Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

1997 - 2004

Moderátoři: standokan, rapid.direct

Pravidla fóra
Moji milí příznivci passátkù, předtím než začnete zakládat téma koukněte do FAQ, případně použijte VYHLEDÁVÁNÍ. Fotky svých mazlikù vkládejte do (NE)JEN MŮJ PASSAT a nezapomeňte u fotek mazat RZ. Poptávky a nabídky do této sekce nepatří, automaticky budou přesunuty do příslušné sekce. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána. Pokud máte dojem, že jiné než sprosté slovo v určité souvislosti ani napsat nelze, dejte místo jednoho písmenka ve slovì hvězdičku.S problémy se na mě obracejte v SZ. moderátoři
Odpovědět
Valcek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 21.05.2015 08:48

Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od Valcek »

Zdravím,
Chtěl bych se zeptat jestli náhodou nemáte nebo jste neměli problém jako já.
Mám Passat b5.5 1.9 TDI AVF, a můj problém spočívá v tom že při plném sešlápnutí mi někde uniká vzduch (syčení) a začlo lehce kouřit.
Všechny hadice nové a prošlé asi 5x to jsem vyloučil i z důvodu že když jsem měl prasklou hadici tak se to zhoršovalo a teď již asi 4 měsíce je to stejné jen při plném plynu to udělá.
A věc druhá že při plném sešlápnutí silně kouří něž se roztočí turbo naplno, dříve to nedělalo a mám dojem že to začlo společně s tím syčením.
Napadl mě vlnovec to syčení jestli je to možné protože to vychází z palubovky přesně před spolujezdcem.
Už si nevím rady a přesně tento problém jsem na fóru nenašel tak jestli tu je tak se předem omlouvám za založení nového tématu a budu vděčný za odkázání.

všem děkuji za případné reakce.

Rassat
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 19.03.2014 23:10

Re: Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od Rassat »

Znova zkontroluj sani hadice, trubky, mezichladic, parozi, egr -tesnost. Podle syceni ti to unika v sani

Tapatalk - Samsung

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od trhac »

Mě šlo taky párkrát syčení zpodpalubky a měl sem jeblou tlakovou hadicu co de z turba do trubky k ic

Valcek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 21.05.2015 08:48

Re: Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od Valcek »

Já jsem tu hadici měnil už dvakrát ale všechny hadice jsou dobré a navíc při prasklé hadici se to zesiluje to syčení a teď je to stejné asi čtyři měsíce a navíc by to spadlo do nouzáku kdyby uniklo moc vzduchu. Hlavně mě trápí to hulení než se roztočí turbo je tam strašně velká prodleva. Nevíte o někom na jižní moravě nejlépe kolem Hodonína nebo Kyjova kdo by na to mohl mrknout?

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od trhac »

A co cooler?ten je ok?taky vněm může byt díra..nebo ta spodní propojovací trubka.už sem je taky viděl díravou(prorezlou)

Valcek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 21.05.2015 08:48

Re: Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od Valcek »

tak nakonec vyřešeno, všechny hadičky podtlaku vyměněny a ta hadice hned od turba v ní byla malinká dírečka nechápu že se po 4 měsících nezvětšila, našel jsem ji až po rozdělání všech hadic a opravdu detailním prozkoumání. syčela jen při plném tlaku turba.
Ten pomalí nástup turba byl tedy asi v těch podtlakových hadičkách asi někde ten podtlak ucházel.

Majklus85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 10.05.2014 16:53

Re: Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od Majklus85 »

Měl jsem uplně stejný problém, v motorovém prostoru je XXX hadic a mě praskla ta nejdraší co tam je :) hned ta co vede z pohledu když jsi před autem tak v levo dole. jak má 2 různé průměry na koncích . ta do turba. koupil jsem origo VW. 2650 kaček. :D
Passat AVF 120 KW.EGR Off, Kat. Off.

trhac
Profík
Profík
Příspěvky: 995
Registrován: 09.01.2011 21:41

Re: Syčení a kouř při plném sešlápnutí.

Příspěvek od trhac »

Majklus85 píše:Měl jsem uplně stejný problém, v motorovém prostoru je XXX hadic a mě praskla ta nejdraší co tam je :) hned ta co vede z pohledu když jsi před autem tak v levo dole. jak má 2 různé průměry na koncích . ta do turba. koupil jsem origo VW. 2650 kaček. :D
Asi tři roky zpátky tato hadica praskla kamošovi na a4 96kw a ta stála origo 5600kč.říkal sem si stejnej motor bude stejná z passata ale ani ho...to tenkrát zaskočilo i mě ale chceš jezdit tak zaplať

Odpovědět

Zpět na „Passat B5 / B5.5“