FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Moderátoři: standokan, rapid.direct
Pravidla fóra
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
- Jeanette
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KáVé
- Kontaktovat uživatele:
FAQ: Návody, postupy, časté dotazy
Sem pište, prosím, návody a postupy týkající se passátů, zkrátka problémy, které se často opakují v této sekci.
Držte se prosím jen daného předmětu. Ostatní věci budou vymazány.
Pár odkazů ode mě:
FAQ
Historie
TÜV testy spolehlivosti
manuál VW PAssat B5/B5.5
Držte se prosím jen daného předmětu. Ostatní věci budou vymazány.
Pár odkazů ode mě:
FAQ
Historie
TÜV testy spolehlivosti
manuál VW PAssat B5/B5.5
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
adapter pra zapojení zadích světel z B5.5 na B5
potřebný materiál:
893 971 636 (2x) Stecker zur Rückleuchte
000 979 133 (6x) passende Leitungen
893 971 996 (2x) Buchse zum Kabelbaum
000 979 103 (6x) passende Leitungen
levá strana:
pravá strana:
návod na zapojeníZDE
potřebný materiál:
893 971 636 (2x) Stecker zur Rückleuchte
000 979 133 (6x) passende Leitungen
893 971 996 (2x) Buchse zum Kabelbaum
000 979 103 (6x) passende Leitungen
levá strana:
pravá strana:
návod na zapojeníZDE
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- Jeanette
- Řidič
- Příspěvky: 143
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KáVé
- Kontaktovat uživatele:
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
- vally_ny
- VWjunior
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
FUNKCE CLIMATORNICU
Climatronic - paměť poruch
stlačeními [oběhový vzduch] a [ECON] (3 sec.) dá se paměť poruch odvolá. Se jeví nalevo 3 místný kód chyby a napravo počet 00. stlačeními [Temp. +] vychází nejbližší kód chyby. Nevychází nalevo kód 000 uložená žádný dalších chyba. Je teď [ECON] tlačítko déle než 3 sec. stísněná hašená paměť. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
znal kód chyby:
000 Náklad končí
306 Snímač teploty nárazník
444 žádná chyba uložená
511 Snímač teploty prostor pro nohy
Climatronic - samokontrola
Zažehnutí vyloučený. Klávesu [oběhový vzduch] a [ECON] současně déle než 3 sec. Stísněný držet a při tom zapnulo zapalování. - > diagnóza je provedená. - > na konci zkoušky vychází napravo počet chyba a nalevo kód chyby (viz paměť poruch).
Climatronic - podnebí - kód
Do servisu- způsob přijde člověk současného stlačeními [ECON] + [chladnější] + [dmýchadlo malý]. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
00 Celková - amplituda, 0 = max. chladí, 255 = max. vytápět
01 Teplota ovládací panel (u ovládací jednotky Climatronic)
02 Oslunění - index homogenizovat
03 Oslunění - index do mW/cm2
04 Teplota nárazník homogenizovat
05 Teplota nárazník skutečná hodnota
06 Teplota čerstvý vzduch-sací kanál
07 Ausstromtemperatur Fußraum
08 Ausstromtemperatur uprostřed
09 Požadovaná hodnota dmýchadlo - upínání
10 Skutečná hodnota dmýchadlo - upínání do 10- 1 voltů
11 Teplota - klapka, 0 = max. teplý, 255 = max. chladno)
12 Centrální - klapka, 0 = prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla, 255 = uprostřed
13 Dynamický tlak-klapka, 0 = oběhový vzduch, 255 = čerstvých vzduchů
14 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka, 0 = přední sklo, 255 = prostorů pro nohy
15 Po dobu od motoru - start do Skeunden
16 Rychlost do km/h
17 ? jde od záporný (chladit) nebo pozitivní (vytápět) do 0
18 ? zpravidla = 0, když velmi horký tak také větrák chladiče jde vzácný o 68
19 Kompresor Abschaltbedingung, 0 = žádný, 5 = počtů otáček příliš nízký, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Předpis - parametr 0 do 100, 100 = max. chladit nebo vytápět
21 ? začínáme se u 0
22 ? Předpis - parametr, malá vzácný o 0
23 Skutečná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
24 Požadovaná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
25 Teplota - klapka atentát teplý
26 Skutečná hodnota teplota - klapka
27 Teplota - klapka atentát chladno
28 Centrální - klapka atentát prostor pro nohy/odmrazovač okenního skla
29 Skutečná hodnota centrální - klapka
30 Centrální - klapka atentát uprostřed
31 Dynamický tlak-klapka atentát oběhový vzduch
32 Skutečná hodnota dynamický tlak-klapka
33 Dynamický tlak-klapka atentát čerstvý vzduch
34 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát Defrost.
35 Skutečná hodnota prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka
36 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát prostor pro nohy
37 Trvanlivost do minut, (zažehnutí z) 0 do 240 Min.
38 ? = 20
39 Po dobu od zažehnutí na do 4 sec. Takt
40 Regulační odchylka
41 ? = 0
42 ? = 8
43 ? = 0
44 ? = 0
Climatronic - paměť poruch
stlačeními [oběhový vzduch] a [ECON] (3 sec.) dá se paměť poruch odvolá. Se jeví nalevo 3 místný kód chyby a napravo počet 00. stlačeními [Temp. +] vychází nejbližší kód chyby. Nevychází nalevo kód 000 uložená žádný dalších chyba. Je teď [ECON] tlačítko déle než 3 sec. stísněná hašená paměť. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
znal kód chyby:
000 Náklad končí
306 Snímač teploty nárazník
444 žádná chyba uložená
511 Snímač teploty prostor pro nohy
Climatronic - samokontrola
Zažehnutí vyloučený. Klávesu [oběhový vzduch] a [ECON] současně déle než 3 sec. Stísněný držet a při tom zapnulo zapalování. - > diagnóza je provedená. - > na konci zkoušky vychází napravo počet chyba a nalevo kód chyby (viz paměť poruch).
