navíc lze získat zase uvolněním rozvaděče vzduchu pro nohy)
- odpojit konektor
- pootočit, odpojit táhlo (je dobré si opět zapamatovat, na kterou část páky V70 bylo připevněno) a vyndat
- montáž je v opačném pořadí
Pokud by se u V68 a V70 vyndal rozvaděč vzduch, bylo by to vzhledem k přístupu ideální. Já nepřišel na to jak
Servomotorky tedy máme venku a můžeme začít jejich "vyčištěním".
Problémy totiž dělají trimry, které jsou uvnitř a do climatroniku dávají chybné informace o poloze klapek.
- V71 a V85 demontujeme z držáků
Další postup je u všech stejný
- opatrně malým plochým šroubovákem odehnout a odtlačit západky - je jich po obvodě sedm
Uvnitř to vypadá následovně obrázky jsou asi z novějšího typu servomotorku. Někde na netu jsem totiž viděl i trochu jiná "střeva", kde byl trimr na plošáku.
- vyjmout motorek
- vyndat celý konektor i s trimrem - "odpojit" trimr od konektoru - ohmetrem proměřit, krajové piny mají mezi sebou 5kohm, prostřední je snímací (při přejetí některé pozice bude hodnota kolísat a toho se potřebujeme zbavit)
- já jsem trimry důkladně propláchl v isopropanolu (IPA)
- nechat důkladně vyschnout
- dovnitř stříknout trochu sprejem na kontakty (já použil Contact Cleaner z GME)
- pro jistotu znovu proměřit, zda jsme se kolísání zbavili
- zpětně složit
Pokud máme servomotorky vyčištěné, složené a namontované opět v autě, musíme provést "základní nastavení" (např. VAGem), aby si climatronik "ošahal" koncové polohy všech klapek.
- podmínkou provedení základního nastavení je absence chyb v paměti závad
- zvolit adresu 08
- funkce 04 - základní nastavení
- zvolit skupinu 001 a spustit
EDIT: u tatíkového Passata 3B5 jsem se setkal s tím, že základní nastavení nebylo na skupině 001 (házelo error), ale na 000. Zřejmě záleží na verzi Climatroniku.
- po správném provedení základního nastavení se ve všech čtyřech polích zobrazí nuly
- v měřených hodnotách lze ověřit "funkci" klapek, skupiny 02 - V68, 03 - V70, 04 - V85 a 05 - V71. První pole zobrazuje měřenou polohu a druhé požadovanou polohu (nesmí mít větší rozdíl, měřená hlavně nesmí kolísat)
Přeji mnoho příjemných kilometrů se správně fungujícím Climatronikem
Naposledy upravil(a) Hans76 dne 07.09.2014 16:30, celkem upraveno 4 x.
Octavia III Kombi L&K 2019, 2.0 CR TDI 135kW 4x4 7q automat
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
Fireblade CBR900RR
VTR 1000 SP2
---------
VCDS + HEX-CAN V2
---------
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Moc pěknej návod. Šlo by to hodit komplet do PDF-ka? Nejsem si jist zda při práci na autě budu někam běhat k netu a z PDF si to krásně vytiskneš.