Climatronic - podnebí - kód
Do servisu- způsob přijde člověk současného stlačeními [ECON] + [chladnější] + [dmýchadlo malý]. stlačeními [ECON] vychází normální ohlášení.
00 Celková - amplituda, 0 = max. chladí, 255 = max. vytápět
01 Teplota ovládací panel (u ovládací jednotky Climatronic)
02 Oslunění - index homogenizovat
03 Oslunění - index do mW/cm2
04 Teplota nárazník homogenizovat
05 Teplota nárazník skutečná hodnota
06 Teplota čerstvý vzduch-sací kanál
07 Ausstromtemperatur Fußraum
08 Ausstromtemperatur uprostřed
09 Požadovaná hodnota dmýchadlo - upínání
10 Skutečná hodnota dmýchadlo - upínání do 10- 1 voltů
11 Teplota - klapka, 0 = max. teplý, 255 = max. chladno)
12 Centrální - klapka, 0 = prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla, 255 = uprostřed
13 Dynamický tlak-klapka, 0 = oběhový vzduch, 255 = čerstvých vzduchů
14 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka, 0 = přední sklo, 255 = prostorů pro nohy
15 Po dobu od motoru - start do Skeunden
16 Rychlost do km/h
17 ? jde od záporný (chladit) nebo pozitivní (vytápět) do 0
18 ? zpravidla = 0, když velmi horký tak také větrák chladiče jde vzácný o 68
19 Kompresor Abschaltbedingung, 0 = žádný, 5 = počtů otáček příliš nízký, 6 = ECON, 7 = OFF, 11 = ?, 12 = ?
20 ? Předpis - parametr 0 do 100, 100 = max. chladit nebo vytápět
21 ? začínáme se u 0
22 ? Předpis - parametr, malá vzácný o 0
23 Skutečná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
24 Požadovaná hodnota Ausstromtemperatur uprostřed
25 Teplota - klapka atentát teplý
26 Skutečná hodnota teplota - klapka
27 Teplota - klapka atentát chladno
28 Centrální - klapka atentát prostor pro nohy/odmrazovač okenního skla
29 Skutečná hodnota centrální - klapka
30 Centrální - klapka atentát uprostřed
31 Dynamický tlak-klapka atentát oběhový vzduch
32 Skutečná hodnota dynamický tlak-klapka
33 Dynamický tlak-klapka atentát čerstvý vzduch
34 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát Defrost.
35 Skutečná hodnota prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka
36 Prostor pro nohy- /odmrazovač okenního skla-klapka atentát prostor pro nohy
37 Trvanlivost do minut, (zažehnutí z) 0 do 240 Min.
38 ? = 20
39 Po dobu od zažehnutí na do 4 sec. Takt
40 Regulační odchylka
41 ? = 0
42 ? = 8
43 ? = 0
44 ? = 0
- kvasky
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotěboř, Praha
Kniha Passat B5 Jak na to? Je to v PDF, má to 27MB.
LINK :
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/957 ... 7.1MB.html" target="_blank
LINK :
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/957 ... 7.1MB.html" target="_blank
- Envio
- VWagenista
- Příspěvky: 1385
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
- GolfinoIV
- VWsenior
- Příspěvky: 2044
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Žilina
Ako vytiahnut radio
ak neviete ako vytiahnut radio tu je par fotiek.Pridavam aj el. schemu
- Přílohy
-
- b5_wd19.pdf
- (553.2 KiB) Staženo 2817 x
-
- radio1.JPG (161.82 KiB) Zobrazeno 106049 x
-
- Radio.JPG (185.48 KiB) Zobrazeno 106199 x
- baciluss
- Závodník
- Příspěvky: 635
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Malacky SR
- Kontaktovat uživatele:
Neviem ci to tu uz nahodou nie je tak ked ano ma nezabite...staci napisat a zmazem to. Je tu vela navodou co ako upravit a prerobit ale je to po nemecky. http://www.passatplus.de/umbauten/index.htm" target="_blank
- Manas
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Pri prehozeni motoru z Golfa III (motor typ AAZ) do Passatu dejte pozor na drzak motoru, cele teleso spojky a pripojeni vyfuku.
Konkretne u Pasika je drzak za motorem na 3x 13 srouby, Golf 2x sroub, spojka je uplne jina a musite prehodit cele teleso vcetne setrvacniku. Prijeni vyfuku u Golfa je oval, u Passata kruh. Musite prehodit celou prvni cast vyfuku.
Nevim jak by se lisilo Polo nebo Vento pro stejny motor, ale predpokladam, ze na stejnych mistech.
Ja si tech rozdilu v drzaku a vyfuku vsimnul az kdyz jsem motor prendal a nepral bych nikomu co jsem musel delat.
Konkretne u Pasika je drzak za motorem na 3x 13 srouby, Golf 2x sroub, spojka je uplne jina a musite prehodit cele teleso vcetne setrvacniku. Prijeni vyfuku u Golfa je oval, u Passata kruh. Musite prehodit celou prvni cast vyfuku.
Nevim jak by se lisilo Polo nebo Vento pro stejny motor, ale predpokladam, ze na stejnych mistech.
Ja si tech rozdilu v drzaku a vyfuku vsimnul az kdyz jsem motor prendal a nepral bych nikomu co jsem musel delat.